Oh, nu heb ik het weer gedaan.quote:
Je hebt gelijk. McNulty-Hulk is weer helemaal Zen gewordenquote:
Hij is wel ecto as phuck.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
je moet gewoon echt even rustig worden
Wat een baggermuziek.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
kunne jullie so danse? zoals die postbode en die papa
is mijn neefje...quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je zult vader van 1 van deze zijnik was helemaal gek geworden en hem kapot getrapt
kan je niet maken gapquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je zult vader van 1 van deze zijnik was helemaal gek geworden en hem kapot getrapt
wat is jouw favo move om chicks mee te pullen gek?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kut dance voere h un uit dar pull je nul pusys mee
ik heb ook nog nooit zulke ecto mense gezienquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kut dance voere h un uit dar pull je nul pusys mee
sws zoals zyz vriendquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:24 schreef seto het volgende:
[..]
wat is jouw favo move om chicks mee te pullen gek?
Zo'n berberstamboom woont hier (minstens 30 personen groot) en allemaal familie van elkaar. Kk harde incest.quote:
HD geluid ja tochquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:26 schreef seto het volgende:
[..]
niet eens HD lol
is het niet waard om door mijn kk zieke koptelefoon te mogen klinken
aan seks geen tekort dusquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:26 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Zo'n berberstamboom woont hier (minstens 30 personen groot) en allemaal familie van elkaar. Kk harde incest.
Fuck, een tijd terug was er ook populair Franstalige nummer. Met een donkere jongen die rapte ofzo. Wie weet welke nummer ik bedoel aan de hand van deze geweldige omschrijving?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
kunne jullie so danse? zoals die postbode en die papa
alors on dance vriend zelfde groepquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fuck, een tijd terug was er ook populair Franstalige nummer. Met een donkere jongen die rapte ofzo. Wie weet welke nummer ik bedoel aan de hand van deze geweldige omschrijving?
alors on dansequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fuck, een tijd terug was er ook populair Franstalige nummer. Met een donkere jongen die rapte ofzo. Wie weet welke nummer ik bedoel aan de hand van deze geweldige omschrijving?
Alors on Danse van dezelfde artiest?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ergens, als ik er over na ga denken, dan is het toch wel zonde dat hij zo jong, in de bloei( lees musclegains) van zijn leven is gestorven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit zulke ecto mense gezien
k dans liever so
Krijg nou de klere.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Alors on Danse van dezelfde artiest?
let niet op hem hij is kk domquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van YouTube help:
[ afbeelding ]
Dat verschil ga je sowieso merken.
luister jij ook alleen het beste met je bose koptelefoon en gouden bij vollemaanlicht gesmeden hdmi kabels?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van YouTube help:
[ afbeelding ]
Dat verschil ga je sowieso merken.
wat jij wil joh SETOquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:26 schreef seto het volgende:
[..]
niet eens HD lol
is het niet waard om door mijn kk zieke koptelefoon te mogen klinken
ALORS ON DANSEquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:32 schreef Jahr00n het volgende:
wat is nu de zomerhit? waar kan ik de lekkerste pussy op pulle momenteel???
bedankt vriendquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
wat jij wil joh SETO
http://www2.zippyshare.com/v/66872340/file.html
k vin dit wel lkre somerhitquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:32 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:32 schreef Jahr00n het volgende:
goed zoquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:33 schreef seto het volgende:
[..]
bedankt vriend
ik zal dit nooit vergeten
Word? Lever bewijs.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol die beat is genakt van typhoon vriend wat een streek
Ik heb losse heupen. Je bent gewaarschuwd.quote:
ik kan goed dansen hoor ik weetquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dat mag alleen als je latina bent sry ga jy maar trug naar je Turkse dans
Ik ga naar dat festival.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef CarbonC het volgende:
Ok: wat zeg ik tegen mijn vrouw zodat ik ook naar dat festival kan?
Roidexpoquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef CarbonC het volgende:
dat je veel pussy gaat pullen daar vriendquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef CarbonC het volgende:
voor mij dansen is een privilegequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik kan goed dansen hoor ik weet
niet voor jou.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef CarbonC het volgende:
kapot groot hij heaquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dat je veel pussy gaat pullen daar vriend
(kijk je lichaam)
Cultuur opsnuiven. Oekrane is toch wel wat anders. Mijn vader wil ook trouwens volgend jaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef CarbonC het volgende:
"Schat, ik moet even wat regelen in oost europa, tot over 4 weken."quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef CarbonC het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Cultuur opsnuiven. Oekrane is toch wel wat anders. Mijn vader wil ook trouwens volgend jaar
Komt omdat ik hem gains heb laten maken denk ik
FF uitchecke danquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vorige album van Major Lazer was beter.
Jouw vader gaat ook op visvakantie in Thailand.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Cultuur opsnuiven. Oekrane is toch wel wat anders. Mijn vader wil ook trouwens volgend jaar
Komt omdat ik hem gains heb laten maken denk ik
MMA bootcamp.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jouw vader gaat ook op visvakantie in Thailand.
hahahaha BAASquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ga naar dat festival.
Heb jij nou de broek aan thuis of niet?!
Erg goed in cock strokings bij oude (goed betalende) mannetjes ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik hoor dat de Thai erg goed zijn in masseren.
Is oud zijn een vereiste, anders doen ze het expres minder goed?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Erg goed in cock strokings bij oude (goed betalende) mannetjes ja.
Ja, maar je moet wel de spleetbeest versie hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik hoor dat de Thai erg goed zijn in masseren.
The song is a vocal version of the song "Bumaye" by The Flexican and FS Green from The Flexican's 2011 mixtape Yours Truly: The Mixtape Part II (which itself is a remake of the 2005 song originally by The Flexican and Typhoon).quote:
ik ben de hele tijd onzeker of jouw posts nou srs zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ken je die met new cool collective ook? fucking goed albumpje vriend
ja hhquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
The song is a vocal version of the song "Bumaye" by The Flexican and FS Green from The Flexican's 2011 mixtape Yours Truly: The Mixtape Part II (which itself is a remake of the 2005 song originally by The Flexican and Typhoon).
jahroon luister je ook zwart licht of vind je dat nixquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ken je die met new cool collective ook? fucking goed albumpje vriend
ik heb hier aan de overkant straat thaise massage salonquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Erg goed in cock strokings bij oude (goed betalende) mannetjes ja.
vriend alles wt ik typ meen ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:43 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
ik ben de hele tijd onzeker of jouw posts nou srs zijn
new cool collective met typhoonvond dat zo kk slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig, moest toevallig gister nog aan dit nummer denken en hoorde hem weer voor het eerst in 10 jaar ofzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:48 schreef Ethanolic het volgende:
dit was 10 jaar gelede somerhit weet k nog, had k mn maagdelykheid op verlore
ik was 11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |