Ja, als mijn vader zei 'stoppen' of 'remmen' dan duurde dat wel een tijdje bij mij! Niks tegen aangereden thoughquote:
hoezo dan? kon je de rem niet vinden?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, als mijn vader zei 'stoppen' of 'remmen' dan duurde dat wel een tijdje bij mij! Niks tegen aangereden though
Ja wel, maar ik moet helemaal een denkproces doen van:quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:37 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
hoezo dan? kon je de rem niet vinden?
jij bent echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
/ignore ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
oo dat verandert wel na een tijdjequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja wel, maar ik moet helemaal een denkproces doen van:
'' Oooh, ik moet remmen, okay wat nu. De Koppeling en de rem indrukken toch? Ja. Okay, snel met beide voeten tegelijk naar die 2 pedalen!!!'' En dat is dan al weer 5 secondes.
Dankjequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent echt verschrikkelijk.kijk dan hoe jouw posts eruit zien met die sig en ot
Geen dank!quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:39 schreef Spatieloos het volgende:
Als iemand bedankt tegen mij zegt heb ik altijd het gevoel alsof het sarcastisch is
Je wordt bedankt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:39 schreef Spatieloos het volgende:
Als iemand bedankt tegen mij zegt heb ik altijd het gevoel alsof het sarcastisch is
sukkelquote:
nog bedanktquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:39 schreef Spatieloos het volgende:
;squote:Op donderdag 11 juli 2013 13:40 schreef supersof het volgende:
Oh waarom doe ik kut tegen toto terwijl spatie aan mij vroeg om hem te beledigen :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Spatieboos
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:43 schreef Spatieloos het volgende:
Oh god
GODVERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oh god
hahahahhahahahahahahahahhahahahahaahhhahahahaahahahaahahahhahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arie is net weg en die nigger belt me op
quote:
quote:
Zeg dan iets van 'bedankt voor deze informatie' dat komt veel harder aanquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:40 schreef supersof het volgende:
Oh waarom doe ik kut tegen toto terwijl spatie aan mij vroeg om hem te beledigen :S
Oh god
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh god
HAHAHAHAHAHAHHHHHAHHHAHAHHHAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Oh god
GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
i still see your shadows in my room
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef Spatieloos het volgende:
OMG, en en ehhh.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt zo raar. Maar ze vroeg of ik me puistje had uitgeknepen![]()
![]()
![]()
![]()
En dat had ik dus niet gedaaan.. Maar maar maaar hoe kan ze dat nou niet door hebben, er zat veel aan!
Oh god
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:43 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
hahahahhahahahahahahahahhahahahahaahhhahahahaahahahaahahahhahah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
oog in oog staan met je moeder terwijl ze een wcpapiertje door jou volgeblaft in d'r handen heeft... godverdommequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef Spatieloos het volgende:
OMG, en en ehhh.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt zo raar. Maar ze vroeg of ik me puistje had uitgeknepen![]()
![]()
![]()
![]()
En dat had ik dus niet gedaaan.. Maar maar maaar hoe kan ze dat nou niet door hebben, er zat veel aan!
FOK! heeft te weinig lachsmileysquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:47 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom vertel ik dit, jullie moeten me juist troosten, niet uitlachen!!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:47 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom vertel ik dit, jullie moeten me juist troosten, niet uitlachen!!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:43 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
hahahahhahahahahahahahahhahahahahaahhhahahahaahahahaahahahhahah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
oog in oog staan met je moeder terwijl ze een wcpapiertje door jou volgeblaft in d'r handen heeft... godverdomme
het is overdag je ziet toch wel eht verschil tussen een wc en een wasmand?quote:
Ik was net wakker! Dat was mijn ochtend fapje in bed!quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:48 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
het is overdag je ziet toch wel eht verschil tussen een wc en een wasmand?
tjaquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dat is een mod geworden!! HOE?
Gastquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik was net wakker! Dat was mijn ochtend fapje in bed!
slimquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dude..quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat mijn moeder bijna altijd thuis is ja, sinds ze gestopt is met werken! En ik weet niet, volgens mij was ze toen nog niet thuis eigenlijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:48 schreef d4v1d het volgende:
Sowieso, waarom fap je als je moeder thuis is?
En nu?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat mijn moeder bijna altijd thuis is ja, sinds ze gestopt is met werken! En ik weet niet, volgens mij was ze toen nog niet thuis eigenlijk.
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:54 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga hier even een paar dagen niet posten, doei![]()
![]()
waarom nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:54 schreef Spatieloos het volgende:
![]()
Oh god
GvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Eh wat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:54 schreef Spatieloos het volgende:
![]()
IK MOET HUILENquote:
wa een gekquote:
ik denk dat spatie dat beter kanquote:
Arbeitenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:00 schreef SGYENZO het volgende:
ALLEMAAL. TC. Vanavond. 7u. Het is een bevel.
En anders?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:00 schreef SGYENZO het volgende:
ALLEMAAL. TC. Vanavond. 7u. Het is een bevel.
Ik maar er toch maar een paar minuten van, ik ben te verslaafd. Maar mijn ontbijteitje was heerlijkquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:54 schreef Spatieloos het volgende:
![]()
haha coolquote:
Ja, kan ik veel beter! Gisteren had ik nog een liedje voor sof gezongen op TCquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:01 schreef nodig het volgende:
[..]
ik denk dat spatie dat beter kan
snap je de hint spatie![]()
![]()
gewoon bluray kwaliteitquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En dan genieten van die pauper kwaliteit zeker
heeft iemand het opgenomenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, kan ik veel beter! Gisteren had ik nog een liedje voor sof gezongen op TC
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen zorgen, hij heeft nog steeds niet de 2 laatste cijfers van je nummer
nee doe he tnietquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen zorgen, hij heeft nog steeds niet de 2 laatste cijfers van je nummer
bio ei soms wat anderequote:Op donderdag 11 juli 2013 14:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Welke eieren neem jij meestal, ik neem bijna altijd 'groot' van de plus.
Zijn die lekkerder? Ik weet niet eens of die van mij bio zijn, als het er niet opstaat, zijn het dan van die kippen die worden mishandeld?quote:
proef het niet zoquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zijn die lekkerder? Ik weet niet eens of die van mij bio zijn, als het er niet opstaat, zijn het dan van die kippen die worden mishandeld?
Oh, dan moet ik ook maar eens bio eieren halen, ik wil dit niet op mijn geweten hebben!quote:
goed zoquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik ook maar eens bio eieren halen, ik wil dit niet op mijn geweten hebben!
worden mishandeldquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zijn die lekkerder? Ik weet niet eens of die van mij bio zijn, als het er niet opstaat, zijn het dan van die kippen die worden mishandeld?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:20 schreef supersof het volgende:
spatie als jij mijn nummer geeft dan ga ik naar je moeder en vertel ik de waarheid.
Ja, geen ruimte hebben is toch soort van mishandeling!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
worden mishandeldja die kippen worden geslagen met een baseball knuppel als ze niet willen pijpen
die kippen hebben gewoon wat minder ruimte dan bio kippen
hij geeft niet en als ik m krijg doe ik er niks meequote:Op donderdag 11 juli 2013 14:20 schreef supersof het volgende:
spatie als jij mijn nummer geeft dan ga ik naar je moeder en vertel ik de waarheid.
Schat, ik geef je nummer niet! Ik gokte zomaar een 7, als dat echt het ene laatste getal was, dan deed ik dat niet expres.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:20 schreef supersof het volgende:
De sarcasme druipt hier gewoon van afquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
hij geeft niet en als ik m krijg doe ik er niks mee
nee ik hoef dr nummer nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:22 schreef nodig het volgende:
[..]
De sarcasme druipt hier gewoon van af
dat ben jijquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:23 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee ik hoef dr nummer niet
kijk dit grappig
[ afbeelding ]
quote:
mooie fietsquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:25 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee lol ik ben eerder dit
[ afbeelding ]
kopenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:25 schreef nodig het volgende:
Doe je HBO boeken bestellen gewoon via de site die de school aanraad? Is dat dan lenen ofwat
hmm dat zou ik ook nog eens kunnen proberenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
misschien goedkoop overkopen via marktplaats/bol.com?
nope, hoeveel kost jouw boekenlijst?quote:
Ik wil het volgens mij niet eens wetenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nope, hoeveel kost jouw boekenlijst?
mijne 356 eu grquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wil het volgens mij niet eens weten
/r/TIFUquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik voel me okay, maar durf even niet naar beneden.
je moet niet gelijk alles kopen je hebt ook dat je soms boeken helemaal niet nodig hebtquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
maar met boeken kopen zit je vooral met die druk ofniet. gewoon allemaal nieuw kopen die dingen dus?
RTquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:42 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
je moet niet gelijk alles kopen je hebt ook dat je soms boeken helemaal niet nodig hebt
ik heb bijv eentje van 60¤ ongeopend in de kast liggen :s
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:42 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
je moet niet gelijk alles kopen je hebt ook dat je soms boeken helemaal niet nodig hebt
ik heb bijv eentje van 60¤ ongeopend in de kast liggen :s
Dus zonder boeken naar school gaan onder het motto yolo?quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:44 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Dus zonder boeken naar school gaan onder het motto yolo?
ja ben je gelijk de stoerste boi van de klasquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:44 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Dus zonder boeken naar school gaan onder het motto yolo?
en wat zijn je hobby'squote:Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja ben je gelijk de stoerste boi van de klas
ik weet niet of dat nou zo goed helptquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:47 schreef nodig het volgende:
[..]
en wat zijn je hobby's
fokken mevrouw
bam gelijk bovenaan in de pikorde
echt wel weet je hoe cool spatieloos isquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:49 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik weet niet of dat nou zo goed helpt
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef nodig het volgende:
[..]
echt wel weet je hoe cool spatieloos is
lol ja heel stoerquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef nodig het volgende:
[..]
echt wel weet je hoe cool spatieloos is
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:05 schreef arachide. het volgende:
Wie gaat mij uitleggn wat hier aan de hand is?
er wordt gehuntquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:05 schreef arachide. het volgende:
Wie gaat mij uitleggn wat hier aan de hand is?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:11 schreef nodig het volgende:
[..]
mannen lezen dit:
''ik ga ff fappen en daarna werken''
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:47 schreef nodig het volgende:
[..]
zullen wij in de zandbak naar one direction foto;s gaan kijken
of zullen we een potje knikkeren ik heb One Direction knikkersquote:
Ja, ik moet de zandbak in de gaten houden.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:49 schreef nodig het volgende:
[..]
of zullen we een potje knikkeren ik heb One Direction knikkers![]()
Die van harry styles is echt mijn geluksknikker
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
Anne zou het fietsenhok in de gaten houden.
ANNE? ZIJN DAAR NOG STOUTE KINDJES???
Anne is even koffie halen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:58 schreef xcachet het volgende:
Kijk, dat krijg je er van. Iedereen gaat zich natuurlijk afvragen wat er aan de hand was.
Ging jij niet de bordenwissers uitslaan?quote:
WATquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:59 schreef d4v1d het volgende:
Oh ik geef toe.. Ik heb de fietsband van LB lek geprikt
Dingen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:58 schreef d4v1d het volgende:
Wat was er eigenlijk gebeurt? (Gewoon puur uit interesse, ik heb geen zin in rellen)
Ik zie er alleen een paar 'brommers kiek'n'quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wil een nieuwe fietsquote:
Je mag niet lapohuntenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:01 schreef Spatieloos het volgende:
Volgens mij zijn er al 2 lapo's geweest in dit topic
Dat maakt onze SC zo bijzonderquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:01 schreef Spatieloos het volgende:
Volgens mij zijn er al 2 lapo's geweest in dit topic
gezelligggggquote:
Ik zal ff aan surveillancefiets vragen of je hem mag berijdenquote:
Hier zijn wij groot gewordenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zulks mooie herinneringen aan PUB / JNG alles
Jij was toch mijn opvolger, ofniequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zulks mooie herinneringen aan PUB / JNG alles
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij bent een speciale jongen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leukquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:04 schreef Spatieloos het volgende:
Verven is zwaar werk! Ik zeg het je!
Ik zei nieuwequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zal ff aan surveillancefiets vragen of je hem mag berijden
Kutwerk he? Heb mijn hele appartement gesaustquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:04 schreef Spatieloos het volgende:
Verven is zwaar werk! Ik zeg het je!
Ja! Relaties, blij, tranen, meets, bannetjes. Alles!quote:
YES! Zware taak,quote:
Ik moest de onderkant van een bankje verven!quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kutwerk he? Heb mijn hele appartement gesaust
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]NeehoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Hij is nog zo goed als nieuw hoor, weinig gebruikt.quote:
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij is nog zo goed als nieuw hoor, weinig gebruikt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij is nog zo goed als nieuw hoor, weinig gebruikt.
Ik maak even geen lullig opmerking over je moederquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik maak even geen lullig opmerking over je moeder
Wij hoefden maar 2 muren. Eentje van oranje naar wit en de andere van wit naar azuurblauwquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kutwerk he? Heb mijn hele appartement gesaust
troll :Squote:Op donderdag 11 juli 2013 16:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet.Je bent helemaal veranderd! :/
Wij dachten 1 muur, bleken we de rest ook te moeten doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wij hoefden maar 2 muren. Eentje van oranje naar wit en de andere van wit naar azuurblauw
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet.Je bent helemaal veranderd! :/
Ga meequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:09 schreef nodig het volgende:
[..]
omg ik wil ook ik wil echt een keer naar een concert van hun heb ik alles voor over
quote:
Die heb ik ook nogquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik niet, maar heb nu wel trek! Maar ik moet afvallen!!!! En mijn vader komt net thuis met browniepudding. :/
ik ben fucking jaloersquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Al gezienook eerste keer crowdsurfen
lekker jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is die heerlijk, ik heb het nog nooit eerder op?
Bestel gebakken eieren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:14 schreef d4v1d het volgende:
Vanavond (al)weer alleen thuis.. Wat ga ik eten?
Echt geen pizza of lasagne.. Dat eet ik te vaak de laatste tijd en komt mn strot uit
Voorwaarde: Ik wil zelf niet koken..
patatquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:14 schreef d4v1d het volgende:
Vanavond (al)weer alleen thuis.. Wat ga ik eten?
Echt geen pizza of lasagne.. Dat eet ik te vaak de laatste tijd en komt mn strot uit
Voorwaarde: Ik wil zelf niet koken..
ik ookquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:14 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil een keer naar een coldplay concert.
Was ik.quote:
bami je kunt zo bak kopenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben eigenlijk niet zo'n fan van patat..
En dat heb ik gister al op trouwens
Dat deed ik bij de heideroosjesquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Al gezienook eerste keer crowdsurfen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |