quote:Gudde, van Merwijk en van Well OPROTTEN!
Inderdaad, dat ziet bijna iedereen ook hier in. Dit plan en met deze bestuursmensen wordt gewoon terecht afgestraft.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Een nieuw of verbeterd stadion zal er ooit moeten komen. Dat lijkt me logisch.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Sunri5e het volgende:
We haken vanaf nu dus definitief af bij de top 5 van Nederland.
Op naar een nieuw idee, waar de directie wel Rotterdam kan enthousiasmeren.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Sunri5e het volgende:
Ben pro HNS, maar dit isquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:FR12Patrick twitterde op woensdag 10-07-2013 om 23:23:34Ik kan wel janken, GUDDE, STEEEERF. STERF STERD STERF. reageer retweet
Lijkt me dan ook een kwestie van tijd dat ook op voetbaltechnisch gebied mensen hun conclusies gaan trekken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Happel het volgende:
Ik zie al reacties op Facebook langskomen in deze trant:
[..]
Voordat er een nieuw plan ligt zijn we 5 jaar verderquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Op naar een nieuw idee, waar de directie wel Rotterdam kan enthousiasmeren.
Niet zo negatief Dirk-Kuijt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Sunri5e het volgende:
Heb je het plan uberhaupt doorgenomen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ziet bijna iedereen ook hier in. Dit plan en met deze bestuursmensen wordt gewoon terecht afgestraft.
Hopelijk komt er een beter plan op tafel + betere communicatiestrategie (![]()
)
Nu lekker van De Kuip genieten
DE DUIZEND LAMPENquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:28 schreef PIETR het volgende:
ZE SCHIJNEN DAAAAAR
ALS BAKENS IN DE VERTEEEE
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Het plan was op zich prima. De communicatie was ruk, maar dit plan komt er uiteindelijk natuurlijk niet doordat mensen het bestuur wilde weghebben en derhalve de publieke opinie hebben lopen beinvloeden.
We lopen al een tijd achter de feiten aan. Het trainingscomplex is dramatisch. We worden aan alle kanten ingehaald daar provincieclubs zoals Vitesse.quote:
Omdat het nu weer jaren duurt voordat er een nieuw stadionplan ligt, met waarschijnlijk een andere directie, en omdat de groeimogelijkheden in De Kuip beperkt zijn.quote:
Daar moet je het verleden de schuld van geven, niet De Kuip.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
We lopen al een tijd achter de feiten aan. Het trainingscomplex is dramatisch. We worden aan alle kanten ingehaald daar provincieclubs zoals Vitesse.
De zuurkool smaakt hier ook weer goed, zie ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Het plan was op zich prima. De communicatie was ruk, maar dit plan komt er uiteindelijk natuurlijk niet doordat mensen het bestuur wilde weghebben en derhalve de publieke opinie hebben lopen beinvloeden.
Een stadion is wel het laatste waar we nu aan zouden moeten werken. Feyenoord kan op genoeg fronten stappen maken. Ze laten het alleen na.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat het nu weer jaren duurt voordat er een nieuw stadionplan ligt, met waarschijnlijk een andere directie, en omdat de groeimogelijkheden in De Kuip beperkt zijn.
Nee, dat is geen optie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef Elan het volgende:
Gaat die renovatie nu definitief wel door dan?
Nee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef Elan het volgende:
Renovatie kost eveneens een vermogen, en de exploitatie van renovatie schrijft rode cijfers.... zucht, dat ik dat uberhaupt nog moet uitleggen. Heeft dan echt niemand kennis genomen van de businesscase of second opinions?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:29 schreef Droopie het volgende:
over paar jaar nieuwe plannen. eerst renoveren in ong. 2025 nieuw stadion
Nee er gebeurd niets. Dramatisch voor Feyenoord.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef Elan het volgende:
Nee natuurlijk niet. Ik snap niet dat die kale daar nog over door gaat. Letterlijk door alle partijen compleet afgeschoten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef Elan het volgende:
Mooi.quote:
Ga even janken in een hoekje Tomaatje. Hier zitten alleen simplistische mensen die schreeuwen dat alles kut is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Renovatie kost eveneens een vermogen, en de exploitatie van renovatie schrijft rode cijfers.... zucht, dat ik dat uberhaupt nog moet uitleggen. Heeft dan echt niemand kennis genomen van de businesscase of second opinions?
Je bent boos he?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Renovatie kost eveneens een vermogen, en de exploitatie van renovatie schrijft rode cijfers.... zucht, dat ik dat uberhaupt nog moet uitleggen. Heeft dan echt niemand kennis genomen van de businesscase of second opinions?
Daar hebben wij de politici van LR en D66 voorquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft dan echt niemand kennis genomen van de businesscase of second opinions?
Hij zegt net RDK is niet kansloos die vent op tv.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik snap niet dat die kale daar nog over door gaat. Letterlijk door alle partijen compleet afgeschoten.
Dat is wel wat ik door de regels door in alle tegenreacties tav HNS lees hoor Happel.quote:
Idioot ben jequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:32 schreef TheSolution het volgende:
Stapt die kerel morgen levend zn bed uit?
Ja dan heeft hij inhoudelijk geen kennis van zaken. RDK was een prutswerkje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zegt net RDK is niet kansloos die vent op tv.
Dat is wel waar veel van die kritiek op neerkomt inderdaad.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga even janken in een hoekje Tomaatje. Hier zitten alleen simplistische mensen die schreeuwen dat alles kut is.
Kanjer nou eens een keer op met je posts. Goed. Weet niet of ik hier heel blij om moet zijn. Maar wie voor mij een foto heeft van van Merwijk op het moment supreme krijgt van mij alles wat hij wil. Onbetaalbaar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:31 schreef RetRy32 het volgende:
Fuck dit.
Feyenoord betekent nu niet alleen niks meer in Europa, maar binnenkort ook niks meer in Nederland.
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:33 schreef Cara het volgende:
[..]
Kanjer nou eens een keer op met je posts. Goed. Weet niet of ik hier heel blij om moet zijn. Maar wie voor mij een foto heeft van van Merwijk op het moment supreme krijgt van mij alles wat hij wil. Onbetaalbaar.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
Onjuist, dat ben jij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wanneer rot jij eens op met al je overbodige teringshit?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Spijkert op zijn kop van die gast van Leefbaar, zorg gewoon voor een open en goed doordacht planquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:34 schreef Muto het volgende:
Feyenoord heeft dit helemaal aan zichzelf te wijten. Ze hebben met hun uitmuntende communicatiestrategie gefaald. Het begon al met Van Merwijk met zijn leugens. Zeg toch genoeg dat Feyenoord en Stadion Directie Gudde naar voren schuiven ipv Van Merwijk.
Daar ben ik van overtuigd. Het is de jaren vertraging en stilstand waar ik van baal.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En een nieuw stadion zal er toch komen.
Dit, grote gemiste kans.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:34 schreef Muto het volgende:
Feyenoord heeft dit helemaal aan zichzelf te wijten. Ze hebben met hun uitmuntende communicatiestrategie gefaald. Het begon al met Van Merwijk met zijn leugens. Zeg toch genoeg dat Feyenoord en Stadion Directie Gudde naar voren schuiven ipv Van Merwijk.
Voor zo'n enorm bedrag is dat nagenoeg uitgesloten. Dit zal gevolgen gaan hebben voor de directie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef PIETR het volgende:
Als Feyenoord een goed plan had gemaakt, hadden ze die garantie niet eens nodig gehad.
Kan er nu nog een derde partij opstaan die een deel wil financieren, en garant wil staan?
Dat kan ja. Lijkt me niet heel waarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef PIETR het volgende:
Als Feyenoord een goed plan had gemaakt, hadden ze die garantie niet eens nodig gehad.
Kan er nu nog een derde partij opstaan die een deel wil financieren, en garant wil staan?
Jij bent nog vermakelijk Aldo'tje, RetRy is een jood die zich als Feijenoorder voordoet, dus die is ergerquote:
Wie dan? Sinterklaas ofzo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef PIETR het volgende:
Dat het niet goed uitgewerkt is, moge duidelijk zijn. Het is voor te veel mensen hier een sentimentskwestie krijg ik het gevoel, gezien de reacties. Maar wees reeel, en dan zie je gewoon aan alles dat De Kuip nooit gerenoveerd zal worden en er komt gewoon een nieuw stadion een jaar later dan, maar hij zal er gewoon komen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar ben ik van overtuigd. Het is de jaren vertraging en stilstand waar ik van baal.
Naast het feit dat HNS niet alleen op puur inhoudelijke gronden wordt verworpen.
Dus dit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:36 schreef Grifte het volgende:
RDK is inderdaad kansloos, al zou ik toch benieuwd zijn of er niet een mogelijkheid is tot renovatie zonder De Kuip te verkrachten + commerciële uitbreiding. Onafhankelijk onderzoek, dus niet vanuit HNS / RDK.
Welke stilstand? We gaan nog steeds elk jaar vooruit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar ben ik van overtuigd. Het is de jaren vertraging en stilstand waar ik van baal.
Naast het feit dat HNS niet alleen op puur inhoudelijke gronden wordt verworpen.
Nee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent nog vermakelijk Aldo'tje, RetRy is een jood die zich als Feijenoorder voordoet.
Nog. Maar geïnvesteerd zal er de komende jaren niet kunnen worden. Stilstand komt met het jaar dichterbij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Welke stilstand? We gaan nog steeds elk jaar vooruit.
DOAG.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Het was een goed doordacht plan.
Het is alleen niet goed gecommuniceerd. Naast dat er veel mensen waren die zich uberhaupt niet goed wilden informeren. Dat het nu niet doorgaat is ook pure partijpolitiek en populisme maar goed, what else is new.
Nee, Feyenoord heeft al heel veel moeite om die 84 miljoen eigen vermogen te krijgen. Het Legioen zou ook weer een bijdrage doen. Lijkt me niet dat er dan ook nog partijen zijn die voor 160 miljoen garant willen staan. Al denk ik dat er zeker varianten worden onderzocht waar het bedrag van de garantstelling lager is, waardoor de politiek wel akkoord gaat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan ja. Lijkt me niet heel waarschijnlijk.
Als het een goed doordacht plan zou zijn, was het niet overladen met bakken kritiek. Denk je ook niet?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is alleen niet goed gecommuniceerd. Naast dat er veel mensen waren die zich uberhaupt niet goed wilden informeren. Dat het nu niet doorgaat is ook pure partijpolitiek en populisme maar goed, what else is new.
Naar verluidt heeft ene HMF wel interesse, die heeft vandaag toevallig Master #40 binnengehaald.quote:
Ja, ok. En het geld moeten we toch terug betalen aan de VvF, dus in dat opzicht ben je nog verder van huis. Nog steeds zie ik niet in hoe dat met een nieuw stadion allemaal goed zou komen. Elk jaar vier miljoen krijgen en dan nog een variabele fee, waarvan niemand kan zeggen hoe groot die zal worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog. Maar geïnvesteerd zal er de komende jaren niet kunnen worden. Stilstand komt met het jaar dichterbij.
Dit is gewoon lokale politiek. Meerderheid van de Rotterdamse bevolking was volgens tegen dus stemmen zij ook tegen. Zou er niet teveel achter zoeken verder.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Te veel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Is er al veel geld gebruikt voor al deze plannen eigenlijk?
Hope soquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef PIETR het volgende:
SOMEONE IS GETTING SACKED IN THE MORNING, SACKED IN THE MORNING
Sportief groeien we gelukkig weer, financieel maken we gelukkig ook weer stapjes in de goede richting.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Welke stilstand? We gaan nog steeds elk jaar vooruit.
Een hoop warme kroketten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Is er al veel geld gebruikt voor al deze plannen eigenlijk?
Feyenoord heeft nooit geprobeerd de kritieken te weerleggen. Deden ze dat wel, dan was het veel beter gegaan. Nu deden ze huilie huilie dat iedereen tegen ze is en foute berichten plaats.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het een goed doordacht plan zou zijn, was het niet overladen met bakken kritiek. Denk je ook niet?
Jup, DOAG met die sufkutquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef Caland het volgende:
Sowieso is Gudde toch min of meer binnen gehaald vanwege zijn connecties binnen de gemeente?
Nou, toedels.
Of 5 jaar delen we Woudestein.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef ace_eleven het volgende:
Nou, dat wordt weer een nieuw contract tekenen met een langere verbintenis met de Kuip dan (sowieso raar dat ze dat 2 weken terug opzeiden)
Inhoudelijk gezien lijkt het me slecht nieuws voor Feyenoord, maar misschien stappen wat prominenten uit de rvc en directie op en is dat nog wat verzachtende pijn
Nieuw stadion/renovatie of wat dan ook, speelt zeker wel een heuse factor mee, maar zal niet het diamantje zijn dat nodig is. De rekening is nog altijd pijnlijk. Kijk naar het salarisbudget wat nu over is wat er geinvesteerd kan worden. 0,0. Er moet gekeken worden of het mogelijk is of Assaidi kan komen roept Koeman. Er moet gekeken worden.... Is al pijnlijk genoeg. Afgezien van zijn eisen die misschien idioot hoog zijn dan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ok. En het geld moeten we toch terug betalen aan de VvF, dus in dat opzicht ben je nog verder van huis. Nog steeds zie ik niet in hoe dat met een nieuw stadion allemaal goed zou komen. Elk jaar vier miljoen krijgen en dan nog een variabele fee, waarvan niemand kan zeggen hoe groot die zal worden.
Jawel, de businesscase en second opinions werden niet altijd goed geinterpreteerd of er ontstonden terechte vragen, deze gingen vervolgens een eigen leven leiden, naast de sentimenten die onder een deel van het publiek toch al bestonden, maakte dat dat de publieke opinie negatief heeft beinvloed. Waar media en politici gevoelig voor zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het een goed doordacht plan zou zijn, was het niet overladen met bakken kritiek. Denk je ook niet?
Graag. Hoop dat dit betekend dat die vent nooit meer ook nog maar een stap in de Kuip zet.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef Grifte het volgende:
Ej Tomatenboer als je het niet erg vindt, dat pilsje van je neem ik nu maar
Ik ga binnenkort mijn halflauwe kroket bij zijn vrouw naar binnen drukkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef Cara het volgende:
[..]
Graag. Hoop dat dit betekend dat die vent nooit meer ook nog maar een stap in de Kuip zet.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort mijn halflauwe kroket bij zijn vrouw naar binnen drukken
Ok.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gudde zal jullie krijgen over vijf jaar bij de opening van het nieuwe stadion. Die smile, ik zie hem er al staan hoor.
Denk niet dat sentiment de overhand heeft in deze zaak. Ook de anti-hns'ers willen vooruitquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jawel, de businesscase en second opinions werden niet altijd goed geinterpreteerd of er ontstonden terechte vragen, deze gingen vervolgens een eigen leven leiden, naast de sentimenten die onder een deel van het publiek toch al bestonden, maakte dat dat de publieke opinie negatief heeft beinvloed. Waar media en politici gevoelig voor zijn.
Maar dat is natuurlijk ook te wijten aan matige communicatie van Feyenoord.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef Grifte het volgende:
Ej Tomatenboer als je het niet erg vindt, dat pilsje van je neem ik nu maar
helemaal eens.. nieuw stadion graag. maar niet onder deze geldgraaiers..units en horeca inkomsten naar de club en niet naar de directie van het stadionquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:34 schreef Muto het volgende:
Daar ben ik dus nog steeds niet van overtuigd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sportief groeien we gelukkig weer, financieel maken we gelukkig ook weer stapjes in de goede richting.
Maar juist met een nieuw stadion had je in één klap een grote stap voorwaarts kunnen maken en het grote financiële gat met Ajax en PSV kunnen dichten binnen een jaar of 10.
Zwaar kut, maar allemaal te danken aan een falend beleid waar we nog jaren voor zullen moeten bloeden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nieuw stadion/renovatie of wat dan ook, speelt zeker wel een heuse factor mee, maar zal niet het diamantje zijn dat nodig is. De rekening is nog altijd pijnlijk. Kijk naar het salarisbudget wat nu over is wat er geinvesteerd kan worden. 0,0. Er moet gekeken worden of het mogelijk is of Assaidi kan komen roept Koeman. Er moet gekeken worden.... Is al pijnlijk genoeg. Afgezien van zijn eisen die misschien idioot hoog zijn dan.
twitter:Markla94 twitterde op woensdag 10-07-2013 om 23:24:55HE'S GETTING SACKED IN THE MORNING, SACKED IN THE MOOOORNING #ericgudde reageer retweet
Ik denk het wel. Was aan vrijwel alle argumenten en in alle discussies terug te zien. Net zo goed bij mij hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk niet dat sentiment de overhand heeft in deze zaak.
Yup. Alles heeft een oorzaak, en die is wel duidelijk. Het had niet eens nodig moeten zijn, maar dat er iets moet gebeuren is wel duidelijk. En een oliesjeik is wel het laatste wat ik wil.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar ben ik dus nog steeds niet van overtuigd.
[..]
Zwaar kut, maar allemaal te danken aan een falend beleid waar we nog jaren voor zullen moeten bloeden.twitter:Markla94 twitterde op woensdag 10-07-2013 om 23:24:55HE'S GETTING SACKED IN THE MORNING, SACKED IN THE MOOOORNING #ericgudde reageer retweet
twitter:FR12Patrick twitterde op woensdag 10-07-2013 om 23:36:46En Bert, wacht op zijn kroket. Ome Bert wacht op zijn kroket. @oostveenbert reageer retweet
Spontaan feest daar morgenavond las ik? Jammer dat ik niet kan, was wel mooi geweest. Binnenkort maar tegen Getafe vieren dan.quote:
quote:
Laat ze begin met een transparante aanbesteding.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:47 schreef Caland het volgende:
Hopen dat er zo snel mogelijk een plan op tafel komt dat wel realiseerbaar en vooruitstrevend is. Maar iets zegt mij dat die hele bouwkliek dusdanig ver is doordrenkt in de club dat er van een open visie geen sprake zal zijn.
Eruit dus.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:47 schreef Caland het volgende:
Hopen dat er zo snel mogelijk een plan op tafel komt dat wel realiseerbaar en vooruitstrevend is. Maar iets zegt mij dat die hele bouwkliek dusdanig ver is doordrenkt in de club dat er van een open visie geen sprake zal zijn.
Het eerste hoop ik ook en helaas vrees ik het laatste ook...quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:47 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet of verschillende van die vrienden ook niet verwoven zitten in VW?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Eruit dus.
Al ben ik benieuwd hoe de heren van VvF er in staan.
Misschien moeten ze hun communicatiestrategie wat aanpassen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Sowieso zal er nu heel wat staan te gebeuren binnen de directie bij Feyenoord, net nu het relatief rustig was bij onze club. Bovendien heeft het onze club tot nu toe onnodig veel geld gekost, en kunnen ze weer van voor af aan beginnen met een heel nieuw plan, en dan is het maar weer afwachten of dat wel de steun zal weten te verwerven, of dat we dan weer dezelfde taferelen gaan zien.
Ik ook niet, maar het zal mij niet verbazen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik weet niet of verschillende van die vrienden ook niet verwoven zitten in VW?
Ja of je krijgt zo'n "risicoloos" plan waarin men alles maar heel conservatief en kleinschalig houdt omdat men maar niemand voor het hoofd wilt stoten. Dat lijkt me ook niet het beste voor onze club.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:47 schreef Caland het volgende:
Niks te vieren inderdaad. We zouden ons dood moeten schamen dat er een directie is die een nieuw stadion, wat in het belang is van de club, niet eens kan verkopen aan het eigen legioen. Als het legioen voor was geweest, was de politiek dat ook. Het alleen verkopen aan het de politiek was een grote faal. Je kijkt toch godvertyfus met plaatsvervangende schaamte naar hoe de directie keer op keer faalt wanneer het ertoe doet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet nou niet of dit echt iets is om te vieren voor alle tegenstanders van HNS.
Het zou best eens een pyrus-overwinning kunnen blijken voor de tegenstanders.
Sowieso zal er nu heel wat staan te gebeuren binnen de directie bij Feyenoord, net nu het relatief rustig was bij onze club. Bovendien heeft het onze club tot nu toe onnodig veel geld gekost, en kunnen ze weer van voor af aan beginnen met een heel nieuw plan, en dan is het maar weer afwachten of dat wel de steun zal weten te verwerven, of dat we dan weer dezelfde taferelen gaan zien.
Dat kan alleen maar vooruitgaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien moeten ze hun communicatiestrategie wat aanpassen.
[..]
Ik ook niet, maar het zal mij niet verbazen.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien moeten ze hun communicatiestrategie wat aanpassen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij zaten er sowieso wel vrienden van de VvF in de groep die zou investeren in de holding, om die 56 miljoen bij elkaar te rapen... (die zullen ook wel niet staan te springen om dit gemeentebesluit)quote:Ik ook niet, maar het zal mij niet verbazen.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Daarom is het juist mooi dat deze faalhazen niet de kans krijgen deze zandbak te realiseren. Doe eerst je huiswerk maar eens goedquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Niks te vieren inderdaad. We zouden ons dood moeten schamen dat er een directie is die een nieuw stadion, wat in het belang is van de club, niet eens kan verkopen aan het eigen legioen. Als het legioen voor was geweest, was de politiek dat ook. Het alleen verkopen aan het de politiek was een grote faal. Je kijkt toch godvertyfus met plaatsvervangende schaamte naar hoe de directie keer op keer faalt wanneer het ertoe doet.
Fuck off met je lsd-gif en fuck off met Derksen in ons topicquote:
Ze hadden hun huiswerk best voor elkaar hoor. Maar ik denk dat het feit dat het zulke faalhazen zijn belangrijker was voor de meesten dan het plan op zich.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daarom is het juist mooi dat deze faalhazen niet de kans krijgen deze zandbak te realiseren. Doe eerst je huiswerk maar eens goed
Ik had liever capabele mensen op die posities gehad die met een degelijk plan kwamen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daarom is het juist mooi dat deze faalhazen niet de kans krijgen deze zandbak te realiseren. Doe eerst je huiswerk maar eens goed
Die komt twee jaar later? Ja, die ken ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:53 schreef PIETR het volgende:
Kennen jullie die mop van de Feyenoordfamilie en het nieuwe stadion?
Ja, en ik had liever een lul gehad van een meter. Maar we heten niet allemaal HMF.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik had liever capabele mensen op die posities gehad die met een degelijk plan kwamen.
Een groot gedeelte van de investeerders zat gewoon onder dezelfde pet, die zitten samen op de bank met de RVC te treurenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:53 schreef Caland het volgende:
En hopen natuurlijk dat het bestaande of potentiele investeerders niet afschrikt. Al vrees ik wat dat aangaat wel het ergste.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die komt twee jaar later? Ja, die ken ik.
HMF schijnt een goed meisje te hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, en ik had liever een lul gehad van een meter. Maar we heten niet allemaal HMF.
De mensen die er zaten deden hun werk niet goed, en gedroegen zich als verwnde kleuters met een nieuw speeltje. Terecht afgestraft dus.
De meest juiste conclusie is dit wel. Of het plan nou goed of slecht is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De mensen die er zaten deden hun werk niet goed, en gedroegen zich als verwnde kleuters met een nieuw speeltje. Terecht afgestraft dus.
Optimist.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die komt twee jaar later? Ja, die ken ik.
Ik verwacht HMF hier binnen nu en 30 minuten nog wel even. Hij heeft ongetwijfeld ook al wat inside information.quote:
Zal er liggen, maar financiering is onhaalbaar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef Elan het volgende:
Ben benieuwd of er nog een alternatief plan ligt waarbij ze de gemeentesteun helemaal niet nodig hebben.
Maar dat lijkt me nog geen reden om een plan af te schieten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
De meest juiste conclusie is dit wel. Of het plan nou goed of slecht is.
In 2004 of 2006 is men toch begonnen met dit plan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Optimist.
Ik denk dat je het hele proces ook een beetje onderschat. Ik verwacht dat er een compleet nieuwe directie zal aantreden, en dat zij volledig vanaf 0 opnieuw beginnen met het opstellen van een plan.
Dan ben je zo 5 tot 8 jaar verder.
Of een nieuwe gemeenteraad. Dan ben je 1 jaar verder.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Optimist.
Ik denk dat je het hele proces ook een beetje onderschat. Ik verwacht dat er een compleet nieuwe directie zal aantreden, en dat zij volledig vanaf 0 opnieuw beginnen met het opstellen van een plan.
Waarom zou dat zo lang moeten duren?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Optimist.
Bij het aantreden van Guddequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
In 2004 of 2006 is men toch begonnen met dit plan?
Als je niet eens bedenkt dat de publieke opinie wel eens belangrijk kan gaan zijn dan ben je nog te dom om te schijten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me nog geen reden om een plan af te schieten.
Maar ik verwacht niet dat de directie aanblijft. Alle directieleden hebben zich nogal aan de komst van HNS gecommiteerd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Of een nieuwe gemeenteraad. Dan ben je 1 jaar verder.
Bureaucratie. Nu moet weer worden gekeken of De Kuip betonrot heeft, of er locaties op Zuid zijn waar het stadion kan komen, of de Maas misschien een optie is.quote:
quote:Speciale status Miyaichi bemoeilijkt mogelijk verhuur aan Feyenoord
Feyenoord wil Ryo Miyaichi opnieuw huren van Arsenal, maar veel schot zit er nog niet in de zaak. Volgens Voetbal International heeft dat te maken met de werkvergunning die de Japanner heeft gekregen in Engeland.
Een speler van buiten de Europese Unie moet tenminste 75 procent van de interlands van zijn land in de voorbije twee jaar hebben gespeeld. Dat heeft de twintigjarige Miyaichi, die door Arsenal verhuurd werd aan achtereenvolgens Feyenoord, Bolton Wanderers en Wigan Athletic, niet gedaan.
Momenteel mag hij in Engeland spelen omdat hij wordt aangemerkt als ‘buitengewoon talent’, maar als hij opnieuw naar het buitenland verkast komt die speciale status mogelijk te vervallen. Arsenal twijfelt dus of het de man met een contract tot medio 2015 opnieuw moet verhuren aan een buitenlandse club.
Uiteraard is dat van belang en dat hebben ze ook onderschat, maar dat is wat anders dan "dat ze er als een stel verwende kleuters bij zaten".quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je niet eens bedenkt dat de publieke opinie wel eens belangrijk kan gaan zijn dan ben je nog te dom om te schijten.
Dan heb je het alleen over plannen op orde krijgen. Het daadwerkelijke bouwen ligt daar nog ver achter.quote:
Nee, eerste fase van het opstellen van het plan stamt al uit 2003.quote:
De Gemeenteraad is gekozen door het volk. Als je als directie dus datzelfde volk totaal negeert, wat denk je dat de raad dan gaat doen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me nog geen reden om een plan af te schieten.
Vandaag is een dag met alleen maar verliezers, ongeacht de uitkomst.quote:
Hoe kan je dat ontkennen? Ze waren niet eens bij een openbaar debat omdat dat niet binnen de communicatiestrategie pastte. Welke communicatiestrategie?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uiteraard is dat van belang en dat hebben ze ook onderschat, maar dat is wat anders dan "dat ze er als een stel verwende kleuters bij zaten".
Nog jarenlang huilend De Kuip verlatenquote:
Het plan inhoudelijk beoordelen en de gevolgen voor de gemeente afwegen? Nu hebben de meeste fracties dat naar mijn mening naar eer en geweten gedaan, maar ik vind dat bij bepaalde fracties populistische motieven wel de doorslag hebben gegeven. Ook dat is hun goed recht, en ook dat is politiek anno 2013, daar had de Feyenoord-directie ook rekening mee moeten houden, maar dat maakt het wel wrang aangezien een plan dus niet alleen inhoudelijk wordt beoordeeld.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Gemeenteraad is gekozen door het volk. Als je als directie dus datzelfde volk totaal negeert, wat denk je dat de raad dan gaat doen?
Is verleden tijd maat hhahahquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Nog jarenlang huilend De Kuip verlaten
Ik ben daar met een aantal jaartjes ook bang voor ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat is niet alleen van deze tijd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het plan inhoudelijk beoordelen en de gevolgen voor de gemeente afwegen? Nu hebben de meeste fracties dat naar mijn mening naar eer en geweten gedaan, maar ik vind dat bij bepaalde fracties populistische motieven wel de doorslag hebben gegeven. Ook dat is hun goed recht, en ook dat is politiek anno 2013, daar had de Feyenoord-directie ook rekening mee moeten houden, maar dat maakt het wel wrang aangezien een plan dus niet alleen inhoudelijk wordt beoordeeld.
Ik ontken dat niet? Ik beaam dat de communicatie volledig ruk was. Maar ik zeg alleen dat het feit dat "ze er als een stel verwende kleuters bij zaten" geen reden is om een plan af te schieten, that's all.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan je dat ontkennen? Ze waren niet eens bij een openbaar debat omdat dat niet binnen de communicatiestrategie pastte. Welke communicatiestrategie?
Wat een onzin De Kuip kan nog prima jaren mee. Alleen al de arrogantie om op voorhand de huur op te zeggen toont de waanzin en arrogantie van dit plan aan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vandaag is een dag met alleen maar verliezers, ongeacht de uitkomst.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Gelukkig verliezen jullie de komende jaren gewoon weer in De Kuipquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:03 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Is verleden tijd maat hhahah
Feyenoord wordt subtop
En jullie in EHV :dquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gelukkig verliezen jullie de komende jaren gewoon weer in De Kuip
Dan moet je me wel goed citeren - ik zei dat ze zich als een stel verwende kleuters gedroegen, dat is wat anders.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar ik zeg alleen dat het feit dat "ze er als een stel verwende kleuters bij zaten" geen reden is om een plan af te schieten, that's all.
in arnhem weten ze wel hoeveel succes een luchtkasteel oplevertquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:05 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat er in Enschede, Amsterdam, Eindhoven en zelfs Alkmaar en Arnhem ook wel een klein feestje gevierd gaat worden.
Hoe je het ook wendt of keert. Dit werpt je als club toch weer een jaar of 5 achteruit.
De Kuip kan nog 50 jaar mee. Het zal het spaarpotje niet vullen en je wordt financieel binnen no-time voorbij gestreefd door de Vitesse's en Twente's van deze wereld, wat is gebeurd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een onzin De Kuip kan nog prima jaren mee. Alleen al de arrogantie om op voorhand de huur op te zeggen toont de waanzin en arrogantie van dit plan aan.
Maar wel het beste jeugdcomplex van de benelux.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in arnhem weten ze wel hoeveel succes een luchtkasteel oplevert
2x bijna failliet dit dat
En die staan met vijf jaar heus wel boven ons als er niks veranderd is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wel het beste jeugdcomplex van de benelux.
misschien ook maar een georgier in laten vliegen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt Jomanda.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En die staan met vijf jaar heus wel boven ons als er niks veranderd is.
Mwah, dat zal niet helemaal waar zijn. Er zullen wel opnieuw verschillende locaties worden onderzocht, maar voor zaken als betonrot of een stadion in de maas lijkt het me dat oude conclusies goeddeels behouden (kunnen) worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Bureaucratie. Nu moet weer worden gekeken of De Kuip betonrot heeft, of er locaties op Zuid zijn waar het stadion kan komen, of de Maas misschien een optie is.
Dat is het laatste wat je wilt. De gedachte alleen al verdient eenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien ook maar een georgier in laten vliegen?
Neuh. Maar die Georgier lacht zich wel de ballen uit zijn broek om deze hele soap.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien ook maar een georgier in laten vliegen?
Er is toch helemaal geen bron die aantoont dat de club Feyenoord er financieel daadwerkelijk beter van gaat worden de komende jaren?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De Kuip kan nog 50 jaar mee. Het zal het spaarpotje niet vullen en je wordt financieel binnen no-time voorbij gestreefd door de Vitesse's en Twente's van deze wereld, wat is gebeurd.
En opzeggen moest wel anders hadden ze dan, mocht het plan doorgaan, nog huur moeten betalen. En da's ook zonde natuurlijk met een opzegtermijn van drie jaar. Kan zo een nieuw contractje tekenen.
Ze heeft vaker gelijk gehad!quote:
Jawel joh, kan gewoon. Plan waarbij feyenoord geen risico loopt maar wel bakken met geld binnen zou harken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen bron die aantoont dat de club Feyenoord er financieel daadwerkelijk beter van gaat worden de komende jaren?
Daar komt juist een groot gedeelte van de weerstand vandaan.
Alleen geen spelers. Die halen ze bij ons vandaan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan? Je haalt er dan zeker wel meer uit hoor, met die bussines-seats troep en al wel niet meer. Sponsoring, investeerders. Geeft echt een heul nieuw karakter aan de club Feyenoord dan. Het is niet het gouden ei, maar zilver is ook voldoende en een begin. En dat begin krijgen we helaas niet in deze situatie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen bron die aantoont dat de club Feyenoord er financieel daadwerkelijk beter van gaat worden de komende jaren?
Die snappen het. Dan heb ik het over het bestuur.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:09 schreef Muto het volgende:
Ik zag laatst feestende Heracles-supporters nadat de gemeenteraad het nieuwe stadion had goedgekeurd. Het kan dus wel.
De supporters die daar buiten stonden kregen zelfs geld van Jan Smit om een biertje te gaan drinken om het te vierenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die snappen het. Dan heb ik het over het bestuur.
Die bron is er wel, maar als niemand die leest is het makkelijk brullen vanuit de onderbuik hé. Of elkaar napraten nav half juist geinterpreteerde cijfers uit de second opinions etc. want geruchten zijn ook een eigen leven gaan leiden bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Al die luxe en mooie plaatjes kosten ook heel veel geld he, 80 miljoen waarvan de exacte baten voor de club nog niet eens bekend zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan? Je haalt er dan zeker wel meer uit hoor, met die bussines-seats troep en al wel niet meer. Sponsoring, investeerders. Geeft echt een heul nieuw karakter aan de club Feyenoord dan. Het is niet het gouden ei, maar zilver is ook voldoende en een begin. En dat begin krijgen we helaas niet in deze situatie.
Zet dat bestuur maar eens hier neer. Vooruitgang één. Kunnen die werken aan het volgende plan, want dat er een nieuw stadion komt is onoverkomelijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:10 schreef Muto het volgende:
[..]
De supporters die daar buiten stonden kregen zelfs geld van Jan Smit om een biertje te gaan drinken om het te vieren
Was wel een iets andere situatie toch? Die zaten echt aan de max + te klein stadion.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:10 schreef Muto het volgende:
[..]
De supporters die daar buiten stonden kregen zelfs geld van Jan Smit om een biertje te gaan drinken om het te vieren
Het is maar net hoe je de perceptie vanuit dit draait en ziet. Tuurlijk zullen die kosten er aan verbonden zijn, noemen ze investeren en terugverdienen. Mogelijk? Zeker.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Al die luxe en mooie plaatjes kosten ook heel veel geld he, 80 miljoen waarvan de exacte baten voor de club nog niet eens bekend zijn.
Schijnbaar realiseren bepaalde mensen zich dat niet. Ze kijken alleen naar de inkomsten niet de extra kosten die aan al die pracht en praal verbonden zijn.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Deels zal het ongetwijfeld met de belabberde communicatie vanuit Feyenoord te maken hebben.
De situatie van Heracles en Feijenoord omtrent het stadion is totaal niet te vergelijken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zet dat bestuur maar eens hier neer. Vooruitgang één. Kunnen die werken aan het volgende plan, want dat er een nieuw stadion komt is onoverkomelijk.
Het stadion zelf kostte dan ook zo'n 285 miljoen (even uit mijn hoofd). De overige kosten waren voor de infrastructuur, jeugdcomplex etc. wat het totaal op 365 miljoen bracht.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:09 schreef Bombshell het volgende:
Ze moeten gewoon een station van max 200 miljoen neerzetten. Niet iets van 400 miljoen we zijn nu eenmaal geen bayern munchen of barcelona. Dan komt de draagkracht onder de bevolking ook vanzelf.
Toeschouwersaantallen draait het hele verhaal niet eens om. Het gaat om de mensen met het grote portemonneetje, die kunnen we niet meer kwijt en daar zit veel meer in, veel meer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was wel een iets andere situatie toch? Die zaten echt aan de max + te klein stadion.
Ons stadion is op zich voldoende op dit moment als ik de toeschouwersaantallen bekijk + nog zeker niet aan de max, zoals in diverse topics is vermeldt kan er nog veel winst worden behaald al op de commerciële afdeling.
Nope, maar dat dat bestuur beter is dan dit, moge duidelijk zijn. Het was ietwat denigrerend bedoelt naar ons prachtige hoofd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De situatie van Heracles en Feijenoord omtrent het stadion is totaal niet te vergelijken.
twitter:Delano1908_ twitterde op donderdag 11-07-2013 om 00:06:38RT @InekeLokker: Vuurwerk bij de #Kuip na het nieuws dat er geen nieuwe Kuip komt #Rotterdam #Feyenoord http://t.co/KSyigkYaoC
reageer retweet
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:14 schreef Grifte het volgende:
twitter:Delano1908_ twitterde op donderdag 11-07-2013 om 00:06:38RT @InekeLokker: Vuurwerk bij de #Kuip na het nieuws dat er geen nieuwe Kuip komt #Rotterdam #Feyenoord http://t.co/KSyigkYaoC[ afbeelding ] reageer retweet
Mensen die dit gaan vieren hebben er echt geen kaas van gegeten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:14 schreef Grifte het volgende:
twitter:Delano1908_ twitterde op donderdag 11-07-2013 om 00:06:38RT @InekeLokker: Vuurwerk bij de #Kuip na het nieuws dat er geen nieuwe Kuip komt #Rotterdam #Feyenoord http://t.co/KSyigkYaoC[ afbeelding ] reageer retweet
Ok.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mensen die dit gaan vieren hebben er echt geen kaas van gegeten.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:14 schreef Grifte het volgende:
Dat zijn mensen die denken dat de Kuip nu gerenoveerd gaat worden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar goed, tot die conclusie zullen ze vroeg of laat zelf ook wel komen.
Tja Leefbaar heeft het in het debat in maart 2013 al aangegeven dat ze het niet eens zijn met de keuze voor dat specifieke onderzoeksbureau en een meer objectieve benadering wensen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die bron is er wel, maar als niemand die leest is het makkelijk brullen vanuit de onderbuik hé. Of elkaar napraten nav half juist geinterpreteerde cijfers uit de second opinions etc. want geruchten zijn ook een eigen leven gaan leiden bijvoorbeeld.
Ik denk niet dat een volledig nieuw opgesteld plan zoveel beter zal worden, maar dan zal het wellicht opeens wel omarmd worden. Deels zal het ongetwijfeld met de belabberde communicatie vanuit Feyenoord te maken hebben.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het hele gebeuren moet op de 200 miljoen uitkomen ongeveer. Denk dat er dan te praten valt. Het plan zoals het er nu ligt is misschien (hoe jammer ook) iets te ambitieus. Ze moeten zich niet uit het veld laten slaan en gewoon met een nieuw plan komen. En het liefst zsm mogelijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het stadion zelf kostte dan ook zo'n 285 miljoen (even uit mijn hoofd). De overige kosten waren voor de infrastructuur, jeugdcomplex etc. wat het totaal op 365 miljoen bracht.
Het was hoe dan ook slecht geweest voor Feyenoord. Om dat te gaan vieren gaat mij ook wat ver jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of nog erger, dat er nu voor altijd in de Kuip gespeeld gaat woorden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die denken dat de Kuip nu gerenoveerd gaat worden.
Er komen nieuwe bestuurders een nieuwe gemeenteraad en een nieuw plan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:19 schreef o.us2.0 het volgende:
Enerzijds opgelucht, anderzijds ongerust over de toekomst.
Jawel, ik kon de argumenten van de SP heel goed begrijpen. Vanuit dat oogpunt kan ik ook heel goed begrijpen dat je als gemeente tegen de garantstelling van een nieuw stadion bent.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja Leefbaar heeft het in het debat in maart 2013 al aangegeven dat ze het niet eens zijn met de keuze voor dat specifieke onderzoeksbureau en een meer objectieve benadering wensen.
Als je dan blijft drammen over je HNS toch kiest voor dat bureau, de Rotterdamse bevolking en supporters niet achter je hebt weet je dat de politiek wel moet anticiperen en ingrijpen.
Jouw partij was trouwens ook faliekant tegen, begrijp of deel jij hun standpunten totaal niet?
WEEEEE LOVE YOU FEYENOORDquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:21 schreef Dekatria het volgende:
Kunnen we het dan nu eindelijk weer over voetbal gaan hebben?
Dat (een deel van) het Feyenoordbestuur nu zijn conclusies zal trekken is een voordeel bij een nadeel. Alleen wat mij dan weer wel zorgen baart is wat dat betekent voor de rust en continuiteit binnen de club, en voor toekomstige sponsoren, investeerders, en wat het betekent op sportief gebied, en voor een eventueel nieuw stadionplan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was hoe dan ook slecht geweest voor Feyenoord. Om dat te gaan vieren gaat mij ook wat ver ja
Mag alleen wel hopen dat de HNS kliek haar conclusies trekt. Levert het allemaal toch nog wat positiefs op.
Zat net nog even wat filmpjes van Feyenoord-PSV te bekijken nadat die gozert hier kwam rondbazuinen.quote:
D::Dquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zat net nog even wat filmpjes van Feyenoord-PSV te bekijken nadat die gozert hier kwam rondbazuinen.
2:24
Zo, dan ben je ook geen echte. Van interpuncties heeft die beste man ook nog nooit gehoord.quote:
Heeft helemaal niks met arrogantie te maken. Het is al tig keer uitgelegd hoe het zit, dus niet zo raar lullen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een onzin De Kuip kan nog prima jaren mee. Alleen al de arrogantie om op voorhand de huur op te zeggen toont de waanzin en arrogantie van dit plan aan.
twitter:fr12live twitterde op donderdag 11-07-2013 om 00:21:44FOTO - Vuurwerk en gezang bij De Kuip http://t.co/xyGtGIutqc
reageer retweet
twitter:FRL1908nl twitterde op donderdag 11-07-2013 om 00:26:37Ondertussen bij de #Kuip . Wij zijn blij, morgen de definitieve beslissing, #RdK #hns #stemtegen http://t.co/AxG
reageer retweet
De resultaten van de second opinion zijn geheim dus van enige transparantie of uitleg is geen sprake. De Kuip kan nog een tijdje mee en Feyenoord heeft een goede jeugdopleiding om van te vreten tot er een een goed plan is en dan kan dat stadion er alsnog komen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:28 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met arrogantie te maken. Het is al tig keer uitgelegd hoe het zit, dus niet zo raar lullen.
Natuurlijk kan De Kuip nog jaren mee, alleen levert het de club geen reet op.
En net zo hard weer uitgegeven of niet?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:40 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Die zijn weer terug verdiend deze transferperiode
Ik mag aannemen dat van Geel inmiddels wel weet wat voor een prutsers het zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Begrijp jij dan niet dat het afschieten van dit plan weer een hoop onrust binnen de club oplevert, dat vermoedelijk de voltallige directie zal opstappen en dat waarschijnlijk Martin van Geel zich ook loyaal aan het bestuur zal verklaren, en we dan weer jaren worden teruggeworpen in de tijd?
I don't know.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jawel, Pelle vertrekt morgen ook.
Die heeft zich natuurlijk net zo hard gecommiteerd aan het HNS plan en aan deze directie. Het zou mij niet verbazen als hij zich loyaal aan de directie zou opstellen. Het kan best zijn dat hij dan ook geen perspectief meer ziet.quote:
Ik weet niet waar je dit op baseer, maar mocht dat waar zijn is dat nog wel de zwartste bladzijde uit deze sage.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:36 schreef Tomatenboer het volgende:
dat waarschijnlijk Martin van Geel zich ook loyaal aan het bestuur zal verklaren, en we dan weer jaren worden teruggeworpen in de tijd?
Ik plaats gewoon berichten met relevantie tot Feijenoord-nieuws, of het nou artikelen of foto's zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Grifte:
Begrijp jij dan niet dat het afschieten van dit plan weer een hoop onrust binnen de club oplevert, dat vermoedelijk de voltallige directie zal opstappen en dat waarschijnlijk Martin van Geel zich ook loyaal aan het bestuur zal verklaren, en we dan weer jaren worden teruggeworpen in de tijd?
Dat we dan vervolgens weer moeten afwachten wie hun vervangers worden, dat dit hele gedoe toekomstige investeerders en sponsors afschrikt, dat het weer jaren duurt voordat er een nieuw plan ligt waardoor de achterstand alleen maar oploopt? Dat dit eveneens nadelige consequenties kan hebben voor een eventueel toekomstig stadionplan qua ambities, en dat het nu al ongelooflijk veel onnodig geld heeft gekost?
Niets om verheugd over te doen lijkt mij, ook al ben je tegenstander van het huidige HNS-plan.
Ik zie je namelijk kwistig strooien met foto's van feestelijkheden en statements waar we allerminst blij mee moeten zijn (een grote schoonmaak door het Feyenoordbestuur is mooi meegenomen, maar de rust binnen de club en de continuiteit is mij meer waard momenteel).
Geen perspectief of een extra uitdaging, het is maar vanuit welk standpunt je het wil bekijken natuurlijkquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die heeft zich natuurlijk net zo hard gecommiteerd aan het HNS plan en aan deze directie. Het zou mij niet verbazen als hij zich loyaal aan de directie zou opstellen. Het kan best zijn dat hij dan ook geen perspectief meer ziet.
Ik help het hopen. We horen het gauw genoeg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Geen perspectief of een extra uitdaging, het is maar vanuit welk standpunt je het wil bekijken natuurlijk
Wat mij betreft mag Martin van Goud die hele toko in z'n eentje runnenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik help het hopen. We horen het gauw genoeg.
Hij baseert het op, wat hij ook zei, dat Van Geel zich ook gecommitteerd heeft aan het stadion, zich ervoor heeft hardgemaakt, en wellicht solidair opstapt met het bestuur.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit op baseer, maar mocht dat waar zijn is dat nog wel de zwartste bladzijde uit deze sage.
Ja, of gewoon meerdere capabele bestuurders. Het schiet gewoon op verschillende vlakken ernstig tekort bij het bestuurquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Martin van Goud die hele toko in z'n eentje runnen
Misschien kan HMF z'n CV eens opsturen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, of gewoon meerdere capabele bestuurders. Het schiet gewoon op verschillende vlakken ernstig tekort bij het bestuur
Haha, wat een luxe, meerdere capabele bestuurders. Verwend jong! Wij zijn Amsterdam niet!quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, of gewoon meerdere capabele bestuurders. Het schiet gewoon op verschillende vlakken ernstig tekort bij het bestuur
Ja, die tegen de tapmeisjes die de pauperseckte supporters moeten bedienen kunnen zeggen dat ze het bier net voor de rust moeten gaan tappen, en de kroketten voor achter het doel eerst moeten bakken, en de elitaire kroketten pas op bestellingquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, wat een luxe, meerdere capabele bestuurders. Verwend jong! Wij zijn Amsterdam niet!
9 bachelors?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kan HMF z'n CV eens opsturen?
Uit de legenden heb ik vernomen dat hij 9 bachelors heeft?
Appeltje eitje dus.quote:
Het halen van Champions League is gewoon erg belangrijk en dat gebeurde in het begin wat makkelijker dan nu. Toen hadden we nog 3 plekken, nu 2 waardoor het lastiger is geworden. Daarbij is de top breder (iig qua begroting en dus concurrentie voor spelers), heeft Feyenoord een aantal magere sportieve jaren gehad en komen we nu uit dat dal (mooie opsomming van dingen die je niet wist hè..). Ik zeg niet dat HNS ons dat wel had gegeven, maar structureel CL halen is gewoon van levensbelang, of dat nou in dit stadion gebeurt of in HNS is dan niet van belang. En een commercieel manager die wel wat weet van verkopen zou natuurlijk ook handig zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:41 schreef Lastpost het volgende:
De omzetcijfers door de jaren heen ...
2001-2002: 60+ miljoen euro
2002-2003: 59 miljoen euro
"Echter, 37 miljoen euro komt van onze commerciële activiteiten, zoals sponsoring, merchandising en media activiteiten."
2005-2006: 37,9 miljoen euro
2007-2008: 42,9 miljoen euro
2009-2010: 40,6 miljoen euro
2010-2011: 38,2 miljoen euro
2011-2012: 38,7 miljoen euro
Met andere woorden, zelfde stadion en toch ruim 20 miljoen euro minder omzet dan tien jaar geleden. 27 miljoen wordt er momenteel binnengehaald via sponsoring, merchandising en media, ruim 10 miljoen minder dan 10 jaar geleden.
Natuurlijk, meer inkomsten via een nieuw stadion helpen de club zeker en maken het makkelijker om ook sprongen te maken op andere gebieden en daarmee nog sneller door te stoten naar een hogere omzet. Maar gewoon een gezond beleid waarbij opleiden van de eigen jeugd centraal staat en deze jongens uiteindelijk te verkopen voor een mooi bedrag kunnen er evengoed voor zorgen dat de club weer naar een omzet richting de 60/70 miljoen kán groeien.
Verstandig met de euro's omgaan, het beleid verder verbeteren en nog meer geld richting de eigen jeugdopleiding én jongens van de club die het goed doen en dán kunnen we altijd nog eens kijken naar een nieuw stadion.
Mwoa, ik denk dat het ons financieel wel raakt ja, maar kapot wil ik niet zeggen. Ik denk dat we de komende jaren nog voldoende doorstroming van eigen jeugd hebben, en ik zie genoeg lucratieve transfers tegemoet dat we de komende jaren de subtop nog wel onder ons kunnen houden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:56 schreef Kerftminister het volgende:
God die overreactors zijn zo erg he, van beide kanten. Mensen die stellen dat de club kapot is, of die het buiten gaan feesten.
Dit dus...quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:59 schreef ace_eleven het volgende:
en ik zie genoeg lucratieve transfers tegemoet dat we de komende jaren de subtop nog wel onder ons kunnen houden.
Dat is waar ook. Vertegenwoordigers van de gemeente Rotterdam van diverse specialisaties hebben zich intensief met het opstellen van HNS plan bezig gehouden en het plan was zogenaamd ook helemaal op de wens van de gemeente afgestemd (zo was het risico voor de gemeente bijvoorbeeld zo klein mogelijk gehouden).quote:Je kunt wel blijven afgeven op de diverse Feyenoord directies. Maar wees ook genoeg vent om te erkennen dat de diverse fracties van de gemeenteraad aan het zwalken zijn van hier tot Tokio, aangenomen dat je weet dat Feyenoord de uiteindelijke business case heeft opgesteld na uitgebreide overleggen met diverse commissies van de gemeente. Die business case is helemaal toegesneden op wat de gemeente wilde. Om vervolgens een nee te krijgen van de meerderheid van diezelfde gemeente. Wie is er nu onbetrouwbaar en heeft zijn werk niet goed gedaan?
Het is en blijft politiek, zo verrassend moet dat toch niet zijn lijkt mij. Overigens kan er wmb voor politiek ook overheid ingevuld worden, maar dat is misschien toch wat te breed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Lees overigens wel een steekhoudend stukje kritiek waar ik zelf nog niet bij stil had gestaan:
[..]
Dat is waar ook. Vertegenwoordigers van de gemeente Rotterdam van diverse specialisaties hebben zich intensief met het opstellen van HNS plan bezig gehouden en het plan was zogenaamd ook helemaal op de wens van de gemeente afgestemd (zo was het risico voor de gemeente bijvoorbeeld zo klein mogelijk gehouden).
Des te opmerkelijker dat het nu alsnog wordt afgeschoten.
Geen idee.. Heeft er misschien gevoetbald, is de beste TD sinds i.i.g. 10 jaar, haalt goede spelers, verkoopt spelers voor een goede prijs en is één van de belangrijkste factoren voor de sportieve opstanding van Feyenoord? Verder geen idee waarom hij belangrijk isquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:28 schreef sig000 het volgende:
Waarom is van Geel ineens zo belangrijk, welke roots heeft ie met die club?
Van Geel is een Brabander misschien dat daar het verschil in zit?quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Geen idee.. Heeft er misschien gevoetbald, is de beste TD sinds i.i.g. 10 jaar, haalt goede spelers, verkoopt spelers voor een goede prijs en is één van de belangrijkste factoren voor de sportieve opstanding van Feyenoord? Verder geen idee waarom hij belangrijk is
Ik ben geneigd te zeggen (buiten het wanbeleid van de afgelopen zoveel jaar, 65 contractspelers etc) dat er ook nu gewoon zowel vanuit het stadion als op het gebied van Feyenoord zelf voldoende gedaan kan worden om de omzet te verhogen. Commercieel gezien doet de club écht iets fout, van shirts tot aan trends en van regionale topbedrijven tot aan attracties met hoge aantrekkingskracht en van supporters tot aan de kledinglijn, de tickets en het personeel bij de fanshops.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het halen van Champions League is gewoon erg belangrijk en dat gebeurde in het begin wat makkelijker dan nu. Toen hadden we nog 3 plekken, nu 2 waardoor het lastiger is geworden. Daarbij is de top breder (iig qua begroting en dus concurrentie voor spelers), heeft Feyenoord een aantal magere sportieve jaren gehad en komen we nu uit dat dal (mooie opsomming van dingen die je niet wist hè..). Ik zeg niet dat HNS ons dat wel had gegeven, maar structureel CL halen is gewoon van levensbelang, of dat nou in dit stadion gebeurt of in HNS is dan niet van belang. En een commercieel manager die wel wat weet van verkopen zou natuurlijk ook handig zijn
Hoezo kan er geen nieuw jeugd-/trainingcomplex gebouwd worden?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Of dat van Excelsiorquote:Op donderdag 11 juli 2013 07:57 schreef Knalerwtje het volgende:
En nu? Wachten tot de kuip instort en dan het stadion van Sparta huren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |