abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128818391

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_128818492
:D
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_128819000
^O^

werkt voor mij perfect tegen mijn te lage bloeddruk.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_128819318
Vanavond een dilemma:
- Ga ik dat computerprobleempje bij mijn moeder oplossen of ga ik hardlopen?
- Als ik naar mijn moeder ga kan ik zondag pas weer lopen....
- Dan maar gaan lopen? Maar ik had het mijn moeder beloofd...
- Allebei dan maar? Maar ga ik dan eerst lopen, of...
:? :|W

De (simpele) oplossing:
Hardlopend naar mijn moeder, computerprobleempje opgelost en daarna in de schemering via een hele ruime omweg weer hardlopend naar huis.
Moeder blij en ik blij, want heerlijk gelopen :D

SPOILER
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:30:50 #5
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128819445
terug.... man, mna het stelde allemaal niet zo veel voor, 5km in een tempo van 6min/km maar wat heb ik lekker gelopen, lekker over een zacht bospad, rondjes van 1,25km
zelden zo'n blije 5km gelopen... ben ik volledig hersteld? verre van...maar het voelt wel een stuk beter dan 3 weken geleden en heb het gevoel dat, als ik de boel niet forceer rustig om de dag een loopje kan doen en dit langzaam opbouwen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_128819545
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
terug.... man, mna het stelde allemaal niet zo veel voor, 5km in een tempo van 6min/km maar wat heb ik lekker gelopen, lekker over een zacht bospad, rondjes van 1,25km
zelden zo'n blije 5km gelopen... ben ik volledig hersteld? verre van...maar het voelt wel een stuk beter dan 3 weken geleden en heb het gevoel dat, als ik de boel niet forceer rustig om de dag een loopje kan doen en dit langzaam opbouwen
^O^ Goed om te horen
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:33:14 #7
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128819553
quote:
mooi! Lekker rustig uitbouwen.

Ik ga waterpas :W
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_128819689
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:28 schreef GlenHighland het volgende:
Vanavond een dilemma:
- Ga ik dat computerprobleempje bij mijn moeder oplossen of ga ik hardlopen?
- Als ik naar mijn moeder ga kan ik zondag pas weer lopen....
- Dan maar gaan lopen? Maar ik had het mijn moeder beloofd...
- Allebei dan maar? Maar ga ik dan eerst lopen, of...
:? :|W

De (simpele) oplossing:
Hardlopend naar mijn moeder, computerprobleempje opgelost en daarna in de schemering via een hele ruime omweg weer hardlopend naar huis.
Moeder blij en ik blij, want heerlijk gelopen :D

SPOILER
Creatieve oplossing ^O^

Ik ben helemaal in mijn element vandaag. Weet nu definitief waar ik kom te wonen volgende week en een halve kilometer van mijn huis ligt een park, waar vanuit een trail van meer dan 50km naar het noorden loopt langs een rivier, en als ik naar het zuiden ga dan heb ik een trail van meer dan 30km langs een gigantisch mooi meer. Kan niet wachten om er te gaan lopen :s)

http://en.wikipedia.org/wiki/East_Lake_Sammamish_Trail
http://en.wikipedia.org/wiki/Sammamish_River_Trail
The sun in your Eyes
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:36:32 #9
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128819725
en er komt nooit iemand in het gebiedje waar ik gelopen heb...dus heerlijk rustig met alleen dit geluid om je heen
pi_128819773
quote:
Gelukkig RD, hoop dat je snel weer je oude ritme kan oppikken.
The sun in your Eyes
pi_128819831
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef Onama het volgende:

[..]

Creatieve oplossing ^O^

Ik ben helemaal in mijn element vandaag. Weet nu definitief waar ik kom te wonen volgende week en een halve kilometer van mijn huis ligt een park, waar vanuit een trail van meer dan 50km naar het noorden loopt langs een rivier, en als ik naar het zuiden ga dan heb ik een trail van meer dan 30km langs een gigantisch mooi meer. Kan niet wachten om er te gaan lopen :s)

http://en.wikipedia.org/wiki/East_Lake_Sammamish_Trail
http://en.wikipedia.org/wiki/Sammamish_River_Trail
Nice, lekker trailen :)
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:38:53 #12
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128819837
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef Onama het volgende:

[..]

Gelukkig RD, hoop dat je snel weer je oude ritme kan oppikken.
inderdaad, mijn grote voordeel is dat ik niet op snelheid hoe te trainen...puur op langzame kilometers dus ik hoop dat een stuk "makkelijker" gaat
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:46:26 #13
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128820194
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:14 schreef Quoi het volgende:
Nou dan doe je mooi niet genoeg :{w :P
Ik doe zelfs teveel...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_128820321
_O- nice!! GH

RD super om te lezen!
pi_128820982
quote:
Wat super voor je! Dat het maar zo goed blijft gaan!
This whole world is wild at heart and weird on top
  donderdag 11 juli 2013 @ 00:06:36 #16
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128821020
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 00:05 schreef Lula het volgende:

[..]

Wat super voor je! Dat het maar zo goed blijft gaan!
laten we het inderdaad hopen..maar 5km is nog geen 40km LDL dus laten we nog niet te vroeg juichen ;)
  donderdag 11 juli 2013 @ 00:33:43 #17
92409 Twinky
Little star.
pi_128821948
quote:
joepie!
pi_128822364
Fijn rd! :*
Ja doei.
pi_128824465
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
en er komt nooit iemand in het gebiedje waar ik gelopen heb...dus heerlijk rustig met alleen dit geluid om je heen
Klinkt goed. Ook dat je lekker gehobbeld hebt. O+
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_128824469
Het was gisteren echt een hardloopdag, iedereen heeft heerlijk gelopen zo te lezen. :)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 11 juli 2013 @ 06:30:31 #21
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128824554
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2013 05:38 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Klinkt goed. Ook dat je lekker gehobbeld hebt. O+
maar de speurtocht is nog niet over.
Volgens de fysio zou de pijn, na 3 weken niet lopen, weg moeten zijn.
Dus vandaag zijn er rontgenfotos gemaakt en volgende week echo's om te kijken waar de pijn nu precies vandaan komt zodat we het veel doelgerichter kunnnen behandelen.
  donderdag 11 juli 2013 @ 06:45:22 #22
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128824592
heb wel een mooi scrabbleworrd over gehouden aan het bezoek aan de fysio, ontstoken schaambeenvoeg
pi_128824593
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 06:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Dus vandaag zijn er rontgenfotos gemaakt en volgende week echo's om te kijken waar de pijn nu precies vandaan komt zodat we het veel doelgerichter kunnnen behandelen.
Duimen dus dat je maar snel een doeltreffende behandeling kan krijgen!
pi_128824623
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 05:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Het was gisteren echt een hardloopdag, iedereen heeft heerlijk gelopen zo te lezen. :)
Het was gelukkig wat koeler gisteren.
Ik heb ook een heerlijke Evy les gehad en haalde zonder moeite de intervals.
Morgen weer een stapje omhoog, week 6. :)
pi_128824699
Lekker RD!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_128824700
Oeh, het lijkt niet echt warm deze ochtend. Ik denk dat ik na m'n werk meteen m'n schoenen aantrek voor m'n intervaltraining, i.p.v vanavond. Intervallen met dit weer O+
  Moderator donderdag 11 juli 2013 @ 07:17:27 #27
155227 crew  Guppy
dus
pi_128824726
Ik hoop dat ik vanavond kan gaan. Dan maar niet naar de stad voor nieuwe broeken! Tenzij werk weer roet in het eten gooit
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_128824974
Ik heb mijn vrouw ook opgegeven voor de 10km bij de Loch Ness marathon.
Voordat ze trainde liep ze nog niet eens 500meter aan 1 stuk.
Ook zij is met les 1 van Evy begonnen. Het nadeel van de lessen van Evy is dat zij jou niet 5 km aan 1 stuk leert lopen maar 30 minuten aan 1 stuk.
Dat is ook voor de meeste ongeveer 5km maar niet voor mijn vrouw. Zij loopt daarvoor ietsje te langzaam. Maar snelheid komt vanzelf dus is ze verder gegaan met de 5 tot 10 schema. Alleen op de dagen dat ze een X aantal km moest lopen, hebben wij het schema wat aangepast.
Na dat schema liep ze nog steeds geen 10 km aan 1 stuk. Dus zijn we nu de 10 tot 15 aan het volgen. Ook hier kijken we naar de training en of zij dat moet kunnen halen.
Vanochtend (zij is wel een ochtend mens) stond er 8 km die ze moest lopen.

En voila:

http://www.endomondo.com/workouts/214635669/8725230

O+
(Ik ben trots!)

Dat komt in Schotland helemaal goed! :Y
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 juli 2013 @ 08:01:21 #29
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128824985
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 07:58 schreef streamnl het volgende:
Ook zij is met les 1 van Evy begonnen. Het nadeel van de lessen van Evy is dat zij jou niet 5 km aan 1 stuk leert lopen maar 30 minuten aan 1 stuk.
Dat is ook voor de meeste ongeveer 5km maar niet voor mijn vrouw. Zij loopt daarvoor ietsje te langzaam. Maar snelheid komt vanzelf dus is ze verder gegaan met de 5 tot 10 schema. Alleen op de dagen dat ze een X aantal km moest lopen, hebben wij het schema wat aangepast.
Na dat schema liep ze nog steeds geen 10 km aan 1 stuk. Dus zijn we nu de 10 tot 15 aan het volgen. Ook hier kijken we naar de training en of zij dat moet kunnen halen.

En voila:

O+
(Ik ben trots!)

Gefeliciteerd mevrouw StroomNL
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:04:15 #30
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128824996
Goed hoor ^O^

Net weer lekker gefietst O+
F means you're fucked
  Moderator donderdag 11 juli 2013 @ 08:04:17 #31
155227 crew  Guppy
dus
pi_128824997
Ik kan m niet zien, want mobiel, maar supergoed Lady Streamnl *O*

Ik hoop ook geen 5km in een half uur hoor. Ik werk er wel aan, maar tot die tijd is het niet anders. En m'n eerste 10km liep ik in 1:08:nogwat. Maar dat maakt niet uit :) ik rende en dat was al zoveel beter dan op de bank zitten!!

[ Bericht 6% gewijzigd door Guppy op 11-07-2013 08:09:49 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_128825017
Had er niet iemand een Suunto horloge te koop staan ofzo? Maat van me zoekt nog een horloge, maar vindt nieuw toch net iets te duur voor de aantal uren/kilometers die hij maakt, dus is tweedehands een goede optie.
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:08:07 #33
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128825023
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:07 schreef Levitas het volgende:
Had er niet iemand een Suunto horloge te koop staan ofzo? Maat van me zoekt nog een horloge, maar vindt nieuw toch net iets te duur voor de aantal uren/kilometers die hij maakt, dus is tweedehands een goede optie.
Kom er maar in Swetsenegger
F means you're fucked
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:08:22 #34
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_128825028
Woensdag pace 20 seconden hoger dan zaterdag.

Zal het weer daar wat mee te maken hebben :?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:09:10 #35
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128825041
Overigens is een tweedehand Suunto nog een stuk duurder dan veel nieuwe garmins, brytons, timex, of polars
F means you're fucked
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:15:40 #36
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128825095
Missus Stream ^O^
pi_128825125
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Kom er maar in Swetsenegger
Ah, Swets ja! Is dat hét horloge met privé satelliet?! :o
pi_128825237
Mooi streamnl, begin nu ook benieuwd tot worden naar ms. stream :P
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:31:06 #39
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128825253
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:18 schreef Levitas het volgende:

[..]

:Y
F means you're fucked
pi_128825306
Mijn FR305 is soms zo traag dat ik het idee heb dat de satelliet nog gelanceerd moet worden.
pi_128825363
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 06:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Mooi dat het de goede kant op gaat! Maar nu nog hopen dat het inderdaad verder goed behandeld kan worden. Altijd wel spannend natuurlijk. Succes er nog even mee! Komt vast helemaal goed!

Ik zat gisteren mooi te vertellen dat ik mijn knie helemaal niet heb gevoeld, maar zat me net te bedenken dat dat niet zo gek is als je aan de ibuprofen 600 zit. Nog maar even afwachten dus :).
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:40:58 #42
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128825389
600? dat is half de dagelijkse dosis..
Vitamine I O+
pi_128825428
quote:

O+
(Ik ben trots!)

Je vrouw is goed bezig! *O* Kan ze volgend jaar mee naar de leudaltrail! :)

Wel gezellig als jullie straks ook samen een beetje kunnen trainen enzo, samen naar wedstrijdjes. Erg leuk! Wil ze zelf ook een beetje de trail op enzo? :P
pi_128825431
Mogguh allemaal.. tikkie spierpijn in de kuiten van de bijna 9km LDL (ja, 9km is ver voor mij :P ) van gisteren.. maar het was het waard, wat heb ik lekker gelopen. Nieuwe route ontdekt waar ik heerlijk alleen liep tussen de weides en stukjes bos.. Wat heb ik genoten daar! Hoe verder je kan lopen, hoe makkelijker het wordt om leuke looproutes te ontdekken!
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:46:16 #45
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128825466
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:44 schreef CRX_master het volgende:
Mogguh allemaal.. tikkie spierpijn in de kuiten van de bijna 9km LDL (ja, 9km is ver voor mij :P ) van gisteren.. maar het was het waard, wat heb ik lekker gelopen. Nieuwe route ontdekt waar ik heerlijk alleen liep tussen de weides en stukjes bos.. Wat heb ik genoten daar! Hoe verder je kan lopen, hoe makkelijker het wordt om leuke looproutes te ontdekken!
9km is ook niet nix ^O^
F means you're fucked
pi_128825469
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
600? dat is half de dagelijkse dosis..
Vitamine I O+
Mag hem 3x op een dag, en als dat niet genoeg is mag er ook nog de gewone hoeveelheid paracetamol bij :P. Maar dat is gelukkig niet nodig.
pi_128825553
quote:
ik zag je route, zitten mooie stukkies tussen inderdaad, ook leuk om te zien op je track hoe je op het eind toch nog even rechts gaat ipv links, om nog even door te lopen :D
pi_128825575
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:52 schreef Guard het volgende:

[..]

ik zag je route, zitten mooie stukkies tussen inderdaad, ook leuk om te zien op je track hoe je op het eind toch nog even rechts gaat ipv links, om nog even door te lopen :D
Ja lol, het ging zo lekker.. wilde niet naar huis :D
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 juli 2013 @ 09:02:46 #49
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128825725
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:18 schreef Levitas het volgende:

[..]

De enige echte. GPS fix in 1 seconde!
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:03:03 #50
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_128825730
Goed bezig mr & mss stream :)
Ecosia
pi_128825750
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:31 schreef YUR het volgende:

[..]

:Y
Haha, dan zou ik m'n maat mijn Timex moeten verkopen. Kan ik de privé satelliet overnemen!

Eigenlijk dacht ik altijd dat Suunto te vergelijken was met Garmin enzo, maar dan heb ik het kennelijk toch mis. Kan nu ook geen "research" doen, ben hard aan het werk ( :') )
pi_128825758
RD, Jump, Mevrouw Stream en CRX Goed bezig!
_O_
Hoop dat ik niemand vergeten ben... :P
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:04:39 #53
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_128825770
quote:
voor mij ook de reden geweest om vooral verder de willen. Mn 5km rondje werd ook wat saai ;)
Ecosia
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 juli 2013 @ 09:04:59 #54
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128825779
Maar ik heb maar besloten 'm te houden. Schappelijke prijs om 'm te verkopen zou zo rond de 275 liggen en dan moet ik er nog teveel bijleggen voor een ambit 2s. En dat is gewoon teveel waardedaling in een maand of 8.
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:08:39 #55
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128825834
Mensen...ik twijfel tussen een Camelbak Octane LR en een Camelbak Octane XCT. De LR heeft een 2L waterzak op heuphoogte en de XCT een 3L waterzak hoog op de rug. De LR heeft verder meer bergruimte dan de XCT.

Ik vraag me af of ik ooit 3L water nodig ga hebben onderweg....in de marathonvoorbereiding kwam ik op ruim 1 liter tijdens de langste duurlopen.

Maar...ik weet niet wat de voors en tegens zijn van de plaatsing van de waterzak.

Iemand hier ideeen over of links naar andere fora met mensen die hier meer ervaring mee zouden moeten hebben?
F means you're fucked
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:12:06 #56
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128825902
3 L Yur :o Ga je op de ultra tour?
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:15:17 #57
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_128825967
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:08 schreef YUR het volgende:
Mensen...ik twijfel tussen een Camelbak Octane LR en een Camelbak Octane XCT. De LR heeft een 2L waterzak op heuphoogte en de XCT een 3L waterzak hoog op de rug. De LR heeft verder meer bergruimte dan de XCT.

Ik vraag me af of ik ooit 3L water nodig ga hebben onderweg....in de marathonvoorbereiding kwam ik op ruim 1 liter tijdens de langste duurlopen.

Maar...ik weet niet wat de voors en tegens zijn van de plaatsing van de waterzak.

Iemand hier ideeen over of links naar andere fora met mensen die hier meer ervaring mee zouden moeten hebben?
die van mij zit op mn rug. 2 a 3 liter.
Ik vind dat ideaal :)
Ecosia
pi_128826007
Ben ook nog steeds rustig op zoek, maar dan wel tweedehands :P 2L water is al veel, maar wil ook genoeg pakruimte ivm jas en ehbonoodset enzovoort voor als ik hier de peaks in ga :)
Ja doei.
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:21:57 #59
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128826094
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:12 schreef Quoi het volgende:
3 L Yur :o Ga je op de ultra tour?
My thoughts exactly. Ik zou voor de 2L gaan met meer bergruimte. Daar lijk je m.i. meer aan te hebben dan 3L vocht.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:22:35 #60
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128826107
Het gaat om de plaatsing van de waterzak mensen, niet de 2L of 3L :') Die discussie hebben wij gisteren al uitgebreid gevoerd.
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:22:47 #61
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128826112
Ja, zo dacht ik eigenlijk ook. En je kunt m ook weer bijvullen indien nodig natuurlijk.
Maar ik werd ineens verrast door de plaats van de bladder
F means you're fucked
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:23:21 #62
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128826123
F means you're fucked
pi_128826188
quote:

En voila:

O+
(Ik ben trots!)

Goed bezig!!! ^O^ En wat knap!
Kan een hoop dingen niet zien bij Endomondo, maar de afstand in ieder geval wel. _O_
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:31:35 #64
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128826284
quote:

Dat is ook voor de meeste ongeveer 5km maar niet voor mijn vrouw. Zij loopt daarvoor ietsje te langzaam.
Dat is niet af te vangen met een generiek schema. Ook in loopgroepen zitten dit soort verschillen. Ik loop misschien 8/9km in een training en iemand anders doet dan 5/6km. Als je tot 5km wilt trainen met een schema moet je een specifiek schema maken voor jezelf, dat is Evy niet.

Overigens wel leuk dat je vriendin nu ook loopt, be it 3 of 5 km :)
pi_128826288
quote:
Wel een gaaf initiatief, maar ik heb toch liever dat de route gewoon met bordjes staat aangegeven.

edit: maar misschien ga ik de veluwezoom-route eens rustig uitzoeken. Ik begin al aardig wat paden te kennen daar, dus als ik hem eenmaal in mijn geheugen heb...

[ Bericht 10% gewijzigd door Saysem op 11-07-2013 09:42:05 ]
pi_128826304
Hier: http://www.dirty-pages.ne(...)a1378944ce7f6601d9d7
Zeggen ze dat een waterzak op je heupen vooral lastiger is met schoonmaken.

En hier zeggen ze ook nog e.e.a. http://www.runningandramb(...)ctane-lr-review.html

[ Bericht 27% gewijzigd door hatsaflats op 11-07-2013 09:39:10 ]
pi_128826681
Hallo, ook ik ga beginnen met hardlopen met mijn vriendin :).
Nu is het zo dat ik een verkorte achillespees heb waardoor ik met zooltjes van de podotherapeut loop.

Heb ik hierdoor nog speciale schoenen nodig? (uiteraard hardloopschoenen die fijn en goed sluiten).
Omdat mijn zooltje mijn voet al "recht" houdt.

Omdat we tegelijk beginnen en beide niet weten of het wel leuk is willen we niet meteen schoenen van ¤150 per paar aanschaffen.
pi_128826750
quote:
Twee héle mooie op héle korte afstand (Mookerheide en Sint Jansberg)! *O*
Ik ga moed en uithoudingsvermogen verzamelen om dat een keer te doen.
pi_128826776
Ga langs een hardloopwinkel (runnersworld of run2day ofzo) en laat je adviseren :)
Ja doei.
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:55:01 #70
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128826791
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ga langs een hardloopwinkel (runnersworld of run2day ofzo) en laat je adviseren :)
Dit :Y Vooral omdat je al met een zooltje loopt.
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:57:28 #71
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128826844
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:32 schreef hatsaflats het volgende:
Hier: http://www.dirty-pages.ne(...)a1378944ce7f6601d9d7
Zeggen ze dat een waterzak op je heupen vooral lastiger is met schoonmaken.

En hier zeggen ze ook nog e.e.a. http://www.runningandramb(...)ctane-lr-review.html
Thanks ^O^
F means you're fucked
pi_128826916
}:| Dag vol deadlines, stukken die uiterlijk 12.00 uur vannacht bij de belastingdienst ingediend moeten zijn anders krijgen klanten boetes. Helaas niet lopen vandaag.

Morgen wel!
pi_128827290
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:53 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Twee héle mooie op héle korte afstand (Mookerheide en Sint Jansberg)! *O*
Ik ga moed en uithoudingsvermogen verzamelen om dat een keer te doen.
:) Tot oktober ga ik Jansberg + Mookerhei nog een keer of drie doen. Een van de mooiste routes in de buurt!
pi_128827449
muiske en streepje-stippel. een keer meeten?
muiske er zijn ook shortcuts die niet zo hoog zijn dus voor ieder nivo bereikbaar.
pi_128827529
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:27 schreef winterstorm666 het volgende:
muiske en streepje-stippel. een keer meeten?
muiske er zijn ook shortcuts die niet zo hoog zijn dus voor ieder nivo bereikbaar.
Klinkt als een goed plan! Ik kan de grote(re) hoogteverschillen waarschijnlijk nog niet aan, en moet nog wel wat meer kilometers maken denk ik. :Y
pi_128828005
Why not :) Je komt daar trouwens ook wandelaars tegen, niet alles hoeft rennend gedaan te worden.
pi_128828029
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Why not :) Je komt daar trouwens ook wandelaars tegen, niet alles hoeft rennend gedaan te worden.
Weet ik, en uitdaging is prima, maar wel zonder pijn dan. :)
pi_128828311
Vanmiddag weer een rondje hobbelen, 6.4km op het programma :P Nu ben ik nog aan het bijkomen van mijn martel-afspraak met de mondhygiëniste net En ik heb een gaatje :@ ;(
pi_128828416
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:22 schreef YUR het volgende:
Ja, zo dacht ik eigenlijk ook. En je kunt m ook weer bijvullen indien nodig natuurlijk.
Maar ik werd ineens verrast door de plaats van de bladder
Ik heb de mijne helaas nog niet kunnen testen, maar ik had juist het idee dat lager op de rug fijner loopt. Maar misschien heb ik het wel helemaal mis :P. 2 liter weegt natuurlijk ook veel minder en ik denk wel dat het genoeg voor de meeste loopjes tot een uur of 6. Maar dat kan ik ook mis hebben.
Ik ben in ieder geval blij dat ik hem voor 30 heb kunnen aanschaffen, kan ik later altijd nog wat beters kopen als ik wat meer ervaring heb met de camelbak.
Aan mij heb je dus ook niet veel op het moment.. ;)
pi_128828483
Oh, boehoe, wilde ik ook die Loch Ness 10K doen, ben ik dan precies in NL! :') ;(

Nou ja, hè?

Ben wel gestrikt voor een team voor cross country winter league :') Dat ging zo:

quote:
Dear XC Sec,

Team update FYI <names>.....<name> will be in for a penny....I haven't tried <tagged names> and Gaby as yet but the recruitment process is going well...

With love,

Temporary Social Sec/XC Recruitment Assistant
quote:
And what teams are we talking about here? Chocolate cake baking teams? I'm in if it's about that!
quote:
Just keep the following dates free Gaby and ask no questions....Oct 20, Nov 10, Nov 24, Dec 8
:')
Ja doei.
pi_128828599
:D
pi_128828697
Bij anderen ging het zo:

quote:
Wot the hell you on about?
quote:
Congratulations <name>...your application to run 4 XC races at the end of the year has been successful
:D :'( :D
Ja doei.
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:19:20 #83
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128828760
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:22 schreef GotC het volgende:
Het gaat om de plaatsing van de waterzak mensen, niet de 2L of 3L :') Die discussie hebben wij gisteren al uitgebreid gevoerd.
Ik snap! Ik schrok alleen een beetje van zowel de 2 en 3 L :o

Als hij een keertje de camelbak wil lenen van Mr Q om te proberen? (gebruikt ie altijd tijdens die wandelweekendjes van 'm). Weet alleen niet welk type dat is...
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:20:47 #84
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128828790
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:19 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik snap! Ik schrok alleen een beetje van zowel de 2 en 3 L :o

Als hij een keertje de camelbak wil lenen van Mr Q om te proberen? (gebruikt ie altijd tijdens die wandelweekendjes van 'm). Weet alleen niet welk type dat is...
Ja, ik dus ook :+ Bedoel, bij 35km loopje dronk hij net iets meer dan een liter. Volgens mij is 3 liter dan nogal overkill :D
pi_128828802
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, boehoe, wilde ik ook die Loch Ness 10K doen, ben ik dan precies in NL! :') ;(

Nou ja, hè?

Ben wel gestrikt voor een team voor cross country winter league :') Dat ging zo:

[..]

[..]

[..]

Zo heerlijke he, die Engelse humor.
pi_128828813
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:20 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja, ik dus ook :+ Bedoel, bij 35km loopje dronk hij net iets meer dan een liter. Volgens mij is 3 liter dan nogal overkill :D
Dan loopt YUR constant met dat uit de kluiten gewassen rietje van de Camelbak in zijn mond. Ik zie `m al lopen _O-
pi_128828825
Maar je hoeft die waterzak toch niet tot helemaal vol te gooien? Gewoon erin wat je nodig denkt het hebben, overtollig lucht eruit (ik weet niet of dat ook handig gaat met die horizontale zak) en gaan met die banaan? Of denk ik nu te simpel?
pi_128828916
Als het voordelen heeft om water op je heupen te dragen, waarom heeft de evolutie dan van een kameel een beest gemaakt met een waterbult op zijn rug?
pi_128828985
Lijkt me niet fijn, om het 'constant op de heupen te hebben' :')
Ja doei.
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:28:27 #90
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128829012
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als het voordelen heeft om water op je heupen te dragen, waarom heeft de evolutie dan van een kameel een beest gemaakt met een waterbult op zijn rug?
:o Misschien weerleggen de voordelen om water op je heupen te dragen daarom ook de evolutietheorie :P

goed, ik ga weer werken
pi_128829031
:') Ik zie nu in gedachten een kameel voor me zonder bulten op zijn rug, maar met bulten op zijn heupen......
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:30:19 #92
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128829065
Als ik met een flesgordel loop, heb ik ook het water op mijn heupen. Maar ik vind die gordel niet fijn zitten.
F means you're fucked
pi_128829329
Bij mij zitten ze iets hoger (taille), bij gebrek aan heupen :')
Ja doei.
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:39:33 #94
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128829339
quote:
Die beesten lopen alleen op vier poten en niet op twee. De meeste mannen dragen ook het gewicht op de buik en de meeste vrouwen op de benen. Dus eigenlijk moet je daar je vochtbulten plaatsen.
pi_128829419
Ik denk dat het tijd is voor een herontwerp van de waterzak.
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:44:35 #96
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128829528
Ik loop met een vochtbult op mijn nek :+
F means you're fucked
pi_128829537
Ja doei.
pi_128829573
Zie net dit voorbij komen:

Dat lijkt me leuk!!!! Maar dan wel pas volgend jaar of zo....
Maar misschien iets voor iemand anders dit jaar?
pi_128829603
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:39 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Die beesten lopen alleen op vier poten en niet op twee. De meeste mannen dragen ook het gewicht op de buik en de meeste vrouwen op de benen. Dus eigenlijk moet je daar je vochtbulten plaatsen.
http://www.thebeerbelly.com/Beerbelly_Deluxe_p/kit-item.htm
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:51:48 #100
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128829781
ik ben allergisch voor die obstacleruns geloof ik...
F means you're fucked
pi_128829881
het lijkt mij ook niets zo'n obstaclerun... Maar ja misschien moet ik het eerst eens proberen voordat ik het afserveer :7
pi_128829909
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:45 schreef Muis84 het volgende:
Zie net dit voorbij komen:

Dat lijkt me leuk!!!! Maar dan wel pas volgend jaar of zo....
Maar misschien iets voor iemand anders dit jaar?
*jeuk*
Ja doei.
pi_128830049
Die obstakels zitten zo in de weg.
pi_128830070
"Nothing can get in my way"

;(
Ja doei.
pi_128830107
15km obstacle run, ach ik wil het wel eens geprobeerd hebben. Als ik het niet probeer weet ik niet of het het wel of niet iets voor mij is. Op basis van een stukje tekst beslissen of je dat leuk vindt of niet: neuh.
pi_128830170
Ik vond vroeger met gym het al verschrikkelijk als ik over dingen heen moest klimmen.

Ik ga overigens vanavond voor een hobbelrondje. Mijn hoofd is echt niet leuk meer.
pi_128830238
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:04 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vond vroeger met gym het al verschrikkelijk als ik over dingen heen moest klimmen.

Ik ga overigens vanavond voor een hobbelrondje. Mijn hoofd is echt niet leuk meer.
Goed punt. :) Maar ik haatte het op school ook om een eind te moeten rennen, dus wie weet of ik het nu leuker vindt. ;)

Rustig aan met je hoofd!
pi_128830257
op zich lijkt het me leuk om een keer te doen, beetje stormbaan-idee. Maar ik weet niet of ik het volk wat daar op afkomt zo leuk vind sorry jero & daywalk3r :P
pi_128830279
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:02 schreef Muis84 het volgende:
15km obstacle run, ach ik wil het wel eens geprobeerd hebben. Als ik het niet probeer weet ik niet of het het wel of niet iets voor mij is. Op basis van een stukje tekst beslissen of je dat leuk vindt of niet: neuh.
Ach, ik denk dat ik op mijn 28e prima kan bepalen wat ik wel en niet leuk vind, of ik dat nou lees in tekstjes of filmpjes bekijk van dat soort evenementen; daar hoef ik het niet per se voor te ervaren.
Ja doei.
pi_128830288
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:06 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Goed punt. :) Maar ik haatte het op school ook om een eind te moeten rennen, dus wie weet of ik het nu leuker vindt. ;)

Rustig aan met je hoofd!
Garmin gaat op max 6min/km :)
pi_128830364
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ach, ik denk dat ik op mijn 28e prima kan bepalen wat ik wel en niet leuk vind, of ik dat nou lees in tekstjes of filmpjes bekijk van dat soort evenementen; daar hoef ik het niet per se voor te ervaren.
Bedoelde ook dat IK (ook 28) dat niet altijd wil bepalen op basis van filmpjes en tekst. :') Wat een ander doet moet hij zelf weten. Wat ongelukkig getypt. Alweer. Sorry.

[ Bericht 1% gewijzigd door Muis84 op 11-07-2013 12:16:44 ]
pi_128830645
Wtf, $100 voor een halve marathon! 8)7

http://www.tacomanarrowshalf.com/index.html

Dat gaat toch echt te ver of ben ik nou gek?
The sun in your Eyes
pi_128830664
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:19 schreef Onama het volgende:

Zijn wel meer zulke dure marathons. En 100dollar is nu zo'n 76 euro.
Ja doei.
pi_128830707
quote:

Naamsbekendheid speelt hier zeker mee:
pi_128830787
Vanaaf les 2 van Renate :s)

SPOILER
pi_128830913
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zijn wel meer zulke dure marathons. En 100dollar is nu zo'n 76 euro.
Klopt wel ja, voor de Colorrun die daar gehouden wordt vragen ze ook $60. Klinkt inderdaad al wat vriendelijker als je het naar euro's omrekent.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:21 schreef Guard het volgende:

[..]

Naamsbekendheid speelt hier zeker mee:
Gaaf filmpje ^O^
The sun in your Eyes
pi_128830965
Ik kan het hier allemaal even niet bijhouden :o

RD een hele late *O* nog voor je inschrijving, supergaaf!

Dinsdag niet kunnen trainen met de groep ivm uitje met de studiegroep ter afsluiting van het eerste studiejaar. Gisteren te laat om met een andere groep mee te gaan dus zelf maar 4x 10 minuten gedaan met 2 minuten wandelen tussendoor. In de loopstukken toch zo'n 1,4 km afgelegd, echt mijn tempo blijkbaar.
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:31:15 #118
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128831037
Obstacle runs zijn leuk, maar ik skip ze totdat ik een marathon heb gelopen.
pi_128831044
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Vanaaf les 2 van Renate :s)

SPOILER
nog steeds paars op je voet?
pi_128831138
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:31 schreef Guard het volgende:

[..]

nog steeds paars op je voet?
Ja, maar het verspreidt zich en vanochtend begon de rand te jeuken. Nog nooit zo'n rare beet meegemaakt en ik heb er nogal wat gehad (ben blijkbaar erg aantrekkelijk voor steekbeesten). Kan nog steeds de prikplek niet vinden maar ik kan me niet goed voorstellen dat het iets anders is. Doet nog steeds wel pijn maar ben nu iig niet meer bang dat ik mijn voet kapot maak met lopen of zo :+
pi_128831168
Heb ik tijd geleden ook gehad :o maar bij mij was het een allergische reactie op zalf ofzo :')
Ja doei.
  Moderator donderdag 11 juli 2013 @ 12:54:26 #122
155227 crew  Guppy
dus
pi_128831590
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:31 schreef slacker_nl het volgende:
Obstacle runs zijn leuk, maar ik skip ze totdat ik een marathon heb gelopen.
Ik vind ze ook leuk, maar ik weet zeker dat ik de helft van de obstakels hhuuuuuu eng!!! vind :') dat schiet dus niet op.
pi_128831653
quote:

In Amerika? Hmm, betwijfel of het voor hun begrippen veel is. Een halve marathon in Sydney kost ook iets onder de $100, een hele marathon zelfs over de $100. Oké, nu is Sydney als stad niet helemaal te vergelijken met Tacoma, maar toch..

Edit - Guard heeft denk ik de precieze oorzaak aangewezen :P
pi_128831701
Zojuist weer een interval training voltooid! *O* Wat vind ik intervallen toch heerlijk O+

2,4 km inlopen
3 x 1600 meter op 5:08 min/km (ja, m`n schema is vrij precies met tempo's)
800 meter rust
2,4 km uitlopen

http://www.endomondo.com/workouts/214738162/8850231
SPOILER
Ging echt super. Niet téveel moeite met het halen van de snelheid, hoewel de 3e keer aanzetten aanzienlijk zwaarder was dan de eerste 1600 meter. En lopen voelde gewoon lekker :D

Enige grote nadeel, nu ik m`n schoenen uittrek, is dat ik wéér blaren heb.. Elke keer als ik een lange afstand loop, of op hoger tempo (met andere woorden: Als het aantal stappen omhoog gaat) krijg ik - op exact dezelfde plekken - blaren. Tips anyone??

[ Bericht 12% gewijzigd door Levitas op 11-07-2013 13:10:16 ]
pi_128831716
Nog bedankt voor de antwoorden trouwens gisteravond rd, winternstorm en jero. Was beetje dood dus heb niet echt meer geFOK!t daarna :@

Kijken naar de grafiek heeft inderdaad denk ik weinig zin, nu ik er nog even over heb nagedacht. De verschillen in hoogte en terrein zijn zó groot, dat het inderdaad soms voelt alsof je met 15km/uur sprint terwijl dat in werkelijkheid 10 is omdat dat is wat de ondergrond toestaat, en soms voelt het alsof je langzaam gaat en blijk je stiekem bijna 11.5km/uur te lopen (gisteren bij het laatste stuk, wat voornamelijk vlak was, had ik dat :o :') ). Dus gewoon die intervallen doen en proberen te kijken naar hartslag, die inderdaad wel wat steeg en zakte, maar mijn hartslag is al 150 als ik m'n veters strik, dus die blijft op een gegeven moment ook tijdens uitloopjogs nog best hoog... die zakt pas (wel heel snel!) als ik echt overga op lopen.
Ja doei.
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:08:48 #126
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128832004
Bij hoogteverschillen en veranderingen van ondergrond zijn grafieken inderdaad vooral leuk om te kijken wat er allemaal is gebeurd op welke punten van het parcours. Maar als referentie zijn ze dus niet bruikbaar. Tenzij je natuurlijk vaker hetzelfde rondje met hoogteverschillen en wisselingen van ondergrond loopt :)
F means you're fucked
pi_128832229
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:58 schreef Levitas het volgende:
Enige grote nadeel, nu ik m`n schoenen uittrek, is dat ik wéér blaren heb.. Elke keer als ik een lange afstand loop, of op hoger tempo (met andere woorden: Als het aantal stappen omhoog gaat) krijg ik - op exact dezelfde plekken - blaren. Tips anyone??
Ik heb echt enorme blarenvoeten, maar bij mij werkt het heel aardig om de betreffende plek van te voren in te tapen met sporttape. :Y Voorkomt niet altijd álle blaren maar wel een boel!
pi_128832335
The sun in your Eyes
pi_128832365
quote:
1) veters opnieuw rijgen (eventueel de heel lock als daar de blaar zit)
2) controleren of schoenen nog wel goed aansluiten
3) probeer andere sokken
4) loop een tijdje met blaarpleisters (die zijn echt heel fijn)
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:24:42 #130
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128832516
quote:
Mooi artikel en idd handig om alvast te weten+rekening mee te houden! Thanks voor het posten :)
pi_128832621
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:20 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

1) veters opnieuw rijgen (eventueel de heel lock als daar de blaar zit)
2) controleren of schoenen nog wel goed aansluiten
3) probeer andere sokken
4) loop een tijdje met blaarpleisters (die zijn echt heel fijn)
Ik heb m`n veters al in "heel lock" zitten. De blaren zitten overigens aan de binnenkant van m`n grote teen, allebei m`n voeten :') Verschillende sokken heb ik ook al geprobeerd, maar dat lijkt geen verschil te maken..

Vantevoren tapen of blaarplijsters lijkt me - op dit moment - de makkelijkste oplossing. Het zou ook aan m`n schoenen kunnen liggen, die heb ik nog niet zo lang. Misschien verstandig om deze week ff terug te gaan naar de winkel, kijken wat zij zeggen.
pi_128832715
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:27 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik heb m`n veters al in "heel lock" zitten. De blaren zitten overigens aan de binnenkant van m`n grote teen, allebei m`n voeten :') Verschillende sokken heb ik ook al geprobeerd, maar dat lijkt geen verschil te maken..

Vantevoren tapen of blaarplijsters lijkt me - op dit moment - de makkelijkste oplossing. Het zou ook aan m`n schoenen kunnen liggen, die heb ik nog niet zo lang. Misschien verstandig om deze week ff terug te gaan naar de winkel, kijken wat zij zeggen.
Vaseline op de plek smeren van te voren schijnt ook te helpen.
The sun in your Eyes
pi_128832782
Bij mij werken de meeste blaarpleisters niet. Die zwerven dan door de schoen ipv dat ze op de plaats blijven :') Tape is dan effectiever..
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:36:19 #134
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128832928
quote:

[..]

Waarschijnlijk zit er een plek in de schoen niet helemaal lekker voor je voeten, maarja.. Vervelend en zou idd teruggaan. Ben benieuwd of ze er überhaupt nog iets mee kunnen, aangezien het gewoon aan de combi van je voeten met die schoenen ligt?
pi_128833087
quote:

[..]

Is het erger met warm weer?
pi_128833156
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:36 schreef GotC het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zit er een plek in de schoen niet helemaal lekker voor je voeten, maarja.. Vervelend en zou idd teruggaan. Ben benieuwd of ze er überhaupt nog iets mee kunnen, aangezien het gewoon aan de combi van je voeten met die schoenen ligt?
Ik heb er dus inlegzooltjes voor gekregen/gekocht.
Probleem bij mij was dat de schoenen OVERALL goed ondersteunden, maar niet goed genoeg. Hierdoor zakte mijn voet rechts-binnen tever door naar beneden, waardoor er zowel frictie onstond op de arch als op mijn kleine teen, en hierdoor, door pijncomensatie, ook op m'n linkervoet.

Heb gisteren de eerste blaarvrije run van 6.5km gedaan op de schoenen met de zooltjes. Superfijn. De dubbellaagssokken zullen ook wel meehelpen, speciaal geschikt voor anti-blaren en trail :)
Ja doei.
pi_128833170
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:36 schreef GotC het volgende:

[..]

Of ze er nu nog iets mee kunnen, betwijfel ik inderdaad ook. Ik denk trouwens dat m`n tenen teveel ruimte hebben in de schoen, en daardoor die wrijving ontstaat.
Maar, voor advies kan nooit kwaad om even terug te gaan naar de winkel.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:39 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Is het erger met warm weer?
Wat is warm? 15+ graden? Dan wel.. Voorheen heb ik er geen last van gehad, maar toen liep ik ook minder snel / minder lang dan nu..
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:44:29 #138
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128833273
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:41 schreef Levitas het volgende:

[..]

Of ze er nu nog iets mee kunnen, betwijfel ik inderdaad ook. Ik denk trouwens dat m`n tenen teveel ruimte hebben in de schoen, en daardoor die wrijving ontstaat.
Maar, voor advies kan nooit kwaad om even terug te gaan naar de winkel.

[..]

Wat is warm? 15+ graden? Dan wel.. Voorheen heb ik er geen last van gehad, maar toen liep ik ook minder snel / minder lang dan nu..
Tsja..ik had ook blaren met m'n huidige schoenen en dat was heel simpel opgelost door geen Falke/X-socks meer aan te doen, maar m'n compressiekousen of Lidl sokken :+ Hoop dat het bij jou ook zo simpel op te lossen is!
pi_128834092
http://www.nblg.co.uk/

_O-

The Gravy 6M race _O- "Northern boys love Gravy" :') _O- _O-
Ja doei.
pi_128834276
quote:
Zojuist weer een interval training voltooid! *O* Wat vind ik intervallen toch heerlijk O+

2,4 km inlopen
3 x 1600 meter op 5:08 min/km (ja, m`n schema is vrij precies met tempo's)
800 meter rust
2,4 km uitlopen

http://www.endomondo.com/workouts/214738162/8850231
SPOILER
Ging echt super. Niet téveel moeite met het halen van de snelheid, hoewel de 3e keer aanzetten aanzienlijk zwaarder was dan de eerste 1600 meter. En lopen voelde gewoon lekker :D
Ziet er goed uit die grafiek! Ik vind de intervallen nog steeds erg zwaar, ik begin steeds veel te snel en dan kan ik het niet volhouden.
De volgende keer interval is óf op vakantie, óf om 3/4 uur 's nachts voordat ik naar Schiphol moet... Mijn voorkeur gaat uit naar het laatste, gezien ik altijd nerveus ben voor ik op vakantie ga slaap ik niet echt veel en ik kan in het vliegtuig natuurlijk ook gewoon slapen. Maar ergens ben ik wel een beetje bang om in de nacht te lopen :P

Het lopen gaat bij mij niet zo heel lekker deze week. Eigenlijk gaat niets zo heel lekker -O- Ben supermoe de hele tijd. Voor mijn loopje vandaag was ik ook gewoon in slaap gevallen :@ Hoop dat dat snel over gaat.
pi_128834368
Midden in de nacht in je eentje gaan lopen klinkt niet echt als het beste idee ooit....
pi_128834404
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:16 schreef Guard het volgende:
Midden in de nacht in je eentje gaan lopen klinkt niet echt als het beste idee ooit....
^^ Dit. Op vakantie is toch prima?
pi_128834451
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:17 schreef Muis84 het volgende:

[..]

^^ Dit. Op vakantie is toch prima?
Nouja, tempoloop in 30 graden met 80% vochtigheid ofzo is ook niet echt het beste idee ooit... Dus zit een beetje in dubio :P
Mss kan ik hem zondag doen. Gewoon beetje klussen in mijn schema... :P
pi_128834766
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:19 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Nouja, tempoloop in 30 graden met 80% vochtigheid ofzo is ook niet echt het beste idee ooit... Dus zit een beetje in dubio :P
Mss kan ik hem zondag doen. Gewoon beetje klussen in mijn schema... :P
Dan doe je geen tempoloop maar gewoon lekker rustig aan en genieten van de omgeving ;)
pi_128834833
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:28 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Dan doe je geen tempoloop maar gewoon lekker rustig aan en genieten van de omgeving ;)
Ik wissel de korte training gewoon om met de tempoloop :+ Dan wordt mijn eerste loopje op vakantie 3,2 km. Lijkt me beter, kan mijn lichaam zich hopelijk langzaam aanpassen aan het nieuwe klimaat :P

Soms stress ik teveel over kleine dingen :')
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:33:47 #146
92409 Twinky
Little star.
pi_128834998
quote:
jawel, is heerlijk. Zorg wel dat je op goed openbare plekken loopt, zonder al te veel bosjes. Met straatverlichting, anders zie je niks. Lichtje aan je, en dan is de wereld voor jou alleen O+
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:33:54 #147
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128835002
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:29 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ik wissel de korte training gewoon om met de tempoloop :+ Dan wordt mijn eerste loopje op vakantie 3,2 km. Lijkt me beter, kan mijn lichaam zich hopelijk langzaam aanpassen aan het nieuwe klimaat :P

Waar ga je heen? O-)
pi_128835062
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:29 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Op vakantie moet je niet stressen. ;)
pi_128835074
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:41 schreef Levitas het volgende:
15+ is inderdaad warmer en in combinatie met langer/harder lopen zetten je poten nog meer uit. Plak er maar gewoon een blarenpleister van compeed o.i.d. en let goed op of je schoenen nog een beetje aansluiten, het kan echt zo zijn dat je veters opnieuw rijgen voldoende is.
pi_128835512
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:33 schreef Twinky het volgende:

[..]

jawel, is heerlijk. Zorg wel dat je op goed openbare plekken loopt, zonder al te veel bosjes. Met straatverlichting, anders zie je niks. Lichtje aan je, en dan is de wereld voor jou alleen O+
het is natuurlijk heel erg afhankelijk van de plek waar je loopt, maar toch ik vertouw mensen die midden in de nacht op straat zijn niet echt (behalve hardlopers en politie natuurlijk ).
pi_128835819
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:33 schreef Quoi het volgende:

[..]

Waar ga je heen? O-)
Vietnam :9
Natuurlijk naar de grootste, en drukste stad, ideaal voor hardlopers! :+ Stomme "schoonfamilie", konden ze niet in een boerendorp wonen ofzo... :+

Ga maar in mijn agenda zetten wanneer ik ga hardlopen :') Ik denk dat ik om 6 uur ofzo nog wel gewoon zou durven hardlopen, maar 4 uur klinkt zo eng... Ook al is er waarschijnlijk geen hond op straat :P Afgelopen winter vond ik het in de avond ook al moeilijk, maar dat komt ook omdat mijn vaste park toen niet verlicht is. Aan de ene kant voel ik me een mietje, maar aan de andere kant kan je soms niet voorzichtig genoeg zijn :P
pi_128836282
Als je je er niet prettig bij voelt zou ik het sowieso niet doen. Hoe lang ga je op vakantie?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_128836445
Ik ben wel benieuwd hoe dat is (en hoe ik mezelf ga voelen), in het donker lopen. Ik denk dat ik minimaal 2 keer per week in het pikkedonker moet lopen. Gelukkig is het niet zo laat dat er niemand meer op straat is (20:00 - 22:00), maar als het er donker is, is het ook écht donker.

Vanavond, koopavond, even terug naar de Lopers Company. Kijken wat zij te zeggen hebben over de blaren. Thanks iedereen voor de adviezen! :)
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:18:36 #154
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128836687
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:53 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Natuurlijk naar de grootste, en drukste stad, ideaal voor hardlopers! :+ Stomme "schoonfamilie", konden ze niet in een boerendorp wonen ofzo... :+

Ga maar in mijn agenda zetten wanneer ik ga hardlopen :') Ik denk dat ik om 6 uur ofzo nog wel gewoon zou durven hardlopen, maar 4 uur klinkt zo eng... Ook al is er waarschijnlijk geen hond op straat :P Afgelopen winter vond ik het in de avond ook al moeilijk, maar dat komt ook omdat mijn vaste park toen niet verlicht is. Aan de ene kant voel ik me een mietje, maar aan de andere kant kan je soms niet voorzichtig genoeg zijn :P
Misschien vind je er wel een fijne sportschool? I know, not done, maar toch....

Wel leuk hoor Vietnam :9

@Levitas ik herinner me inderdaad dat het daar in de "winter" zo snel pikkedonker was! :o Misschien vind je er trouwens wel een loopmaatje bij je stage-adres. Er zullen ook wel mensen tegenaan lopen daar, dat je toch wilt lopen na je werk, maar: donker.
pi_128837101
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je je er niet prettig bij voelt zou ik het sowieso niet doen. Hoe lang ga je op vakantie?
4 weken :P

@Quoi:
Misschien een mogelijkheid, weet het eigenlijk niet. Wanneer ik daar ben zal ik kijken hoe het gaat en ik kan altijd aan de familie vragen of er ergens een sportschool is :P ik weet wel dat er in de buurt een voetbalveld is, dus kan sowieso daar rondjes omheen rennen :+ Op de straten is daar wat lastiger, maar waar een wil is, is een weg... Hoop ik :+
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:33:45 #156
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128837198
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:31 schreef Miezziej het volgende:

[..]

4 weken :P

@Quoi:
Misschien een mogelijkheid, weet het eigenlijk niet. Wanneer ik daar ben zal ik kijken hoe het gaat en ik kan altijd aan de familie vragen of er ergens een sportschool is :P ik weet wel dat er in de buurt een voetbalveld is, dus kan sowieso daar rondjes omheen rennen :+ Op de straten is daar wat lastiger, maar waar een wil is, is een weg... Hoop ik :+
That's the spirit!
pi_128837436
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:11 schreef Levitas het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dat is (en hoe ik mezelf ga voelen), in het donker lopen. Ik denk dat ik minimaal 2 keer per week in het pikkedonker moet lopen. Gelukkig is het niet zo laat dat er niemand meer op straat is (20:00 - 22:00), maar als het er donker is, is het ook écht donker.

Vanavond, koopavond, even terug naar de Lopers Company. Kijken wat zij te zeggen hebben over de blaren. Thanks iedereen voor de adviezen! :)
Lamp op de kop en gaan. Vond het persoonlijk helemaal geweldig om over de Moerputten te lopen in het pikkedonker. Wereld voor je alleen en het voelt alsof je nog sneller loopt ook nog. :Y
The sun in your Eyes
pi_128838374
Duurloopje van 16,5 kilometer gedaan, ging wel redelijk maar ik moet me er echt toe zetten... vind duurlopen gewoon weinig aan :P

http://www.endomondo.com/workouts/214801506/7801854
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:09:18 #159
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_128838476
Echt behoefte aan zo'n lampje heb ik nooit. Ik loop over onverlichte fietspaden tussen weilanden en mijn ervaring is dat je ogen zich snel genoeg aanpassen aan het omgevingslicht. Zelfs op maanloze, mistige avonden.
Life is what you make it.
pi_128838569
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:09 schreef Schanulleke het volgende:
Echt behoefte aan zo'n lampje heb ik nooit. Ik loop over onverlichte fietspaden tussen weilanden en mijn ervaring is dat je ogen zich snel genoeg aanpassen aan het omgevingslicht. Zelfs op maanloze, mistige avonden.
In Nederland met de lichtvervuiling die we hebben gaat dat prima inderdaad, zeker op fietspaden. In Australie kom je denk ik niet ver zonder licht. :D
The sun in your Eyes
pi_128838677
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:40 schreef Onama het volgende:

Lamp op de kop en gaan. Vond het persoonlijk helemaal geweldig om over de Moerputten te lopen in het pikkedonker. Wereld voor je alleen en het voelt alsof je nog sneller loopt ook nog. :Y
Dit + goed reflecterende kleren en led verlichting van bijv de action ( wat al gezegd is).
pi_128838746
O bedankt voor de felicitaties voor mijn vrouw.
Ik zal ze doorgeven. ;)
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:17:26 #163
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128838820
Elektrische fietsen zijn stom :+
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 juli 2013 @ 16:18:13 #164
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128838846
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:17 schreef YUR het volgende:
Ok...
pi_128838909
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:17 schreef YUR het volgende:
Eensch
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:21:32 #166
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128838977
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ok...
Zit je pijn en moeite tegen de wind in te stoempen, komt er zo'n ouwe lul voorbij op zn elektrisch ros ;(
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 juli 2013 @ 16:24:39 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128839128
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Zit je pijn en moeite tegen de wind in te stoempen, komt er zo'n ouwe lul voorbij op zn elektrisch ros ;(
_O- zo heb ik eens met mijn toen nog vadsige lijf kilometers achter een oud vrouwtje aangejaagd om er bij het eerst volgende stoplicht al hijgend achter te komen dat er 'sparta ion' op d'r fiets stond.
pi_128841618
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

_O- zo heb ik eens met mijn toen nog vadsige lijf kilometers achter een oud vrouwtje aangejaagd om er bij het eerst volgende stoplicht al hijgend achter te komen dat er 'sparta ion' op d'r fiets stond.
Ghehe, die heeft m'n moeder ook. Als ik daar ben en een fiets nodig heb pak ik die. Ik heb er wel eens een sportieve fietser (ook op zo'n mooie fitnessbike) mee lopen fokken. Die was met keiharde tegenwind langs het kanaal aan het stoempen, haal ik 'm op m'n dooie gemakje in :D Mooi was dat.

Mijn hardlooprondje niet. Ik had helemaal geen beperking in hoeven stellen op m'n Garmin, ik kwam toch niet vooruit. Goed voor m'n lijf was het waarschijnlijk niet, wel even lekker voor m'n hoofd. Morgenochtend eens kijken wat de dokter te zeggen heeft.
pi_128841711
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:40 schreef hatsaflats het volgende:

Mijn hardlooprondje niet. Ik had helemaal geen beperking in hoeven stellen op m'n Garmin, ik kwam toch niet vooruit. Goed voor m'n lijf was het waarschijnlijk niet, wel even lekker voor m'n hoofd. Morgenochtend eens kijken wat de dokter te zeggen heeft.
-O-
Heb je afspraak bij je huisarts morgen?
pi_128841815
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:44 schreef Arquero het volgende:

[..]

-O-
Heb je afspraak bij je huisarts morgen?
Ja. Om 8:30 al. Hoera.
  Moderator donderdag 11 juli 2013 @ 17:48:22 #171
155227 crew  Guppy
dus
pi_128841821
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:53 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ik ben eens op Eerste Kerstdag om 03:30 uur of zo gaan lopen :+ gewoon, omdat t kon. En omdat jetlag, dat ook. Was echt een hele toffe loop :D
pi_128841872
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:47 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ja. Om 8:30 al. Hoera.
Hopelijk kun je er wat mee dan.
pi_128842050
Mn Buff is binnen, cool ding! :Y

En nu willen mijn vrouw en jongste dochter er ook 1.
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:03:16 #174
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128842167
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:21 schreef YUR het volgende:

[..]

_O- Medelijden met mijn pa. Mijn ouders gaan altijd "gezellig" fietsen als ze op vakantie zijn, mijn moeder met electrische fiets, maar pa met normale fiets :')

Als iemand zonder zo'n fiets het huis eerst niet uitkwam OK, maar 99% is gewoon aartslui.

whoei, tijd om naar huis te gaan!
pi_128842182
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:50 schreef Arquero het volgende:

[..]

Hopelijk kun je er wat mee dan.
Ik hoop het ook, maar ik verwacht er niets van. Meer gewoon maar het zekere voor het onzekere.
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:06:21 #176
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128842236
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:04 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, maar ik verwacht er niets van. Meer gewoon maar het zekere voor het onzekere.
Good luck ;) Waarsch prikken en dan weer ff wachten.
pi_128842327
Goed dat je naar de huisarts gaat morgen, hatsaflats!

Ik ga voor het eerst in zes weken niet lopen. Beetje een rotdag en ga bankhangen en een serie kijken. Misschien morgenavond, al acht ik die kans klein, moet tot 20.00 werken. Nu curry maken.
pi_128842562
Ik wil oooooooook buiten spelen. -O-
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:23:01 #179
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128842666
Ik ging buitenspelen maar heb nu last minute besloten om te gaan winkelen :P daarna wordt het 'm niet meer... Dan maar zaterdag én zondag.

Gogo: curry :9~
  Moderator donderdag 11 juli 2013 @ 18:24:16 #180
155227 crew  Guppy
dus
pi_128842690
Ik zou juist eigenlijk gaan winkelen, maar ga nu toch lopen :9
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:25:24 #181
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128842727
Doe je toch beter Gups!
  Moderator donderdag 11 juli 2013 @ 18:27:03 #182
155227 crew  Guppy
dus
pi_128842777
Ja, ik ben maandag voor het laatst geweest en gisteren ging niet, want overwerk. Als ik dan vandaag ga winkelen kan ik pas zaterdag weer, want morgen kan ik ook niet. En dat kan echt niet!

En de zon breekt door. Das mooi, dan kan ik oefenen met in de zon lopen :')
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:30:05 #183
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128842871
@Rd Je vroeg het de moslims het deden met ramadan. Mijn vast 20 uur en ben ik gelijk gaan intervallen en het wou best. Kon wel merken dat ik wat energie mistte dus een ldl zou wel zwaar zijn gok ik. De volgende keer toch wel eerst weer eten. ;)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:35:05 #184
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128843014
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, ik ben maandag voor het laatst geweest en gisteren ging niet, want overwerk. Als ik dan vandaag ga winkelen kan ik pas zaterdag weer, want morgen kan ik ook niet. En dat kan echt niet!

En de zon breekt door. Das mooi, dan kan ik oefenen met in de zon lopen :')
Hahaha, mafkeesje!

@Hats Succes morgen @ the dr.
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:37:02 #185
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128843087
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:30 schreef Daywalk3r het volgende:
@Rd Je vroeg het de moslims het deden met ramadan. Mijn vast 20 uur en ben ik gelijk gaan intervallen en het wou best. Kon wel merken dat ik wat energie mistte dus een ldl zou wel zwaar zijn gok ik. De volgende keer toch wel eerst weer eten. ;)
En nu nog een keer zodat ik je stukje begrijp ;)

Geniet ervan Gup!!
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:44:17 #186
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128843314
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:37 schreef Quoi het volgende:

[..]

En nu nog een keer zodat ik je stukje begrijp ;)

Geniet ervan Gup!!
Hij heeft 20 uur niet gegeten, is gaan intervallen en vond dat ie wat energie mistte. De volgende keer gaat ie toch wat meer eten voordat ie loopt.
pi_128843376
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:44 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Hij heeft 20 uur niet gegeten, is gaan intervallen en vond dat ie wat energie mistte. De volgende keer gaat ie toch wat meer eten voordat ie loopt.
Je kunt het hem niet kwalijk nemen, die arme man heeft honger.
The sun in your Eyes
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:48:59 #188
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128843448
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:46 schreef Onama het volgende:

[..]

Gekkenwerk!
pi_128843564
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:06 schreef Quoi het volgende:

[..]

Good luck ;) Waarsch prikken en dan weer ff wachten.
Ja, en tegen de tijd dat de uitslag er is hobbel ik al hopelijk weer vrolijk rond :')
pi_128843582
Zo, dat was Jillian 2/30 :% Poeh.

En zo mijn rustige rondje (mag/moet van het schema) samen met Wolve doen O+ *O* Zal wel verdomd warm worden/zijn :')
Ja doei.
pi_128843973
Pfft vandaag rustdag...Met moeite aan kunnen houden, dus niet gaan lopen of fietsen.
Nu ben ik klaar voor bankzaken voor de rest van de avond, kom ik erachter dat ik nog wel even mag gaan thuishupsen :X
Eerst maar even eten laten zakken *burp*
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:27:01 #192
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_128844594
quote:
doe / deed ik regelmatig hoor :)
Ecosia
pi_128844714
Is er eigenlijk tijdens de Ekiden nog iets gedaan met het t-shirt dat besteld is?
pi_128844752
quote:
5s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:31 schreef Arquero het volgende:
Is er eigenlijk tijdens de Ekiden nog iets gedaan met het t-shirt dat besteld is?
Ja, is aan MaleDuck gegeven met een korte speech van zowel TheWhiteCowboy als MaleDuck zelf :)
pi_128845024
Voor de kenners een raadplaatje van mijn nieuwe schoenen. *O*

donderdag 11 juli 2013 @ 19:43:57 #196
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128845073
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[ afbeelding ]
Brooks.
pi_128845154
quote:

[ afbeelding ]
PureFlow?

PureConnect
pi_128845219
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:27 schreef Jumparound het volgende:

[..]

doe / deed ik regelmatig hoor :)
Om jou maak ik me dan minder zorgen :P
pi_128845233
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:46 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

PureFlow?

PureConnect
^O^ de flows hadden ze helaas niet, anders had ik die zeker ook geprobeerd.
pi_128845256
Oeh, PureCadence in een nieuwe kleur :9

pi_128845560
mooi!!!
pi_128845583
door het gekloot met het inlopen van mijn nieuwe schoenen een gevoelige achillespees rechts.
damnit!
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:23:47 #203
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128846317
even terugkomend op de discussie over de Camelbak... ik heb beiden, een voor rond de heupen en een als rugzak.
De rugzak geniet mijn voorkeur by a country mile! als je hem goed ontlucht en aansnoer voel je hem nagenoeg niet zitten en ruimte genoeg voor het volgende: muts, jas, thermoshirt, tight en isolatiedeken plus het nodige voedsel.
pi_128846450
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
even terugkomend op de discussie over de Camelbak... ik heb beiden, een voor rond de heupen en een als rugzak.
De rugzak geniet mijn voorkeur by a country mile! als je hem goed ontlucht en aansnoer voel je hem nagenoeg niet zitten en ruimte genoeg voor het volgende: muts, jas, thermoshirt, tight en isolatiedeken plus het nodige voedsel.
Maar het gaat om een rugzak met een verticale bladder zoals de meesten, of een horizontale bladder die dan dus op de heupen zit. Dus sowieso met ruimte voor troep :)
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:29:02 #205
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128846505
tuurlijk Hatsie maar wat ik eignelijk probeerde te zeggen dat een rugzak tov een heupgrodel win/win is., vele beter draagcomfort plus meer ruimte voor je nagellak, mascara etc.
pi_128846589
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
tuurlijk Hatsie maar wat ik eignelijk probeerde te zeggen dat een rugzak tov een heupgrodel win/win is., vele beter draagcomfort plus meer ruimte voor je nagellak, mascara etc.
Ja, maar daar waren we al over uit hoor :D Ik wil in het najaar een camelbak aanschaffen. Ik heb alleen geen mascara :P
pi_128846802
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:30 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ja, maar daar waren we al over uit hoor :D Ik wil in het najaar een camelbak aanschaffen. Ik heb alleen geen mascara :P
Dan moet Je die er maar meteen bij bestellen dan. ;)
pi_128846865
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:00 schreef winterstorm666 het volgende:
door het gekloot met het inlopen van mijn nieuwe schoenen een gevoelige achillespees rechts.
damnit!
-O- dat is minder, je hebt hopelijk je oude nog om voorlopig daar weer op te lopen. Of wissel je af?
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:37:19 #209
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128846866
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:30 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

waar over, de ruimte of het draagcomfort O-)
maar er zijn zo veel meer goede bladderpacks te koop, oke Camelbak is marktleider maar als je in de trailwereld kijk zie je eigenlijk weinig "toptrailers" met Camelbak lopen dus ik zou zeggen, doe je huiswerk
pi_128846969
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:37 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

-O- dat is minder, je hebt hopelijk je oude nog om voorlopig daar weer op te lopen. Of wissel je af?
ik wissel trouw af.
de nieuwe gebruik ik tot 5km. de oude voor de lange afstanden.
ik heb de laatste tijd wel erg veel gewerkt met lang staan en lopen en weinig rust.
de vakantie staat voor de deur en ik hoop dat ik dan wat meer rust na de training kan pakken.
nu heb ik vaak dat ik na de training en douchen gelijk door ga naar mijn werk en de hele dag - 20 minuten op mijn voeten sta.
meerdere factoren waarschijnlijk.
pi_128846982
Voor de mensen die nog geen idee hebben wat ze zondag gaan doen: de Kerkpolderloop (wekelijks in juli+augustus) is een hele leuke wedstrijd in Delft.
pi_128846985
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:37 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

waar over, de ruimte of het draagcomfort O-)
maar er zijn zo veel meer goede bladderpacks te koop, oke Camelbak is marktleider maar als je in de trailwereld kijk zie je eigenlijk weinig "toptrailers" met Camelbak lopen dus ik zou zeggen, doe je huiswerk
Huiswerk? Daar is Fok! toch voor?
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:40:58 #213
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_128847002
Ik geloof dat ik even uit de running ben :{
Ik wil net op m'n knieeen gaan zitten om onder de salontafel te kijken en toen *pang* .. Voelde alsof er iets in m'n linkerbovenbeen scheurde ofzo.. en nu kan ik alleen nog maar janken van de pijn die uitstraalt van de plek naar m'n heup en naar beneden tot aan m'n enkel. Er op staan zorgt voor nog meer pijn. Heb mezelf naar de bank weten te krijgen en een koelzak uit de koelkast gehaald en nu doe ik niks meer tot Swets thuis is.

Morgenochtend eerst maar even naar de huisarts, dit voelt absoluut niet goed :{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:41:27 #214
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128847019
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:40 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Huiswerk? Daar is Fok! toch voor?
niet helemaal als het op trailen aan komt imo
pi_128847077
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

niet helemaal als het op trailen aan komt imo
Maar camelbaks/drinkrugzakken zijn toch niet alleen voor trailers?
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:43:23 #216
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_128847097
Zo, weer een rondje samen met Mo gelopen.

Gezien het morgen 5 graden warmer wordt dan vandaag, was de keus vandaag of morgen niet zo moeilijk.

Dit keer met een flinke bult op 2/3e en op het eind. Dat hakt er wel in. M'n hartslag ging het laatste stuk ook goed met de bult mee omhoog. :%

Weer 5,23km in de pocket! *O*

http://www.endomondo.com/workouts/214947219/10882483
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_128847100
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:40 schreef E.T. het volgende:
Ik wil net op m'n knieeen gaan zitten om onder de salontafel te kijken en toen *pang* .. Voelde alsof er iets in m'n linkerbovenbeen scheurde ofzo.. en nu kan ik alleen nog maar janken van de pijn die uitstraalt van de plek naar m'n heup en naar beneden tot aan m'n enkel. Er op staan zorgt voor nog meer pijn. Heb mezelf naar de bank weten te krijgen en een koelzak uit de koelkast gehaald en nu doe ik niks meer tot Swets thuis is.

-O- neeee -O-
pi_128847103
quote:

Damn... :(

Hopelijk valt het mee morgen.
The sun in your Eyes
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:43:38 #219
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128847105
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:42 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Maar camelbaks/drinkrugzakken zijn toch niet alleen voor trailers?
nee, maar dat zijn als het op hardlopen en bladder packs aankomt wel de ervaringsdeskundigen
een "snelle" marathoner eet niet en heeft dus geen camelbak nodig, dat eten gaat tegen de principes in.

[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 11-07-2013 20:54:54 ]
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:44:05 #220
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128847127
E.T. -O-
pi_128847228
quote:

E.T damnit! sterkte. hoop dat het meevalt.
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:46:58 #222
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_128847263
quote:

Ohhh, da's mooi kloten... :(

Je zou alvast de huisartsenpost kunnen bellen anders? Hoewel die wellicht ook zeggen dat je het moet koelen en morgen je eigen arts mag opzoeken...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_128847349
quote:

-O- Hoop dat het mee zal vallen, inderdaad.
pi_128847352
ET :o :*

*O*
http://www.endomondo.com/workouts/214951336/6671007
Les 2 in the pocket. Beetje een blubberknie maar geen echte pijntjes.. Het piepte en kraakte gewoon flink allemaal :P Weer goed op mijn stapjes gelet en met een snellere pas loop ik automatisch ook sneller (5,30-5,50/km t.o. 6,30). Mooie kans om meteen iets meer op snelheid op te bouwen dus :)
pi_128847374
quote:

[ afbeelding ]
Hé, dat zijn die van mij! Fijne schoentjes hoor. Superlicht en soepel.
pi_128847785
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:49 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw enkel/Achilles? Nog een beetje hersteld of alleen erger geworden door de ekiden?

En E.T. :( Dat klinkt niet goed! Hoop echt dat het meevalt voor je... Auw... :(
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:01:05 #227
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128847833
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:40 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor de mensen die nog geen idee hebben wat ze zondag gaan doen: de Kerkpolderloop (wekelijks in juli+augustus) is een hele leuke wedstrijd in Delft.
Ga je?
Wou eigenlijk een rustig loopje doen, maar.... is toch in zelfde gebied O-)

Én leuk om kennis te maken met de Zwabber ;)
pi_128847845
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:43 schreef Wolve000 het volgende:
Zo, weer een rondje samen met Mo gelopen.

Gezien het morgen 5 graden warmer wordt dan vandaag, was de keus vandaag of morgen niet zo moeilijk.

Dit keer met een flinke bult op 2/3e en op het eind. Dat hakt er wel in. M'n hartslag ging het laatste stuk ook goed met de bult mee omhoog. :%

Weer 5,23km in de pocket! *O*

http://www.endomondo.com/workouts/214947219/10882483
*;

Ben trots! En nu zo lekker eten :9

Mijn run: http://www.endomondo.com/workouts/214944176/881511

Ging niet van harte, was wat stijfjes; moet echt nog wennen aan het vaker lopen. En Jilliannen hakt er ook wel bij in :%

En E.T.! :o -O- :*
Ja doei.
  Moderator donderdag 11 juli 2013 @ 21:02:38 #229
155227 crew  Guppy
dus
pi_128847896
quote:

ET wat doe je -O- voorzichtig doen en koelen (maar dat doe je al) :*
pi_128847915
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

nee, maar dat zijn als het op hardlopen en bladder packs aankomt wel de ervaringsdeskundigen
een "snelle" marathoner eet niet en heeft dus geen camelbak nodig, dat eten gaat tegen de principes in.
Ik wil 'm vooral zodat ik met wat minder weer ook naar het bos kan fietsen om te rennen (want dat doe ik nu zo lekker vaak :') ) en ik er dan een jasje in kan stoppen. En dan wil ik er meteen wel wat eten en drinken in, vooral voor tussen het lopen en het naar huis fietsen in. Ik zie mezelf voorlopig geen afstanden rennen dat eten tussendoor nodig gaat zijn.

Een klein beetje huiswerk, braaf als ik ben, levert eventueel voor mij ook nog deze op: http://www.trailrunshop.n(...)xp-set-w-128530.html
Ik ben het dan vooral heel erg eens met de prijs, maar reviews zijn ook prima.
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:05:01 #231
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128847984
ET wat lees ik nu?? Damn! :(
Laat je vertroetelen en sterkte meid :*
pi_128847989
E.T. :(
Ik hoop dat het meevalt
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:08:32 #233
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128848168
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:46 schreef Onama het volgende:

[..]

Ikzelf niet, mijn lichaam kon de energie gebruiken, maar ik liep beter dan dat ik 's ochtends loop na b.v 10 uur vasten.
pi_128848466
-O- ET -O-
Ik hoop dat het morgen meevalt en je snel herstelt, maar heel eerlijk gezegd ben ik er wel een beetje bang voor. Als het echt voelde alsof er iets scheurde..

Nu ben ik geen huisarts, dus geen idee hoe erg het werkelijk zou kunnen zijn
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:16:43 #235
3011 E.T.
pi_128848546
Coldpack is ondertussen warm, krijg het koud van in m'n blote kont zitten maar m'n broek aantrekken lijkt me net zo'n hel als het ding uittrekken aangezien het nog hetzelfde voelt.
En ik moet naar de wc en de weg naar die deur ziet er uit als een onoverkomelijk pad :X :X
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_128848581
Oh shit ET, dat klinkt echt niet tof!! Duurt het nog lang voor Swets er is?? Beetje hulp kan je wel gebruiken geloof ik :{
pi_128848666
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:03 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik wil 'm vooral zodat ik met wat minder weer ook naar het bos kan fietsen om te rennen (want dat doe ik nu zo lekker vaak :') ) en ik er dan een jasje in kan stoppen. En dan wil ik er meteen wel wat eten en drinken in, vooral voor tussen het lopen en het naar huis fietsen in. Ik zie mezelf voorlopig geen afstanden rennen dat eten tussendoor nodig gaat zijn.

Een klein beetje huiswerk, braaf als ik ben, levert eventueel voor mij ook nog deze op: http://www.trailrunshop.n(...)xp-set-w-128530.html
Ik ben het dan vooral heel erg eens met de prijs, maar reviews zijn ook prima.
oee die ziet er goed uit!
even onthouden
pi_128848783
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:49 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Inderdaad superlicht, ik heb ook de cadance maar deze zijn duidelijk lichter. Hoe ze lopen weet ik nog niet, daar kom ik volgende week dinsdag verwacht ik wel achter.

E.T *O*

Over de camelbak discussie er zijn inderdaad een hoop goede zo niet betere alternatieven voor betere prijzen. Zelf heb ik voor de camelbak genomen voor de grote inhoud van 3 liter. Voor de meeste mensen veel te veel, ik droog echter snel uit met resultaat barstende koppijn. -O-
pi_128848784
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:19 schreef winterstorm666 het volgende:

[..]

oee die ziet er goed uit!
even onthouden
Past ook wel mooi bij die nieuwe kleur PureCadence :D
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:22:55 #240
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_128848815
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:16 schreef E.T. het volgende:
Coldpack is ondertussen warm, krijg het koud van in m'n blote kont zitten maar m'n broek aantrekken lijkt me net zo'n hel als het ding uittrekken aangezien het nog hetzelfde voelt.
En ik moet naar de wc en de weg naar die deur ziet er uit als een onoverkomelijk pad :X :X
:o -O-
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  Moderator donderdag 11 juli 2013 @ 21:23:20 #241
155227 crew  Guppy
dus
pi_128848839
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:16 schreef E.T. het volgende:
Damn ET... Kun je niemand bellen anders? -O-
pi_128848906
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:22 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Past ook wel mooi bij die nieuwe kleur PureCadence :D
word ik damn hebberig van!
pi_128848907
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:59 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw enkel/Achilles? Nog een beetje hersteld of alleen erger geworden door de ekiden?

En E.T. :( Dat klinkt niet goed! Hoop echt dat het meevalt voor je... Auw... :(
Ik heb mezelf maar een rustperiode van een week of twee voorgeschreven. Normaal lopen lukt al wel weer en ik doe wat fysio-oefeningetjes. Verder is het voor mij denk ik niet verkeerd om even wat gas terug te nemen om dan in het najaar weer te kunnen knallen.

En hoe gaat het met jouw knie?
pi_128849064
E.T. :( Wel af en toe blijven posten anders gaan we ons pas echt zorgen maken. Straks zit je zonder internet op de wc en kan je je niet meer verplaatsen :'(
pi_128849066
E.T.!! -O-
pi_128849249
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:24 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Ik heb mezelf maar een rustperiode van een week of twee voorgeschreven. Normaal lopen lukt al wel weer en ik doe wat fysio-oefeningetjes. Verder is het voor mij denk ik niet verkeerd om even wat gas terug te nemen om dan in het najaar weer te kunnen knallen.

En hoe gaat het met jouw knie?
Weet ik niet :P. Gisteren een verstandskies laten trekken bij de kaakchirurg, zat nogal moeilijk. Moest boren en zagen enzo, 3 hechtingen erin. Dus ik zit nu aan de ibuprofen 600. Maar daardoor heb ik ook geen last van mijn knie ;). Weet dus niet of het nou weer beter is, of de pijnstilling. Maar zit sowieso nog wel een klein weekje stil.

Een beetje gas terug kan nooit veel kwaad inderdaad, even de boel weer laten herstellen. Dat is wel een slimme keuze, kan je straks met frisse benen er weer tegenaan ^O^ .
pi_128849431
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:01 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ga je?
Wou eigenlijk een rustig loopje doen, maar.... is toch in zelfde gebied O-)

Én leuk om kennis te maken met de Zwabber ;)
Helaas begin ik zo aan een serie nachtdiensten, 4 stuks, dus ik lig zondagochtend in mijn mandje. Maar die kennismaking komt vast nog wel, want ik loop graag bij Bertus.
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:39:07 #248
3011 E.T.
pi_128849599
5m30s over 7meter *O*
(en kleine omweg langs de paracetamol ;) )
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:40:45 #249
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128849677
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
E.T. :( Wel af en toe blijven posten anders gaan we ons pas echt zorgen maken. Straks zit je zonder internet op de wc en kan je je niet meer verplaatsen :'(
:D _O-

En ET, ik lach wel, maar heb het te doen met je. Niks is ergers dan niet kunnen lopen.
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:40:48 #250
92409 Twinky
Little star.
pi_128849679
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
ha! Zie je wel! Mijn vriend verklaarde me laatst voor gek toen ik mascara opdeed voor het hardlopen!
pi_128849746
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef Twinky het volgende:

[..]

ha! Zie je wel! Mijn vriend verklaarde me laatst voor gek toen ik mascara opdeed voor het hardlopen!
Als je midden in de nacht gaat lopen is dat ook wel een beetje gek ;)
pi_128849794
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef E.T. het volgende:
5m30s over 7meter *O*
:o Ben je nog lang alleen?
pi_128849813
quote:
5m30s over 7meter *O*
Dat is nog een aardig tempo, E.T!
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:43:48 #254
3011 E.T.
pi_128849848
Swets kan elk moment thuiskomen gelukkig :)
pi_128849873
gelukkig
pi_128849956
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:43 schreef E.T. het volgende:
Goed zo!
pi_128850030
quote:
Dat is wel fijn ja :Y
pi_128850215
Godver, accu van m'n garmin leeg.... :{ Moet er echt aan denken om m tijdig aan de lader te hangen, m'n oude polar deed jaren met een batterij, hoefde ik nooit op te laden (kon niet eens)

Ff kwartiertje aan de lader en dan hoop ik een klein rondje te kunnen hobbelen.
pi_128850216
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb je in die 20 uur ook niets gedronken?
Want tijdens de Ramadan mag je natuurlijk ook niet drinken overdag, dat lijkt me eigenlijk veel erger dan niet eten. Na het lopen wil ik toch altijd wel even wat vocht hoor, zou echt gek worden als dat niet zou kunnen :P

@ E.T.
-O- Hoop dat het snel overgaat!!
pi_128850268
Wat een ellende ET. En dat gewoon thuis opgelopen. Klinkt als een vervelende blessure. Sterkte en hopelijk valt het allemaal mee

Wat een blessures sowieso! Hier en ook bij bekenden van mij. Met mij gaat het stukken beter. Wandelen gaat pijnloos, heb ik nu maar veel gedaan om toch in beweging te blijven. Gisteren een poging tot hardlopen gedaan. Een paar minuten was me al teveel. Qua conditie ging het voor geen meter en ik voelde toch nog wel mijn knie, al deed het verder geen pijn. Ga volgende week maar weer opnieuw beginnen en pas aan langere stukken denken als ik zonder pijntjes kan rennen. Dat mijn conditie na ruim twee weken niet rennen zo achteruit is gegaan vond ik wel schrikken

Succes iedereen met de kwaaltjes en Hats succes bij de dokter.

Morgen nog een wandeling en dan vier nachten werken voor ik fijn drie weken vakantie heb :)
pi_128850377
overnieuwbeginboks doet met Lula :P
  Moderator donderdag 11 juli 2013 @ 21:55:09 #262
155227 crew  Guppy
dus
pi_128850453
quote:
En? Is ie al thuis?
pi_128850640
quote:
-O-
Klinkt niet goed.
Morgen idd maar ff langs huisarts.
pi_128850728
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
overnieuwbeginboks doet met Lula :P
Ja jij ook net weer twee lessen gehad toch? Ik wil het proberen zelf op te bouwen, maar ga wel echt met minuutjes beginnen en wandelen. Ik lig er dan drie weken uit en hoop dat ik niet weer drie maanden nodig heb om te komen waar ik een paar weken geleden nog was. Ik heb ook geleerd dat je zwaar de pisang bent als je maar door blijft lopen met klachten dus nu wel beter naar mijn lichaam luisteren en niet teveel willen

Succes Sun met jouw opbouw! Hopelijk zonder klachten :)
pi_128850927
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:01 schreef Lula het volgende:

[..]

Ja jij ook net weer twee lessen gehad toch? Ik wil het proberen zelf op te bouwen, maar ga wel echt met minuutjes beginnen en wandelen. Ik lig er dan drie weken uit en hoop dat ik niet weer drie maanden nodig heb om te komen waar ik een paar weken geleden nog was. Ik heb ook geleerd dat je zwaar de pisang bent als je maar door blijft lopen met klachten dus nu wel beter naar mijn lichaam luisteren en niet teveel willen

Succes Sun met jouw opbouw! Hopelijk zonder klachten :)
Ja ik lag er ook iets langer uit.. sinds april. Ik moet echt overnieuw beginnen dus. Maar Renate gaat een stuk sneller dan Evy, 18 ipv 30 lessen. Denk dat dat wel moet gaan. Volgende les is al weer 3x3 minuten..
Jij ook veel succes. Hoop dat het je lukt om het niet te snel en tegelijkertijd lekker vlot weer op te bouwen ^O^
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:06:52 #266
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128851024
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:50 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Heb je in die 20 uur ook niets gedronken?
Want tijdens de Ramadan mag je natuurlijk ook niet drinken overdag, dat lijkt me eigenlijk veel erger dan niet eten. Na het lopen wil ik toch altijd wel even wat vocht hoor, zou echt gek worden als dat niet zou kunnen :P

@ E.T.
-O- Hoop dat het snel overgaat!!
Oh dat wel. Sloot koffie en slootje water.
pi_128851263
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja ik lag er ook iets langer uit.. sinds april. Ik moet echt overnieuw beginnen dus. Maar Renate gaat een stuk sneller dan Evy, 18 ipv 30 lessen. Denk dat dat wel moet gaan. Volgende les is al weer 3x3 minuten..
Jij ook veel succes. Hoop dat het je lukt om het niet te snel en tegelijkertijd lekker vlot weer op te bouwen ^O^
Ik heb Renate ook nog op de pc staan. Kan altijd eens kijken of dat wat is. Evy geloof ik nu wel :-) Beetje variatie. Desnoods plak ik twee lessen achter elkaar als ik voel dat ik meer kan.Volgende week maar eens over nadenken
pi_128851310
quote:
5m30s over 7meter *O*
Endomondolinkje?
pi_128851352
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef Lula het volgende:

[..]

Ik heb Renate ook nog op de pc staan. Kan altijd eens kijken of dat wat is. Evy geloof ik nu wel :-) Beetje variatie. Desnoods plak ik twee lessen achter elkaar als ik voel dat ik meer kan.Volgende week maar eens over nadenken
Of je stapt in week 3 of zo in. Kan ook nog. Als je baat hebt bij de houvast is het wel handig natuurlijk :Y
pi_128851612
E.T, leef je nog?
pi_128851616
De eerste keer ga ik sowieso erg uitkijken. Route een beetje aanpassen en de duinen vermijden. Het is hier best heuvelachtig en daar ben ik nog een beetje huiverig voor. Hoewel ik nu wel pijnloos wandel als het omhoog of laag loopt. Ik heb er weer zin in, maar zie er ook wel weer tegenop. Misschien zijn we straks gelijk klaar ;)
pi_128851734
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:18 schreef Lula het volgende:
De eerste keer ga ik sowieso erg uitkijken. Route een beetje aanpassen en de duinen vermijden. Het is hier best heuvelachtig en daar ben ik nog een beetje huiverig voor. Hoewel ik nu wel pijnloos wandel als het omhoog of laag loopt. Ik heb er weer zin in, maar zie er ook wel weer tegenop. Misschien zijn we straks gelijk klaar ;)
Herkenbaar. Ik zag er ook heel erg tegenop. Was erg bang dat het erg zou tegenvallen. En dat doet het ook :+ maar het is ook weer zo lekker om in het avondzonnetje de kop leeg en het lijf bezweet te krijgen, midden in de natuur.. Dat had ik erg gemist. :Y
Wie weet lopen we straks in de zelfde week de 5 weer ja :D zou zomaar kunnen al vermoed ik dat jij er minder moeite mee gaat hebben dan ik.
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:22:29 #273
3011 E.T.
pi_128851845
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Endomondolinkje?
garmin connect zei dat m'n gemiddelde snelheid niet tussen bepaalde waardes lag :')
pi_128852083
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik zag er ook heel erg tegenop. Was erg bang dat het erg zou tegenvallen. En dat doet het ook :+ maar het is ook weer zo lekker om in het avondzonnetje de kop leeg en het lijf bezweet te krijgen, midden in de natuur.. Dat had ik erg gemist. :Y
Wie weet lopen we straks in de zelfde week de 5 weer ja :D zou zomaar kunnen al vermoed ik dat jij er minder moeite mee gaat hebben dan ik.
Ik heb helaas het lopen nooit cadeau gekregen.De keren dat ik echt lekker liep zijn op twee handen te tellen. Nou vergeet ik wel eens dat ik toch al iets ouder ben en ik mezelf niet met twintig jarigen moet vergelijken. We zullen zien wanneer we weer zover zijn en dan kunnen we weer trots zijn. Opgeven is geen optie! :)
pi_128852324
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:27 schreef Lula het volgende:

[..]

Ik heb helaas het lopen nooit cadeau gekregen.De keren dat ik echt lekker liep zijn op twee handen te tellen. Nou vergeet ik wel eens dat ik toch al iets ouder ben en ik mezelf niet met twintig jarigen moet vergelijken. We zullen zien wanneer we weer zover zijn en dan kunnen we weer trots zijn. Opgeven is geen optie! :)
Same here.. ben sowieso niet echt atletisch ook. Maar komt goed! We gaan er voor.
pi_128852492
Vandaag 6 kilometer gedaan, zonder last te krijgen van mijn kuiten! :) Hoop dat ik nu weer naar de 10 km kan opbouwen..
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 juli 2013 @ 22:57:40 #277
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128853703
Ik ben er...
pi_128853973
to the rescue! *O*
pi_128854124
Klein rondje op lage hartslag gelopen. Voorheen stond ik bijna stil bij 140 bpm, gaat nu steeds beter, bijna 6min/km.

http://runkeeper.com/user(...)&tripIdBase36=3fl4kt
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:09:22 #280
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128854286
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:27 schreef Lula het volgende:

[..]

Zo is dat. En lekker lopen komt ook wel. Op een gegeven moment gaat het meer vanzelf en dan kun je genieten.
pi_128854483
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:05 schreef Tarahumara het volgende:
Klein rondje op lage hartslag gelopen. Voorheen stond ik bijna stil bij 140 bpm, gaat nu steeds beter, bijna 6min/km.

[ afbeelding ]

http://runkeeper.com/user(...)&tripIdBase36=3fl4kt
Lekker bezig! Geen pijntjes meer? Ik wil ook weer! Had vanavond echt zin om gewoon mijn vffs aan te doen en lekker te hobbelen. Maar dat kan helemaal niet.. :(
pi_128854715
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Lekker bezig! Geen pijntjes meer? Ik wil ook weer! Had vanavond echt zin om gewoon mijn vffs aan te doen en lekker te hobbelen. Maar dat kan helemaal niet.. :(
Pijntjes zijn zo goed als weg, maar ik vertrouw het nog niet helemaal, er liggen er nog een paar op de loer... Nog maar even rustig aan doen, dan kan ik over 2 weken beginnen met m'n marathon trainingsschema :)

Jij nog geblesseerd of kan je niet lopen vanwege verstandskiesperikelen?
pi_128855321
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:20 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Pijntjes zijn zo goed als weg, maar ik vertrouw het nog niet helemaal, er liggen er nog een paar op de loer... Nog maar even rustig aan doen, dan kan ik over 2 weken beginnen met m'n marathon trainingsschema :)

Jij nog geblesseerd of kan je niet lopen vanwege verstandskiesperikelen?
Allebei een beetje. Knie is ook nog niet helemaal heel. Dus nog een weekje rust denk ik. Dan ook rustig proberen op te bouwen naar de langere afstanden. Heb er zin in, met mijn camelbak! :)
pi_128855828
Heb een paar keer met een camelbak gelopen, best fijn om water bij de "hand" te hebben. Maar ik krijg m niet helemaal klotsvrij...

Binnenkort weer eens proberen bij een >1,5uur loopje.
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:57:13 #285
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128856212
1,5 uur kan ik goed doen met mijn belt. Ga ik straks verder dan koop ik ook een camelbag.
pi_128856382
Met een belt heb ik slechte ervaringen. Kruipt omhoog, lekkende flesjes ed...
pi_128856968
ja bij mij kruipt een heupgordel ook omhoog en hobbelt en klotst.
ik heb een camelbak ook aangeschaft omdat ik met mijn heupriem in de knoop kom anders. waar ik mijn hond aan mee laat lopen.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 00:29:35 #288
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128857428
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef Tarahumara het volgende:
Met een belt heb ik slechte ervaringen. Kruipt omhoog, lekkende flesjes ed...
Heb hem nog maar 4 x gebruikt maar dat hij opkruipt heb ik geen last van. Pas wel een natte broek maar dat kwam omdat ik het dopje niet terug had gedrukt en er in kneep. :')
pi_128859073
http://www.jolandalinschooten.blogspot.nl/

blijft oneindig mooi om te lezen.....
  vrijdag 12 juli 2013 @ 02:30:46 #290
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128859728
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 00:16 schreef winterstorm666 het volgende:
ja bij mij kruipt een heupgordel ook omhoog en hobbelt en klotst.

dat is een kwestie van goed ontluchten (als je tenmiste een bladder gebruik en geen flesjes)

[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 12-07-2013 03:01:32 ]
  vrijdag 12 juli 2013 @ 02:42:38 #291
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_128859826
Zo weer bijgelezen! :)

Lekker intervalletje 4x1k gelopen gisteren en straks als ik uitgeslapen ben lekker naar de sportschool.
Voor de geinteresseerden: Squat, bench press, barbell row.

quote:
Omdat die met de zon hoog aan de hemel in de woestijn een smal figuur moet hebben om relatief weinig zon te vangen.
http://ilikeitishareit.bl(...)-directly-above.html

En oh ja, na ca. 1500 km zijn de asics nimbus 14 gedegradeerd naar GymShoe en heb ik de Saucony ride6 voor de LDL binnen.
Feyenoord!!! * Barça
  vrijdag 12 juli 2013 @ 02:48:30 #292
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128859870
mooie stappers Bonobo!
niet al te veel drop maar wel een hoop cushioning...nice!
  vrijdag 12 juli 2013 @ 03:01:16 #293
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_128859964
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 02:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
mooie stappers Bonobo!
niet al te veel drop maar wel een hoop cushioning...nice!
Je avatar :o
Nice.

Stappers waren net uit in Nederland en ik was aan nieuwe toe.
Saucony bevalt me met de Kinvara's voor het kortere werk erg goed.
Asics waren ook goed hoor (ik ben er op begonnen), maar relatief zwaar en fluffy.
Feyenoord!!! * Barça
pi_128860399
Nice bonobo ^O^
pi_128860436
Hats, hopelijk word je wijzer door je huisarts. Succes.

Sunny, fijn dat les 2 goed ging!

E.T.
Hopelijk voel je na een nacht rust een heel stuk beter en is de pijn gezakt. Sterkte
  vrijdag 12 juli 2013 @ 06:57:19 #296
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128860462
pi_128860514
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 02:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat is een kwestie van goed ontluchten (als je tenmiste een bladder gebruik en geen flesjes)
Dat goed ontluchten, hoe doe je dat? Ik heb een bladder met een grote schroefdop. Die dop doe ik er losjes op, dan lucht eruit drukken, dan dop goed vast draaien. Er zit helaas toch altijd wat lucht in: klotsen... :{

Ik gebruikte m voorheen alleen met snowboarden, daar merk je het geklots niet.
pi_128860517
Mooie schoentjes Bonobo!

Dankje Stream!
  vrijdag 12 juli 2013 @ 07:17:11 #299
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128860528
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 07:14 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Dat goed ontluchten, hoe doe je dat? Ik heb een bladder met een grote schroefdop. Die dop doe ik er losjes op, dan lucht eruit drukken, dan dop goed vast draaien. Er zit helaas toch altijd wat lucht in: klotsen... :{

Ik gebruikte m voorheen alleen met snowboarden, daar merk je het geklots niet.
je houd hem op z'n kop, dus met de slang aan de bovenkant, zuig alle lucht er uit door de slang (je zuigt hem dus vacuum) en het geklots is over
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 07:17:22 #300
155227 crew  Guppy
dus
pi_128860531
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 02:42 schreef Bonobo11 het volgende:
Zo weer bijgelezen! :)

Lekker intervalletje 4x1k gelopen gisteren en straks als ik uitgeslapen ben lekker naar de sportschool.
Voor de geinteresseerden: Squat, bench press, barbell row.

[..]

Omdat die met de zon hoog aan de hemel in de woestijn een smal figuur moet hebben om relatief weinig zon te vangen.
http://ilikeitishareit.bl(...)-directly-above.html

En oh ja, na ca. 1500 km zijn de asics nimbus 14 gedegradeerd naar GymShoe en heb ik de Saucony ride6 voor de LDL binnen.
[ afbeelding ]
Hippe schoenen :Y

En ik dacht, hee, een nieuwe in het topic :D is het RD met z'n nieuwe avatar :R

ET, hoe gaat t nu?
pi_128860532
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 01:37 schreef winterstorm666 het volgende:
http://www.jolandalinschooten.blogspot.nl/

blijft oneindig mooi om te lezen.....
Haar boek Eenzame uren is ook zeker de moeite waard om te lezen. Niet dat ze zo fantastisch schrijft, maar het zijn wel mooie verhalen over hardlopen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')