quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:31 schreef d4v1d het volgende:
Ik voel me dik.. Maar er is zoveel lekker etendie cheeseburgers zijn viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Daar kom ik snel genoeg achterquote:
5 min?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar kom ik snel genoeg achter![]()
Hoe lang zal een hetelucht oven over voorverwarmen doen (170 graden)? Te lui om te gaan kijken of die al klaar is.
quote:
bugles, nog een zak chipsquote:
Ik heb nu de neiging om terug naar de winkel te gaan en bugles te kopenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:58 schreef supersof het volgende:
[..]
bugles, nog een zak chips
pizza
afbakcroissantjes
een brood
anijshagelslag
tuc
kaastengels
een pak colbert
en mentos drop
zijn lekkerquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb nu de neiging om terug naar de winkel te gaan en bugles te kopen![]()
Ja maar ik heb al 6 euro uitgegeven aan mn avondetenquote:
geld van mn ouders is bijna opquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar ik heb al 6 euro uitgegeven aan mn avondeten(2 pizza's, pak koekjes en cheeseburgers.)
+ Ik heb geen zin om terug te gaan
Hoeveel had je gekregen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
geld van mn ouders is bijna op
maar ze zijn er zondag weer dusja
zegkniequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
And I did.Wtf zijn tongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tevens,![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
And I did.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Wanneer?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, vertel jij mij dat maar.
Markeert het nog wel het begin van het einde.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dat? Dat zit pas sinds vandaag in de OP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |