verschilt per auto hoe die stuurtquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef Spatieloos het volgende:
Maar dat sturen is echt veel makkelijker dan ik had verwacht
Maar vraag me af of dat op de weg moeilijker is, zal vast wel.
dan is het net een botsautoquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja heb ik ookeven serieus, ik wil wel graag rijbewijs halen voor een schakelauto maar als het er op aan komt neem ik denk ik gewoon een automaat
veel minder gedoe
ligt eraan of je stuurbekrachtiging hebt héquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef Spatieloos het volgende:
Maar dat sturen is echt veel makkelijker dan ik had verwacht
Maar vraag me af of dat op de weg moeilijker is, zal vast wel.
heb nog nieteens rijles, ik oefen gewoon met m'n pa eerstquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
wanneer wel wat gaat nog niet goed dan
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Spatieloos het volgende:
TIL Robert Downey Jr Was Arrested After Driving Naked in his Porche with Cocaine, Heroine, and a .357 Magnum
Oh , dan ben ik bang dat ik ineens in een moeilijkere auto moet rijden en niks meer kan!?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:30 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
verschilt per auto hoe die stuurt
lolquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
ligt eraan of je stuurbekrachtiging hebt hé
mijn vader heeft zelf een eigen autobedrijf dus ik mag altijd gewoon een autootje kiezen die hij verkoopt en dan rijden we gewoon met de groene platen erop, had de eerste keer voor de zekerheid maar zo'n knalgele auto gekozen zodat ik iets meer op zou vallen en daarna een zwarte ford ka die geen stuurbekrachtiging had, dat stuurde wel fucking kut
en het verschilt ook per auto hoe die schakelt
ik ga even stuurbekrachtiging googlen, maar volgens mij had ik dat wel ja. En hoezo moest je opvallen, ging je gelijk de weg op ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
ligt eraan of je stuurbekrachtiging hebt hé
mijn vader heeft zelf een eigen autobedrijf dus ik mag altijd gewoon een autootje kiezen die hij verkoopt en dan rijden we gewoon met de groene platen erop, had de eerste keer voor de zekerheid maar zo'n knalgele auto gekozen zodat ik iets meer op zou vallen en daarna een zwarte ford ka die geen stuurbekrachtiging had, dat stuurde wel fucking kut
en het verschilt ook per auto hoe die schakelt
eerst een beetje op een zandweggetje achteraf, half uurtje, maar daarna ging ik wel gelijk de weg op jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ik ga even stuurbekrachtiging googlen, maar volgens mij had ik dat wel ja. En hoezo moest je opvallen, ging je gelijk de weg op ?
Kan je inparkeren?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
eerst een beetje op een zandweggetje achteraf, half uurtje, maar daarna ging ik wel gelijk de weg op ja
Wow, dat je dat ook durft... Ik zou dat niet durven, straks rijd ik iedereen aanquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
eerst een beetje op een zandweggetje achteraf, half uurtje, maar daarna ging ik wel gelijk de weg op ja
levensgevaarlijk eigenlijk
nog niet geprobeerdquote:
picsquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:35 schreef chapel24 het volgende:
godver die kapper deed toch net iets anders dan dat ik wilde
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
nog niet geprobeerd
heb wel geprobeerd achteruit te rijden, fucking eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |