Wat doe je nou raar?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:21 schreef IntelligentRego het volgende:
Stank voor dank zoals ik al eerder schreef.
Ik probeer mensen te helpen, maar kennelijk geloven zij mij niet, omdat zij zelf zware verliezen draaien en ook zeker niet genoeg kennis hebben, wat ze wel doen vermoeden en wat je ook zou verwachten op een forum als deze.
Kennelijk ben ik hier niet welkom en wilt men mijn hulp niet. (24% winst in 3 dagen)
Maakt mij niet uit, ik ga verder voor mijzelf. Ik heb hier verder echt niets meer te zoeken.
Stank voor dank... :|quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Wat doe je nou raar?
Ik heb een deel 2 voor je geopend en het ook even gekoppeld aan het eerste deel.
ik denk dat het kwartje is gevallen. Focus je nou maar op je kwaliteiten als apps-bouwer, veel meer kans om snel geld te verdienen dan op de beurs.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:21 schreef IntelligentRego het volgende:
...
Maakt mij niet uit, ik ga verder voor mijzelf. Ik heb hier verder echt niets meer te zoeken.
Dat is echt een waardeloos advies, tenzij jij werkt bij Plus500quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:31 schreef Solomon het volgende:
@TS: Ga lekker handelen in CFD's op plus500.nlHeb het zelf nooit gedaan (ivm mijn werk is handelen in aandelen nogal.. onhandig
), maar ziet er wel ok uit!
Nee daar werk ik nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is echt een waardeloos advies, tenzij jij werkt bij Plus500
Is gewoon een goksite waarbij je tegenpartij geen andere speculant is maar Plus500 zelf. Jouw winst is dus direct hun verlies (en vice versaquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:54 schreef Solomon het volgende:
[..]
Nee daar werk ik nietMaar verklaar je nader? Heb de site nooit gebruikt, ooit eens 2 minuten op gekeken... Leek me relevant voor TS zonder kapitaal
Daarvan was ik wel op de hoogte, dat is toch ook het idee achter CFD's? Maar is het dan geen methode voor een ambitieuze handelaar als TS om, zonder vaste fees, z'n strategie te testen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is gewoon een goksite waarbij je tegenpartij geen andere speculant is maar Plus500 zelf. Jouw winst is dus direct hun verlies (en vice versa)
mwah, het staat eigenlijk compleet los van "het systeem" dus ik betwijfel de meerwaarde ervan als testmogelijkheid. Althans niet meer of minder dan zo'n simulator, behalve dan dat het mentaal gedeelte van echt geld er wel in zit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:04 schreef Solomon het volgende:
[..]
Daarvan was ik wel op de hoogte, dat is toch ook het idee achter CFD's? Maar is het dan geen methode voor een ambitieuze handelaar als TS om, zonder vaste fees, z'n strategie te testen?
Dat is natuurlijk waar, je bezit de aandelen niet echt, maar het eindresultaat is gewoon hetzelfde. Je steekt er geld in, en afhankelijk van de koers van de gekozen aandelen maak je (evenredig) winst of verlies.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:09 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
mwah, het staat eigenlijk compleet los van "het systeem" dus ik betwijfel de meerwaarde ervan als testmogelijkheid. Althans niet meer of minder dan zo'n simulator, behalve dan dat het mentaal gedeelte van echt geld er wel in zit.
Zelfde als bij pokeren, het verschil in spelbenadering bij play money of echt geld is als dag en nacht.
theorie=/=praktijkquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:13 schreef Solomon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar, je bezit de aandelen niet echt, maar het eindresultaat is gewoon hetzelfde. Je steekt er geld in, en afhankelijk van de koers van de gekozen aandelen maak je (evenredig) winst of verlies.
Hey, die heet ook Rego.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
De houding van TS doet me heel erg denken aan dit topic: PTA / Eigen supercar bouwen. Passie & Motivatie
En de username ook natuurlijk. Erg vermakelijk, al die ambitie.
Thank you Captain Obviousquote:
ik wed er al mijn aandelen om dat dit de zelfde droeftoeter is, ook speciaal een account aangemaakt en een zelfde manier van schrijven, inclusief het alles doordrenkende narcismequote:Op donderdag 11 juli 2013 19:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
De houding van TS doet me heel erg denken aan dit topic: PTA / Eigen supercar bouwen. Passie & Motivatie
En de username ook natuurlijk. Erg vermakelijk, al die ambitie.
Als hij 'echt' is is hij gestoord en als hij een troll is is hij nog gestoorder vanwege al het werk dat hij erin stopt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik wed er al mijn aandelen om dat dit de zelfde droeftoeter is, ook speciaal een account aangemaakt en een zelfde manier van schrijven, inclusief het alles doordrenkende narcisme
Het is een troll. Maar wel echt een briljante. Die vent weet precies te pushen daar waar internetbeurshelden zich geraakt voelen. Dat is gewoon bijna een kunst.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:02 schreef Dromer het volgende:
[..]
Als hij 'echt' is is hij gestoord en als hij een troll is is hij nog gestoorder vanwege al het werk dat hij erin stopt.
Wat snap jij niet aan lang niet altijd? Prima dat het soms kan, zeg ik ook niet. Prima dat het meestal kan. Echter, op het moment dat er een extreme event plaats vind is de kans aanwezig dat de hele bied wegvalt en je een long positie niet kunt sluiten. In dat geval kun je dus in één klap alles kwijt zijn. Mensen proberen je hier echt niet onderuit te trappen, maar juist om je te behoeden voor fouten die je financieel veel te hard raken. Probeer niet alles als een aanval op te vatten en je te verdedigen, dat is niet nodig..quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:01 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Goed geprobeerd. Maar nee hoor, zelfs daar word rekening mee gehouden. En hier het bewijs.
Ik kan deze hoeveelheid niet kopen, vanwege een beperkt aanbod.
Dit is niet voor niets de beste simulator.
[ afbeelding ]
In een simulatie zoals deze kan je met hele grote bedragen, voor precies de zelfde koers, aandelen in één keer kopen/verkopen of shorten zonder dat het effect heeft op de koers zelf.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:19 schreef Tchock het volgende:
Kan iemand mij als totale beursleek uitleggen waar de catch zit? Waarom werkt dit niet zoals TS denkt dat het werkt, of is hij echt een genie?
Maar als je in het echt meer risico loopt deugt de simulatie dus niet, of wel?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef Dallas-Green het volgende:
[..]
In een simulatie zoals deze kan je met hele grote bedragen, voor precies de zelfde koers, aandelen in één keer kopen/verkopen of shorten zonder dat het effect heeft op de koers zelf.
Dit zou nooit herhaaldelijk lukken in het echt.
Ook al zou het wel lukken of kunnen dan neemt dit nog niet weg dat de TS tientalen keren per dag immense tot ongelimiteerde (shorten) bedragen riskeert om een winst te behalen van minder dan een procent. Dit zou natuurlijk gedoemd zijn een keer goed mis te gaan!
Klopt, maar het is een onoplosbaar probleem. Want jouw handelen zal altijd invloed hebben op de koers, dus tussen praktijk en simulatie zijn altijd verschillen. In een simulator kunnen in theorie 10000 gebruikers op hetzelfde moment 10000 aandelen voor prijs x kunnen kopen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar als je in het echt meer risico loopt deugt de simulatie dus niet, of wel?
Jouw kritiek op de simulator was dat je onbeperkt kunt verkopen op de bied-prijs, terwijl je in werkelijkheid alleen een beperkt pakket kunt verkopen op de bied-prijs. TS laat vervolgens zien dat de simulator de transacties wel degelijk beperkt tot de hoeveelheden in het bied boek. De simulator is wat dit betreft dus realistisch. (Hoewel het nog steeds zo is dat het biedboek sneller wordt 'leeggehaald' als TS werkelijk een marktdeelnemer zou zijn. Maar dit probleem is volgens mij niet te ondervangen door welke simulator dan ook).quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan lang niet altijd? Prima dat het soms kan, zeg ik ook niet. Prima dat het meestal kan. Echter, op het moment dat er een extreme event plaats vind is de kans aanwezig dat de hele bied wegvalt en je een long positie niet kunt sluiten. In dat geval kun je dus in één klap alles kwijt zijn.
Misschien handig voor mensen die daytrader willen worden als TS. Welke weg zouden zij moeten bewandelen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben een aantal dagen weg en sta te kijken van het gespuis wat er boven komt.
@ts (trol of niet?) het is lulkoek dat je goede diploma's nodig hebt om daghandelaar te worden. Die heb je echt niet nodig.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:34 schreef jaco het volgende:
[..]
Jouw kritiek op de simulator was dat je onbeperkt kunt verkopen op de bied-prijs, terwijl je in werkelijkheid alleen een beperkt pakket kunt verkopen op de bied-prijs. TS laat vervolgens zien dat de simulator de transacties wel degelijk beperkt tot de hoeveelheden in het bied boek. De simulator is wat dit betreft dus realistisch. (Hoewel het nog steeds zo is dat het biedboek sneller wordt 'leeggehaald' als TS werkelijk een marktdeelnemer zou zijn. Maar dit probleem is volgens mij niet te ondervangen door welke simulator dan ook).
Vervolgens kom je in je reaktie met het probleem van een extreme event. Prima, maar waarom zou dit een tekortkoming in de simulator zijn? De simulator is blijkbaar goed aangesloten op de werkelijke marktsituatie. Als de bied wegvalt in de markt, dan valt die ook weg in de simulator.
Er is geen gratis geld. Het ging er om dat de simulator je laat kopen/verkopen op de midden-prijs. Niet verkopen op de bid en kopen op de laat. Dus in de realiteit verkoop op bied 10, koop op laat 15. simulator koop/verkoopprijs: 12.5.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:19 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Misschien handig voor mensen die daytrader willen worden als TS. Welke weg zouden zij moeten bewandelen?
En gezien de trades (enkele seconden/minuten) slokt ie dat bedrag op, ja dat is gratis geld alleen werkt dat niet zo in de praktijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:47 schreef tfors het volgende:
[..]
[..]
Er is geen gratis geld. Het ging er om dat de simulator je laat kopen/verkopen op de midden-prijs. Niet verkopen op de bid en kopen op de laat. Dus in de realiteit verkoop op bied 10, koop op laat 15. simulator koop/verkoopprijs: 12.5.
Advies voor mensen die daytrader willen worden? Focus je op je baan/opleiding en probeer daarnaast in je vrije tijd wat uit met zo min mogelijk kosten. Zie je vanzelf wel of het wat wordt of niet.
Zorg voor online track record bij een professionele broker (IB en competitors), stuur dat door naar prop. boutique zoals Schneiders, Amplify en consorten en dan fingers crossedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:19 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Misschien handig voor mensen die daytrader willen worden als TS. Welke weg zouden zij moeten bewandelen?
Net als in zijn andere topic als troll ontmaskert, dus weer gestopt.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:37 schreef Terrorizer het volgende:
TS heeft zijn baan al gevonden en heeft ons niet meer nodig...
Dat is het hem nou juist, zodra je deze krachten voor jezelf aanwent dan gaat alles fout.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:30 schreef Tekniko het volgende:
"Ik kan veel geld maken, huur mij in voor x euro per maand" klinkt als een verkapte variant van "ik heb een magisch systeem om veel geld te verdienen, koop het nu voor x euro". Iemand die werkelijk zo'n talent of systeem heeft zou het wel voor zichzelf aanwenden, in plaats van zijn brood te verdienen door het aan anderen te verhuren of te verkopen.
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:01 schreef Furia-Aurum het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist, zodra je deze krachten voor jezelf aanwent dan gaat alles fout.
http://www.rtl.nl/(/finan(...)r_op_2000_dollar.xmlquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:10 schreef arjan1212 het volgende:
Net zoals willem middelkoop schatrijk word met boeken verkopen over goud kopen, i.p.v het handelen in goud mijn aandelen ?
quote:Middelkoop: goudprijs binnen twee jaar op $2000
Over zijn voorspelling is Middelkoop duidelijk: 'ik durf er mijn reputatie aan te verbinden'.
Als je zo denkt heb je er nog niet veel van begrepen. Tussen de regels door lees je dat je denkt dat een systeem betekent 20 indicatoren die jou de ideale instap aangeven en dat de winst dan vanzelf komt, je moet alleen het magische instap systeem nog ontdekken. Maar dat is een illusie, zo werkt het niet. Een echt systeem is money management, risk management, markt analyse, de instap, trade management en achteraf analyseren. De instap is daarbij de minst belangrijjke.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:30 schreef Tekniko het volgende:
Gast, als je half zo'n goede daytrader bent als je zelf gelooft, waarom de fuck zou je dan "een baan als daghandelaar" willen en al dat geld voor een ander verdienen, in plaats van het gewoon voor jezelf te doen en alle winst in je eigen zak te houden.
"Ik kan veel geld maken, huur mij in voor x euro per maand" klinkt als een verkapte variant van "ik heb een magisch systeem om veel geld te verdienen, koop het nu voor x euro". Iemand die werkelijk zo'n talent of systeem heeft zou het wel voor zichzelf aanwenden, in plaats van zijn brood te verdienen door het aan anderen te verhuren of te verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |