quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:20 schreef supersof het volgende:
spatie als jij mijn nummer geeft dan ga ik naar je moeder en vertel ik de waarheid.
Ja, geen ruimte hebben is toch soort van mishandeling!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
worden mishandeldja die kippen worden geslagen met een baseball knuppel als ze niet willen pijpen
die kippen hebben gewoon wat minder ruimte dan bio kippen
hij geeft niet en als ik m krijg doe ik er niks meequote:Op donderdag 11 juli 2013 14:20 schreef supersof het volgende:
spatie als jij mijn nummer geeft dan ga ik naar je moeder en vertel ik de waarheid.
Schat, ik geef je nummer niet! Ik gokte zomaar een 7, als dat echt het ene laatste getal was, dan deed ik dat niet expres.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:20 schreef supersof het volgende:
De sarcasme druipt hier gewoon van afquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
hij geeft niet en als ik m krijg doe ik er niks mee
nee ik hoef dr nummer nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:22 schreef nodig het volgende:
[..]
De sarcasme druipt hier gewoon van af
dat ben jijquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:23 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee ik hoef dr nummer niet
kijk dit grappig
[ afbeelding ]
quote:
mooie fietsquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:25 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee lol ik ben eerder dit
[ afbeelding ]
kopenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:25 schreef nodig het volgende:
Doe je HBO boeken bestellen gewoon via de site die de school aanraad? Is dat dan lenen ofwat
hmm dat zou ik ook nog eens kunnen proberenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
misschien goedkoop overkopen via marktplaats/bol.com?
nope, hoeveel kost jouw boekenlijst?quote:
Ik wil het volgens mij niet eens wetenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nope, hoeveel kost jouw boekenlijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |