ja. een mens.quote:
Heehalloquote:
en toch reageer je.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:38 schreef nodig het volgende:
[..]
haters worden genegeerd
groetjes melissa
Wanneer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja eenmalig om te laten zien hoe ik over de haters denkquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:38 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
en toch reageer je.
groetjes trippy
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wanneer?dolfijnen duhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wanneer?22 augustus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
22 augustus.22 augustus is niet bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu heb ik honger.
wat nou niet bijnaquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
22 augustus is niet bijna
En nu heb ik honger.
en nu tweemaligquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef nodig het volgende:
[..]
ja eenmalig om te laten zien hoe ik over de haters denk
1d is mijn leven mijn hele kamer hangt vol met posters
:")quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
wat nou niet bijnade slingers hangen al
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |