quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
niet van pepperoni :Squote:
plsquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was puur toeval dat ik aan het einde van het topic ging posten
quote:
quote:
is te zien aan je PIquote:
quote:
totoquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:14 schreef Dearest het volgende:
oh ik was de hele tijd buiten, een leven zoeken omdat ik dacht dat jng sc verleden tijd wasyes, ik kan m'n social life weer opgeven
ga een 1D forum opzoeken ofzo :Squote:
Ik voel jequote:Op donderdag 11 juli 2013 18:14 schreef Dearest het volgende:
oh ik was de hele tijd buiten, een leven zoeken omdat ik dacht dat jng sc verleden tijd wasyes, ik kan m'n social life weer opgeven
ik zag t al voordat je t edittequote:Op donderdag 11 juli 2013 18:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij kan het plaatje wel zien of niet
neequote:Op donderdag 11 juli 2013 18:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ga een 1D forum opzoeken ofzo :S
jaquote:
quote:
ik nidt drknonequote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik zag t al voordat je t editte
kapotquote:
quote:
quote:
Bedanktquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gefeliciteerd btw met je sexchange!
welke van de duizenden?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
doet me denken aan een plaatje wat jij stuurde
afgevinktquote:
banaanvraag gedaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:21 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom moet die 1D fan nou weer de lapo krijgen, ik ben dat 1D zat!
FOK!policyquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:21 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom moet die 1D fan nou weer de lapo krijgen, ik ben dat 1D zat!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
FOK!policy
artikel 16
paragraaf 3
Het kritiek hebben op one direction resulteert in een permaban.
jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als ik TR worden de mods dan boos
link van die regelsquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
FOK!policy
artikel 16
paragraaf 3
Het kritiek hebben op one direction resulteert in een permaban.
ook nog pizza in twijfel trekken?quote:
Hoe veel? IK BEN BLUT!quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ook nog pizza in twijfel trekken?
PERMBAN + BOETE
Nee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was dat de hele tijd waar jullie over praatte?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
www.forum.fok.nl/forum/policy/artikel16
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
www.forum.fok.nl/forum/policy/artikel16
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:31 schreef d4v1d het volgende:
Ik voel me dik.. Maar er is zoveel lekker etendie cheeseburgers zijn viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Daar kom ik snel genoeg achterquote:
5 min?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar kom ik snel genoeg achter![]()
Hoe lang zal een hetelucht oven over voorverwarmen doen (170 graden)? Te lui om te gaan kijken of die al klaar is.
quote:
bugles, nog een zak chipsquote:
Ik heb nu de neiging om terug naar de winkel te gaan en bugles te kopenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:58 schreef supersof het volgende:
[..]
bugles, nog een zak chips
pizza
afbakcroissantjes
een brood
anijshagelslag
tuc
kaastengels
een pak colbert
en mentos drop
zijn lekkerquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb nu de neiging om terug naar de winkel te gaan en bugles te kopen![]()
Ja maar ik heb al 6 euro uitgegeven aan mn avondetenquote:
geld van mn ouders is bijna opquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar ik heb al 6 euro uitgegeven aan mn avondeten(2 pizza's, pak koekjes en cheeseburgers.)
+ Ik heb geen zin om terug te gaan
Hoeveel had je gekregen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
geld van mn ouders is bijna op
maar ze zijn er zondag weer dusja
zegkniequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
And I did.Wtf zijn tongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tevens,![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
And I did.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Wanneer?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, vertel jij mij dat maar.
Markeert het nog wel het begin van het einde.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dat? Dat zit pas sinds vandaag in de OP!
Ah, wat vervelend.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Markeert het nog wel het begin van het einde.
Je moet niet jammeren om het natuurlijk verloop.quote:
de levenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet niet jammeren om het natuurlijk verloop.
Is soms hard, maar meestal zacht. Zoals een pener eigenlijk, de leven is een pener.quote:
je moeder is een pener.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is soms hard, maar meestal zacht. Zoals een pener eigenlijk, de leven is een pener.
Voor jou is alles een pener.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is soms hard, maar meestal zacht. Zoals een pener eigenlijk, de leven is een pener.
quote:
Nee, waar dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:30 schreef Crack_ het volgende:
Rez, had je mijn felicitaties nog gezien dan?
Oh, ja dat weet ik niet hoor.. drie dagen terug ofzo. Spytool maar op REZ GEFELICITEERDquote:
God tyves steam.quote:Error Code: -101
Unable to connect to server. Server may be offline or you may not be connected to the internet.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:15 schreef Crack_ het volgende:
REZZIE GEFELICITEERD WHOEHOEOE GEFELICITEERD NU HOPLA ALLES REGEN SNEL SNEL MAAR GEFELICITEERD!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2013 19:39:32 ]
Leuk, heb ik nog nooit gezeten! Wat doen ze dan? Je haar drogen, maar dat is toch zo klaar?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:39 schreef Dearest het volgende:
Zit atm bij de kapper onder de droogkap gr
nee daarom de benaming droogkapquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Leuk, heb ik nog nooit gezeten! Wat doen ze dan? Je haar drogen, maar dat is toch zo klaar?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
het beeld wat ik van jou heb komt niet echt overeen
Hoezo niet? Ik ben toch niet dik ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
oh.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik ben toch niet dik ofzo?
Kom jij nooit in de TC als ik mijn buik laat zien? Ja, ik heb een buikje, maar om me nou dik te noemenquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kom jij nooit in de TC als ik mijn buik laat zien? Ja, ik heb een buikje, maar om me nou dik te noemen
Born Sinnerquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:47 schreef nodig het volgende:
zijn er nog albums die ik absoluut moet hebben?
Is van deze gozer:quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
het lijkt me helemaal niks![]()
maar toch maar gedownload, zal hem is proberen
ik word er niet echt warm van maarjaquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is van deze gozer:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Spotify heeft ook een paar goede albums van klaarkomende vrouwen, als dat je ding is
Ja nee dankje.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Of kerels, als je dat liever hebt
Macklemorequote:Op donderdag 11 juli 2013 20:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Neem aan dat je the Heist al wel hebt? Macklemore album is dat
Hele degelijke rapper. Beetje vervelend soms, vooral dat neerbuigende in Same Love naar andere rappers is nergens voor nodigquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Macklemore![]()
Jimmy Iovine - feat. Ab-Soul, a song by Macklemore & Ryan Lewis on Spotify.
Niet z'n beste nummer, maar het luistert wel lekker
The Town, a song by Macklemore on Spotify.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iedereen vergeet altijd Ryan Lewis
nee maar ben daar niet erg fan van moet ik zeggenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Neem aan dat je the Heist al wel hebt? Macklemore album is dat
Ja hij en Ryan hebben ook wel eigen albums maar the Heist is 100% samenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
The Town, a song by Macklemore on Spotify.
Gr
Duitse pop is zeker je ding niet?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:05 schreef nodig het volgende:
[..]
nee maar ben daar niet erg fan van moet ik zeggen![]()
Meer de rock/pop/punk kant
Heeft Ryan een eigen album? wut.. Of laat die andere dan gewoon zingen als featuring?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja hij en Ryan hebben ook wel eigen albums maar the Heist is 100% samen
Nee gewoon instrumentalquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heeft Ryan een eigen album? wut.. Of laat die andere dan gewoon zingen als featuring?
Wat vind je dan neerbuigend aan Same Love? (Ik heb nooit uitgebreid de lyrics bestudeerd..quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hele degelijke rapper. Beetje vervelend soms, vooral dat neerbuigende in Same Love naar andere rappers is nergens voor nodig
Maar wel goed idd
huh weet jij dat ik dat leuk vind?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Duitse pop is zeker je ding niet?
Schönste Zeitquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:08 schreef nodig het volgende:
[..]
huh weet jij dat ik dat leuk vind?
juist wel![]()
Ken je bosse![]()
ik ken alleen ditquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:08 schreef nodig het volgende:
[..]
huh weet jij dat ik dat leuk vind?
juist wel![]()
Ken je bosse![]()
OMG OMG OMGquote:
Toevallig welquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:10 schreef nodig het volgende:
[..]
OMG OMG OMG
JAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Met jou kan ik goed praten!
Echt een bazenalbum kraniche!
Heb je verder nog leuke duitse pop voor mij?
holy shitquote:
Mag ik u bedanken voor deze lijstquote:
sorryquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:25 schreef Dearest het volgende:
Welke grappenmaker belt mij met privé-nummer
is de weg naar de koelkast zo zwaar tegenwoordigquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
Ben ik weer, wat ben ik toch een sportieve jongen. ./moe
http://thepiratebay.sx/to(...)5Beba-files.6x.to%5Dquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:22 schreef nodig het volgende:
Nooit vind je die duitse muziek in thepiratebay
Ik ging hardlopen ja!quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:33 schreef nodig het volgende:
[..]
is de weg naar de koelkast zo zwaar tegenwoordig
zit jij niet in nl?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
http://thepiratebay.sx/to(...)5Beba-files.6x.to%5D
Goeie nummers, wel wat ouder
Aaaha. Ja ik zit bij een lokale provider (solcon), die blokkeert niksquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Directe link deed het niet moest hem achter een proxy drukken
tvpquote:
Janken, fucking hard janken. Want dat krijg je er noooit meer uit hequote:Op donderdag 11 juli 2013 20:50 schreef Curlbrah het volgende:
fuark nu heb in JNG sc in mijn posthistory staan
Tot wanneer mag je hier eigenlijk nog posten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Janken, fucking hard janken. Want dat krijg je er noooit meer uit he
Ehhhhhhhhhh, tot jij denkt 'nu is het genoeg'?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:01 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Tot wanneer mag je hier eigenlijk nog posten?
Wat doet aldie hier dan nog.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhh, tot jij denkt 'nu is het genoeg'?
gvd kut kut kutquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:50 schreef Curlbrah het volgende:
Die jongen heeft een ban hé, door jullie en je slowchat!quote:
hoe ga je dit verantwoordenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:50 schreef Curlbrah het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:03 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Die jongen heeft een ban hé, door jullie en je slowchat!![]()
free Aldie!
ja. een mens.quote:
Heehalloquote:
en toch reageer je.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:38 schreef nodig het volgende:
[..]
haters worden genegeerd
groetjes melissa
Wanneer?quote:
ja eenmalig om te laten zien hoe ik over de haters denkquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:38 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
en toch reageer je.
groetjes trippy
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wanneer?dolfijnen duhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wanneer?22 augustus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
22 augustus.22 augustus is niet bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu heb ik honger.
wat nou niet bijnaquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
22 augustus is niet bijna
En nu heb ik honger.
en nu tweemaligquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef nodig het volgende:
[..]
ja eenmalig om te laten zien hoe ik over de haters denk
1d is mijn leven mijn hele kamer hangt vol met posters
:")quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
wat nou niet bijnade slingers hangen al
quote:
omg ik ga opleiding mediadeveloper doen, kan ik stage lopen bij fok?quote:
noquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg ik ga opleiding mediadeveloper doen, kan ik stage lopen bij fok?
Zit je straks zo bij Danny of Breuls thuisquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg ik ga opleiding mediadeveloper doen, kan ik stage lopen bij fok?
hmm, ook niet voor frontpage? denk t wel tochquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zit je straks zo bij Danny of Breuls thuis
FOK! heeft volgensmij niet echt een kantoorruimte
Zijn allemaal vrijwilligers he.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
hmm, ook niet voor frontpage? denk t wel toch
Wie bedoel je nu? Want niet allemaal hequote:
yvonne ook wel lijkt mequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie bedoel je nu? Want niet allemaal he. Danny verdient hier geowon kei hard geld mee
ja zou 't niet weten eigenlijk, kan me alleen niet inbeelden dat deze hele site vanuit iemands huiskamer gerund wordtquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:03 schreef Crack_ het volgende:
En waarom zou de FrontPage een kantoorruimte nodig hebben joh?
Ja.. en scheelt zó veel geld.. en aangezien er toch niemand op bezoek komtquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja zou 't niet weten eigenlijk, kan me alleen niet inbeelden dat deze hele site vanuit iemands huiskamer gerund wordtalhoewel dat natuurlijk net zo goed zou kunnen
Ja. Maar hij gaat niet in z'n eentje in een kantoorruimte zitten samen met Breuls en Yvonnequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie bedoel je nu? Want niet allemaal he. Danny verdient hier geowon kei hard geld mee
Zolderkamer*quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja zou 't niet weten eigenlijk, kan me alleen niet inbeelden dat deze hele site vanuit iemands huiskamer gerund wordtalhoewel dat natuurlijk net zo goed zou kunnen
Dus geen stageplek bij FOK!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. en scheelt zó veel geld.. en aangezien er toch niemand op bezoek komt. En FrontPage heeft schrijvers uit heul nederland dus dat zou ook onhandig zijn
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat mijn stagebegeleider fractievoorzitter is in de eerste kamer?
Wie is het?quote:
Dat is wel cool. Maar maar jij doet toch niks in de politiekquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat mijn stagebegeleider fractievoorzitter is in de eerste kamer?
Ja, dat ga ik niet vertellen hequote:
dm?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik niet vertellen he. Straks gaat ie googelen en komt ie hier uit
Nope.. maar mensen in de politiek staan ergens voor enzo en doen vaak meer dan politiek. Iniedergeval. dit meneertje heeft heel wat bereiktquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is wel cool. Maar maar jij doet toch niks in de politiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |