geld van mn ouders is bijna opquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar ik heb al 6 euro uitgegeven aan mn avondeten(2 pizza's, pak koekjes en cheeseburgers.)
+ Ik heb geen zin om terug te gaan
Hoeveel had je gekregen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
geld van mn ouders is bijna op
maar ze zijn er zondag weer dusja
zegkniequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
And I did.Wtf zijn tongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tevens,![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
And I did.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Wanneer?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, vertel jij mij dat maar.
Markeert het nog wel het begin van het einde.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dat? Dat zit pas sinds vandaag in de OP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |