Ah, wat vervelend.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Markeert het nog wel het begin van het einde.
Je moet niet jammeren om het natuurlijk verloop.quote:
de levenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet niet jammeren om het natuurlijk verloop.
Is soms hard, maar meestal zacht. Zoals een pener eigenlijk, de leven is een pener.quote:
je moeder is een pener.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is soms hard, maar meestal zacht. Zoals een pener eigenlijk, de leven is een pener.
Voor jou is alles een pener.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is soms hard, maar meestal zacht. Zoals een pener eigenlijk, de leven is een pener.
quote:
Nee, waar dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:30 schreef Crack_ het volgende:
Rez, had je mijn felicitaties nog gezien dan?
Oh, ja dat weet ik niet hoor.. drie dagen terug ofzo. Spytool maar op REZ GEFELICITEERDquote:
God tyves steam.quote:Error Code: -101
Unable to connect to server. Server may be offline or you may not be connected to the internet.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:15 schreef Crack_ het volgende:
REZZIE GEFELICITEERD WHOEHOEOE GEFELICITEERD NU HOPLA ALLES REGEN SNEL SNEL MAAR GEFELICITEERD!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2013 19:39:32 ]
Leuk, heb ik nog nooit gezeten! Wat doen ze dan? Je haar drogen, maar dat is toch zo klaar?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:39 schreef Dearest het volgende:
Zit atm bij de kapper onder de droogkap gr
nee daarom de benaming droogkapquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Leuk, heb ik nog nooit gezeten! Wat doen ze dan? Je haar drogen, maar dat is toch zo klaar?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
het beeld wat ik van jou heb komt niet echt overeen
Hoezo niet? Ik ben toch niet dik ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
oh.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik ben toch niet dik ofzo?
Kom jij nooit in de TC als ik mijn buik laat zien? Ja, ik heb een buikje, maar om me nou dik te noemenquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kom jij nooit in de TC als ik mijn buik laat zien? Ja, ik heb een buikje, maar om me nou dik te noemen
Born Sinnerquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:47 schreef nodig het volgende:
zijn er nog albums die ik absoluut moet hebben?
Is van deze gozer:quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
het lijkt me helemaal niks![]()
maar toch maar gedownload, zal hem is proberen
ik word er niet echt warm van maarjaquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is van deze gozer:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Spotify heeft ook een paar goede albums van klaarkomende vrouwen, als dat je ding is
Ja nee dankje.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Of kerels, als je dat liever hebt
Macklemorequote:Op donderdag 11 juli 2013 20:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Neem aan dat je the Heist al wel hebt? Macklemore album is dat
Hele degelijke rapper. Beetje vervelend soms, vooral dat neerbuigende in Same Love naar andere rappers is nergens voor nodigquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Macklemore![]()
Jimmy Iovine - feat. Ab-Soul, a song by Macklemore & Ryan Lewis on Spotify.
Niet z'n beste nummer, maar het luistert wel lekker
The Town, a song by Macklemore on Spotify.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iedereen vergeet altijd Ryan Lewis
nee maar ben daar niet erg fan van moet ik zeggenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Neem aan dat je the Heist al wel hebt? Macklemore album is dat
Ja hij en Ryan hebben ook wel eigen albums maar the Heist is 100% samenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
The Town, a song by Macklemore on Spotify.
Gr
Duitse pop is zeker je ding niet?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:05 schreef nodig het volgende:
[..]
nee maar ben daar niet erg fan van moet ik zeggen![]()
Meer de rock/pop/punk kant
Heeft Ryan een eigen album? wut.. Of laat die andere dan gewoon zingen als featuring?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja hij en Ryan hebben ook wel eigen albums maar the Heist is 100% samen
Nee gewoon instrumentalquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heeft Ryan een eigen album? wut.. Of laat die andere dan gewoon zingen als featuring?
Wat vind je dan neerbuigend aan Same Love? (Ik heb nooit uitgebreid de lyrics bestudeerd..quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hele degelijke rapper. Beetje vervelend soms, vooral dat neerbuigende in Same Love naar andere rappers is nergens voor nodig
Maar wel goed idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |