Ja maar dan kun je die van anderen ook niet meer zienquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hem zijn laatst gezien status weg gehaald
Ik eigenlijk ook. Maar nu krijg ik gezeikquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je die van anderen ook niet meer zien
Ben daar te nieuwsgierig enzo voor.
Waaromquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Maar nu krijg ik gezeik
quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook, neem zo het vliegtuig naar de Bahama's
hahaha, ik lul wel wat. Ben benieuwd of hij weet wat yolo betekentquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waarom
Misschien moest je wel pissen ofzo
Zet een liedje van One Direction op. Daar word je vast vrolijk vanquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik moet ook maar dood neervallen dus dan wordt het insgelijks.
Neuquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zet een liedje van One Direction op. Daar word je vast vrolijk van
ahwquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik moet ook maar dood neervallen dus dan wordt het insgelijks.
Je bent toch enigkind?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:01 schreef Spatieloos het volgende:
Oh hoi. Heerlijk, lekker slapen zonder gewekt te worden door een kut stem of kut muziek![]()
mijn buren hebben allebei baby's en bij de rechterbuur is er een 2e op komst, word de helft van de tijd wakkergemaakt door het geluid van jankende baby's. bare with mequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:01 schreef Spatieloos het volgende:
Oh hoi. Heerlijk, lekker slapen zonder gewekt te worden door een kut stem of kut muziek![]()
Hoe oud?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik heb een broer, dus ben niet enigkent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |