Ja, kan ik veel beter! Gisteren had ik nog een liedje voor sof gezongen op TCquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:01 schreef nodig het volgende:
[..]
ik denk dat spatie dat beter kan
snap je de hint spatie![]()
![]()
gewoon bluray kwaliteitquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En dan genieten van die pauper kwaliteit zeker
heeft iemand het opgenomenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, kan ik veel beter! Gisteren had ik nog een liedje voor sof gezongen op TC
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen zorgen, hij heeft nog steeds niet de 2 laatste cijfers van je nummer
nee doe he tnietquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen zorgen, hij heeft nog steeds niet de 2 laatste cijfers van je nummer
bio ei soms wat anderequote:Op donderdag 11 juli 2013 14:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Welke eieren neem jij meestal, ik neem bijna altijd 'groot' van de plus.
Zijn die lekkerder? Ik weet niet eens of die van mij bio zijn, als het er niet opstaat, zijn het dan van die kippen die worden mishandeld?quote:
proef het niet zoquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zijn die lekkerder? Ik weet niet eens of die van mij bio zijn, als het er niet opstaat, zijn het dan van die kippen die worden mishandeld?
Oh, dan moet ik ook maar eens bio eieren halen, ik wil dit niet op mijn geweten hebben!quote:
goed zoquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik ook maar eens bio eieren halen, ik wil dit niet op mijn geweten hebben!
worden mishandeldquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zijn die lekkerder? Ik weet niet eens of die van mij bio zijn, als het er niet opstaat, zijn het dan van die kippen die worden mishandeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |