Wat doe je nou raar?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:21 schreef IntelligentRego het volgende:
Stank voor dank zoals ik al eerder schreef.
Ik probeer mensen te helpen, maar kennelijk geloven zij mij niet, omdat zij zelf zware verliezen draaien en ook zeker niet genoeg kennis hebben, wat ze wel doen vermoeden en wat je ook zou verwachten op een forum als deze.
Kennelijk ben ik hier niet welkom en wilt men mijn hulp niet. (24% winst in 3 dagen)
Maakt mij niet uit, ik ga verder voor mijzelf. Ik heb hier verder echt niets meer te zoeken.
Stank voor dank... :|quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Wat doe je nou raar?
Ik heb een deel 2 voor je geopend en het ook even gekoppeld aan het eerste deel.
ik denk dat het kwartje is gevallen. Focus je nou maar op je kwaliteiten als apps-bouwer, veel meer kans om snel geld te verdienen dan op de beurs.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:21 schreef IntelligentRego het volgende:
...
Maakt mij niet uit, ik ga verder voor mijzelf. Ik heb hier verder echt niets meer te zoeken.
Dat is echt een waardeloos advies, tenzij jij werkt bij Plus500quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:31 schreef Solomon het volgende:
@TS: Ga lekker handelen in CFD's op plus500.nlHeb het zelf nooit gedaan (ivm mijn werk is handelen in aandelen nogal.. onhandig
), maar ziet er wel ok uit!
Nee daar werk ik nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is echt een waardeloos advies, tenzij jij werkt bij Plus500
Is gewoon een goksite waarbij je tegenpartij geen andere speculant is maar Plus500 zelf. Jouw winst is dus direct hun verlies (en vice versaquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:54 schreef Solomon het volgende:
[..]
Nee daar werk ik nietMaar verklaar je nader? Heb de site nooit gebruikt, ooit eens 2 minuten op gekeken... Leek me relevant voor TS zonder kapitaal
Daarvan was ik wel op de hoogte, dat is toch ook het idee achter CFD's? Maar is het dan geen methode voor een ambitieuze handelaar als TS om, zonder vaste fees, z'n strategie te testen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is gewoon een goksite waarbij je tegenpartij geen andere speculant is maar Plus500 zelf. Jouw winst is dus direct hun verlies (en vice versa)
mwah, het staat eigenlijk compleet los van "het systeem" dus ik betwijfel de meerwaarde ervan als testmogelijkheid. Althans niet meer of minder dan zo'n simulator, behalve dan dat het mentaal gedeelte van echt geld er wel in zit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:04 schreef Solomon het volgende:
[..]
Daarvan was ik wel op de hoogte, dat is toch ook het idee achter CFD's? Maar is het dan geen methode voor een ambitieuze handelaar als TS om, zonder vaste fees, z'n strategie te testen?
Dat is natuurlijk waar, je bezit de aandelen niet echt, maar het eindresultaat is gewoon hetzelfde. Je steekt er geld in, en afhankelijk van de koers van de gekozen aandelen maak je (evenredig) winst of verlies.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:09 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
mwah, het staat eigenlijk compleet los van "het systeem" dus ik betwijfel de meerwaarde ervan als testmogelijkheid. Althans niet meer of minder dan zo'n simulator, behalve dan dat het mentaal gedeelte van echt geld er wel in zit.
Zelfde als bij pokeren, het verschil in spelbenadering bij play money of echt geld is als dag en nacht.
theorie=/=praktijkquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:13 schreef Solomon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar, je bezit de aandelen niet echt, maar het eindresultaat is gewoon hetzelfde. Je steekt er geld in, en afhankelijk van de koers van de gekozen aandelen maak je (evenredig) winst of verlies.
Hey, die heet ook Rego.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
De houding van TS doet me heel erg denken aan dit topic: PTA / Eigen supercar bouwen. Passie & Motivatie
En de username ook natuurlijk. Erg vermakelijk, al die ambitie.
Thank you Captain Obviousquote:
ik wed er al mijn aandelen om dat dit de zelfde droeftoeter is, ook speciaal een account aangemaakt en een zelfde manier van schrijven, inclusief het alles doordrenkende narcismequote:Op donderdag 11 juli 2013 19:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
De houding van TS doet me heel erg denken aan dit topic: PTA / Eigen supercar bouwen. Passie & Motivatie
En de username ook natuurlijk. Erg vermakelijk, al die ambitie.
Als hij 'echt' is is hij gestoord en als hij een troll is is hij nog gestoorder vanwege al het werk dat hij erin stopt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik wed er al mijn aandelen om dat dit de zelfde droeftoeter is, ook speciaal een account aangemaakt en een zelfde manier van schrijven, inclusief het alles doordrenkende narcisme
Het is een troll. Maar wel echt een briljante. Die vent weet precies te pushen daar waar internetbeurshelden zich geraakt voelen. Dat is gewoon bijna een kunst.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:02 schreef Dromer het volgende:
[..]
Als hij 'echt' is is hij gestoord en als hij een troll is is hij nog gestoorder vanwege al het werk dat hij erin stopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |