Ik ga naar dat festival.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef CarbonC het volgende:
Ok: wat zeg ik tegen mijn vrouw zodat ik ook naar dat festival kan?
Roidexpoquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef CarbonC het volgende:
dat je veel pussy gaat pullen daar vriendquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef CarbonC het volgende:
voor mij dansen is een privilegequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik kan goed dansen hoor ik weet
niet voor jou.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef CarbonC het volgende:
kapot groot hij heaquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dat je veel pussy gaat pullen daar vriend
(kijk je lichaam)
Cultuur opsnuiven. Oekraïne is toch wel wat anders. Mijn vader wil ook trouwens volgend jaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef CarbonC het volgende:
"Schat, ik moet even wat regelen in oost europa, tot over 4 weken."quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef CarbonC het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Cultuur opsnuiven. Oekraïne is toch wel wat anders. Mijn vader wil ook trouwens volgend jaar
Komt omdat ik hem gains heb laten maken denk ik
FF uitchecke danquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vorige album van Major Lazer was beter.
Jouw vader gaat ook op visvakantie in Thailand.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Cultuur opsnuiven. Oekraïne is toch wel wat anders. Mijn vader wil ook trouwens volgend jaar
Komt omdat ik hem gains heb laten maken denk ik
MMA bootcamp.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jouw vader gaat ook op visvakantie in Thailand.
hahahaha BAASquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ga naar dat festival.
Heb jij nou de broek aan thuis of niet?!
Erg goed in cock strokings bij oude (goed betalende) mannetjes ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik hoor dat de Thai erg goed zijn in masseren.
Is oud zijn een vereiste, anders doen ze het expres minder goed?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Erg goed in cock strokings bij oude (goed betalende) mannetjes ja.
Ja, maar je moet wel de spleetbeest versie hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik hoor dat de Thai erg goed zijn in masseren.
The song is a vocal version of the song "Bumaye" by The Flexican and FS Green from The Flexican's 2011 mixtape Yours Truly: The Mixtape Part II (which itself is a remake of the 2005 song originally by The Flexican and Typhoon).quote:
ik ben de hele tijd onzeker of jouw posts nou srs zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ken je die met new cool collective ook? fucking goed albumpje vriend
ja hèhèquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
The song is a vocal version of the song "Bumaye" by The Flexican and FS Green from The Flexican's 2011 mixtape Yours Truly: The Mixtape Part II (which itself is a remake of the 2005 song originally by The Flexican and Typhoon).
jahroon luister je ook zwart licht of vind je dat nixquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ken je die met new cool collective ook? fucking goed albumpje vriend
ik heb hier aan de overkant straat thaise massage salonquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Erg goed in cock strokings bij oude (goed betalende) mannetjes ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |