Dit kan haast alleen maar tegenvallenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:56 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
JAA JAAAA JAAAAAAAAAAA JA JAAAA
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:56 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
JAA JAAAA JAAAAAAAAAAA JA JAAAA
Plaat van het jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit kan haast alleen maar tegenvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Nee. Arcade motherfucking Fire hebben we het over. Maker van twee van de beste tien platen van de laatste 13 jaar*.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit kan haast alleen maar tegenvallen
twitter:arcadefire twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 20:20:13@fifferwright Thanks. Our new album will be out October 29th. http://t.co/CAgYucvimo reageer retweet
Van de beste 20 platen, dan. Maar Funeral staat in mijn top 5 en The Suburbs scoort ook belachelijk hoog. Qua meestgeluisterd staan ze op 18 en 9 respectievelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:04 schreef DO2 het volgende:
2 van de beste 10 platen van de laatste 13 jaar, Tchock? Jeetje.
Dat is wel behoorlijk awesomequote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:03 schreef Tchock het volgende:
Wel geniaal dus. De fan tweette 'You're my favourite' en de reactie was:twitter:arcadefire twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 20:20:13@fifferwright Thanks. Our new album will be out October 29th. http://t.co/CAgYucvimo reageer retweet
Ja, ze zijn eigenlijk wel belachelijk goed, he?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van de beste 20 platen, dan. Maar Funeral staat in mijn top 5 en The Suburbs scoort ook belachelijk hoog. Qua meestgeluisterd staan ze op 18 en 9 respectievelijk.
Daarom. Hooggespannen verwachtingen. Beter dan Suburbs en Funeral kan haast niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Arcade motherfucking Fire hebben we het over. Maker van twee van de beste tien platen van de laatste 13 jaar*.
*persoonlijke mening, disclaimer, niet gaan janken bladiebla.
Wat een vreemd pessimisme. Suburbs is ook slechter dan Funeral. Is dat een reden dat het geen absurd geweldige plaat is? Neen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarom. Hooggespannen verwachtingen. Beter dan Suburbs en Funeral kan haast niet.
Ik bedoel meer dat je toch altijd wel gaat vergelijken en als dit de minste uit de reeks is dan is dat toch niet heel bruut.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een vreemd pessimisme. Suburbs is ook slechter dan Funeral. Is dat een reden dat het geen absurd geweldige plaat is? Neen.
Ik zou heel moe worden als ik zoals jij over dingen nadachtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je toch altijd wel gaat vergelijken en als dit de minste uit de reeks is dan is dat toch niet heel bruut.
Brrr vind dat zulke zenuwachtige muziek he, kreeg er gewoon de kriebels van toen ik zo'n album luisterde van hun.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Xiu Xiu inmiddels geluisterd![]()
Toch niet beter dan het origineel.
Heb er nog wel een paar die wat meer van de experimentele kant zijn:quote:
Ik kijk er ook naar uit hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou heel moe worden als ik zoals jij over dingen nadacht
Maar ik kijk niet uit met een oh jee, dit kan alleen maar tegenvallen. Suck it And See is misschien ook wel de zwakste plaat van AM, toch heb ik er van genoten en toch kijk ik uit naar de volgende. Arcade Fire gaat echt niet ineens een plaat maken waarvan ik spontaan spataderen krijg, zo veel vertrouw ik ze wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kijk er ook naar uit hoorOok veel geluisterd uiteraard.
Ik ookquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar ik kijk niet uit met een oh jee, dit kan alleen maar tegenvallen. Suck it And See is misschien ook wel de zwakste plaat van AM, toch heb ik er van genoten en toch kijk ik uit naar de volgende. Arcade Fire gaat echt niet ineens een plaat maken waarvan ik spontaan spataderen krijg, zo veel vertrouw ik ze wel.
White Lies is de eerste die me te binnen schiet. Klaxons kan er ook wat van.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ookZijn er eigenlijk bands die ineens echt een dramatische plaat hebben gemaakt na een topalbum?
Waar kijk je nog meer naar uit dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:16 schreef Agger het volgende:
Arcade Fire dus nieuw album? Oh, wat een heerlijk najaar wordt dit. Zowel qua concerten en qua uitkomende albums.
Kanye West, maar dat is geen band. Verder best veel lijkt me, Santana is ook ooit gestopt met goede platen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ookZijn er eigenlijk bands die ineens echt een dramatische plaat hebben gemaakt na een topalbum?
Onder andere. Nieuwe Pearl Jam, wellicht wordt de nieuwe Franz Ferdinand wat. Verder wacht ik nog op een aankondiging van een nieuw album van The Black Keys. Anderzijds kom je altijd weer wat tofs tegen, van wie ik niet eerder gehoord had.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar kijk je nog meer naar uit dan?
Artic Monkeys?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:20 schreef Agger het volgende:
[..]
Onder andere. Nieuwe Pearl Jam, wellicht wordt de nieuwe Franz Ferdinand wat. Verder wacht ik nog op een aankondiging van een nieuw album van The Black Keys. Anderzijds kom je altijd weer wat tofs tegen, waarvan ik niet eerder gehoord had.
Single van Franz is anders aardig tofquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:20 schreef Agger het volgende:
[..]
Onder andere. Nieuwe Pearl Jam, wellicht wordt de nieuwe Franz Ferdinand wat. Verder wacht ik nog op een aankondiging van een nieuw album van The Black Keys. Anderzijds kom je altijd weer wat tofs tegen, van wie ik niet eerder gehoord had.
Ja, absoluut. Maar er komen ook lekker veel namen naar NL dit najaar. Tot nu toe nog 'maar' twee gepland, maar zal ongetwijfeld nog wat bijkomen om mee te pikken. Genoeg toffe dingen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Single van Franz is anders aardig tof
Ra Ra Riot staat nog op mijn to-do list, maar dan vooral het oudere werk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:21 schreef debeterebob het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het album van Ra Ra Riot.
Ene kant is het heel catchy, maar aan de andere kant voelt het ook heel goedkoop.
Ik ben er nog niet uit,
Overigens is het album al half jaar oud.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:17 schreef debeterebob het volgende:
Dit is ook wel tofHadden goede recensie op pitchfork. Is een beetje Indie Rock, met wat Noise of zo
Dat topic volgde ik nog nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:39 schreef ranja het volgende:
[..]zie ook zangeressen met gitaarbands topic
album staat op de luisterpaal overigens,
wel jammer dat het via pitchfork isquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:00 schreef debeterebob het volgende:
Wel goed dat ik die muziek sowieso al had gevonden
Je hebt toch nog wel meer langzaamlopende topics die je bijhoudt?quote:
MUZ / Nederlandse alternatieve muziek #1 is niet van mij maar zo langzamerhand ben ik wel degene die er het meest in postquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:06 schreef debeterebob het volgende:
Je hebt toch nog wel meer langzaamlopende topics die je bijhoudt?
Mooi! Nu die andere 9 nog. Ben benieuwd hoe je die zult vinden!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die trek ik stuk beter
Beter dan het origineel
The Funeral is bij mij ook favoriet, met vlak daarachter Suburbs. Neon Bible vind ik dan weer niet veel aan.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:54 schreef MaJo het volgende:
Zie dat ik een Arcade Fire discussie heb gemist. Opvallend dat jullie the Suburbs zo goed vindenVoor mij blijft Funeral ultiem, snel gevolgd door Neon Bible en the Suburbs een stuk verder daar achter. Er staan goede nummers op maar in het geheel vind ik het geen fantastische plaat.
Hier trouwens nog mijn Edward Sharpe recensie zoals beloofd: http://www.podiuminfo.nl/review/2801/Edward_Sharpe_-_97_-_Tivoli/
De nieuwe White Lies is veelbelovend trouwens
Volgens mij was de unanieme conclusie dat Funeral de beste is en Suburbs ijzersterk.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:54 schreef MaJo het volgende:
Zie dat ik een Arcade Fire discussie heb gemist. Opvallend dat jullie the Suburbs zo goed vindenVoor mij blijft Funeral ultiem, snel gevolgd door Neon Bible en the Suburbs een stuk verder daar achter. Er staan goede nummers op maar in het geheel vind ik het geen fantastische plaat.
Hier trouwens nog mijn Edward Sharpe recensie zoals beloofd: http://www.podiuminfo.nl/review/2801/Edward_Sharpe_-_97_-_Tivoli/
De nieuwe White Lies is veelbelovend trouwens
Ik heb na werchter voor de komende jaren wel genoeg BRMC gezien denk ikquote:Op zondag 14 juli 2013 16:55 schreef MaJo het volgende:
Vanavond nog mensen naar Black Rebel Motorcycle Club?
Nah. Suburbs heeft teveel filler.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij was de unanieme conclusie dat Funeral de beste is en Suburbs ijzersterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |