quote:Gudde, van Merwijk en van Well OPROTTEN!
Inderdaad, dat ziet bijna iedereen ook hier in. Dit plan en met deze bestuursmensen wordt gewoon terecht afgestraft.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Een nieuw of verbeterd stadion zal er ooit moeten komen. Dat lijkt me logisch.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Sunri5e het volgende:
We haken vanaf nu dus definitief af bij de top 5 van Nederland.
Op naar een nieuw idee, waar de directie wel Rotterdam kan enthousiasmeren.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Sunri5e het volgende:
Ben pro HNS, maar dit isquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:FR12Patrick twitterde op woensdag 10-07-2013 om 23:23:34Ik kan wel janken, GUDDE, STEEEERF. STERF STERD STERF. reageer retweet
Lijkt me dan ook een kwestie van tijd dat ook op voetbaltechnisch gebied mensen hun conclusies gaan trekken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Happel het volgende:
Ik zie al reacties op Facebook langskomen in deze trant:
[..]
Voordat er een nieuw plan ligt zijn we 5 jaar verderquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Op naar een nieuw idee, waar de directie wel Rotterdam kan enthousiasmeren.
Niet zo negatief Dirk-Kuijt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Sunri5e het volgende:
Heb je het plan uberhaupt doorgenomen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ziet bijna iedereen ook hier in. Dit plan en met deze bestuursmensen wordt gewoon terecht afgestraft.
Hopelijk komt er een beter plan op tafel + betere communicatiestrategie (![]()
)
Nu lekker van De Kuip genieten
DE DUIZEND LAMPENquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:28 schreef PIETR het volgende:
ZE SCHIJNEN DAAAAAR
ALS BAKENS IN DE VERTEEEE
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Het plan was op zich prima. De communicatie was ruk, maar dit plan komt er uiteindelijk natuurlijk niet doordat mensen het bestuur wilde weghebben en derhalve de publieke opinie hebben lopen beinvloeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |