Wat, wat een onzin, dat is een leugen!quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
was in tc, hij probeerde 5 komkommers in z'n anus te parkeren maar helaas
Ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:06 schreef Spatieloos het volgende:
Hey LMI, was jij er gisteren bij, toen ik raar deed?
gewoon zeggen dat die automatische ging updaten en het laatst gezien dan altijd veranderd xdquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
oew![]()
![]()
haha, m'n vader zag op whatsapp dat ik voor het laatst gezien was om 4uur. Vraagt die of dat zo is. Ik zeg wel gewoon; "ja yolo"
Wat heb ik gemist..quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
was in tc, hij probeerde 5 komkommers in z'n anus te parkeren maar helaas
ja moet ik zo naar de winkelquote:
Vertel dan wat het wel was.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat, wat een onzin, dat is een leugen!
Zal ik doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, doe maar alsof je het niet kan herinneren.
Nee trappen ze niet meer inquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:08 schreef nodig het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat die automatische ging updaten en het laatst gezien dan altijd veranderd xd
Geloof Dearest maar danquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vertel dan wat het wel was.
Anders geloof ik Dearest.
wat dat betreft ben ik wel blij dat mijn ouders geen wapp/fb hebbenquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geloof Dearest maar dan
Dat verhaal is toch ook helemaal niet zo raar, komkommers..
nee jij dan weer nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben ik schuldig, of was ik te laat?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:10 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moest mijn moeder toevoegen op facebook
je hebt toch ook zo iets dat je laatst gezien niet veranderd? probeer dat anders voor de volgende keerquote:
Scheelt dat je niet de enige was hequote:
Is toch altijd weer 1 vriend meerquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:10 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moest mijn moeder toevoegen op facebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |