Sorry, kwam door die Knevel, dat ik hier aan moest denken.quote:
Daar zijn nog wel leuke foto's van te vindenquote:
quote:Do you still remember, how we used to be
Feeling together, believing whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
Rowanquote:
Fak, dat was m'n eerste gedachte, maar vond de humor te zwart voor haar...quote:
Dat was ook mijn eerste gedachte, mmm... Say you'll be there dan?quote:
Verhip, dat kon wel eens juist zijnquote:
quote:
Wat van wie?quote:I never wanted another
Come over to me and discover
I want to be near you
And you need to be far away
Voorprogramma van The Who ook dacht ikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:10 schreef Mark het volgende:
Zag ik bij een terugblik op Werchter: Vintage Trouble
Lekker gitaargeluid, maar liedje vond ik toch te mager
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:10 schreef Mark het volgende:
Zag ik bij een terugblik op Werchter: Vintage Trouble
Lekker gitaargeluid, maar liedje vond ik toch te mager
Daar heb ik ze vorige week als voorprogramma inderdaad voor het eerst gezien.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:27 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Voorprogramma van The Who ook dacht ik
Wie/wat hoort er op dequote:were formed in Cheltenham in late 1980 by Chris Hamlin, a fashion student at Cheltenham Art College. Hamlin recruited multi-instrumentalist Roger Freeman, an old friend from his hometown of Birmingham, along with Chris Lee on trumpet and James Johnstone, a guitarist, record shop assistant and newcomer to the alto sax, for initial jam sessions which would eventually evolve into
. The group would jam in parks and various other places, but their usual practice space was Hamlin's house, Beech House, which still stands on the corner of St James's Square and St George's Place in Cheltenham.
After a couple of months they decided to expand the line-up, adding a rhythm section and rehearsing more seriously. They recruited Andrew "Chip" Carpenter on drums and Mark "Miff" Smith on bass, both old school friends of Johnstone's, and former members of their previous band Hardware. It was at these jam sessions thatwas developed from an idea Chris Hamlin had had before the band was formed. The song would become their signature tune.
Gaan we schelden?quote:
Ik deed een gokje op de vervolgvraag en zocht het helaas op..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:14 schreef cafca het volgende:
LATWT
D
G
S
HEH
RTL
PBL
TWAFWO
TNSG
BS
TFE
IAKO
E
SW
CS
TIS
MCR
CC
TLUS
L
TMS
TU
AYAMW
TRNFL
FHR
RPT
IWS
YFOC
EGB
Discografie van wie?
Tja, had je beter gewoon kunnen gokken, dusquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:23 schreef Blogman het volgende:
[..]
Ik deed een gokje op de vervolgvraag en zocht het helaas op..
Inderdaad. Maar als ik het al had kunnen gokken, moeten echte kenners het zo kunnen raden, natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, had je beter gewoon kunnen gokken, dus
Inderdaad. Vervolgvraag adhv een naam die me opviel in het verhaaltje over Pigbagquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:10 schreef Blogman het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar als ik het al had kunnen gokken, moeten echte kenners het zo kunnen raden, natuurlijk.
quote:
Gokje op Darryl Ann.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:18 schreef methodmich het volgende:
Welke Nederlandse band zong in het nummer The Upshot de volgende regel:
You make it sound so sexy, as if you're Mark E Smith from The Fall
?
Om te voorkomen dat het weer een dag duurt: je moet nu een nieuwe vraag stellenquote:
Hallo pipster!quote:
BlueChicagoMoon +1quote:
quote:We said goodbye last year in November
and we spend Christmas on our own
Nokia? Weet dat muziek van de Stereo MC's in een reclame van Nokia werd gebruikt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:35 schreef iggyinthehouse het volgende:
Wie verbindt Jovanotti met Stereo MCs, 2 in a Room en Ultra Nate?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |