Geachte fok leden,
Mijn naam is Rego en ik ben zeer gepassioneerd in aandelen. Ik ben al sinds twee maanden bezig met het zelf studeren in aandelen. Ik ontwikkel zelf mijn eigen strategiën, punten waarop ik moet letten en heb een zeer hoge kennis wanneer het gaat om grafieken lezen.
Ik heb in twee maanden tijd alles geleerd wat er te leren valt.
Ik doe sinds één maand ook mee aan de aandelen simulator van MarketWatch. En heb mijzelf keer op keer bewezen. Ik ontvang de laatste tijd erg veel mails van gebruikers die mij vragen hoe ik in godsnaam zoveel winst erdoor heen sleep.
Ik merk nu een maand later dat ik een zeer goede handelaar ben en grote potentie heb voor in de nabije toekomst.
Om maar een paar voorbeelden te noemen hoe de afgelopen maand zijn verlopen.
Ik heb in totaal 405 transacties gehad, waarvan er 380 winsten geboekt zijn.
Met andere woorden uit 405 transacties waren er 94% succesvol.
Toen ik voor het eerst werd geïntroduceerd in aandelen ging ik ervan uit dat mensen die 10% winst boekten per maand goed bezig waren aangezien er 90% zelfs verliezen maakt.
Maar ik begreep er al snel niets meer van. Aangezien mijn gemiddelde winst per dag in de afgelopen maand 12,4% was.
Met andere woorden, ik ben makkelijk in staat om binnen één maand mijn kapitaal te verdubbelen.
Mijn best dag was toevallig twee dagen geleden, ik boekte een winst van ruim 38% in slechts 5 uur tijd. Het startkapitaal was $40.000 en heb daar diezelfde avond ruim $55.000 van gemaakt.
Ook met 132 transacties in 5 uur tijd dus, ik ben een zeer actieve daghandelaar.
Ook is het een grote ''room'' met ruim 200 spelers en niemand komt in de buurt van mij.
Zie onder (Ik heb mijn spelersnaam ''gemaskerd'')
Ik handel puur alleen in aandelen, ik gebruik beide strategiën zowel de buy low/sell high als de aandelen shorten.
![2ngy9mp.png]()
![2m85ufa.png]()
Wat mij zo frustreert, is wanneer men zich uberhaupt wilt solliciteren als daghandelaar dan worden en hoge diploma's van hem vereist.
En dat vind ik raar, als daghandelaar moet je niet de slimste zijn, je moet puur over deze talent beschikken, veel geduld hebben en de juiste beslissingen nemen.
Ik ben zelf 20 jaar en ben sinds mijn 18de (na HAVO diploma) gestopt met school en ben me gaan focussen op Apps ontwikkelen en Websites. En sinds een paar weken toon ik grote interesse op de aandelenbeurs.
Ik zoek naar bedrijven in de regio Amsterdam die daghandelaren als mij aannemen. Ik zou zelfs voor een maand ''gratis'' willen werken, puur om mijn talent te bewijzen.
Ik gebruik zelf een lijst met 8 aandelen die ik heb beste vind en focus me puur op deze aandelen. Ik investeer alleen in de New York Market, dus niet in de Nederlandse aandelen, die vind ik maar slecht.
[ Bericht 1% gewijzigd door IntelligentRego op 10-07-2013 14:29:07 ]