ik heb pics van je maquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:10 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moest mijn moeder toevoegen op facebook
Wat is daar mee hahaquote:
Maar je quote het nu wel gewoon.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was vertrouwelijke informatie!
Ik weer sinds gisteren hahaquote:
En je ging je mic deapthroatenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was vertrouwelijke informatie!
Oh ja. Ik sliep om half vijf. En hoef niet te werken. Dusja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar dat je zolang door kan slapen doordeweeks.
ik distancieer mij zoveel mogelijk van de mensheidquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom stoppen jullie daar mee dan
Wij hebben een ander medium.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom stoppen jullie daar mee dan
weet ik nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze waren toch verwijderd? Anders laat ik dat puush wel verwijderen ofzo.
Wow dat woord heb ik nog nooit gehoord en ik snap nu al de betekenisquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik distancieer mij zoveel mogelijk af van de mensheid
ahh vandaarquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja. Ik sliep om half vijf. En hoef niet te werken. Dusja.
because humanity is a bitchquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow dat woord heb ik nog nooit gehoord en ik snap nu al de betekenis
En waarom doe je dat?
wat had jij je ma op fok?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze waren toch verwijderd? Anders laat ik dat puush wel verwijderen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |