ik ookquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:44 schreef Dearest het volgende:
[..]
Jaaa maar ik ga ook zo slapen denk ik
ehquote:Op donderdag 11 juli 2013 02:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, sorry dat ik kwijl, ik dacht ineens aan eieren.
Het is nu 3 uur je hebt sws te weinig slaap gepaktquote:Op donderdag 11 juli 2013 02:25 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee heb aids mn spieren moeten rusten
ja 11-12 uur er uit hopelijk beetje pittenquote:Op donderdag 11 juli 2013 02:25 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Het is nu 3 uur je hebt sws te weinig slaap gepakt
wat jijquote:Op donderdag 11 juli 2013 02:25 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Het is nu 3 uur je hebt sws te weinig slaap gepakt
neequote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 03:38 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Niet elke dag nachtje doorgaan![]()
Slapen![]()
Mensen![]()
FOK![]()
Leven![]()
Als je dit leest
Welke tc?quote:Op donderdag 11 juli 2013 03:47 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Omgz kom met rozsje op tcxplol xxx
Awwquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet werken van 2 tot 9 en ik heb geen zin
jawel dat wel mja je hebt niks meer aan je dagquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Aww
Maar als je er eenmaal bent is het wel weer leuk toch
Hmmm dat is waar maar kan je wel lekker uitslapenquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jawel dat wel mja je hebt niks meer aan je dagheb liever dagen van 7:30 ofzo
niet echt als je vanaf 7 uur om het halfuur wakker wordtquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmmm dat is waar maar kan je wel lekker uitslapen
Waarvan word je wakker danquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet echt als je vanaf 7 uur om het halfuur wakker wordt
Ohquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet ik nietgewoon zomaar
langer dan 09:00 kan ik sowieso niet slapenquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh
Op een vrije dag lig ik meestal wel tot 11/12 uur te slapenmaar ik slaap s' avonds ook bijna nooit voor 12 uur
VLC Media playerquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:00 schreef Dearest het volgende:
hoe heet dat programma ook alweer waar je films mee kan kijken met zo'n oranje pion als bureaubladpictogramfuck
ik ga shrek kijkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Speelt alles af, behalve Blu-rays
Ik ook. Alleen ik snap sexy -S nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:49 schreef TienVingers het volgende:
Xc vind ik wel een coole afkorting voor jou
Hoezo nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen ik snap sexy -S niet
Kun je het misschien beter bij 4 uur houden, ik heb gehoord dat het gezonder is om een standaard ritme te hebben dan dat je de ene nacht 4 uur gaat slapen en de andere avond om 23 uur.quote:
YOLO.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:01 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Kun je het misschien beter bij 4 uur houden, ik heb gehoord dat het gezonder is om een standaard ritme te hebben dan dat je de ene nacht 4 uur gaat slapen en de andere avond om 23 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:01 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Kun je het misschien beter bij 4 uur houden, ik heb gehoord dat het gezonder is om een standaard ritme te hebben dan dat je de ene nacht 4 uur gaat slapen en de andere avond om 23 uur.
En ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Zijn wij als enige 2 nog op de wereld![]()
oewquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Zijn wij als enige 2 nog op de wereld![]()
Mijn broer whatsappte met om 3 uur waarom ik nog niet sliepquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
oew![]()
![]()
haha, m'n vader zag op whatsapp dat ik voor het laatst gezien was om 4uur. Vraagt die of dat zo is. Ik zeg wel gewoon; "ja yolo"
Ik hem zijn laatst gezien status weg gehaaldquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Mijn broer whatsappte met om 3 uur waarom ik nog niet sliep
Ja maar dan kun je die van anderen ook niet meer zienquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hem zijn laatst gezien status weg gehaald
Ik eigenlijk ook. Maar nu krijg ik gezeikquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je die van anderen ook niet meer zien
Ben daar te nieuwsgierig enzo voor.
Waaromquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Maar nu krijg ik gezeik
quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook, neem zo het vliegtuig naar de Bahama's
hahaha, ik lul wel wat. Ben benieuwd of hij weet wat yolo betekentquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waarom
Misschien moest je wel pissen ofzo
Zet een liedje van One Direction op. Daar word je vast vrolijk vanquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik moet ook maar dood neervallen dus dan wordt het insgelijks.
Neuquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zet een liedje van One Direction op. Daar word je vast vrolijk van
ahwquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik moet ook maar dood neervallen dus dan wordt het insgelijks.
Je bent toch enigkind?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:01 schreef Spatieloos het volgende:
Oh hoi. Heerlijk, lekker slapen zonder gewekt te worden door een kut stem of kut muziek![]()
mijn buren hebben allebei baby's en bij de rechterbuur is er een 2e op komst, word de helft van de tijd wakkergemaakt door het geluid van jankende baby's. bare with mequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:01 schreef Spatieloos het volgende:
Oh hoi. Heerlijk, lekker slapen zonder gewekt te worden door een kut stem of kut muziek![]()
Hoe oud?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik heb een broer, dus ben niet enigkent!
Nee ik heb ook een broer van 18quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb jij ook een broer van 18, of ben je ineens 2 jaar ouder dan eerst?
Hoe heb je dat gemerkt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, TV is hetero, heb ik gemerkt, dus denk het niet!
Ben ik schuldig, of was ik te laat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:05 schreef supersof het volgende:
Net wakker door spam van zes mensen. mehhhh
spiet mie dondersquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:05 schreef supersof het volgende:
Net wakkerquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:05 schreef supersof het volgende:
Hoezo deed je raar?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:06 schreef Spatieloos het volgende:
Hey LMI, was jij er gisteren bij, toen ik raar deed?
was in tc, hij probeerde 5 komkommers in z'n anus te parkeren maar helaasquote:
Wat, wat een onzin, dat is een leugen!quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
was in tc, hij probeerde 5 komkommers in z'n anus te parkeren maar helaas
Ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:06 schreef Spatieloos het volgende:
Hey LMI, was jij er gisteren bij, toen ik raar deed?
gewoon zeggen dat die automatische ging updaten en het laatst gezien dan altijd veranderd xdquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
oew![]()
![]()
haha, m'n vader zag op whatsapp dat ik voor het laatst gezien was om 4uur. Vraagt die of dat zo is. Ik zeg wel gewoon; "ja yolo"
Wat heb ik gemist..quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
was in tc, hij probeerde 5 komkommers in z'n anus te parkeren maar helaas
ja moet ik zo naar de winkelquote:
Vertel dan wat het wel was.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat, wat een onzin, dat is een leugen!
Zal ik doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, doe maar alsof je het niet kan herinneren.
Nee trappen ze niet meer inquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:08 schreef nodig het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat die automatische ging updaten en het laatst gezien dan altijd veranderd xd
Geloof Dearest maar danquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vertel dan wat het wel was.
Anders geloof ik Dearest.
wat dat betreft ben ik wel blij dat mijn ouders geen wapp/fb hebbenquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geloof Dearest maar dan
Dat verhaal is toch ook helemaal niet zo raar, komkommers..
nee jij dan weer nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben ik schuldig, of was ik te laat?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:10 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moest mijn moeder toevoegen op facebook
je hebt toch ook zo iets dat je laatst gezien niet veranderd? probeer dat anders voor de volgende keerquote:
Scheelt dat je niet de enige was hequote:
Is toch altijd weer 1 vriend meerquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:10 schreef Spatieloos het volgende:
ik heb pics van je maquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:10 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is daar mee hahaquote:
Maar je quote het nu wel gewoon.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was vertrouwelijke informatie!
Ik weer sinds gisteren hahaquote:
En je ging je mic deapthroatenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was vertrouwelijke informatie!
Oh ja. Ik sliep om half vijf. En hoef niet te werken. Dusja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar dat je zolang door kan slapen doordeweeks.
ik distancieer mij zoveel mogelijk van de mensheidquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom stoppen jullie daar mee dan
Wij hebben een ander medium.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom stoppen jullie daar mee dan
weet ik nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze waren toch verwijderd? Anders laat ik dat puush wel verwijderen ofzo.
Wow dat woord heb ik nog nooit gehoord en ik snap nu al de betekenisquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik distancieer mij zoveel mogelijk af van de mensheid
ahh vandaarquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja. Ik sliep om half vijf. En hoef niet te werken. Dusja.
because humanity is a bitchquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow dat woord heb ik nog nooit gehoord en ik snap nu al de betekenis
En waarom doe je dat?
wat had jij je ma op fok?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze waren toch verwijderd? Anders laat ik dat puush wel verwijderen ofzo.
Zo laat pas?! Je bent gek in je hoofd!quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja. Ik sliep om half vijf. En hoef niet te werken. Dusja.
Het is dan ook met een t in plaats van een cquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow dat woord heb ik nog nooit gehoord en ik snap nu al de betekenis
En waarom doe je dat?
Nacht ervoor was 6 uur. dus.....quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo laat pas?! Je bent gek in je hoofd!
Je gaat me toch niet vertellen dat toto fouten maakt?!quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het is dan ook met een t in plaats van een c
Weet ik, ik wacht op mijn mede grammar nazi'squote:Op donderdag 11 juli 2013 13:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het is dan ook met een t in plaats van een c
lol moest denken aan dit liedjequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik distancieer mij zoveel mogelijk van de mensheid
sue themquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:18 schreef nodig het volgende:
ik heb wat besteld bij mediamarkt met
''voor 22u bestellen volgende dag in huis''
dus ik netjes 21.55 bestellen is het er nu 2 dagen later nog niet
Interessant, moet dat eens proberen, maar dat moet geen gewoonte worden, en misschien is het minder lekker.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:17 schreef d4v1d het volgende:
Spatie, een eitje is sneller klaar als je het in alcohol kookt hoor ik net
Mediamarktquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:18 schreef nodig het volgende:
wat besteldquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:18 schreef nodig het volgende:
sliep gisteren van 6-11. dus dit is al beter.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En hoe kan je dan nu al wakker zijn!? Ga slapen ofzo!
Wel pure alcohol gebruiken hequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Interessant, moet dat eens proberen, maar dat moet geen gewoonte worden, en misschien is het minder lekker.
Succes. Vriendin van me heeft twee en halve week gewacht.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:18 schreef nodig het volgende:
Np, voor dat nummerquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:19 schreef hezdunnah het volgende:
sof heeft de nacht van haar leven beleefd
een ps3 spelquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:18 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
wat besteld
wellicht achter over gedrukt
M?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Succes. Vriendin van me heeft twee en halve week gewacht.
En wel geleverd gekregen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Succes. Vriendin van me heeft twee en halve week gewacht.
Nee K.quote:
Oh ja was wel leuk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:19 schreef hezdunnah het volgende:
sof heeft de nacht van haar leven beleefd
skeerquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:19 schreef nodig het volgende:
[..]
een ps3 spel![]()
Ik kreeg een dag later wel een mail dat door orderverwerking storing blahblahblah het een dag langer kon duren. Maar ik zit nu al op dag 3 dus
wanneer danquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij had een foto hier in deze reeks gepost
Moet je je zelf maar niet directioner noemen!quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:22 schreef Toto69 het volgende:
krijg ik een dm van een boii of ik wil datengvd ik ben een vent
spatie weer :squote:Op donderdag 11 juli 2013 13:22 schreef Toto69 het volgende:
niet hatenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet je je zelf maar niet directioner noemen!
o geeinig deed pas bij mn neefje wel lachen gun game en sharpshooterquote:
Vind je het gek?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:22 schreef Toto69 het volgende:
van wie?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:22 schreef Toto69 het volgende:
Waarom emogif je dat?quote:
huh wat xdquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:23 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
o geeinig deed pas bij mn neefje wel lachen gun game en sharpshooter
Goed!quote:
rij jij ook eerst gewoon een beetje met je vader voordat je rijles neemtquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Goed!
Veel makkelijker dan verwacht, en ehh ik heb al in z'n 2 en achteruit gereden, en dat in de eerste les van vader
Weet eigenlijk niet eens of dat goed is.
ok ga je daten ofniequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hezdunnah ofsoiets :S ken hmem niet: S
bij mn neefje gingen we op de ps3 en toen bo en we deden sharpshooter en gun game dat vond ik leukquote:
Lekker danquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Goed!
Veel makkelijker dan verwacht, en ehh ik heb al in z'n 2 en achteruit gereden, en dat in de eerste les van vader
Weet eigenlijk niet eens of dat goed is.
tof!quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:25 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ok ga je daten ofnie
[..]
bij mn neefje gingen we op de ps3 en toen bo en we deden sharpshooter en gun game dat vond ik leuk
Scheelt een paar lessen? Bij mij scheelt dat 10x falen voor het examen ! Denk ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
rij jij ook eerst gewoon een beetje met je vader voordat je rijles neemtboks, ik ook
scheelt zo een paar lessen, kassa
omg dat heb ik ookquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Lekker dan
Had je niet dat die vaak afsloeg bij het optrekken? Dat had ik namelijk aan het begin wel heel erg
Ja, had ik wel paar keer in het begin, maar na 3 keer was het niet zo moeilijk. Maar ik denk wel dat het aan de auto lag, want ik hoorde van mijn vader dat mijn broer het ook 500000x had, en dat was met een andere autoquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Lekker dan
Had je niet dat die vaak afsloeg bij het optrekken? Dat had ik namelijk aan het begin wel heel erg
ja lachen hoor heb je het nog nooit gedaan?quote:
Vol gas? Dan gaat hij toch niet vooruit en maakt hij zo'n geluid? Dat had ik volgens mij.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg dat heb ik ookik rij echt als een wijf
je moet zegmaar de koppeling heel zachtjes op laten komen en DAN gas indouwen maar ik heb de koppeling nog niet losgelaten of ik trap al volgasik heb te weinig geduld
Lekker tussengas gevenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
je moet zegmaar de koppeling heel zachtjes op laten komen en DAN gas indouwen maar ik heb de koppeling nog niet losgelaten of ik trap al volgasik heb te weinig geduld
lol heb je je ribba alquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
jupquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:27 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja lachen hoor heb je het nog nooit gedaan?
ik houd totaal niet van cod behalve die minigames en zombies vind ik leuk
Hey, je GenderIconquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
status:
"Nou.. Oude telefoon weer gebruiken.. wat een feest.. Nu zit ik 2 weken met deze, heb tenminste iets hihi ;a"
reactie van ene hetty:
"straks had je niets"
gvd
ja heb ik ookquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Lekker tussengas gevenIk deed in het begin van de koppeling laten opkomen sloom en dan steeds sneller terwijl het net andersom moet
okiquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:28 schreef nodig het volgende:
[..]
jup
black ops weekje geleend van een vriend
mw3 heb ik 50 uur ingame time inzitten
verschilt per auto hoe die stuurtquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef Spatieloos het volgende:
Maar dat sturen is echt veel makkelijker dan ik had verwacht
Maar vraag me af of dat op de weg moeilijker is, zal vast wel.
dan is het net een botsautoquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja heb ik ookeven serieus, ik wil wel graag rijbewijs halen voor een schakelauto maar als het er op aan komt neem ik denk ik gewoon een automaat
veel minder gedoe
ligt eraan of je stuurbekrachtiging hebt héquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef Spatieloos het volgende:
Maar dat sturen is echt veel makkelijker dan ik had verwacht
Maar vraag me af of dat op de weg moeilijker is, zal vast wel.
heb nog nieteens rijles, ik oefen gewoon met m'n pa eerstquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
wanneer wel wat gaat nog niet goed dan
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Spatieloos het volgende:
TIL Robert Downey Jr Was Arrested After Driving Naked in his Porche with Cocaine, Heroine, and a .357 Magnum
Oh , dan ben ik bang dat ik ineens in een moeilijkere auto moet rijden en niks meer kan!?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:30 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
verschilt per auto hoe die stuurt
lolquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
ligt eraan of je stuurbekrachtiging hebt hé
mijn vader heeft zelf een eigen autobedrijf dus ik mag altijd gewoon een autootje kiezen die hij verkoopt en dan rijden we gewoon met de groene platen erop, had de eerste keer voor de zekerheid maar zo'n knalgele auto gekozen zodat ik iets meer op zou vallen en daarna een zwarte ford ka die geen stuurbekrachtiging had, dat stuurde wel fucking kut
en het verschilt ook per auto hoe die schakelt
ik ga even stuurbekrachtiging googlen, maar volgens mij had ik dat wel ja. En hoezo moest je opvallen, ging je gelijk de weg op ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
ligt eraan of je stuurbekrachtiging hebt hé
mijn vader heeft zelf een eigen autobedrijf dus ik mag altijd gewoon een autootje kiezen die hij verkoopt en dan rijden we gewoon met de groene platen erop, had de eerste keer voor de zekerheid maar zo'n knalgele auto gekozen zodat ik iets meer op zou vallen en daarna een zwarte ford ka die geen stuurbekrachtiging had, dat stuurde wel fucking kut
en het verschilt ook per auto hoe die schakelt
eerst een beetje op een zandweggetje achteraf, half uurtje, maar daarna ging ik wel gelijk de weg op jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ik ga even stuurbekrachtiging googlen, maar volgens mij had ik dat wel ja. En hoezo moest je opvallen, ging je gelijk de weg op ?
Kan je inparkeren?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
eerst een beetje op een zandweggetje achteraf, half uurtje, maar daarna ging ik wel gelijk de weg op ja
Wow, dat je dat ook durft... Ik zou dat niet durven, straks rijd ik iedereen aanquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
eerst een beetje op een zandweggetje achteraf, half uurtje, maar daarna ging ik wel gelijk de weg op ja
levensgevaarlijk eigenlijk
nog niet geprobeerdquote:
picsquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:35 schreef chapel24 het volgende:
godver die kapper deed toch net iets anders dan dat ik wilde
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
nog niet geprobeerd
heb wel geprobeerd achteruit te rijden, fucking eng
late reactie?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:34 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb volgens mij wel een late reactie als ik de rem in moet drukken
En dat lijkt me best wel belangrijk. Ook denk ik niet dat ik snel de handrem zou gebruiken :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |