quote:Gudde, van Merwijk en van Well OPROTTEN!
Inderdaad, dat ziet bijna iedereen ook hier in. Dit plan en met deze bestuursmensen wordt gewoon terecht afgestraft.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Een nieuw of verbeterd stadion zal er ooit moeten komen. Dat lijkt me logisch.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Sunri5e het volgende:
We haken vanaf nu dus definitief af bij de top 5 van Nederland.
Op naar een nieuw idee, waar de directie wel Rotterdam kan enthousiasmeren.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Sunri5e het volgende:
Ben pro HNS, maar dit isquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:FR12Patrick twitterde op woensdag 10-07-2013 om 23:23:34Ik kan wel janken, GUDDE, STEEEERF. STERF STERD STERF. reageer retweet
Lijkt me dan ook een kwestie van tijd dat ook op voetbaltechnisch gebied mensen hun conclusies gaan trekken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Happel het volgende:
Ik zie al reacties op Facebook langskomen in deze trant:
[..]
Voordat er een nieuw plan ligt zijn we 5 jaar verderquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Op naar een nieuw idee, waar de directie wel Rotterdam kan enthousiasmeren.
Niet zo negatief Dirk-Kuijt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Sunri5e het volgende:
Heb je het plan uberhaupt doorgenomen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ziet bijna iedereen ook hier in. Dit plan en met deze bestuursmensen wordt gewoon terecht afgestraft.
Hopelijk komt er een beter plan op tafel + betere communicatiestrategie (![]()
)
Nu lekker van De Kuip genieten
DE DUIZEND LAMPENquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:28 schreef PIETR het volgende:
ZE SCHIJNEN DAAAAAR
ALS BAKENS IN DE VERTEEEE
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Het plan was op zich prima. De communicatie was ruk, maar dit plan komt er uiteindelijk natuurlijk niet doordat mensen het bestuur wilde weghebben en derhalve de publieke opinie hebben lopen beinvloeden.
We lopen al een tijd achter de feiten aan. Het trainingscomplex is dramatisch. We worden aan alle kanten ingehaald daar provincieclubs zoals Vitesse.quote:
Omdat het nu weer jaren duurt voordat er een nieuw stadionplan ligt, met waarschijnlijk een andere directie, en omdat de groeimogelijkheden in De Kuip beperkt zijn.quote:
Daar moet je het verleden de schuld van geven, niet De Kuip.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
We lopen al een tijd achter de feiten aan. Het trainingscomplex is dramatisch. We worden aan alle kanten ingehaald daar provincieclubs zoals Vitesse.
De zuurkool smaakt hier ook weer goed, zie ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Het plan was op zich prima. De communicatie was ruk, maar dit plan komt er uiteindelijk natuurlijk niet doordat mensen het bestuur wilde weghebben en derhalve de publieke opinie hebben lopen beinvloeden.
Een stadion is wel het laatste waar we nu aan zouden moeten werken. Feyenoord kan op genoeg fronten stappen maken. Ze laten het alleen na.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat het nu weer jaren duurt voordat er een nieuw stadionplan ligt, met waarschijnlijk een andere directie, en omdat de groeimogelijkheden in De Kuip beperkt zijn.
Nee, dat is geen optie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef Elan het volgende:
Gaat die renovatie nu definitief wel door dan?
Nee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef Elan het volgende:
Renovatie kost eveneens een vermogen, en de exploitatie van renovatie schrijft rode cijfers.... zucht, dat ik dat uberhaupt nog moet uitleggen. Heeft dan echt niemand kennis genomen van de businesscase of second opinions?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:29 schreef Droopie het volgende:
over paar jaar nieuwe plannen. eerst renoveren in ong. 2025 nieuw stadion
Nee er gebeurd niets. Dramatisch voor Feyenoord.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef Elan het volgende:
Nee natuurlijk niet. Ik snap niet dat die kale daar nog over door gaat. Letterlijk door alle partijen compleet afgeschoten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef Elan het volgende:
Mooi.quote:
Ga even janken in een hoekje Tomaatje. Hier zitten alleen simplistische mensen die schreeuwen dat alles kut is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Renovatie kost eveneens een vermogen, en de exploitatie van renovatie schrijft rode cijfers.... zucht, dat ik dat uberhaupt nog moet uitleggen. Heeft dan echt niemand kennis genomen van de businesscase of second opinions?
Je bent boos he?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Renovatie kost eveneens een vermogen, en de exploitatie van renovatie schrijft rode cijfers.... zucht, dat ik dat uberhaupt nog moet uitleggen. Heeft dan echt niemand kennis genomen van de businesscase of second opinions?
Daar hebben wij de politici van LR en D66 voorquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft dan echt niemand kennis genomen van de businesscase of second opinions?
Hij zegt net RDK is niet kansloos die vent op tv.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik snap niet dat die kale daar nog over door gaat. Letterlijk door alle partijen compleet afgeschoten.
Dat is wel wat ik door de regels door in alle tegenreacties tav HNS lees hoor Happel.quote:
Idioot ben jequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:32 schreef TheSolution het volgende:
Stapt die kerel morgen levend zn bed uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |