SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
![]()
![]()
werkt voor mij perfect tegen mijn te lage bloeddruk.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Vanavond een dilemma:
- Ga ik dat computerprobleempje bij mijn moeder oplossen of ga ik hardlopen?
- Als ik naar mijn moeder ga kan ik zondag pas weer lopen....
- Dan maar gaan lopen? Maar ik had het mijn moeder beloofd...
- Allebei dan maar? Maar ga ik dan eerst lopen, of...
![]()
![]()
De (simpele) oplossing:
Hardlopend naar mijn moeder, computerprobleempje opgelost en daarna in de schemering via een hele ruime omweg weer hardlopend naar huis.
Moeder blij en ik blij, want heerlijk gelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
terug.... man, mna het stelde allemaal niet zo veel voor, 5km in een tempo van 6min/km maar wat heb ik lekker gelopen, lekker over een zacht bospad, rondjes van 1,25km
zelden zo'n blije 5km gelopen... ben ik volledig hersteld? verre van...maar het voelt wel een stuk beter dan 3 weken geleden en heb het gevoel dat, als ik de boel niet forceer rustig om de dag een loopje kan doen en dit langzaam opbouwen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
terug.... man, mna het stelde allemaal niet zo veel voor, 5km in een tempo van 6min/km maar wat heb ik lekker gelopen, lekker over een zacht bospad, rondjes van 1,25km
zelden zo'n blije 5km gelopen... ben ik volledig hersteld? verre van...maar het voelt wel een stuk beter dan 3 weken geleden en heb het gevoel dat, als ik de boel niet forceer rustig om de dag een loopje kan doen en dit langzaam opbouwenGoed om te horen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
mooi! Lekker rustig uitbouwen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
zelden zo'n blije 5km gelopen... ben ik volledig hersteld? verre van...maar het voelt wel een stuk beter dan 3 weken geleden en heb het gevoel dat, als ik de boel niet forceer rustig om de dag een loopje kan doen en dit langzaam opbouwen
Ik ga waterpas
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:28 schreef GlenHighland het volgende:
Vanavond een dilemma:
- Ga ik dat computerprobleempje bij mijn moeder oplossen of ga ik hardlopen?
- Als ik naar mijn moeder ga kan ik zondag pas weer lopen....
- Dan maar gaan lopen? Maar ik had het mijn moeder beloofd...
- Allebei dan maar? Maar ga ik dan eerst lopen, of...
![]()
![]()
De (simpele) oplossing:
Hardlopend naar mijn moeder, computerprobleempje opgelost en daarna in de schemering via een hele ruime omweg weer hardlopend naar huis.
Moeder blij en ik blij, want heerlijk gelopen
Creatieve oplossingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben helemaal in mijn element vandaag. Weet nu definitief waar ik kom te wonen volgende week en een halve kilometer van mijn huis ligt een park, waar vanuit een trail van meer dan 50km naar het noorden loopt langs een rivier, en als ik naar het zuiden ga dan heb ik een trail van meer dan 30km langs een gigantisch mooi meer. Kan niet wachten om er te gaan lopen![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/East_Lake_Sammamish_Trail
http://en.wikipedia.org/wiki/Sammamish_River_TrailThe sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
en er komt nooit iemand in het gebiedje waar ik gelopen heb...dus heerlijk rustig met alleen dit geluid om je heen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gelukkig RD, hoop dat je snel weer je oude ritme kan oppikken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
zelden zo'n blije 5km gelopen... ben ik volledig hersteld? verre van...maar het voelt wel een stuk beter dan 3 weken geleden en heb het gevoel dat, als ik de boel niet forceer rustig om de dag een loopje kan doen en dit langzaam opbouwenThe sun in your Eyes
Nice, lekker trailenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef Onama het volgende:
[..]
Creatieve oplossing![]()
Ik ben helemaal in mijn element vandaag. Weet nu definitief waar ik kom te wonen volgende week en een halve kilometer van mijn huis ligt een park, waar vanuit een trail van meer dan 50km naar het noorden loopt langs een rivier, en als ik naar het zuiden ga dan heb ik een trail van meer dan 30km langs een gigantisch mooi meer. Kan niet wachten om er te gaan lopen![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/East_Lake_Sammamish_Trail
http://en.wikipedia.org/wiki/Sammamish_River_Trail
inderdaad, mijn grote voordeel is dat ik niet op snelheid hoe te trainen...puur op langzame kilometers dus ik hoop dat een stuk "makkelijker" gaatquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef Onama het volgende:
[..]
Gelukkig RD, hoop dat je snel weer je oude ritme kan oppikken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik doe zelfs teveel...quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat super voor je! Dat het maar zo goed blijft gaan!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
zelden zo'n blije 5km gelopen... ben ik volledig hersteld? verre van...maar het voelt wel een stuk beter dan 3 weken geleden en heb het gevoel dat, als ik de boel niet forceer rustig om de dag een loopje kan doen en dit langzaam opbouwenThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
laten we het inderdaad hopen..maar 5km is nog geen 40km LDL dus laten we nog niet te vroeg juichenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:05 schreef Lula het volgende:
[..]
Wat super voor je! Dat het maar zo goed blijft gaan!
joepie!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
zelden zo'n blije 5km gelopen... ben ik volledig hersteld? verre van...maar het voelt wel een stuk beter dan 3 weken geleden en heb het gevoel dat, als ik de boel niet forceer rustig om de dag een loopje kan doen en dit langzaam opbouwen![]()
Klinkt goed. Ook dat je lekker gehobbeld hebt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
en er komt nooit iemand in het gebiedje waar ik gelopen heb...dus heerlijk rustig met alleen dit geluid om je heen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het was gisteren echt een hardloopdag, iedereen heeft heerlijk gelopen zo te lezen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
maar de speurtocht is nog niet over.quote:Op donderdag 11 juli 2013 05:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ook dat je lekker gehobbeld hebt.
Volgens de fysio zou de pijn, na 3 weken niet lopen, weg moeten zijn.
Dus vandaag zijn er rontgenfotos gemaakt en volgende week echo's om te kijken waar de pijn nu precies vandaan komt zodat we het veel doelgerichter kunnnen behandelen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
heb wel een mooi scrabbleworrd over gehouden aan het bezoek aan de fysio, ontstoken schaambeenvoeg'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Duimen dus dat je maar snel een doeltreffende behandeling kan krijgen!quote:Op donderdag 11 juli 2013 06:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar de speurtocht is nog niet over.
Dus vandaag zijn er rontgenfotos gemaakt en volgende week echo's om te kijken waar de pijn nu precies vandaan komt zodat we het veel doelgerichter kunnnen behandelen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het was gelukkig wat koeler gisteren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 05:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Het was gisteren echt een hardloopdag, iedereen heeft heerlijk gelopen zo te lezen.
Ik heb ook een heerlijke Evy les gehad en haalde zonder moeite de intervals.
Morgen weer een stapje omhoog, week 6.![]()
![]()
Oeh, het lijkt niet echt warm deze ochtend. Ik denk dat ik na m'n werk meteen m'n schoenen aantrek voor m'n intervaltraining, i.p.v vanavond. Intervallen met dit weer![]()
![]()
Ik hoop dat ik vanavond kan gaan. Dan maar niet naar de stad voor nieuwe broeken! Tenzij werk weer roet in het eten gooit[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb mijn vrouw ook opgegeven voor de 10km bij de Loch Ness marathon.
Voordat ze trainde liep ze nog niet eens 500meter aan 1 stuk.
Ook zij is met les 1 van Evy begonnen. Het nadeel van de lessen van Evy is dat zij jou niet 5 km aan 1 stuk leert lopen maar 30 minuten aan 1 stuk.
Dat is ook voor de meeste ongeveer 5km maar niet voor mijn vrouw. Zij loopt daarvoor ietsje te langzaam. Maar snelheid komt vanzelf dus is ze verder gegaan met de 5 tot 10 schema. Alleen op de dagen dat ze een X aantal km moest lopen, hebben wij het schema wat aangepast.
Na dat schema liep ze nog steeds geen 10 km aan 1 stuk. Dus zijn we nu de 10 tot 15 aan het volgen. Ook hier kijken we naar de training en of zij dat moet kunnen halen.
Vanochtend (zij is wel een ochtend mens) stond er 8 km die ze moest lopen.
En voila:
http://www.endomondo.com/workouts/214635669/8725230
![]()
(Ik ben trots!)
Dat komt in Schotland helemaal goed!![]()
![]()
Gefeliciteerd mevrouw StroomNLquote:Op donderdag 11 juli 2013 07:58 schreef streamnl het volgende:
Ook zij is met les 1 van Evy begonnen. Het nadeel van de lessen van Evy is dat zij jou niet 5 km aan 1 stuk leert lopen maar 30 minuten aan 1 stuk.
Dat is ook voor de meeste ongeveer 5km maar niet voor mijn vrouw. Zij loopt daarvoor ietsje te langzaam. Maar snelheid komt vanzelf dus is ze verder gegaan met de 5 tot 10 schema. Alleen op de dagen dat ze een X aantal km moest lopen, hebben wij het schema wat aangepast.
Na dat schema liep ze nog steeds geen 10 km aan 1 stuk. Dus zijn we nu de 10 tot 15 aan het volgen. Ook hier kijken we naar de training en of zij dat moet kunnen halen.
En voila:
![]()
(Ik ben trots!)
Dat komt in Schotland helemaal goed!![]()
Ik kan m niet zien, want mobiel, maar supergoed Lady Streamnl
Ik hoop ook geen 5km in een half uur hoor. Ik werk er wel aan, maar tot die tijd is het niet anders. En m'n eerste 10km liep ik in 1:08:nogwat. Maar dat maakt niet uitik rende en dat was al zoveel beter dan op de bank zitten!!
[ Bericht 6% gewijzigd door Guppy op 11-07-2013 08:09:49 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Had er niet iemand een Suunto horloge te koop staan ofzo? Maat van me zoekt nog een horloge, maar vindt nieuw toch net iets te duur voor de aantal uren/kilometers die hij maakt, dus is tweedehands een goede optie.![]()
Kom er maar in Swetseneggerquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:07 schreef Levitas het volgende:
Had er niet iemand een Suunto horloge te koop staan ofzo? Maat van me zoekt nog een horloge, maar vindt nieuw toch net iets te duur voor de aantal uren/kilometers die hij maakt, dus is tweedehands een goede optie.F means you're fucked![]()
Woensdag pace 20 seconden hoger dan zaterdag.
Zal het weer daar wat mee te maken hebben
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Overigens is een tweedehand Suunto nog een stuk duurder dan veel nieuwe garmins, brytons, timex, of polarsF means you're fucked![]()
Missus Stream
Mooi streamnl, begin nu ook benieuwd tot worden naar ms. stream
quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ah, Swets ja! Is dat hét horloge met privé satelliet?!
F means you're fucked![]()
Mooi dat het de goede kant op gaat! Maar nu nog hopen dat het inderdaad verder goed behandeld kan worden. Altijd wel spannend natuurlijk. Succes er nog even mee! Komt vast helemaal goed!quote:Op donderdag 11 juli 2013 06:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar de speurtocht is nog niet over.
Dus vandaag zijn er rontgenfotos gemaakt en volgende week echo's om te kijken waar de pijn nu precies vandaan komt zodat we het veel doelgerichter kunnnen behandelen.
Ik zat gisteren mooi te vertellen dat ik mijn knie helemaal niet heb gevoeld, maar zat me net te bedenken dat dat niet zo gek is als je aan de ibuprofen 600 zit. Nog maar even afwachten dus.
![]()
600? dat is half de dagelijkse dosis..
Vitamine I
Je vrouw is goed bezig!quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:58 schreef streamnl het volgende:
![]()
(Ik ben trots!)
Dat komt in Schotland helemaal goed!Kan ze volgend jaar mee naar de leudaltrail!
Wel gezellig als jullie straks ook samen een beetje kunnen trainen enzo, samen naar wedstrijdjes. Erg leuk! Wil ze zelf ook een beetje de trail op enzo?![]()
![]()
Mogguh allemaal.. tikkie spierpijn in de kuiten van de bijna 9km LDL (ja, 9km is ver voor mij) van gisteren.. maar het was het waard, wat heb ik lekker gelopen. Nieuwe route ontdekt waar ik heerlijk alleen liep tussen de weides en stukjes bos.. Wat heb ik genoten daar! Hoe verder je kan lopen, hoe makkelijker het wordt om leuke looproutes te ontdekken!
![]()
9km is ook niet nixquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:44 schreef CRX_master het volgende:
Mogguh allemaal.. tikkie spierpijn in de kuiten van de bijna 9km LDL (ja, 9km is ver voor mij) van gisteren.. maar het was het waard, wat heb ik lekker gelopen. Nieuwe route ontdekt waar ik heerlijk alleen liep tussen de weides en stukjes bos.. Wat heb ik genoten daar! Hoe verder je kan lopen, hoe makkelijker het wordt om leuke looproutes te ontdekken!
Mag hem 3x op een dag, en als dat niet genoeg is mag er ook nog de gewone hoeveelheid paracetamol bijquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
600? dat is half de dagelijkse dosis..
Vitamine I. Maar dat is gelukkig niet nodig.
![]()
ik zag je route, zitten mooie stukkies tussen inderdaad, ook leuk om te zien op je track hoe je op het eind toch nog even rechts gaat ipv links, om nog even door te lopenquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:44 schreef CRX_master het volgende:
Ja lol, het ging zo lekker.. wilde niet naar huisquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:52 schreef Guard het volgende:
[..]
ik zag je route, zitten mooie stukkies tussen inderdaad, ook leuk om te zien op je track hoe je op het eind toch nog even rechts gaat ipv links, om nog even door te lopen![]()
![]()
De enige echte. GPS fix in 1 seconde!quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ah, Swets ja! Is dat hét horloge met privé satelliet?!![]()
Goed bezig mr & mss stream
Ecosia
Haha, dan zou ik m'n maat mijn Timex moeten verkopen. Kan ik de privé satelliet overnemen!quote:
Eigenlijk dacht ik altijd dat Suunto te vergelijken was met Garmin enzo, maar dan heb ik het kennelijk toch mis. Kan nu ook geen "research" doen, ben hard aan het werk ()
![]()
voor mij ook de reden geweest om vooral verder de willen. Mn 5km rondje werd ook wat saaiquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:44 schreef CRX_master het volgende:
Ecosia
Maar ik heb maar besloten 'm te houden. Schappelijke prijs om 'm te verkopen zou zo rond de 275 liggen en dan moet ik er nog teveel bijleggen voor een ambit 2s. En dat is gewoon teveel waardedaling in een maand of 8.![]()
Mensen...ik twijfel tussen een Camelbak Octane LR en een Camelbak Octane XCT. De LR heeft een 2L waterzak op heuphoogte en de XCT een 3L waterzak hoog op de rug. De LR heeft verder meer bergruimte dan de XCT.
Ik vraag me af of ik ooit 3L water nodig ga hebben onderweg....in de marathonvoorbereiding kwam ik op ruim 1 liter tijdens de langste duurlopen.
Maar...ik weet niet wat de voors en tegens zijn van de plaatsing van de waterzak.
Iemand hier ideeen over of links naar andere fora met mensen die hier meer ervaring mee zouden moeten hebben?F means you're fucked![]()
die van mij zit op mn rug. 2 a 3 liter.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:08 schreef YUR het volgende:
Mensen...ik twijfel tussen een Camelbak Octane LR en een Camelbak Octane XCT. De LR heeft een 2L waterzak op heuphoogte en de XCT een 3L waterzak hoog op de rug. De LR heeft verder meer bergruimte dan de XCT.
Ik vraag me af of ik ooit 3L water nodig ga hebben onderweg....in de marathonvoorbereiding kwam ik op ruim 1 liter tijdens de langste duurlopen.
Maar...ik weet niet wat de voors en tegens zijn van de plaatsing van de waterzak.
Iemand hier ideeen over of links naar andere fora met mensen die hier meer ervaring mee zouden moeten hebben?
Ik vind dat ideaal
Ecosia
Ben ook nog steeds rustig op zoek, maar dan wel tweedehands2L water is al veel, maar wil ook genoeg pakruimte ivm jas en ehbonoodset enzovoort voor als ik hier de peaks in ga
Ja doei.![]()
My thoughts exactly. Ik zou voor de 2L gaan met meer bergruimte. Daar lijk je m.i. meer aan te hebben dan 3L vocht.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het gaat om de plaatsing van de waterzak mensen, niet de 2L of 3LDie discussie hebben wij gisteren al uitgebreid gevoerd.
![]()
Ja, zo dacht ik eigenlijk ook. En je kunt m ook weer bijvullen indien nodig natuurlijk.
Maar ik werd ineens verrast door de plaats van de bladderF means you're fucked![]()
Goed bezig!!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:58 schreef streamnl het volgende:
En voila:
![]()
(Ik ben trots!)
Dat komt in Schotland helemaal goed!En wat knap!
Kan een hoop dingen niet zien bij Endomondo, maar de afstand in ieder geval wel.![]()
![]()
Dat is niet af te vangen met een generiek schema. Ook in loopgroepen zitten dit soort verschillen. Ik loop misschien 8/9km in een training en iemand anders doet dan 5/6km. Als je tot 5km wilt trainen met een schema moet je een specifiek schema maken voor jezelf, dat is Evy niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:58 schreef streamnl het volgende:
Dat is ook voor de meeste ongeveer 5km maar niet voor mijn vrouw. Zij loopt daarvoor ietsje te langzaam.
Overigens wel leuk dat je vriendin nu ook loopt, be it 3 of 5 km
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wel een gaaf initiatief, maar ik heb toch liever dat de route gewoon met bordjes staat aangegeven.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:23 schreef YUR het volgende:
Dit is ook toevallig
http://runandrearun.nl/ge(...)ij-natuurmonumenten/
edit: maar misschien ga ik de veluwezoom-route eens rustig uitzoeken. Ik begin al aardig wat paden te kennen daar, dus als ik hem eenmaal in mijn geheugen heb...
[ Bericht 10% gewijzigd door Saysem op 11-07-2013 09:42:05 ]![]()
Hier: http://www.dirty-pages.ne(...)a1378944ce7f6601d9d7
Zeggen ze dat een waterzak op je heupen vooral lastiger is met schoonmaken.
En hier zeggen ze ook nog e.e.a. http://www.runningandramb(...)ctane-lr-review.html
[ Bericht 27% gewijzigd door hatsaflats op 11-07-2013 09:39:10 ]![]()
Hallo, ook ik ga beginnen met hardlopen met mijn vriendin.
Nu is het zo dat ik een verkorte achillespees heb waardoor ik met zooltjes van de podotherapeut loop.
Heb ik hierdoor nog speciale schoenen nodig? (uiteraard hardloopschoenen die fijn en goed sluiten).
Omdat mijn zooltje mijn voet al "recht" houdt.
Omdat we tegelijk beginnen en beide niet weten of het wel leuk is willen we niet meteen schoenen van ¤150 per paar aanschaffen.![]()
Twee héle mooie op héle korte afstand (Mookerheide en Sint Jansberg)!quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:23 schreef YUR het volgende:
Dit is ook toevallig
http://runandrearun.nl/ge(...)ij-natuurmonumenten/![]()
Ik ga moed en uithoudingsvermogen verzamelen om dat een keer te doen.![]()
Ditquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ga langs een hardloopwinkel (runnersworld of run2day ofzo) en laat je adviserenVooral omdat je al met een zooltje loopt.
![]()
Thanksquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:32 schreef hatsaflats het volgende:
Hier: http://www.dirty-pages.ne(...)a1378944ce7f6601d9d7
Zeggen ze dat een waterzak op je heupen vooral lastiger is met schoonmaken.
En hier zeggen ze ook nog e.e.a. http://www.runningandramb(...)ctane-lr-review.html
![]()
Dag vol deadlines, stukken die uiterlijk 12.00 uur vannacht bij de belastingdienst ingediend moeten zijn anders krijgen klanten boetes. Helaas niet lopen vandaag.
Morgen wel!![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:53 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Twee héle mooie op héle korte afstand (Mookerheide en Sint Jansberg)!![]()
Ik ga moed en uithoudingsvermogen verzamelen om dat een keer te doen.Tot oktober ga ik Jansberg + Mookerhei nog een keer of drie doen. Een van de mooiste routes in de buurt!
![]()
muiske en streepje-stippel. een keer meeten?
muiske er zijn ook shortcuts die niet zo hoog zijn dus voor ieder nivo bereikbaar.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Klinkt als een goed plan! Ik kan de grote(re) hoogteverschillen waarschijnlijk nog niet aan, en moet nog wel wat meer kilometers maken denk ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:27 schreef winterstorm666 het volgende:
muiske en streepje-stippel. een keer meeten?
muiske er zijn ook shortcuts die niet zo hoog zijn dus voor ieder nivo bereikbaar.![]()
![]()
Weet ik, en uitdaging is prima, maar wel zonder pijn dan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Why notJe komt daar trouwens ook wandelaars tegen, niet alles hoeft rennend gedaan te worden.
![]()
![]()
Vanmiddag weer een rondje hobbelen, 6.4km op het programmaNu ben ik nog aan het bijkomen van mijn martel-afspraak met de mondhygiëniste net En ik heb een gaatje
![]()
![]()
![]()
Ik heb de mijne helaas nog niet kunnen testen, maar ik had juist het idee dat lager op de rug fijner loopt. Maar misschien heb ik het wel helemaal misquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:22 schreef YUR het volgende:
Ja, zo dacht ik eigenlijk ook. En je kunt m ook weer bijvullen indien nodig natuurlijk.
Maar ik werd ineens verrast door de plaats van de bladder. 2 liter weegt natuurlijk ook veel minder en ik denk wel dat het genoeg voor de meeste loopjes tot een uur of 6. Maar dat kan ik ook mis hebben.
Ik ben in ieder geval blij dat ik hem voor 30 heb kunnen aanschaffen, kan ik later altijd nog wat beters kopen als ik wat meer ervaring heb met de camelbak.
Aan mij heb je dus ook niet veel op het moment..![]()
![]()
Oh, boehoe, wilde ik ook die Loch Ness 10K doen, ben ik dan precies in NL!![]()
Nou ja, hè?
Ben wel gestrikt voor een team voor cross country winter leagueDat ging zo:
quote:Dear XC Sec,
Team update FYI <names>.....<name> will be in for a penny....I haven't tried <tagged names> and Gaby as yet but the recruitment process is going well...
With love,
Temporary Social Sec/XC Recruitment Assistantquote:And what teams are we talking about here? Chocolate cake baking teams? I'm in if it's about that!quote:Just keep the following dates free Gaby and ask no questions....Oct 20, Nov 10, Nov 24, Dec 8
Ja doei.![]()
Bij anderen ging het zo:quote:Wot the hell you on about?quote:Congratulations <name>...your application to run 4 XC races at the end of the year has been successful![]()
![]()
Ja doei.![]()
Ik snap! Ik schrok alleen een beetje van zowel de 2 en 3 Lquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:22 schreef GotC het volgende:
Het gaat om de plaatsing van de waterzak mensen, niet de 2L of 3LDie discussie hebben wij gisteren al uitgebreid gevoerd.
![]()
Als hij een keertje de camelbak wil lenen van Mr Q om te proberen? (gebruikt ie altijd tijdens die wandelweekendjes van 'm). Weet alleen niet welk type dat is...![]()
Ja, ik dus ookquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik snap! Ik schrok alleen een beetje van zowel de 2 en 3 L![]()
Als hij een keertje de camelbak wil lenen van Mr Q om te proberen? (gebruikt ie altijd tijdens die wandelweekendjes van 'm). Weet alleen niet welk type dat is...Bedoel, bij 35km loopje dronk hij net iets meer dan een liter. Volgens mij is 3 liter dan nogal overkill
![]()
![]()
Zo heerlijke he, die Engelse humor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, boehoe, wilde ik ook die Loch Ness 10K doen, ben ik dan precies in NL!![]()
Nou ja, hè?
Ben wel gestrikt voor een team voor cross country winter leagueDat ging zo:
[..]
[..]
[..]![]()
Dan loopt YUR constant met dat uit de kluiten gewassen rietje van de Camelbak in zijn mond. Ik zie `m al lopenquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, ik dus ookBedoel, bij 35km loopje dronk hij net iets meer dan een liter. Volgens mij is 3 liter dan nogal overkill
![]()
![]()
Maar je hoeft die waterzak toch niet tot helemaal vol te gooien? Gewoon erin wat je nodig denkt het hebben, overtollig lucht eruit (ik weet niet of dat ook handig gaat met die horizontale zak) en gaan met die banaan? Of denk ik nu te simpel?![]()
Als het voordelen heeft om water op je heupen te dragen, waarom heeft de evolutie dan van een kameel een beest gemaakt met een waterbult op zijn rug?![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als het voordelen heeft om water op je heupen te dragen, waarom heeft de evolutie dan van een kameel een beest gemaakt met een waterbult op zijn rug?Misschien weerleggen de voordelen om water op je heupen te dragen daarom ook de evolutietheorie
![]()
goed, ik ga weer werken![]()
![]()
Ik zie nu in gedachten een kameel voor me zonder bulten op zijn rug, maar met bulten op zijn heupen......
![]()
Als ik met een flesgordel loop, heb ik ook het water op mijn heupen. Maar ik vind die gordel niet fijn zitten.F means you're fucked![]()
Die beesten lopen alleen op vier poten en niet op twee. De meeste mannen dragen ook het gewicht op de buik en de meeste vrouwen op de benen. Dus eigenlijk moet je daar je vochtbulten plaatsen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als het voordelen heeft om water op je heupen te dragen, waarom heeft de evolutie dan van een kameel een beest gemaakt met een waterbult op zijn rug?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zie net dit voorbij komen:
Dat lijkt me leuk!!!! Maar dan wel pas volgend jaar of zo....
Maar misschien iets voor iemand anders dit jaar?![]()
http://www.thebeerbelly.com/Beerbelly_Deluxe_p/kit-item.htmquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die beesten lopen alleen op vier poten en niet op twee. De meeste mannen dragen ook het gewicht op de buik en de meeste vrouwen op de benen. Dus eigenlijk moet je daar je vochtbulten plaatsen.![]()
het lijkt mij ook niets zo'n obstaclerun... Maar ja misschien moet ik het eerst eens proberen voordat ik het afserveer
*jeuk*quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:45 schreef Muis84 het volgende:
Zie net dit voorbij komen:
Dat lijkt me leuk!!!! Maar dan wel pas volgend jaar of zo....
Maar misschien iets voor iemand anders dit jaar?Ja doei.![]()
15km obstacle run, ach ik wil het wel eens geprobeerd hebben. Als ik het niet probeer weet ik niet of het het wel of niet iets voor mij is. Op basis van een stukje tekst beslissen of je dat leuk vindt of niet: neuh.![]()
Ik vond vroeger met gym het al verschrikkelijk als ik over dingen heen moest klimmen.
Ik ga overigens vanavond voor een hobbelrondje. Mijn hoofd is echt niet leuk meer.![]()
Goed punt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:04 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vond vroeger met gym het al verschrikkelijk als ik over dingen heen moest klimmen.
Ik ga overigens vanavond voor een hobbelrondje. Mijn hoofd is echt niet leuk meer.Maar ik haatte het op school ook om een eind te moeten rennen, dus wie weet of ik het nu leuker vindt.
Rustig aan met je hoofd!![]()
op zich lijkt het me leuk om een keer te doen, beetje stormbaan-idee. Maar ik weet niet of ik het volk wat daar op afkomt zo leuk vind sorry jero & daywalk3r
Ach, ik denk dat ik op mijn 28e prima kan bepalen wat ik wel en niet leuk vind, of ik dat nou lees in tekstjes of filmpjes bekijk van dat soort evenementen; daar hoef ik het niet per se voor te ervaren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:02 schreef Muis84 het volgende:
15km obstacle run, ach ik wil het wel eens geprobeerd hebben. Als ik het niet probeer weet ik niet of het het wel of niet iets voor mij is. Op basis van een stukje tekst beslissen of je dat leuk vindt of niet: neuh.Ja doei.![]()
Garmin gaat op max 6min/kmquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:06 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Goed punt.Maar ik haatte het op school ook om een eind te moeten rennen, dus wie weet of ik het nu leuker vindt.
Rustig aan met je hoofd!![]()
![]()
Bedoelde ook dat IK (ook 28) dat niet altijd wil bepalen op basis van filmpjes en tekst.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ik op mijn 28e prima kan bepalen wat ik wel en niet leuk vind, of ik dat nou lees in tekstjes of filmpjes bekijk van dat soort evenementen; daar hoef ik het niet per se voor te ervaren.Wat een ander doet moet hij zelf weten. Wat ongelukkig getypt. Alweer. Sorry.
[ Bericht 1% gewijzigd door Muis84 op 11-07-2013 12:16:44 ]![]()
Wtf, $100 voor een halve marathon!
http://www.tacomanarrowshalf.com/index.html
Dat gaat toch echt te ver of ben ik nou gek?The sun in your Eyes
Zijn wel meer zulke dure marathons. En 100dollar is nu zo'n 76 euro.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:19 schreef Onama het volgende:
Dat gaat toch echt te ver of ben ik nou gek?Ja doei.![]()
Naamsbekendheid speelt hier zeker mee:quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:19 schreef Onama het volgende:
Dat gaat toch echt te ver of ben ik nou gek?
Vanaaf les 2 van Renate
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt wel ja, voor de Colorrun die daar gehouden wordt vragen ze ook $60. Klinkt inderdaad al wat vriendelijker als je het naar euro's omrekent.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zijn wel meer zulke dure marathons. En 100dollar is nu zo'n 76 euro.Gaaf filmpjequote:Op donderdag 11 juli 2013 12:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Naamsbekendheid speelt hier zeker mee:
The sun in your Eyes
Ik kan het hier allemaal even niet bijhouden![]()
RD een hele latenog voor je inschrijving, supergaaf!
Dinsdag niet kunnen trainen met de groep ivm uitje met de studiegroep ter afsluiting van het eerste studiejaar. Gisteren te laat om met een andere groep mee te gaan dus zelf maar 4x 10 minuten gedaan met 2 minuten wandelen tussendoor. In de loopstukken toch zo'n 1,4 km afgelegd, echt mijn tempo blijkbaar.![]()
Obstacle runs zijn leuk, maar ik skip ze totdat ik een marathon heb gelopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Vanaaf les 2 van Renate
nog steeds paars op je voet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, maar het verspreidt zich en vanochtend begon de rand te jeuken. Nog nooit zo'n rare beet meegemaakt en ik heb er nogal wat gehad (ben blijkbaar erg aantrekkelijk voor steekbeesten). Kan nog steeds de prikplek niet vinden maar ik kan me niet goed voorstellen dat het iets anders is. Doet nog steeds wel pijn maar ben nu iig niet meer bang dat ik mijn voet kapot maak met lopen of zoquote:![]()
![]()
Ik vind ze ook leuk, maar ik weet zeker dat ik de helft van de obstakels hhuuuuuu eng!!! vindquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:31 schreef slacker_nl het volgende:
Obstacle runs zijn leuk, maar ik skip ze totdat ik een marathon heb gelopen.dat schiet dus niet op.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
In Amerika? Hmm, betwijfel of het voor hun begrippen veel is. Een halve marathon in Sydney kost ook iets onder de $100, een hele marathon zelfs over de $100. Oké, nu is Sydney als stad niet helemaal te vergelijken met Tacoma, maar toch..quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:19 schreef Onama het volgende:
Dat gaat toch echt te ver of ben ik nou gek?
Edit - Guard heeft denk ik de precieze oorzaak aangewezen![]()
![]()
Zojuist weer een interval training voltooid!Wat vind ik intervallen toch heerlijk
![]()
2,4 km inlopen
3 x 1600 meter op 5:08 min/km (ja, m`n schema is vrij precies met tempo's)
800 meter rust
2,4 km uitlopen
http://www.endomondo.com/workouts/214738162/8850231SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging echt super. Niet téveel moeite met het halen van de snelheid, hoewel de 3e keer aanzetten aanzienlijk zwaarder was dan de eerste 1600 meter. En lopen voelde gewoon lekker
Enige grote nadeel, nu ik m`n schoenen uittrek, is dat ik wéér blaren heb.. Elke keer als ik een lange afstand loop, of op hoger tempo (met andere woorden: Als het aantal stappen omhoog gaat) krijg ik - op exact dezelfde plekken - blaren. Tips anyone??
[ Bericht 12% gewijzigd door Levitas op 11-07-2013 13:10:16 ]![]()
Nog bedankt voor de antwoorden trouwens gisteravond rd, winternstorm en jero. Was beetje dood dus heb niet echt meer geFOK!t daarna![]()
Kijken naar de grafiek heeft inderdaad denk ik weinig zin, nu ik er nog even over heb nagedacht. De verschillen in hoogte en terrein zijn zó groot, dat het inderdaad soms voelt alsof je met 15km/uur sprint terwijl dat in werkelijkheid 10 is omdat dat is wat de ondergrond toestaat, en soms voelt het alsof je langzaam gaat en blijk je stiekem bijna 11.5km/uur te lopen (gisteren bij het laatste stuk, wat voornamelijk vlak was, had ik dat![]()
). Dus gewoon die intervallen doen en proberen te kijken naar hartslag, die inderdaad wel wat steeg en zakte, maar mijn hartslag is al 150 als ik m'n veters strik, dus die blijft op een gegeven moment ook tijdens uitloopjogs nog best hoog... die zakt pas (wel heel snel!) als ik echt overga op lopen.
Ja doei.![]()
Bij hoogteverschillen en veranderingen van ondergrond zijn grafieken inderdaad vooral leuk om te kijken wat er allemaal is gebeurd op welke punten van het parcours. Maar als referentie zijn ze dus niet bruikbaar. Tenzij je natuurlijk vaker hetzelfde rondje met hoogteverschillen en wisselingen van ondergrond loopt
Ik heb echt enorme blarenvoeten, maar bij mij werkt het heel aardig om de betreffende plek van te voren in te tapen met sporttape.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:58 schreef Levitas het volgende:
Enige grote nadeel, nu ik m`n schoenen uittrek, is dat ik wéér blaren heb.. Elke keer als ik een lange afstand loop, of op hoger tempo (met andere woorden: Als het aantal stappen omhoog gaat) krijg ik - op exact dezelfde plekken - blaren. Tips anyone??Voorkomt niet altijd álle blaren maar wel een boel!
![]()
1) veters opnieuw rijgen (eventueel de heel lock als daar de blaar zit)quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:58 schreef Levitas het volgende:
Enige grote nadeel, nu ik m`n schoenen uittrek, is dat ik wéér blaren heb.. Elke keer als ik een lange afstand loop, of op hoger tempo (met andere woorden: Als het aantal stappen omhoog gaat) krijg ik - op exact dezelfde plekken - blaren. Tips anyone??
2) controleren of schoenen nog wel goed aansluiten
3) probeer andere sokken
4) loop een tijdje met blaarpleisters (die zijn echt heel fijn)![]()
Mooi artikel en idd handig om alvast te weten+rekening mee te houden! Thanks voor het postenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:19 schreef Onama het volgende:
Misschien leuk voor GotC:
http://well.blogs.nytimes(...)nges-a-runners-body/![]()
![]()
Ik heb m`n veters al in "heel lock" zitten. De blaren zitten overigens aan de binnenkant van m`n grote teen, allebei m`n voetenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
1) veters opnieuw rijgen (eventueel de heel lock als daar de blaar zit)
2) controleren of schoenen nog wel goed aansluiten
3) probeer andere sokken
4) loop een tijdje met blaarpleisters (die zijn echt heel fijn)Verschillende sokken heb ik ook al geprobeerd, maar dat lijkt geen verschil te maken..
Vantevoren tapen of blaarplijsters lijkt me - op dit moment - de makkelijkste oplossing. Het zou ook aan m`n schoenen kunnen liggen, die heb ik nog niet zo lang. Misschien verstandig om deze week ff terug te gaan naar de winkel, kijken wat zij zeggen.![]()
Vaseline op de plek smeren van te voren schijnt ook te helpen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik heb m`n veters al in "heel lock" zitten. De blaren zitten overigens aan de binnenkant van m`n grote teen, allebei m`n voetenVerschillende sokken heb ik ook al geprobeerd, maar dat lijkt geen verschil te maken..
Vantevoren tapen of blaarplijsters lijkt me - op dit moment - de makkelijkste oplossing. Het zou ook aan m`n schoenen kunnen liggen, die heb ik nog niet zo lang. Misschien verstandig om deze week ff terug te gaan naar de winkel, kijken wat zij zeggen.The sun in your Eyes
Bij mij werken de meeste blaarpleisters niet. Die zwerven dan door de schoen ipv dat ze op de plaats blijvenTape is dan effectiever..
![]()
Waarschijnlijk zit er een plek in de schoen niet helemaal lekker voor je voeten, maarja.. Vervelend en zou idd teruggaan. Ben benieuwd of ze er überhaupt nog iets mee kunnen, aangezien het gewoon aan de combi van je voeten met die schoenen ligt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik heb m`n veters al in "heel lock" zitten. De blaren zitten overigens aan de binnenkant van m`n grote teen, allebei m`n voetenVerschillende sokken heb ik ook al geprobeerd, maar dat lijkt geen verschil te maken..
Vantevoren tapen of blaarplijsters lijkt me - op dit moment - de makkelijkste oplossing. Het zou ook aan m`n schoenen kunnen liggen, die heb ik nog niet zo lang. Misschien verstandig om deze week ff terug te gaan naar de winkel, kijken wat zij zeggen.![]()
Is het erger met warm weer?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik heb er dus inlegzooltjes voor gekregen/gekocht.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er een plek in de schoen niet helemaal lekker voor je voeten, maarja.. Vervelend en zou idd teruggaan. Ben benieuwd of ze er überhaupt nog iets mee kunnen, aangezien het gewoon aan de combi van je voeten met die schoenen ligt?
Probleem bij mij was dat de schoenen OVERALL goed ondersteunden, maar niet goed genoeg. Hierdoor zakte mijn voet rechts-binnen tever door naar beneden, waardoor er zowel frictie onstond op de arch als op mijn kleine teen, en hierdoor, door pijncomensatie, ook op m'n linkervoet.
Heb gisteren de eerste blaarvrije run van 6.5km gedaan op de schoenen met de zooltjes. Superfijn. De dubbellaagssokken zullen ook wel meehelpen, speciaal geschikt voor anti-blaren en trail
Ja doei.![]()
Of ze er nu nog iets mee kunnen, betwijfel ik inderdaad ook. Ik denk trouwens dat m`n tenen teveel ruimte hebben in de schoen, en daardoor die wrijving ontstaat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er een plek in de schoen niet helemaal lekker voor je voeten, maarja.. Vervelend en zou idd teruggaan. Ben benieuwd of ze er überhaupt nog iets mee kunnen, aangezien het gewoon aan de combi van je voeten met die schoenen ligt?
Maar, voor advies kan nooit kwaad om even terug te gaan naar de winkel.Wat is warm? 15+ graden? Dan wel.. Voorheen heb ik er geen last van gehad, maar toen liep ik ook minder snel / minder lang dan nu..quote:![]()
Tsja..ik had ook blaren met m'n huidige schoenen en dat was heel simpel opgelost door geen Falke/X-socks meer aan te doen, maar m'n compressiekousen of Lidl sokkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Of ze er nu nog iets mee kunnen, betwijfel ik inderdaad ook. Ik denk trouwens dat m`n tenen teveel ruimte hebben in de schoen, en daardoor die wrijving ontstaat.
Maar, voor advies kan nooit kwaad om even terug te gaan naar de winkel.
[..]
Wat is warm? 15+ graden? Dan wel.. Voorheen heb ik er geen last van gehad, maar toen liep ik ook minder snel / minder lang dan nu..Hoop dat het bij jou ook zo simpel op te lossen is!
![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:58 schreef Levitas het volgende:
Zojuist weer een interval training voltooid!Wat vind ik intervallen toch heerlijk
![]()
2,4 km inlopen
3 x 1600 meter op 5:08 min/km (ja, m`n schema is vrij precies met tempo's)
800 meter rust
2,4 km uitlopen
http://www.endomondo.com/workouts/214738162/8850231Ziet er goed uit die grafiek! Ik vind de intervallen nog steeds erg zwaar, ik begin steeds veel te snel en dan kan ik het niet volhouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging echt super. Niet téveel moeite met het halen van de snelheid, hoewel de 3e keer aanzetten aanzienlijk zwaarder was dan de eerste 1600 meter. En lopen voelde gewoon lekker
De volgende keer interval is óf op vakantie, óf om 3/4 uur 's nachts voordat ik naar Schiphol moet... Mijn voorkeur gaat uit naar het laatste, gezien ik altijd nerveus ben voor ik op vakantie ga slaap ik niet echt veel en ik kan in het vliegtuig natuurlijk ook gewoon slapen. Maar ergens ben ik wel een beetje bang om in de nacht te lopen
Het lopen gaat bij mij niet zo heel lekker deze week. Eigenlijk gaat niets zo heel lekkerBen supermoe de hele tijd. Voor mijn loopje vandaag was ik ook gewoon in slaap gevallen
Hoop dat dat snel over gaat.
![]()
Midden in de nacht in je eentje gaan lopen klinkt niet echt als het beste idee ooit....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
^^ Dit. Op vakantie is toch prima?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:16 schreef Guard het volgende:
Midden in de nacht in je eentje gaan lopen klinkt niet echt als het beste idee ooit....![]()
Nouja, tempoloop in 30 graden met 80% vochtigheid ofzo is ook niet echt het beste idee ooit... Dus zit een beetje in dubioquote:
Mss kan ik hem zondag doen. Gewoon beetje klussen in mijn schema...![]()
![]()
Dan doe je geen tempoloop maar gewoon lekker rustig aan en genieten van de omgevingquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:19 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nouja, tempoloop in 30 graden met 80% vochtigheid ofzo is ook niet echt het beste idee ooit... Dus zit een beetje in dubio
Mss kan ik hem zondag doen. Gewoon beetje klussen in mijn schema...![]()
![]()
Ik wissel de korte training gewoon om met de tempoloopquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:28 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dan doe je geen tempoloop maar gewoon lekker rustig aan en genieten van de omgevingDan wordt mijn eerste loopje op vakantie 3,2 km. Lijkt me beter, kan mijn lichaam zich hopelijk langzaam aanpassen aan het nieuwe klimaat
Soms stress ik teveel over kleine dingen![]()
![]()
jawel, is heerlijk. Zorg wel dat je op goed openbare plekken loopt, zonder al te veel bosjes. Met straatverlichting, anders zie je niks. Lichtje aan je, en dan is de wereld voor jou alleenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:16 schreef Guard het volgende:
Midden in de nacht in je eentje gaan lopen klinkt niet echt als het beste idee ooit....![]()
![]()
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:29 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik wissel de korte training gewoon om met de tempoloopDan wordt mijn eerste loopje op vakantie 3,2 km. Lijkt me beter, kan mijn lichaam zich hopelijk langzaam aanpassen aan het nieuwe klimaat
![]()
Op vakantie moet je niet stressen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:29 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik wissel de korte training gewoon om met de tempoloopDan wordt mijn eerste loopje op vakantie 3,2 km. Lijkt me beter, kan mijn lichaam zich hopelijk langzaam aanpassen aan het nieuwe klimaat
![]()
15+ is inderdaad warmer en in combinatie met langer/harder lopen zetten je poten nog meer uit. Plak er maar gewoon een blarenpleister van compeed o.i.d. en let goed op of je schoenen nog een beetje aansluiten, het kan echt zo zijn dat je veters opnieuw rijgen voldoende is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:41 schreef Levitas het volgende:
Wat is warm? 15+ graden? Dan wel.. Voorheen heb ik er geen last van gehad, maar toen liep ik ook minder snel / minder lang dan nu..![]()
het is natuurlijk heel erg afhankelijk van de plek waar je loopt, maar toch ik vertouw mensen die midden in de nacht op straat zijn niet echt (behalve hardlopers en politie natuurlijk ).quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:33 schreef Twinky het volgende:
[..]
jawel, is heerlijk. Zorg wel dat je op goed openbare plekken loopt, zonder al te veel bosjes. Met straatverlichting, anders zie je niks. Lichtje aan je, en dan is de wereld voor jou alleenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vietnamquote:![]()
Natuurlijk naar de grootste, en drukste stad, ideaal voor hardlopers!Stomme "schoonfamilie", konden ze niet in een boerendorp wonen ofzo...
Ga maar in mijn agenda zetten wanneer ik ga hardlopenIk denk dat ik om 6 uur ofzo nog wel gewoon zou durven hardlopen, maar 4 uur klinkt zo eng... Ook al is er waarschijnlijk geen hond op straat
Afgelopen winter vond ik het in de avond ook al moeilijk, maar dat komt ook omdat mijn vaste park toen niet verlicht is. Aan de ene kant voel ik me een mietje, maar aan de andere kant kan je soms niet voorzichtig genoeg zijn
![]()
![]()
Als je je er niet prettig bij voelt zou ik het sowieso niet doen. Hoe lang ga je op vakantie?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben wel benieuwd hoe dat is (en hoe ik mezelf ga voelen), in het donker lopen. Ik denk dat ik minimaal 2 keer per week in het pikkedonker moet lopen. Gelukkig is het niet zo laat dat er niemand meer op straat is (20:00 - 22:00), maar als het er donker is, is het ook écht donker.
Vanavond, koopavond, even terug naar de Lopers Company. Kijken wat zij te zeggen hebben over de blaren. Thanks iedereen voor de adviezen!![]()
![]()
Misschien vind je er wel een fijne sportschool? I know, not done, maar toch....quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:53 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Vietnam![]()
Natuurlijk naar de grootste, en drukste stad, ideaal voor hardlopers!Stomme "schoonfamilie", konden ze niet in een boerendorp wonen ofzo...
Ga maar in mijn agenda zetten wanneer ik ga hardlopenIk denk dat ik om 6 uur ofzo nog wel gewoon zou durven hardlopen, maar 4 uur klinkt zo eng... Ook al is er waarschijnlijk geen hond op straat
Afgelopen winter vond ik het in de avond ook al moeilijk, maar dat komt ook omdat mijn vaste park toen niet verlicht is. Aan de ene kant voel ik me een mietje, maar aan de andere kant kan je soms niet voorzichtig genoeg zijn
Wel leuk hoor Vietnam![]()
@Levitas ik herinner me inderdaad dat het daar in de "winter" zo snel pikkedonker was!Misschien vind je er trouwens wel een loopmaatje bij je stage-adres. Er zullen ook wel mensen tegenaan lopen daar, dat je toch wilt lopen na je werk, maar: donker.
![]()
4 wekenquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je je er niet prettig bij voelt zou ik het sowieso niet doen. Hoe lang ga je op vakantie?
@Quoi:
Misschien een mogelijkheid, weet het eigenlijk niet. Wanneer ik daar ben zal ik kijken hoe het gaat en ik kan altijd aan de familie vragen of er ergens een sportschool isik weet wel dat er in de buurt een voetbalveld is, dus kan sowieso daar rondjes omheen rennen
Op de straten is daar wat lastiger, maar waar een wil is, is een weg... Hoop ik
![]()
![]()
That's the spirit!quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:31 schreef Miezziej het volgende:
[..]
4 weken
@Quoi:
Misschien een mogelijkheid, weet het eigenlijk niet. Wanneer ik daar ben zal ik kijken hoe het gaat en ik kan altijd aan de familie vragen of er ergens een sportschool isik weet wel dat er in de buurt een voetbalveld is, dus kan sowieso daar rondjes omheen rennen
Op de straten is daar wat lastiger, maar waar een wil is, is een weg... Hoop ik
![]()
Lamp op de kop en gaan. Vond het persoonlijk helemaal geweldig om over de Moerputten te lopen in het pikkedonker. Wereld voor je alleen en het voelt alsof je nog sneller loopt ook nog.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:11 schreef Levitas het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dat is (en hoe ik mezelf ga voelen), in het donker lopen. Ik denk dat ik minimaal 2 keer per week in het pikkedonker moet lopen. Gelukkig is het niet zo laat dat er niemand meer op straat is (20:00 - 22:00), maar als het er donker is, is het ook écht donker.
Vanavond, koopavond, even terug naar de Lopers Company. Kijken wat zij te zeggen hebben over de blaren. Thanks iedereen voor de adviezen!
The sun in your Eyes
Duurloopje van 16,5 kilometer gedaan, ging wel redelijk maar ik moet me er echt toe zetten... vind duurlopen gewoon weinig aan
http://www.endomondo.com/workouts/214801506/7801854![]()
Echt behoefte aan zo'n lampje heb ik nooit. Ik loop over onverlichte fietspaden tussen weilanden en mijn ervaring is dat je ogen zich snel genoeg aanpassen aan het omgevingslicht. Zelfs op maanloze, mistige avonden.Life is what you make it.![]()
In Nederland met de lichtvervuiling die we hebben gaat dat prima inderdaad, zeker op fietspaden. In Australie kom je denk ik niet ver zonder licht.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:09 schreef Schanulleke het volgende:
Echt behoefte aan zo'n lampje heb ik nooit. Ik loop over onverlichte fietspaden tussen weilanden en mijn ervaring is dat je ogen zich snel genoeg aanpassen aan het omgevingslicht. Zelfs op maanloze, mistige avonden.
The sun in your Eyes
Dit + goed reflecterende kleren en led verlichting van bijv de action ( wat al gezegd is).quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:40 schreef Onama het volgende:
Lamp op de kop en gaan. Vond het persoonlijk helemaal geweldig om over de Moerputten te lopen in het pikkedonker. Wereld voor je alleen en het voelt alsof je nog sneller loopt ook nog.![]()
Zit je pijn en moeite tegen de wind in te stoempen, komt er zo'n ouwe lul voorbij op zn elektrisch rosquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Zit je pijn en moeite tegen de wind in te stoempen, komt er zo'n ouwe lul voorbij op zn elektrisch roszo heb ik eens met mijn toen nog vadsige lijf kilometers achter een oud vrouwtje aangejaagd om er bij het eerst volgende stoplicht al hijgend achter te komen dat er 'sparta ion' op d'r fiets stond.
![]()
Ghehe, die heeft m'n moeder ook. Als ik daar ben en een fiets nodig heb pak ik die. Ik heb er wel eens een sportieve fietser (ook op zo'n mooie fitnessbike) mee lopen fokken. Die was met keiharde tegenwind langs het kanaal aan het stoempen, haal ik 'm op m'n dooie gemakje inquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]zo heb ik eens met mijn toen nog vadsige lijf kilometers achter een oud vrouwtje aangejaagd om er bij het eerst volgende stoplicht al hijgend achter te komen dat er 'sparta ion' op d'r fiets stond.
Mooi was dat.
Mijn hardlooprondje niet. Ik had helemaal geen beperking in hoeven stellen op m'n Garmin, ik kwam toch niet vooruit. Goed voor m'n lijf was het waarschijnlijk niet, wel even lekker voor m'n hoofd. Morgenochtend eens kijken wat de dokter te zeggen heeft.![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:40 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn hardlooprondje niet. Ik had helemaal geen beperking in hoeven stellen op m'n Garmin, ik kwam toch niet vooruit. Goed voor m'n lijf was het waarschijnlijk niet, wel even lekker voor m'n hoofd. Morgenochtend eens kijken wat de dokter te zeggen heeft.![]()
Heb je afspraak bij je huisarts morgen?![]()
Ja. Om 8:30 al. Hoera.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:44 schreef Arquero het volgende:
[..]![]()
Heb je afspraak bij je huisarts morgen?![]()
Ik ben eens op Eerste Kerstdag om 03:30 uur of zo gaan lopenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:53 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Vietnam![]()
gewoon, omdat t kon. En omdat jetlag, dat ook. Was echt een hele toffe loop
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mn Buff is binnen, cool ding!
En nu willen mijn vrouw en jongste dochter er ook 1.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Zit je pijn en moeite tegen de wind in te stoempen, komt er zo'n ouwe lul voorbij op zn elektrisch rosMedelijden met mijn pa. Mijn ouders gaan altijd "gezellig" fietsen als ze op vakantie zijn, mijn moeder met electrische fiets, maar pa met normale fiets
![]()
Als iemand zonder zo'n fiets het huis eerst niet uitkwam OK, maar 99% is gewoon aartslui.
whoei, tijd om naar huis te gaan!![]()
Ik hoop het ook, maar ik verwacht er niets van. Meer gewoon maar het zekere voor het onzekere.quote:![]()
Good luckquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar ik verwacht er niets van. Meer gewoon maar het zekere voor het onzekere.Waarsch prikken en dan weer ff wachten.
![]()
Goed dat je naar de huisarts gaat morgen, hatsaflats!
Ik ga voor het eerst in zes weken niet lopen. Beetje een rotdag en ga bankhangen en een serie kijken. Misschien morgenavond, al acht ik die kans klein, moet tot 20.00 werken. Nu curry maken.![]()
Ik wil oooooooook buiten spelen.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Ik ging buitenspelen maar heb nu last minute besloten om te gaan winkelendaarna wordt het 'm niet meer... Dan maar zaterdag én zondag.
Gogo: curry![]()
![]()
Ik zou juist eigenlijk gaan winkelen, maar ga nu toch lopen
Ja, ik ben maandag voor het laatst geweest en gisteren ging niet, want overwerk. Als ik dan vandaag ga winkelen kan ik pas zaterdag weer, want morgen kan ik ook niet. En dat kan echt niet!
En de zon breekt door. Das mooi, dan kan ik oefenen met in de zon lopen
@Rd Je vroeg het de moslims het deden met ramadan. Mijn vast 20 uur en ben ik gelijk gaan intervallen en het wou best. Kon wel merken dat ik wat energie mistte dus een ldl zou wel zwaar zijn gok ik. De volgende keer toch wel eerst weer eten.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hahaha, mafkeesje!quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, ik ben maandag voor het laatst geweest en gisteren ging niet, want overwerk. Als ik dan vandaag ga winkelen kan ik pas zaterdag weer, want morgen kan ik ook niet. En dat kan echt niet!
En de zon breekt door. Das mooi, dan kan ik oefenen met in de zon lopen
@Hats Succes morgen @ the dr.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En nu nog een keer zodat ik je stukje begrijpquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:30 schreef Daywalk3r het volgende:
@Rd Je vroeg het de moslims het deden met ramadan. Mijn vast 20 uur en ben ik gelijk gaan intervallen en het wou best. Kon wel merken dat ik wat energie mistte dus een ldl zou wel zwaar zijn gok ik. De volgende keer toch wel eerst weer eten.
Geniet ervan Gup!!![]()
Hij heeft 20 uur niet gegeten, is gaan intervallen en vond dat ie wat energie mistte. De volgende keer gaat ie toch wat meer eten voordat ie loopt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
En nu nog een keer zodat ik je stukje begrijp
Geniet ervan Gup!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je kunt het hem niet kwalijk nemen, die arme man heeft honger.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hij heeft 20 uur niet gegeten, is gaan intervallen en vond dat ie wat energie mistte. De volgende keer gaat ie toch wat meer eten voordat ie loopt.The sun in your Eyes
Gekkenwerk!quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:46 schreef Onama het volgende:
[..]
Je kunt het hem niet kwalijk nemen, die arme man heeft honger.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, en tegen de tijd dat de uitslag er is hobbel ik al hopelijk weer vrolijk rondquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Good luckWaarsch prikken en dan weer ff wachten.
![]()
![]()
Zo, dat was Jillian 2/30Poeh.
En zo mijn rustige rondje (mag/moet van het schema) samen met Wolve doen![]()
Zal wel verdomd warm worden/zijn
Ja doei.![]()
Pfft vandaag rustdag...Met moeite aan kunnen houden, dus niet gaan lopen of fietsen.
Nu ben ik klaar voor bankzaken voor de rest van de avond, kom ik erachter dat ik nog wel even mag gaan thuishupsen![]()
Eerst maar even eten laten zakken *burp*Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
doe / deed ik regelmatig hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:16 schreef Guard het volgende:
Midden in de nacht in je eentje gaan lopen klinkt niet echt als het beste idee ooit....
Ecosia
Ja, is aan MaleDuck gegeven met een korte speech van zowel TheWhiteCowboy als MaleDuck zelfquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:31 schreef Arquero het volgende:
Is er eigenlijk tijdens de Ekiden nog iets gedaan met het t-shirt dat besteld is?![]()
![]()
Brooks.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Voor de kenners een raadplaatje van mijn nieuwe schoenen.![]()
[ afbeelding ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
PureFlow?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[ afbeelding ]
PureConnect![]()
door het gekloot met het inlopen van mijn nieuwe schoenen een gevoelige achillespees rechts.
damnit!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
even terugkomend op de discussie over de Camelbak... ik heb beiden, een voor rond de heupen en een als rugzak.
De rugzak geniet mijn voorkeur by a country mile! als je hem goed ontlucht en aansnoer voel je hem nagenoeg niet zitten en ruimte genoeg voor het volgende: muts, jas, thermoshirt, tight en isolatiedeken plus het nodige voedsel.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar het gaat om een rugzak met een verticale bladder zoals de meesten, of een horizontale bladder die dan dus op de heupen zit. Dus sowieso met ruimte voor troepquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
even terugkomend op de discussie over de Camelbak... ik heb beiden, een voor rond de heupen en een als rugzak.
De rugzak geniet mijn voorkeur by a country mile! als je hem goed ontlucht en aansnoer voel je hem nagenoeg niet zitten en ruimte genoeg voor het volgende: muts, jas, thermoshirt, tight en isolatiedeken plus het nodige voedsel.![]()
![]()
tuurlijk Hatsie maar wat ik eignelijk probeerde te zeggen dat een rugzak tov een heupgrodel win/win is., vele beter draagcomfort plus meer ruimte voor je nagellak, mascara etc.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, maar daar waren we al over uit hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
tuurlijk Hatsie maar wat ik eignelijk probeerde te zeggen dat een rugzak tov een heupgrodel win/win is., vele beter draagcomfort plus meer ruimte voor je nagellak, mascara etc.Ik wil in het najaar een camelbak aanschaffen. Ik heb alleen geen mascara
![]()
![]()
Dan moet Je die er maar meteen bij bestellen dan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, maar daar waren we al over uit hoorIk wil in het najaar een camelbak aanschaffen. Ik heb alleen geen mascara
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:00 schreef winterstorm666 het volgende:
door het gekloot met het inlopen van mijn nieuwe schoenen een gevoelige achillespees rechts.
damnit!dat is minder, je hebt hopelijk je oude nog om voorlopig daar weer op te lopen. Of wissel je af?
![]()
waar over, de ruimte of het draagcomfortquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, maar daar waren we al over uit hoorIk wil in het najaar een camelbak aanschaffen. Ik heb alleen geen mascara
![]()
maar er zijn zo veel meer goede bladderpacks te koop, oke Camelbak is marktleider maar als je in de trailwereld kijk zie je eigenlijk weinig "toptrailers" met Camelbak lopen dus ik zou zeggen, doe je huiswerk'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik wissel trouw af.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:37 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]dat is minder, je hebt hopelijk je oude nog om voorlopig daar weer op te lopen. Of wissel je af?
de nieuwe gebruik ik tot 5km. de oude voor de lange afstanden.
ik heb de laatste tijd wel erg veel gewerkt met lang staan en lopen en weinig rust.
de vakantie staat voor de deur en ik hoop dat ik dan wat meer rust na de training kan pakken.
nu heb ik vaak dat ik na de training en douchen gelijk door ga naar mijn werk en de hele dag - 20 minuten op mijn voeten sta.
meerdere factoren waarschijnlijk.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Voor de mensen die nog geen idee hebben wat ze zondag gaan doen: de Kerkpolderloop (wekelijks in juli+augustus) is een hele leuke wedstrijd in Delft.![]()
Huiswerk? Daar is Fok! toch voor?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
waar over, de ruimte of het draagcomfort![]()
maar er zijn zo veel meer goede bladderpacks te koop, oke Camelbak is marktleider maar als je in de trailwereld kijk zie je eigenlijk weinig "toptrailers" met Camelbak lopen dus ik zou zeggen, doe je huiswerk![]()
Ik geloof dat ik even uit de running ben![]()
Ik wil net op m'n knieeen gaan zitten om onder de salontafel te kijken en toen *pang* .. Voelde alsof er iets in m'n linkerbovenbeen scheurde ofzo.. en nu kan ik alleen nog maar janken van de pijn die uitstraalt van de plek naar m'n heup en naar beneden tot aan m'n enkel. Er op staan zorgt voor nog meer pijn. Heb mezelf naar de bank weten te krijgen en een koelzak uit de koelkast gehaald en nu doe ik niks meer tot Swets thuis is.
Morgenochtend eerst maar even naar de huisarts, dit voelt absoluut niet goed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
niet helemaal als het op trailen aan komt imoquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Huiswerk? Daar is Fok! toch voor?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar camelbaks/drinkrugzakken zijn toch niet alleen voor trailers?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet helemaal als het op trailen aan komt imo![]()
Zo, weer een rondje samen met Mo gelopen.
Gezien het morgen 5 graden warmer wordt dan vandaag, was de keus vandaag of morgen niet zo moeilijk.
Dit keer met een flinke bult op 2/3e en op het eind. Dat hakt er wel in. M'n hartslag ging het laatste stuk ook goed met de bult mee omhoog.
Weer 5,23km in de pocket!
http://www.endomondo.com/workouts/214947219/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:40 schreef E.T. het volgende:
Ik wil net op m'n knieeen gaan zitten om onder de salontafel te kijken en toen *pang* .. Voelde alsof er iets in m'n linkerbovenbeen scheurde ofzo.. en nu kan ik alleen nog maar janken van de pijn die uitstraalt van de plek naar m'n heup en naar beneden tot aan m'n enkel. Er op staan zorgt voor nog meer pijn. Heb mezelf naar de bank weten te krijgen en een koelzak uit de koelkast gehaald en nu doe ik niks meer tot Swets thuis is.
Morgenochtend eerst maar even naar de huisarts, dit voelt absoluut niet goedneeee
![]()
![]()
Damn...quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:40 schreef E.T. het volgende:
Morgenochtend eerst maar even naar de huisarts, dit voelt absoluut niet goed![]()
Hopelijk valt het mee morgen.The sun in your Eyes
nee, maar dat zijn als het op hardlopen en bladder packs aankomt wel de ervaringsdeskundigenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar camelbaks/drinkrugzakken zijn toch niet alleen voor trailers?
een "snelle" marathoner eet niet en heeft dus geen camelbak nodig, dat eten gaat tegen de principes in.
[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 11-07-2013 20:54:54 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
E.T.
E.T damnit! sterkte. hoop dat het meevalt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:40 schreef E.T. het volgende:
Morgenochtend eerst maar even naar de huisarts, dit voelt absoluut niet goedhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ohhh, da's mooi kloten...quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:40 schreef E.T. het volgende:
Morgenochtend eerst maar even naar de huisarts, dit voelt absoluut niet goed
Je zou alvast de huisartsenpost kunnen bellen anders? Hoewel die wellicht ook zeggen dat je het moet koelen en morgen je eigen arts mag opzoeken...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:40 schreef E.T. het volgende:
Morgenochtend eerst maar even naar de huisarts, dit voelt absoluut niet goedHoop dat het mee zal vallen, inderdaad.
![]()
ET![]()
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/214951336/6671007
Les 2 in the pocket. Beetje een blubberknie maar geen echte pijntjes.. Het piepte en kraakte gewoon flink allemaalWeer goed op mijn stapjes gelet en met een snellere pas loop ik automatisch ook sneller (5,30-5,50/km t.o. 6,30). Mooie kans om meteen iets meer op snelheid op te bouwen dus
![]()
![]()
Hé, dat zijn die van mij! Fijne schoentjes hoor. Superlicht en soepel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hoe is het met jouw enkel/Achilles? Nog een beetje hersteld of alleen erger geworden door de ekiden?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:49 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Hé, dat zijn die van mij! Fijne schoentjes hoor. Superlicht en soepel.
En E.T.Dat klinkt niet goed! Hoop echt dat het meevalt voor je... Auw...
![]()
![]()
Ga je?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:40 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor de mensen die nog geen idee hebben wat ze zondag gaan doen: de Kerkpolderloop (wekelijks in juli+augustus) is een hele leuke wedstrijd in Delft.
Wou eigenlijk een rustig loopje doen, maar.... is toch in zelfde gebied![]()
Én leuk om kennis te maken met de Zwabber![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:43 schreef Wolve000 het volgende:
Zo, weer een rondje samen met Mo gelopen.
Gezien het morgen 5 graden warmer wordt dan vandaag, was de keus vandaag of morgen niet zo moeilijk.
Dit keer met een flinke bult op 2/3e en op het eind. Dat hakt er wel in. M'n hartslag ging het laatste stuk ook goed met de bult mee omhoog.
Weer 5,23km in de pocket!
http://www.endomondo.com/workouts/214947219/10882483![]()
Ben trots! En nu zo lekker eten![]()
Mijn run: http://www.endomondo.com/workouts/214944176/881511
Ging niet van harte, was wat stijfjes; moet echt nog wennen aan het vaker lopen. En Jilliannen hakt er ook wel bij in
En E.T.!![]()
![]()
Ja doei.![]()
ET wat doe jequote:Op donderdag 11 juli 2013 20:40 schreef E.T. het volgende:
Morgenochtend eerst maar even naar de huisarts, dit voelt absoluut niet goedvoorzichtig doen en koelen (maar dat doe je al)
Ik wil 'm vooral zodat ik met wat minder weer ook naar het bos kan fietsen om te rennen (want dat doe ik nu zo lekker vaakquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, maar dat zijn als het op hardlopen en bladder packs aankomt wel de ervaringsdeskundigen
een "snelle" marathoner eet niet en heeft dus geen camelbak nodig, dat eten gaat tegen de principes in.) en ik er dan een jasje in kan stoppen. En dan wil ik er meteen wel wat eten en drinken in, vooral voor tussen het lopen en het naar huis fietsen in. Ik zie mezelf voorlopig geen afstanden rennen dat eten tussendoor nodig gaat zijn.
Een klein beetje huiswerk, braaf als ik ben, levert eventueel voor mij ook nog deze op: http://www.trailrunshop.n(...)xp-set-w-128530.html
Ik ben het dan vooral heel erg eens met de prijs, maar reviews zijn ook prima.![]()
Ikzelf niet, mijn lichaam kon de energie gebruiken, maar ik liep beter dan dat ik 's ochtends loop na b.v 10 uur vasten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:46 schreef Onama het volgende:
[..]
Je kunt het hem niet kwalijk nemen, die arme man heeft honger.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
ET
![]()
Ik hoop dat het morgen meevalt en je snel herstelt, maar heel eerlijk gezegd ben ik er wel een beetje bang voor. Als het echt voelde alsof er iets scheurde..
Nu ben ik geen huisarts, dus geen idee hoe erg het werkelijk zou kunnen zijn![]()
Coldpack is ondertussen warm, krijg het koud van in m'n blote kont zitten maar m'n broek aantrekken lijkt me net zo'n hel als het ding uittrekken aangezien het nog hetzelfde voelt.
En ik moet naar de wc en de weg naar die deur ziet er uit als een onoverkomelijk pad![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Oh shit ET, dat klinkt echt niet tof!! Duurt het nog lang voor Swets er is?? Beetje hulp kan je wel gebruiken geloof ik![]()
![]()
oee die ziet er goed uit!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik wil 'm vooral zodat ik met wat minder weer ook naar het bos kan fietsen om te rennen (want dat doe ik nu zo lekker vaak) en ik er dan een jasje in kan stoppen. En dan wil ik er meteen wel wat eten en drinken in, vooral voor tussen het lopen en het naar huis fietsen in. Ik zie mezelf voorlopig geen afstanden rennen dat eten tussendoor nodig gaat zijn.
Een klein beetje huiswerk, braaf als ik ben, levert eventueel voor mij ook nog deze op: http://www.trailrunshop.n(...)xp-set-w-128530.html
Ik ben het dan vooral heel erg eens met de prijs, maar reviews zijn ook prima.
even onthoudenhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Inderdaad superlicht, ik heb ook de cadance maar deze zijn duidelijk lichter. Hoe ze lopen weet ik nog niet, daar kom ik volgende week dinsdag verwacht ik wel achter.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:49 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Hé, dat zijn die van mij! Fijne schoentjes hoor. Superlicht en soepel.
E.T![]()
Over de camelbak discussie er zijn inderdaad een hoop goede zo niet betere alternatieven voor betere prijzen. Zelf heb ik voor de camelbak genomen voor de grote inhoud van 3 liter. Voor de meeste mensen veel te veel, ik droog echter snel uit met resultaat barstende koppijn.![]()
![]()
Past ook wel mooi bij die nieuwe kleur PureCadencequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:19 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
oee die ziet er goed uit!
even onthouden![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:16 schreef E.T. het volgende:
Coldpack is ondertussen warm, krijg het koud van in m'n blote kont zitten maar m'n broek aantrekken lijkt me net zo'n hel als het ding uittrekken aangezien het nog hetzelfde voelt.
En ik moet naar de wc en de weg naar die deur ziet er uit als een onoverkomelijk pad![]()
![]()
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Damn ET... Kun je niemand bellen anders?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:16 schreef E.T. het volgende:
word ik damn hebberig van!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Past ook wel mooi bij die nieuwe kleur PureCadencehome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik heb mezelf maar een rustperiode van een week of twee voorgeschreven. Normaal lopen lukt al wel weer en ik doe wat fysio-oefeningetjes. Verder is het voor mij denk ik niet verkeerd om even wat gas terug te nemen om dan in het najaar weer te kunnen knallen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:59 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw enkel/Achilles? Nog een beetje hersteld of alleen erger geworden door de ekiden?
En E.T.Dat klinkt niet goed! Hoop echt dat het meevalt voor je... Auw...
En hoe gaat het met jouw knie?![]()
E.T.Wel af en toe blijven posten anders gaan we ons pas echt zorgen maken. Straks zit je zonder internet op de wc en kan je je niet meer verplaatsen
![]()
![]()
Weet ik nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:24 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik heb mezelf maar een rustperiode van een week of twee voorgeschreven. Normaal lopen lukt al wel weer en ik doe wat fysio-oefeningetjes. Verder is het voor mij denk ik niet verkeerd om even wat gas terug te nemen om dan in het najaar weer te kunnen knallen.
En hoe gaat het met jouw knie?. Gisteren een verstandskies laten trekken bij de kaakchirurg, zat nogal moeilijk. Moest boren en zagen enzo, 3 hechtingen erin. Dus ik zit nu aan de ibuprofen 600. Maar daardoor heb ik ook geen last van mijn knie
. Weet dus niet of het nou weer beter is, of de pijnstilling. Maar zit sowieso nog wel een klein weekje stil.
Een beetje gas terug kan nooit veel kwaad inderdaad, even de boel weer laten herstellen. Dat is wel een slimme keuze, kan je straks met frisse benen er weer tegenaan.
![]()
Helaas begin ik zo aan een serie nachtdiensten, 4 stuks, dus ik lig zondagochtend in mijn mandje. Maar die kennismaking komt vast nog wel, want ik loop graag bij Bertus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ga je?
Wou eigenlijk een rustig loopje doen, maar.... is toch in zelfde gebied![]()
Én leuk om kennis te maken met de Zwabber![]()
5m30s over 7meter
(en kleine omweg langs de paracetamol)
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
E.T.Wel af en toe blijven posten anders gaan we ons pas echt zorgen maken. Straks zit je zonder internet op de wc en kan je je niet meer verplaatsen
![]()
![]()
En ET, ik lach wel, maar heb het te doen met je. Niks is ergers dan niet kunnen lopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ha! Zie je wel! Mijn vriend verklaarde me laatst voor gek toen ik mascara opdeed voor het hardlopen!quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
tuurlijk Hatsie maar wat ik eignelijk probeerde te zeggen dat een rugzak tov een heupgrodel win/win is., vele beter draagcomfort plus meer ruimte voor je nagellak, mascara etc.![]()
Als je midden in de nacht gaat lopen is dat ook wel een beetje gekquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef Twinky het volgende:
[..]
ha! Zie je wel! Mijn vriend verklaarde me laatst voor gek toen ik mascara opdeed voor het hardlopen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef E.T. het volgende:
5m30s over 7meter
Ben je nog lang alleen?
![]()
Dat is nog een aardig tempo, E.T!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef E.T. het volgende:
5m30s over 7meter
![]()
Swets kan elk moment thuiskomen gelukkig
Godver, accu van m'n garmin leeg....Moet er echt aan denken om m tijdig aan de lader te hangen, m'n oude polar deed jaren met een batterij, hoefde ik nooit op te laden (kon niet eens)
Ff kwartiertje aan de lader en dan hoop ik een klein rondje te kunnen hobbelen.![]()
Heb je in die 20 uur ook niets gedronken?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Want tijdens de Ramadan mag je natuurlijk ook niet drinken overdag, dat lijkt me eigenlijk veel erger dan niet eten. Na het lopen wil ik toch altijd wel even wat vocht hoor, zou echt gek worden als dat niet zou kunnen
@ E.T.
Hoop dat het snel overgaat!!
![]()
Wat een ellende ET. En dat gewoon thuis opgelopen. Klinkt als een vervelende blessure. Sterkte en hopelijk valt het allemaal mee
Wat een blessures sowieso! Hier en ook bij bekenden van mij. Met mij gaat het stukken beter. Wandelen gaat pijnloos, heb ik nu maar veel gedaan om toch in beweging te blijven. Gisteren een poging tot hardlopen gedaan. Een paar minuten was me al teveel. Qua conditie ging het voor geen meter en ik voelde toch nog wel mijn knie, al deed het verder geen pijn. Ga volgende week maar weer opnieuw beginnen en pas aan langere stukken denken als ik zonder pijntjes kan rennen. Dat mijn conditie na ruim twee weken niet rennen zo achteruit is gegaan vond ik wel schrikken
Succes iedereen met de kwaaltjes en Hats succes bij de dokter.
Morgen nog een wandeling en dan vier nachten werken voor ik fijn drie weken vakantie heb
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
En? Is ie al thuis?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja jij ook net weer twee lessen gehad toch? Ik wil het proberen zelf op te bouwen, maar ga wel echt met minuutjes beginnen en wandelen. Ik lig er dan drie weken uit en hoop dat ik niet weer drie maanden nodig heb om te komen waar ik een paar weken geleden nog was. Ik heb ook geleerd dat je zwaar de pisang bent als je maar door blijft lopen met klachten dus nu wel beter naar mijn lichaam luisteren en niet teveel willenquote:
Succes Sun met jouw opbouw! Hopelijk zonder klachten
Ja ik lag er ook iets langer uit.. sinds april. Ik moet echt overnieuw beginnen dus. Maar Renate gaat een stuk sneller dan Evy, 18 ipv 30 lessen. Denk dat dat wel moet gaan. Volgende les is al weer 3x3 minuten..quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:01 schreef Lula het volgende:
[..]
Ja jij ook net weer twee lessen gehad toch? Ik wil het proberen zelf op te bouwen, maar ga wel echt met minuutjes beginnen en wandelen. Ik lig er dan drie weken uit en hoop dat ik niet weer drie maanden nodig heb om te komen waar ik een paar weken geleden nog was. Ik heb ook geleerd dat je zwaar de pisang bent als je maar door blijft lopen met klachten dus nu wel beter naar mijn lichaam luisteren en niet teveel willen
Succes Sun met jouw opbouw! Hopelijk zonder klachten
Jij ook veel succes. Hoop dat het je lukt om het niet te snel en tegelijkertijd lekker vlot weer op te bouwen![]()
![]()
Oh dat wel. Sloot koffie en slootje water.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:50 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Heb je in die 20 uur ook niets gedronken?
Want tijdens de Ramadan mag je natuurlijk ook niet drinken overdag, dat lijkt me eigenlijk veel erger dan niet eten. Na het lopen wil ik toch altijd wel even wat vocht hoor, zou echt gek worden als dat niet zou kunnen
@ E.T.
Hoop dat het snel overgaat!!
Ik heb Renate ook nog op de pc staan. Kan altijd eens kijken of dat wat is. Evy geloof ik nu wel :-) Beetje variatie. Desnoods plak ik twee lessen achter elkaar als ik voel dat ik meer kan.Volgende week maar eens over nadenkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ik lag er ook iets langer uit.. sinds april. Ik moet echt overnieuw beginnen dus. Maar Renate gaat een stuk sneller dan Evy, 18 ipv 30 lessen. Denk dat dat wel moet gaan. Volgende les is al weer 3x3 minuten..
Jij ook veel succes. Hoop dat het je lukt om het niet te snel en tegelijkertijd lekker vlot weer op te bouwenThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Of je stapt in week 3 of zo in. Kan ook nog. Als je baat hebt bij de houvast is het wel handig natuurlijkquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef Lula het volgende:
[..]
Ik heb Renate ook nog op de pc staan. Kan altijd eens kijken of dat wat is. Evy geloof ik nu wel :-) Beetje variatie. Desnoods plak ik twee lessen achter elkaar als ik voel dat ik meer kan.Volgende week maar eens over nadenken![]()
![]()
De eerste keer ga ik sowieso erg uitkijken. Route een beetje aanpassen en de duinen vermijden. Het is hier best heuvelachtig en daar ben ik nog een beetje huiverig voor. Hoewel ik nu wel pijnloos wandel als het omhoog of laag loopt. Ik heb er weer zin in, maar zie er ook wel weer tegenop. Misschien zijn we straks gelijk klaar
Herkenbaar. Ik zag er ook heel erg tegenop. Was erg bang dat het erg zou tegenvallen. En dat doet het ookquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:18 schreef Lula het volgende:
De eerste keer ga ik sowieso erg uitkijken. Route een beetje aanpassen en de duinen vermijden. Het is hier best heuvelachtig en daar ben ik nog een beetje huiverig voor. Hoewel ik nu wel pijnloos wandel als het omhoog of laag loopt. Ik heb er weer zin in, maar zie er ook wel weer tegenop. Misschien zijn we straks gelijk klaarmaar het is ook weer zo lekker om in het avondzonnetje de kop leeg en het lijf bezweet te krijgen, midden in de natuur.. Dat had ik erg gemist.
![]()
Wie weet lopen we straks in de zelfde week de 5 weer jazou zomaar kunnen al vermoed ik dat jij er minder moeite mee gaat hebben dan ik.
![]()
garmin connect zei dat m'n gemiddelde snelheid niet tussen bepaalde waardes lagquote:
Ik heb helaas het lopen nooit cadeau gekregen.De keren dat ik echt lekker liep zijn op twee handen te tellen. Nou vergeet ik wel eens dat ik toch al iets ouder ben en ik mezelf niet met twintig jarigen moet vergelijken. We zullen zien wanneer we weer zover zijn en dan kunnen we weer trots zijn. Opgeven is geen optie!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik zag er ook heel erg tegenop. Was erg bang dat het erg zou tegenvallen. En dat doet het ookmaar het is ook weer zo lekker om in het avondzonnetje de kop leeg en het lijf bezweet te krijgen, midden in de natuur.. Dat had ik erg gemist.
![]()
Wie weet lopen we straks in de zelfde week de 5 weer jazou zomaar kunnen al vermoed ik dat jij er minder moeite mee gaat hebben dan ik.
Same here.. ben sowieso niet echt atletisch ook. Maar komt goed! We gaan er voor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:27 schreef Lula het volgende:
[..]
Ik heb helaas het lopen nooit cadeau gekregen.De keren dat ik echt lekker liep zijn op twee handen te tellen. Nou vergeet ik wel eens dat ik toch al iets ouder ben en ik mezelf niet met twintig jarigen moet vergelijken. We zullen zien wanneer we weer zover zijn en dan kunnen we weer trots zijn. Opgeven is geen optie!![]()
Vandaag 6 kilometer gedaan, zonder last te krijgen van mijn kuiten!Hoop dat ik nu weer naar de 10 km kan opbouwen..
![]()
Klein rondje op lage hartslag gelopen. Voorheen stond ik bijna stil bij 140 bpm, gaat nu steeds beter, bijna 6min/km.
http://runkeeper.com/user(...)&tripIdBase36=3fl4kt![]()
Zo is dat. En lekker lopen komt ook wel. Op een gegeven moment gaat het meer vanzelf en dan kun je genieten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:27 schreef Lula het volgende:
[..]
Ik heb helaas het lopen nooit cadeau gekregen.De keren dat ik echt lekker liep zijn op twee handen te tellen. Nou vergeet ik wel eens dat ik toch al iets ouder ben en ik mezelf niet met twintig jarigen moet vergelijken. We zullen zien wanneer we weer zover zijn en dan kunnen we weer trots zijn. Opgeven is geen optie!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lekker bezig! Geen pijntjes meer? Ik wil ook weer! Had vanavond echt zin om gewoon mijn vffs aan te doen en lekker te hobbelen. Maar dat kan helemaal niet..quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:05 schreef Tarahumara het volgende:
Klein rondje op lage hartslag gelopen. Voorheen stond ik bijna stil bij 140 bpm, gaat nu steeds beter, bijna 6min/km.
[ afbeelding ]
http://runkeeper.com/user(...)&tripIdBase36=3fl4kt![]()
![]()
Pijntjes zijn zo goed als weg, maar ik vertrouw het nog niet helemaal, er liggen er nog een paar op de loer... Nog maar even rustig aan doen, dan kan ik over 2 weken beginnen met m'n marathon trainingsschemaquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lekker bezig! Geen pijntjes meer? Ik wil ook weer! Had vanavond echt zin om gewoon mijn vffs aan te doen en lekker te hobbelen. Maar dat kan helemaal niet..![]()
Jij nog geblesseerd of kan je niet lopen vanwege verstandskiesperikelen?![]()
Allebei een beetje. Knie is ook nog niet helemaal heel. Dus nog een weekje rust denk ik. Dan ook rustig proberen op te bouwen naar de langere afstanden. Heb er zin in, met mijn camelbak!quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:20 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Pijntjes zijn zo goed als weg, maar ik vertrouw het nog niet helemaal, er liggen er nog een paar op de loer... Nog maar even rustig aan doen, dan kan ik over 2 weken beginnen met m'n marathon trainingsschema![]()
Jij nog geblesseerd of kan je niet lopen vanwege verstandskiesperikelen?![]()
![]()
Heb een paar keer met een camelbak gelopen, best fijn om water bij de "hand" te hebben. Maar ik krijg m niet helemaal klotsvrij...
Binnenkort weer eens proberen bij een >1,5uur loopje.![]()
1,5 uur kan ik goed doen met mijn belt. Ga ik straks verder dan koop ik ook een camelbag.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ja bij mij kruipt een heupgordel ook omhoog en hobbelt en klotst.
ik heb een camelbak ook aangeschaft omdat ik met mijn heupriem in de knoop kom anders. waar ik mijn hond aan mee laat lopen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Heb hem nog maar 4 x gebruikt maar dat hij opkruipt heb ik geen last van. Pas wel een natte broek maar dat kwam omdat ik het dopje niet terug had gedrukt en er in kneep.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef Tarahumara het volgende:
Met een belt heb ik slechte ervaringen. Kruipt omhoog, lekkende flesjes ed...
dat is een kwestie van goed ontluchten (als je tenmiste een bladder gebruik en geen flesjes)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:16 schreef winterstorm666 het volgende:
ja bij mij kruipt een heupgordel ook omhoog en hobbelt en klotst.
[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 12-07-2013 03:01:32 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo weer bijgelezen!
Lekker intervalletje 4x1k gelopen gisteren en straks als ik uitgeslapen ben lekker naar de sportschool.
Voor de geinteresseerden: Squat, bench press, barbell row.Omdat die met de zon hoog aan de hemel in de woestijn een smal figuur moet hebben om relatief weinig zon te vangen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als het voordelen heeft om water op je heupen te dragen, waarom heeft de evolutie dan van een kameel een beest gemaakt met een waterbult op zijn rug?
http://ilikeitishareit.bl(...)-directly-above.html
En oh ja, na ca. 1500 km zijn de asics nimbus 14 gedegradeerd naar GymShoe en heb ik de Saucony ride6 voor de LDL binnen.
Feyenoord!!! * Barça![]()
mooie stappers Bonobo!
niet al te veel drop maar wel een hoop cushioning...nice!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je avatarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
mooie stappers Bonobo!
niet al te veel drop maar wel een hoop cushioning...nice!![]()
Nice.
Stappers waren net uit in Nederland en ik was aan nieuwe toe.
Saucony bevalt me met de Kinvara's voor het kortere werk erg goed.
Asics waren ook goed hoor (ik ben er op begonnen), maar relatief zwaar en fluffy.Feyenoord!!! * Barça![]()
Hats, hopelijk word je wijzer door je huisarts. Succes.
Sunny, fijn dat les 2 goed ging!
E.T.
Hopelijk voel je na een nacht rust een heel stuk beter en is de pijn gezakt. Sterkte![]()
Dat goed ontluchten, hoe doe je dat? Ik heb een bladder met een grote schroefdop. Die dop doe ik er losjes op, dan lucht eruit drukken, dan dop goed vast draaien. Er zit helaas toch altijd wat lucht in: klotsen...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is een kwestie van goed ontluchten (als je tenmiste een bladder gebruik en geen flesjes)![]()
Ik gebruikte m voorheen alleen met snowboarden, daar merk je het geklots niet.![]()
je houd hem op z'n kop, dus met de slang aan de bovenkant, zuig alle lucht er uit door de slang (je zuigt hem dus vacuum) en het geklots is overquote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:14 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Dat goed ontluchten, hoe doe je dat? Ik heb een bladder met een grote schroefdop. Die dop doe ik er losjes op, dan lucht eruit drukken, dan dop goed vast draaien. Er zit helaas toch altijd wat lucht in: klotsen...![]()
Ik gebruikte m voorheen alleen met snowboarden, daar merk je het geklots niet.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hippe schoenenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:42 schreef Bonobo11 het volgende:
Zo weer bijgelezen!
Lekker intervalletje 4x1k gelopen gisteren en straks als ik uitgeslapen ben lekker naar de sportschool.
Voor de geinteresseerden: Squat, bench press, barbell row.
[..]
Omdat die met de zon hoog aan de hemel in de woestijn een smal figuur moet hebben om relatief weinig zon te vangen.
http://ilikeitishareit.bl(...)-directly-above.html
En oh ja, na ca. 1500 km zijn de asics nimbus 14 gedegradeerd naar GymShoe en heb ik de Saucony ride6 voor de LDL binnen.
[ afbeelding ]![]()
En ik dacht, hee, een nieuwe in het topicis het RD met z'n nieuwe avatar
ET, hoe gaat t nu?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Haar boek Eenzame uren is ook zeker de moeite waard om te lezen. Niet dat ze zo fantastisch schrijft, maar het zijn wel mooie verhalen over hardlopenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:37 schreef winterstorm666 het volgende:
http://www.jolandalinschooten.blogspot.nl/
blijft oneindig mooi om te lezen.....![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: