Wel als je diep zit met je hoofd. Zo'n punt is alleen ideaal als je alleen maar recht vooruit kijkt, maar dat doe je lang niet altijd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:00 schreef Felagund het volgende:
Bloempothelm ziet er niet uit. Is dat echt aerodynamischer?
Geen fan van?quote:
Die goede ouwe tijd, he Karina?quote:
Zou Marianne Vos die ook dragen?quote:
Claudia welquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Marianne Vos die ook dragen?
Ja dat is nog niet eens zo lang verplicht, kun je je niet meer voorstellen.quote:
Ja, prima showtje is dat altijd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel hoor. Toffe kwis ook die hij presenteert, mes op tafel.
ik ook, maar gelukkig moet ik werken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik kan de hele dag naar die man luisteren. Geweldig.
Ik vind hem niet zo goed.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik kan de hele dag naar die man luisteren. Geweldig.
Daar zit wat in ja, dan kun je tenminste met je hoofd nog van positie van wisselen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wel als je diep zit met je hoofd. Zo'n punt is alleen ideaal als je alleen maar recht vooruit kijkt, maar dat doe je lang niet altijd.
Sinds Kivilev's dood is dat verplicht. Ongelooflijk dat je voor die tijd gewoon met je blote harses een berg mocht affietsen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is nog niet eens zo lang verplicht, kun je je niet meer voorstellen.
Toch al wel een aantal jaar dacht ik zo....ik vind het vrij logisch als je een helm op je punthoofd hebt en de berg met 80 km/h naar beneden sjeesjtquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is nog niet eens zo lang verplicht, kun je je niet meer voorstellen.
Ook na zijn dood mocht je nog een paar jaar bij finish bergop je helm afdoen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds Kivilev's dood is dat verplicht. Ongelooflijk dat je voor die tijd gewoon met je blote harses een berg mocht affietsen.
Kivilev en Casartelli hadden de verplichting graag wat eerder gezien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Toch al wel een aantal jaar dacht ik zo....ik vind het vrij logisch als je een helm op je punthoofd hebt en de berg met 80 km/h naar beneden sjeesjt
Alsof een helm dan iets uitmaakt heb ik altijd het idee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Toch al wel een aantal jaar dacht ik zo....ik vind het vrij logisch als je een helm op je punthoofd hebt en de berg met 80 km/h naar beneden sjeesjt
Niet, tenzij extreem naief.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:05 schreef reddevil1408 het volgende:
Dus er wordt toch gebruikt, maar in mindere maten. Hoe kun je dan van een "schone" sport spreken?
Hij had het over het geheel, maar ja bij andere sporten wordt er niet gecontroleerd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:05 schreef THEFXR het volgende:
Aai, ram, schoon geleverd?
en bij zorgdrager kwam er 85/95% uit, whahaha
Zijn doping kaak.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Herman heeft wat te verbergen, want de baard staat hem niet.
De menselijke maat is terug!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:05 schreef THEFXR het volgende:
Aai, ram, schoon geleverd?
en bij zorgdrager kwam er 85/95% uit, whahaha
Marginal gains.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:06 schreef Felagund het volgende:
Minder of anders dopinggebruik lijkt mij een essentiele vraag.
Ja, automobilisten met gordel om kunnen ook verongelukken, maar het is echt wel veiliger.quote:
Als je recht op je gezicht valt heeft een helm nog steeds geen zin. Hij viel ook in een redelijk veilige afdaling.quote:
Bij Casartelli in ieder geval had dat weinig geholpen (Kililev weet ik niet). Een helm beschermt maar een klein deel van het hoofd helaas. Ook met helm blijf je kwetsbaar, zie bijvoorbeeld Weylandt, die ook overleed (mede) door een klap op zijn gezicht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kivilev en Casartelli hadden de verplichting graag wat eerder gezien.
Zag laatst nog een paar foto's van een ongeluk waar de auto een dakkapel in de voorruit had. Eigen schuld dikke bult.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, automobilisten met gordel om kunnen ook verongelukken, maar het is echt wel veiliger.
Was Kivilev zijn dood niet extra cru omdat hij vlak daarvoor zijn helm af had gezet?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:07 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Bij Casartelli in ieder geval had dat weinig geholpen (Kililev weet ik niet). Een helm beschermt maar een klein deel van het hoofd helaas. Ook met helm blijf je kwetsbaar, zie bijvoorbeeld Weylandt, die ook overleed (mede) door een klap op zijn gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |