abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128818391

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_128818492
:D
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_128819000
^O^

werkt voor mij perfect tegen mijn te lage bloeddruk.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_128819318
Vanavond een dilemma:
- Ga ik dat computerprobleempje bij mijn moeder oplossen of ga ik hardlopen?
- Als ik naar mijn moeder ga kan ik zondag pas weer lopen....
- Dan maar gaan lopen? Maar ik had het mijn moeder beloofd...
- Allebei dan maar? Maar ga ik dan eerst lopen, of...
:? :|W

De (simpele) oplossing:
Hardlopend naar mijn moeder, computerprobleempje opgelost en daarna in de schemering via een hele ruime omweg weer hardlopend naar huis.
Moeder blij en ik blij, want heerlijk gelopen :D

SPOILER
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:30:50 #5
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128819445
terug.... man, mna het stelde allemaal niet zo veel voor, 5km in een tempo van 6min/km maar wat heb ik lekker gelopen, lekker over een zacht bospad, rondjes van 1,25km
zelden zo'n blije 5km gelopen... ben ik volledig hersteld? verre van...maar het voelt wel een stuk beter dan 3 weken geleden en heb het gevoel dat, als ik de boel niet forceer rustig om de dag een loopje kan doen en dit langzaam opbouwen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_128819545
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
terug.... man, mna het stelde allemaal niet zo veel voor, 5km in een tempo van 6min/km maar wat heb ik lekker gelopen, lekker over een zacht bospad, rondjes van 1,25km
zelden zo'n blije 5km gelopen... ben ik volledig hersteld? verre van...maar het voelt wel een stuk beter dan 3 weken geleden en heb het gevoel dat, als ik de boel niet forceer rustig om de dag een loopje kan doen en dit langzaam opbouwen
^O^ Goed om te horen
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:33:14 #7
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128819553
quote:
mooi! Lekker rustig uitbouwen.

Ik ga waterpas :W
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_128819689
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:28 schreef GlenHighland het volgende:
Vanavond een dilemma:
- Ga ik dat computerprobleempje bij mijn moeder oplossen of ga ik hardlopen?
- Als ik naar mijn moeder ga kan ik zondag pas weer lopen....
- Dan maar gaan lopen? Maar ik had het mijn moeder beloofd...
- Allebei dan maar? Maar ga ik dan eerst lopen, of...
:? :|W

De (simpele) oplossing:
Hardlopend naar mijn moeder, computerprobleempje opgelost en daarna in de schemering via een hele ruime omweg weer hardlopend naar huis.
Moeder blij en ik blij, want heerlijk gelopen :D

SPOILER
Creatieve oplossing ^O^

Ik ben helemaal in mijn element vandaag. Weet nu definitief waar ik kom te wonen volgende week en een halve kilometer van mijn huis ligt een park, waar vanuit een trail van meer dan 50km naar het noorden loopt langs een rivier, en als ik naar het zuiden ga dan heb ik een trail van meer dan 30km langs een gigantisch mooi meer. Kan niet wachten om er te gaan lopen :s)

http://en.wikipedia.org/wiki/East_Lake_Sammamish_Trail
http://en.wikipedia.org/wiki/Sammamish_River_Trail
The sun in your Eyes
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:36:32 #9
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128819725
en er komt nooit iemand in het gebiedje waar ik gelopen heb...dus heerlijk rustig met alleen dit geluid om je heen
pi_128819773
quote:
Gelukkig RD, hoop dat je snel weer je oude ritme kan oppikken.
The sun in your Eyes
pi_128819831
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef Onama het volgende:

[..]

Creatieve oplossing ^O^

Ik ben helemaal in mijn element vandaag. Weet nu definitief waar ik kom te wonen volgende week en een halve kilometer van mijn huis ligt een park, waar vanuit een trail van meer dan 50km naar het noorden loopt langs een rivier, en als ik naar het zuiden ga dan heb ik een trail van meer dan 30km langs een gigantisch mooi meer. Kan niet wachten om er te gaan lopen :s)

http://en.wikipedia.org/wiki/East_Lake_Sammamish_Trail
http://en.wikipedia.org/wiki/Sammamish_River_Trail
Nice, lekker trailen :)
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:38:53 #12
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128819837
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef Onama het volgende:

[..]

Gelukkig RD, hoop dat je snel weer je oude ritme kan oppikken.
inderdaad, mijn grote voordeel is dat ik niet op snelheid hoe te trainen...puur op langzame kilometers dus ik hoop dat een stuk "makkelijker" gaat
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:46:26 #13
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128820194
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:14 schreef Quoi het volgende:
Nou dan doe je mooi niet genoeg :{w :P
Ik doe zelfs teveel...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_128820321
_O- nice!! GH

RD super om te lezen!
pi_128820982
quote:
Wat super voor je! Dat het maar zo goed blijft gaan!
This whole world is wild at heart and weird on top
  donderdag 11 juli 2013 @ 00:06:36 #16
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128821020
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 00:05 schreef Lula het volgende:

[..]

Wat super voor je! Dat het maar zo goed blijft gaan!
laten we het inderdaad hopen..maar 5km is nog geen 40km LDL dus laten we nog niet te vroeg juichen ;)
  donderdag 11 juli 2013 @ 00:33:43 #17
92409 Twinky
Little star.
pi_128821948
quote:
joepie!
pi_128822364
Fijn rd! :*
Ja doei.
pi_128824465
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
en er komt nooit iemand in het gebiedje waar ik gelopen heb...dus heerlijk rustig met alleen dit geluid om je heen
Klinkt goed. Ook dat je lekker gehobbeld hebt. O+
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_128824469
Het was gisteren echt een hardloopdag, iedereen heeft heerlijk gelopen zo te lezen. :)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 11 juli 2013 @ 06:30:31 #21
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128824554
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2013 05:38 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Klinkt goed. Ook dat je lekker gehobbeld hebt. O+
maar de speurtocht is nog niet over.
Volgens de fysio zou de pijn, na 3 weken niet lopen, weg moeten zijn.
Dus vandaag zijn er rontgenfotos gemaakt en volgende week echo's om te kijken waar de pijn nu precies vandaan komt zodat we het veel doelgerichter kunnnen behandelen.
  donderdag 11 juli 2013 @ 06:45:22 #22
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128824592
heb wel een mooi scrabbleworrd over gehouden aan het bezoek aan de fysio, ontstoken schaambeenvoeg
pi_128824593
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 06:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Dus vandaag zijn er rontgenfotos gemaakt en volgende week echo's om te kijken waar de pijn nu precies vandaan komt zodat we het veel doelgerichter kunnnen behandelen.
Duimen dus dat je maar snel een doeltreffende behandeling kan krijgen!
pi_128824623
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 05:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Het was gisteren echt een hardloopdag, iedereen heeft heerlijk gelopen zo te lezen. :)
Het was gelukkig wat koeler gisteren.
Ik heb ook een heerlijke Evy les gehad en haalde zonder moeite de intervals.
Morgen weer een stapje omhoog, week 6. :)
pi_128824699
Lekker RD!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_128824700
Oeh, het lijkt niet echt warm deze ochtend. Ik denk dat ik na m'n werk meteen m'n schoenen aantrek voor m'n intervaltraining, i.p.v vanavond. Intervallen met dit weer O+
  Moderator donderdag 11 juli 2013 @ 07:17:27 #27
155227 crew  Guppy
dus
pi_128824726
Ik hoop dat ik vanavond kan gaan. Dan maar niet naar de stad voor nieuwe broeken! Tenzij werk weer roet in het eten gooit
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_128824974
Ik heb mijn vrouw ook opgegeven voor de 10km bij de Loch Ness marathon.
Voordat ze trainde liep ze nog niet eens 500meter aan 1 stuk.
Ook zij is met les 1 van Evy begonnen. Het nadeel van de lessen van Evy is dat zij jou niet 5 km aan 1 stuk leert lopen maar 30 minuten aan 1 stuk.
Dat is ook voor de meeste ongeveer 5km maar niet voor mijn vrouw. Zij loopt daarvoor ietsje te langzaam. Maar snelheid komt vanzelf dus is ze verder gegaan met de 5 tot 10 schema. Alleen op de dagen dat ze een X aantal km moest lopen, hebben wij het schema wat aangepast.
Na dat schema liep ze nog steeds geen 10 km aan 1 stuk. Dus zijn we nu de 10 tot 15 aan het volgen. Ook hier kijken we naar de training en of zij dat moet kunnen halen.
Vanochtend (zij is wel een ochtend mens) stond er 8 km die ze moest lopen.

En voila:

http://www.endomondo.com/workouts/214635669/8725230

O+
(Ik ben trots!)

Dat komt in Schotland helemaal goed! :Y
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 juli 2013 @ 08:01:21 #29
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128824985
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 07:58 schreef streamnl het volgende:
Ook zij is met les 1 van Evy begonnen. Het nadeel van de lessen van Evy is dat zij jou niet 5 km aan 1 stuk leert lopen maar 30 minuten aan 1 stuk.
Dat is ook voor de meeste ongeveer 5km maar niet voor mijn vrouw. Zij loopt daarvoor ietsje te langzaam. Maar snelheid komt vanzelf dus is ze verder gegaan met de 5 tot 10 schema. Alleen op de dagen dat ze een X aantal km moest lopen, hebben wij het schema wat aangepast.
Na dat schema liep ze nog steeds geen 10 km aan 1 stuk. Dus zijn we nu de 10 tot 15 aan het volgen. Ook hier kijken we naar de training en of zij dat moet kunnen halen.

En voila:

O+
(Ik ben trots!)

Gefeliciteerd mevrouw StroomNL
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:04:15 #30
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128824996
Goed hoor ^O^

Net weer lekker gefietst O+
F means you're fucked
  Moderator donderdag 11 juli 2013 @ 08:04:17 #31
155227 crew  Guppy
dus
pi_128824997
Ik kan m niet zien, want mobiel, maar supergoed Lady Streamnl *O*

Ik hoop ook geen 5km in een half uur hoor. Ik werk er wel aan, maar tot die tijd is het niet anders. En m'n eerste 10km liep ik in 1:08:nogwat. Maar dat maakt niet uit :) ik rende en dat was al zoveel beter dan op de bank zitten!!

[ Bericht 6% gewijzigd door Guppy op 11-07-2013 08:09:49 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_128825017
Had er niet iemand een Suunto horloge te koop staan ofzo? Maat van me zoekt nog een horloge, maar vindt nieuw toch net iets te duur voor de aantal uren/kilometers die hij maakt, dus is tweedehands een goede optie.
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:08:07 #33
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128825023
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:07 schreef Levitas het volgende:
Had er niet iemand een Suunto horloge te koop staan ofzo? Maat van me zoekt nog een horloge, maar vindt nieuw toch net iets te duur voor de aantal uren/kilometers die hij maakt, dus is tweedehands een goede optie.
Kom er maar in Swetsenegger
F means you're fucked
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:08:22 #34
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_128825028
Woensdag pace 20 seconden hoger dan zaterdag.

Zal het weer daar wat mee te maken hebben :?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:09:10 #35
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128825041
Overigens is een tweedehand Suunto nog een stuk duurder dan veel nieuwe garmins, brytons, timex, of polars
F means you're fucked
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:15:40 #36
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128825095
Missus Stream ^O^
pi_128825125
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Kom er maar in Swetsenegger
Ah, Swets ja! Is dat hét horloge met privé satelliet?! :o
pi_128825237
Mooi streamnl, begin nu ook benieuwd tot worden naar ms. stream :P
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:31:06 #39
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128825253
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:18 schreef Levitas het volgende:

[..]

:Y
F means you're fucked
pi_128825306
Mijn FR305 is soms zo traag dat ik het idee heb dat de satelliet nog gelanceerd moet worden.
pi_128825363
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 06:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Mooi dat het de goede kant op gaat! Maar nu nog hopen dat het inderdaad verder goed behandeld kan worden. Altijd wel spannend natuurlijk. Succes er nog even mee! Komt vast helemaal goed!

Ik zat gisteren mooi te vertellen dat ik mijn knie helemaal niet heb gevoeld, maar zat me net te bedenken dat dat niet zo gek is als je aan de ibuprofen 600 zit. Nog maar even afwachten dus :).
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:40:58 #42
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128825389
600? dat is half de dagelijkse dosis..
Vitamine I O+
pi_128825428
quote:

O+
(Ik ben trots!)

Je vrouw is goed bezig! *O* Kan ze volgend jaar mee naar de leudaltrail! :)

Wel gezellig als jullie straks ook samen een beetje kunnen trainen enzo, samen naar wedstrijdjes. Erg leuk! Wil ze zelf ook een beetje de trail op enzo? :P
pi_128825431
Mogguh allemaal.. tikkie spierpijn in de kuiten van de bijna 9km LDL (ja, 9km is ver voor mij :P ) van gisteren.. maar het was het waard, wat heb ik lekker gelopen. Nieuwe route ontdekt waar ik heerlijk alleen liep tussen de weides en stukjes bos.. Wat heb ik genoten daar! Hoe verder je kan lopen, hoe makkelijker het wordt om leuke looproutes te ontdekken!
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:46:16 #45
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128825466
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:44 schreef CRX_master het volgende:
Mogguh allemaal.. tikkie spierpijn in de kuiten van de bijna 9km LDL (ja, 9km is ver voor mij :P ) van gisteren.. maar het was het waard, wat heb ik lekker gelopen. Nieuwe route ontdekt waar ik heerlijk alleen liep tussen de weides en stukjes bos.. Wat heb ik genoten daar! Hoe verder je kan lopen, hoe makkelijker het wordt om leuke looproutes te ontdekken!
9km is ook niet nix ^O^
F means you're fucked
pi_128825469
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
600? dat is half de dagelijkse dosis..
Vitamine I O+
Mag hem 3x op een dag, en als dat niet genoeg is mag er ook nog de gewone hoeveelheid paracetamol bij :P. Maar dat is gelukkig niet nodig.
pi_128825553
quote:
ik zag je route, zitten mooie stukkies tussen inderdaad, ook leuk om te zien op je track hoe je op het eind toch nog even rechts gaat ipv links, om nog even door te lopen :D
pi_128825575
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:52 schreef Guard het volgende:

[..]

ik zag je route, zitten mooie stukkies tussen inderdaad, ook leuk om te zien op je track hoe je op het eind toch nog even rechts gaat ipv links, om nog even door te lopen :D
Ja lol, het ging zo lekker.. wilde niet naar huis :D
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 juli 2013 @ 09:02:46 #49
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128825725
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:18 schreef Levitas het volgende:

[..]

De enige echte. GPS fix in 1 seconde!
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:03:03 #50
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_128825730
Goed bezig mr & mss stream :)
Ecosia
pi_128825750
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:31 schreef YUR het volgende:

[..]

:Y
Haha, dan zou ik m'n maat mijn Timex moeten verkopen. Kan ik de privé satelliet overnemen!

Eigenlijk dacht ik altijd dat Suunto te vergelijken was met Garmin enzo, maar dan heb ik het kennelijk toch mis. Kan nu ook geen "research" doen, ben hard aan het werk ( :') )
pi_128825758
RD, Jump, Mevrouw Stream en CRX Goed bezig!
_O_
Hoop dat ik niemand vergeten ben... :P
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:04:39 #53
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_128825770
quote:
voor mij ook de reden geweest om vooral verder de willen. Mn 5km rondje werd ook wat saai ;)
Ecosia
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 juli 2013 @ 09:04:59 #54
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128825779
Maar ik heb maar besloten 'm te houden. Schappelijke prijs om 'm te verkopen zou zo rond de 275 liggen en dan moet ik er nog teveel bijleggen voor een ambit 2s. En dat is gewoon teveel waardedaling in een maand of 8.
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:08:39 #55
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128825834
Mensen...ik twijfel tussen een Camelbak Octane LR en een Camelbak Octane XCT. De LR heeft een 2L waterzak op heuphoogte en de XCT een 3L waterzak hoog op de rug. De LR heeft verder meer bergruimte dan de XCT.

Ik vraag me af of ik ooit 3L water nodig ga hebben onderweg....in de marathonvoorbereiding kwam ik op ruim 1 liter tijdens de langste duurlopen.

Maar...ik weet niet wat de voors en tegens zijn van de plaatsing van de waterzak.

Iemand hier ideeen over of links naar andere fora met mensen die hier meer ervaring mee zouden moeten hebben?
F means you're fucked
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:12:06 #56
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128825902
3 L Yur :o Ga je op de ultra tour?
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:15:17 #57
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_128825967
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:08 schreef YUR het volgende:
Mensen...ik twijfel tussen een Camelbak Octane LR en een Camelbak Octane XCT. De LR heeft een 2L waterzak op heuphoogte en de XCT een 3L waterzak hoog op de rug. De LR heeft verder meer bergruimte dan de XCT.

Ik vraag me af of ik ooit 3L water nodig ga hebben onderweg....in de marathonvoorbereiding kwam ik op ruim 1 liter tijdens de langste duurlopen.

Maar...ik weet niet wat de voors en tegens zijn van de plaatsing van de waterzak.

Iemand hier ideeen over of links naar andere fora met mensen die hier meer ervaring mee zouden moeten hebben?
die van mij zit op mn rug. 2 a 3 liter.
Ik vind dat ideaal :)
Ecosia
pi_128826007
Ben ook nog steeds rustig op zoek, maar dan wel tweedehands :P 2L water is al veel, maar wil ook genoeg pakruimte ivm jas en ehbonoodset enzovoort voor als ik hier de peaks in ga :)
Ja doei.
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:21:57 #59
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128826094
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:12 schreef Quoi het volgende:
3 L Yur :o Ga je op de ultra tour?
My thoughts exactly. Ik zou voor de 2L gaan met meer bergruimte. Daar lijk je m.i. meer aan te hebben dan 3L vocht.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:22:35 #60
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128826107
Het gaat om de plaatsing van de waterzak mensen, niet de 2L of 3L :') Die discussie hebben wij gisteren al uitgebreid gevoerd.
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:22:47 #61
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128826112
Ja, zo dacht ik eigenlijk ook. En je kunt m ook weer bijvullen indien nodig natuurlijk.
Maar ik werd ineens verrast door de plaats van de bladder
F means you're fucked
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:23:21 #62
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128826123
F means you're fucked
pi_128826188
quote:

En voila:

O+
(Ik ben trots!)

Goed bezig!!! ^O^ En wat knap!
Kan een hoop dingen niet zien bij Endomondo, maar de afstand in ieder geval wel. _O_
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:31:35 #64
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128826284
quote:

Dat is ook voor de meeste ongeveer 5km maar niet voor mijn vrouw. Zij loopt daarvoor ietsje te langzaam.
Dat is niet af te vangen met een generiek schema. Ook in loopgroepen zitten dit soort verschillen. Ik loop misschien 8/9km in een training en iemand anders doet dan 5/6km. Als je tot 5km wilt trainen met een schema moet je een specifiek schema maken voor jezelf, dat is Evy niet.

Overigens wel leuk dat je vriendin nu ook loopt, be it 3 of 5 km :)
pi_128826288
quote:
Wel een gaaf initiatief, maar ik heb toch liever dat de route gewoon met bordjes staat aangegeven.

edit: maar misschien ga ik de veluwezoom-route eens rustig uitzoeken. Ik begin al aardig wat paden te kennen daar, dus als ik hem eenmaal in mijn geheugen heb...

[ Bericht 10% gewijzigd door Saysem op 11-07-2013 09:42:05 ]
pi_128826304
Hier: http://www.dirty-pages.ne(...)a1378944ce7f6601d9d7
Zeggen ze dat een waterzak op je heupen vooral lastiger is met schoonmaken.

En hier zeggen ze ook nog e.e.a. http://www.runningandramb(...)ctane-lr-review.html

[ Bericht 27% gewijzigd door hatsaflats op 11-07-2013 09:39:10 ]
pi_128826681
Hallo, ook ik ga beginnen met hardlopen met mijn vriendin :).
Nu is het zo dat ik een verkorte achillespees heb waardoor ik met zooltjes van de podotherapeut loop.

Heb ik hierdoor nog speciale schoenen nodig? (uiteraard hardloopschoenen die fijn en goed sluiten).
Omdat mijn zooltje mijn voet al "recht" houdt.

Omdat we tegelijk beginnen en beide niet weten of het wel leuk is willen we niet meteen schoenen van ¤150 per paar aanschaffen.
pi_128826750
quote:
Twee héle mooie op héle korte afstand (Mookerheide en Sint Jansberg)! *O*
Ik ga moed en uithoudingsvermogen verzamelen om dat een keer te doen.
pi_128826776
Ga langs een hardloopwinkel (runnersworld of run2day ofzo) en laat je adviseren :)
Ja doei.
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:55:01 #70
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128826791
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ga langs een hardloopwinkel (runnersworld of run2day ofzo) en laat je adviseren :)
Dit :Y Vooral omdat je al met een zooltje loopt.
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:57:28 #71
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128826844
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:32 schreef hatsaflats het volgende:
Hier: http://www.dirty-pages.ne(...)a1378944ce7f6601d9d7
Zeggen ze dat een waterzak op je heupen vooral lastiger is met schoonmaken.

En hier zeggen ze ook nog e.e.a. http://www.runningandramb(...)ctane-lr-review.html
Thanks ^O^
F means you're fucked
pi_128826916
}:| Dag vol deadlines, stukken die uiterlijk 12.00 uur vannacht bij de belastingdienst ingediend moeten zijn anders krijgen klanten boetes. Helaas niet lopen vandaag.

Morgen wel!
pi_128827290
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:53 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Twee héle mooie op héle korte afstand (Mookerheide en Sint Jansberg)! *O*
Ik ga moed en uithoudingsvermogen verzamelen om dat een keer te doen.
:) Tot oktober ga ik Jansberg + Mookerhei nog een keer of drie doen. Een van de mooiste routes in de buurt!
pi_128827449
muiske en streepje-stippel. een keer meeten?
muiske er zijn ook shortcuts die niet zo hoog zijn dus voor ieder nivo bereikbaar.
pi_128827529
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:27 schreef winterstorm666 het volgende:
muiske en streepje-stippel. een keer meeten?
muiske er zijn ook shortcuts die niet zo hoog zijn dus voor ieder nivo bereikbaar.
Klinkt als een goed plan! Ik kan de grote(re) hoogteverschillen waarschijnlijk nog niet aan, en moet nog wel wat meer kilometers maken denk ik. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')