quote:
Marts jasje is al geel dus dat valt niet op.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wel de goede kant op, het waait erg daar zo te zien, straks pist-ie nog tegen de wind in...
Door die helm werkt epo niet.quote:
Daar vinden ze alleen maar Big Mac resten in zijn urine.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:47 schreef reddevil1408 het volgende:
Keepers niet......heeft Verhoeven even geluk.
Die heeft toch geen duurvermogen nodig? Hoewel het nog steeds nuttig kan zijn voor herstelvermogen.quote:
Daarom.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft toch geen duurvermogen nodig? Hoewel het nog steeds nuttig kan zijn voor herstelvermogen.
Ik zou het ook wel willen zien. Wat ik niet snap waarom het 2 weken moet duren voordat een uitslag bekend is.quote:
Lekker voor een golden shower.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
De pisliefhebber zul je bedoelen.
doping = meer uithoudingsvermogen = langer trainen = beter keepenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft toch geen duurvermogen nodig? Hoewel het nog steeds nuttig kan zijn voor herstelvermogen.
Cavendish vroeg daar vandaag ook om, maar Pineau begreep het niet en doet alsof hij door supporters belaagd is.quote:
Ik vind het ook een kromme redanatie hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
doping = meer uithoudingsvermogen = langer trainen = beter keepen
De ZDF zend dan de Tour ook pas een jaar niet meer uit.....quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:49 schreef reddevil1408 het volgende:
Sinds de ZDF het wielrennen niet meer uitzend winnen die duitsers verdomd veel: Kittel, Greipel, Martin....
Dan hoeven ze het dus niet te censureren inderdaadquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:50 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof er meer te zien zou zijn dan een bilspleet
Omdat het wel goed getimed moet worden, want dat is spectaculair. De scène Riccò en zoquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel willen zien. Wat ik niet snap waarom het 2 weken moet duren voordat een uitslag bekend is.
Dat is zo gepland.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:49 schreef THEFXR het volgende:
Marion Jones, sprinster gebruikte EPO om beter/langer te kunnen trainen.
Ram ligt weer hopeloos achter
Ram is idd (onbewust) naïef.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:49 schreef THEFXR het volgende:
Ze kunnen een aardig Oost-Duits team opstellen ja, met de looks van Martin, Kittel, Degenkolb enzo.quote:
Sowieso wordt er altijd alleen maar aan het duurvermogen gedeelte van voordeel uit epo gedacht. Elke keer maar weer voorbij gaan aan het trainingsvoordeelquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:49 schreef THEFXR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |