eerder deel:quote:'Gordon heeft nieuwe liefde'
Gordon is weer verliefd. De zanger woont naar verluidt zelfs al samen met zijn 32-jarige nieuwe vlam.
Foto: ANP
Dat schrijft althans roddelblad Weekend donderdag op zijn website op basis van bronnen. Het management van de zanger wilde tegenover NU.nl de berichtgeving ontkennen noch bevestigen.
Gordons nieuwe liefde zou volgens Weekend Wesley heten. Hij was afgelopen weekeinde een van de aanwezigen op het verjaardagsfeest van de zanger, die 45 kaarsjes mocht uitblazen. Gordon had opvallend veel aandacht voor hem en de twee hadden hun kleding op elkaar afgestemd.
De zanger verklapte onlangs in Linda's Zomerweek dat er op liefdesgebied weer 'iets aan de horizon gloort'. "Ik geloof nog steeds in de liefde, zelfs na acht mislukte relaties", zei Gordon ook. "Je moet ook altijd blijven geloven in de liefde, als je dat niet doet, stelt het leven niets meer voor."
Door: Novum/NU.nl
Ik ben bang dat Gordon langer leeft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:00 schreef Disorder het volgende:
Place your bets: Ik gok op 3 maandjes.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:40 schreef trovey het volgende:
Oh fijn, iedereen moet het ook meteen weer weten...maar meneer wil wel zijn privacy hoor.
Kleding op elkaar afstemmen, WTF?Gordon is een bejaarde aan het worden, straks nog dezelfde fietsen en hij is er.
![]()
quote:IS DIT DE NIEUWE VRIEND VAN GORDON?
Zanger zou weer verliefd zijn
11.07.2013 -
Gordon zou weer verliefd zijn. Volgens bronnen rond de zanger zou het gaan om een 32-jarige man. Weekend was op de 45-ste verjaardag van de volkszanger en zag dat hij wel heel veel aandacht had voor één persoon in het bijzonder.
Gordon zit de laatste weken weer lekker in z'n vel. Hij sport regelmatig, is na zijn vakantie naar Curaçao wat afgevallen én is weer verliefd! Althans, dat zegt hij tegen vrienden. Gordon doet nog wat geheimzinnig over de nieuwe man in zijn leven, maar het stel zou al wel samenwonen in de villa van de volkzanger in Blaricum. Weekend was op de verjaardag van Gordon, die dit weekend alweer 45 werd. De in het wit geklede gasten viel het op dat de zanger wel erg veel aandacht had voor één man in het bijzonder, ene Wesley. De heren hadden dezelfde kleren aan en Gordon maakte zich meerdere malen zorgen of het strikje van Wesley wel goed zat. Alle foto's en het hele verhaal staan deze week in Weekend.
Foto: Mario Nap
Gordon
quote:
geldquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:48 schreef hunter2011 het volgende:
En weer een model, met alle respect wat zien die modellen nou in Gordon?
allemaal Gold***quote:
Daar ging het nou juist omquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:21 schreef Karina het volgende:
Die foto lijkt meer op een scene uit een tv-programma of zoiets. Zo te zien hebben ze ook allebei dezelfde kleren aan.
Nee, dat het opviel dat ze hun kleding hadden afgestemdquote:
quote:De in het wit geklede gasten viel het op dat de zanger wel erg veel aandacht had voor één man in het bijzonder, ene Wesley. De heren hadden dezelfde kleren aan en Gordon maakte zich meerdere malen zorgen of het strikje van Wesley wel goed zat.
Oh ik ben een beetje wollig in mijn hoofd (superverkouden) maar niet alleen afgestemd, gewoon hetzelfde, stom.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee, dat het opviel dat ze hun kleding hadden afgestemd
quote:Relatie van Gordon alweer voorbij
Showbiz • Geplaatst door Redactie op 11-09-2013 @ 14:01
Gordon is weer vrijgezel. De relatie tussen de zanger en Wesley Mutsaars is verbroken. Dat bevestigt zijn manager woensdag aan Novum Nieuws. Vorige week werd pas duidelijk dat Gordon al een paar maanden een relatie had.
De manager van de 45-jarige Gordon wil verder geen uitspraken doen over de breuk. Evert Santegoeds zei woensdag in de ochtendshow van Edwin Evers dat de zanger maandag een punt achter de relatie heeft gezet. Beide heren zouden niet volledig achter de relatie hebben gestaan.
Ook zou Gordon erg balen dat de liefdesbreuk valt rond de opnamen van zijn nieuwe programma met Gerard Joling omdat hij dan 'optimaal moet presteren'. Het is de tweede keer dit jaar dat een relatie van de zanger strandt. Eerder dit jaar liep zijn romance met dj Maurice stuk omdat de dj niet met alle media-aandacht om kon gaan.
Bron: Novum
Voor de zoveelste keer...quote:Op woensdag 11 september 2013 14:26 schreef borisz het volgende:
Z'n huis in Blaricum van 3mln staat te koop trouwens.
Kunnen we ook een nieuwe reeks voor maken.. Gordon verkoopt zn huis deel 472quote:Op woensdag 11 september 2013 14:27 schreef Ole het volgende:
Heeft ie toch wel 2 maanden volgehouden!
[..]
Voor de zoveelste keer...
De hele wereld, zeg ik je. Iedereen is tegen Gordonquote:Op woensdag 11 september 2013 15:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Zijn zoveelste relatie op de klippen..Aan wie ligt het dan
Behalve Geer. Die gaat weer scheten laten in z'n bijzijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De hele wereld, zeg ik je. Iedereen is tegen Gordon
hij moet eens een keer een vrouw proberen.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Zijn zoveelste relatie op de klippen..Aan wie ligt het dan
Hij heeft toch weleens een vrouw gehad?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij moet eens een keer een vrouw proberen.
misschien is hij toch hetero, maar denkt hij zelf homo te zijn
Noemde hij toch baarmoeder ?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij heeft toch weleens een vrouw gehad?
Had je redelijk gegokt....quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:00 schreef Disorder het volgende:
Place your bets: Ik gok op 3 maandjes.
Misschien moet hij eens beginnen met het niet meteen van de daken te schreeuwen...ongeveer net zoals een zwangerschap, moet je ook pas aankondigen na de eerste 3 linke maanden.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:49 schreef hunter2011 het volgende:
Gordon zal wel weer vreetbuien krijgen en dik worden, het is eigenlijk toch een zielige man.
En maar in de media schreeuwen hoe gelukkig hij wel niet is.
Misschien moet hij wat beginnen met Joling.
quote:Gordon: 'Echte klap moet nog komen'
Van onze redactie
AMSTERDAM -
Gordon, die eerder deze week de breuk tussen hem en zijn geliefde Wesley Mutsaars bekend maakte, geeft toe dat hij erg moet wennen aan zijn vrijgezelle status. "Het is nog ontzettend onwerkelijk allemaal", vertelt hij geëmotioneerd.
"Ik heb het er heel moeilijk mee", vertelt Gordon aan RTL Boulevard. "De afgelopen maand kon ik geen kant op met mijn emoties. Ik leef een beetje door, maar het is nog erg onwerkelijk allemaal. Ik denk dat de echte klap nog moet komen."
Gordon en de 32-jarige Wesley werden enkele maanden geleden voor het eerst samen gespot in Ibiza. Maar ook deze relatie bleek geen lang leven beschoren te zijn. Het zit Gorden op dat vlak niet mee: Eerder dit jaar liep ook zijn relatie met Maurice op de klippen
Zou hij ze allemaal nog herkennen?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:27 schreef bloempje-moi het volgende:
Zal hij ze zelf nog allemaal uit elkaar kunnen halen, door middel van een prikbord met foto's en steekwoorden oid?
Kippenneuker is het....met z'n scharreleieren.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:11 schreef Ticootje het volgende:
Jezus. Alsof z'n cavia dood is. Het gaat om een scharrel van 3 maanden.
Marc van der Linden twee? Marc heeft een relatie met een Russische man Serge genaamdquote:Op vrijdag 13 september 2013 02:09 schreef Stroekie het volgende:
1 nachtje blijven slapen in budgethuis emn de verkering is over. Dan moet die Wesley wel een golddigger zijn of nachts bij geer in bed gekropen zijn. Zeg maar Marc van der linden twéé
nu ja maar ten tijde van die rel in Kaapstad toch niet. Enkele jaren geleden toen Marc de Spaanse lover jose van Gordon geleend had ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Marc van der Linden twee? Marc heeft een relatie met een Russische man Serge genaamd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |