ja. een mens.quote:
Heehalloquote:
en toch reageer je.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:38 schreef nodig het volgende:
[..]
haters worden genegeerd
groetjes melissa
Wanneer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja eenmalig om te laten zien hoe ik over de haters denkquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:38 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
en toch reageer je.
groetjes trippy
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wanneer?dolfijnen duhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wanneer?22 augustus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
22 augustus.22 augustus is niet bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu heb ik honger.
wat nou niet bijnaquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
22 augustus is niet bijna
En nu heb ik honger.
en nu tweemaligquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef nodig het volgende:
[..]
ja eenmalig om te laten zien hoe ik over de haters denk
1d is mijn leven mijn hele kamer hangt vol met posters
:")quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
wat nou niet bijnade slingers hangen al
quote:
omg ik ga opleiding mediadeveloper doen, kan ik stage lopen bij fok?quote:
noquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg ik ga opleiding mediadeveloper doen, kan ik stage lopen bij fok?
Zit je straks zo bij Danny of Breuls thuisquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg ik ga opleiding mediadeveloper doen, kan ik stage lopen bij fok?
hmm, ook niet voor frontpage? denk t wel tochquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zit je straks zo bij Danny of Breuls thuis
FOK! heeft volgensmij niet echt een kantoorruimte
Zijn allemaal vrijwilligers he.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
hmm, ook niet voor frontpage? denk t wel toch
Wie bedoel je nu? Want niet allemaal hequote:
yvonne ook wel lijkt mequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie bedoel je nu? Want niet allemaal he. Danny verdient hier geowon kei hard geld mee
ja zou 't niet weten eigenlijk, kan me alleen niet inbeelden dat deze hele site vanuit iemands huiskamer gerund wordtquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:03 schreef Crack_ het volgende:
En waarom zou de FrontPage een kantoorruimte nodig hebben joh?
Ja.. en scheelt zó veel geld.. en aangezien er toch niemand op bezoek komtquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja zou 't niet weten eigenlijk, kan me alleen niet inbeelden dat deze hele site vanuit iemands huiskamer gerund wordtalhoewel dat natuurlijk net zo goed zou kunnen
Ja. Maar hij gaat niet in z'n eentje in een kantoorruimte zitten samen met Breuls en Yvonnequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie bedoel je nu? Want niet allemaal he. Danny verdient hier geowon kei hard geld mee
Zolderkamer*quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja zou 't niet weten eigenlijk, kan me alleen niet inbeelden dat deze hele site vanuit iemands huiskamer gerund wordtalhoewel dat natuurlijk net zo goed zou kunnen
Dus geen stageplek bij FOK!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. en scheelt zó veel geld.. en aangezien er toch niemand op bezoek komt. En FrontPage heeft schrijvers uit heul nederland dus dat zou ook onhandig zijn
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat mijn stagebegeleider fractievoorzitter is in de eerste kamer?
Wie is het?quote:
Dat is wel cool. Maar maar jij doet toch niks in de politiekquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat mijn stagebegeleider fractievoorzitter is in de eerste kamer?
Ja, dat ga ik niet vertellen hequote:
dm?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik niet vertellen he. Straks gaat ie googelen en komt ie hier uit
Nope.. maar mensen in de politiek staan ergens voor enzo en doen vaak meer dan politiek. Iniedergeval. dit meneertje heeft heel wat bereiktquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is wel cool. Maar maar jij doet toch niks in de politiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |