hahahahahhaahaquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo!
over de kat van JBquote:
Neem je die kat mee naar de BBQ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook![]()
Zelfs fas!nou ja, n beetje dan
nee, dat vind ik zieligquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neem je die kat mee naar de BBQ?ik wil hem aaien.
ik ging hem heus niet knijpen hoorquote:
zeg ik over jouw poesje toch ook niet?quote:
Die is dan ook prachtig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
zeg ik over jouw poesje toch ook niet?
'ons pup'quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef muiisjj het volgende:
[..]
Ja makkelijke uitweg!
Doe ik niet, we wonen samen met ons pup.
Maak het niet voor dit uit
Vreselijk, echt.quote:
quote:doeche , aankleden, haren doen, bruiloft van me nichie
hoezo spannend?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
Jeeeeeeej mijn neefje komt eraan!! Spaaannneeeendd
op visite?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
Jeeeeeeej mijn neefje komt eraan!! Spaaannneeeendd
Oh ja, dan klinkt het wel logisch ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk dat ons veer op het punt staat tante te worden
Juistquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk dat ons veer op het punt staat tante te worden
Doe dan niet zo stoerquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja maar ik wist dat haar broer een baby verwachtte daarom
Ben er net, wordt wel nachtwerk vrees ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja maar ik wist dat haar broer een baby verwachtte daarom
Hahaha ja man, ben ik tante Vera straksquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw, dan moet je je wel heel oud voelen he?
Meh... We'll seequote:Op woensdag 10 juli 2013 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je krijgt rammelende eierstokken, wedden
nou jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw, dan moet je je wel heel oud voelen he?
Watquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben er net, wordt wel nachtwerk vrees ikMaar kan echt niet wachten. Word de eerste baby in m'n leven die ik vast ga houden
gewoon allemaal de kamer in en filmen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Watde hele familie op de gang wanneer ze ligt te bevallen
![]()
Dat gaat bij mij echt niet gebeurenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon allemaal de kamer in en filmen.
HD camera op je mossel gerichtquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat doe ik wel wanneer ik bezwangerd word.quote:
vergeet je boy fyah van superfly producties nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik wel wanneer ik bezwangerd word.
Ze ligt boven, ik zit beneden met mijn vader en haar broer en mijn moeder is als enige boven bij ze (samen met verloskundige dan)quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
![]()
vreselijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze ligt boven, ik zit beneden met mijn vader en haar broer en mijn moeder is als enige boven bij ze (samen met verloskundige dan)
Waarom is dat nou weer vreselijk?quote:
ik vind dat vreselijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer vreselijk?Ze wou het zelf, ik heb er niet om gevraagd ofzo. Ieder z'n ding, hoor.
Waarom bellen ze niet gewoon als het bijna zover is ofzo dan, hele nacht wachten gaat ook wel vervelenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze ligt boven, ik zit beneden met mijn vader en haar broer en mijn moeder is als enige boven bij ze (samen met verloskundige dan)
Weet ik niet, ze wouden dit graag en tja, wanneer het 'bijna' zo ver is, straks mis je net dat momentquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom bellen ze niet gewoon als het bijna zover is ofzo dan, hele nacht wachten gaat ook wel vervelen
Maar jij staat ook in de kamer tijdens de bevalling of?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze wouden dit graag en tja, wanneer het 'bijna' zo ver is, straks mis je net dat moment![]()
Ik vind het niet erg hoor, of ik nou thuis achter m'n laptop zit of hierSlaap thuis ook niet voor half 2.
welk moment? jullie rennen allemaal naar het bed wanneer het eruit glibberd?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze wouden dit graag en tja, wanneer het 'bijna' zo ver is, straks mis je net dat moment![]()
Ik vind het niet erg hoor, of ik nou thuis achter m'n laptop zit of hierSlaap thuis ook niet voor half 2.
Nee, als het kindje er is denk ik wel dat we gauw de kamer in mogen komenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar jij staat ook in de kamer tijdens de bevalling of?
Loop niet zo te zeiken, iedereen doet dit op een andere manier, wij/zij doen dit op een andere manier dan jij zou willen, dat is nu wel duidelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
welk moment? jullie rennen allemaal naar het bed wanneer het eruit glibberd.
ik zeik niet ik vraag je iets. Ik editte er een vraagteken bij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Loop niet zo te zeiken, iedereen doet dit op een andere manier, wij/zij doen dit op een andere manier dan jij zou willen, dat is nu wel duidelijk.
O jammer, lijkt me srs vet om een vagina tijdens de bevalling te bestuderen (srs). Vind dat fascinerend hoe groot dat gat worden kanquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, als het kindje er is denk ik wel dat we gauw de kamer in mogen komen
jij wilt je hoofd wel even erin steken zekerquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O jammer, lijkt me srs vet om een vagina tijdens de bevalling te bestuderen (srs). Vind dat fascinerend hoe groot dat gat worden kan
mk pls, don't go dirtyquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij wilt je hoofd wel even erin steken zeker
Als ze gevraagd had om in de kamer te zijn had ik het ook gedaan hoor. Zou dat proces ook wel een keer mee willen maken iddquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O jammer, lijkt me srs vet om een vagina tijdens de bevalling te bestuderen (srs). Vind dat fascinerend hoe groot dat gat worden kan
Daar heb ik ooit een filmpje van gezien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij wilt je hoofd wel even erin steken zeker
Ja ik ook, maar die vrouw had ook echt gigaaaantische schaamlippenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een filmpje van gezien.
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar die vrouw had ook echt gigaaaantische schaamlippenKon toch niet echt zijn?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maarja er kunnen ook amsterdamse paaltjes in iemands kont gestopt worden
ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen eigenlijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar die vrouw had ook echt gigaaaantische schaamlippenKon toch niet echt zijn?
Linkje?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dmquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen eigenlijk
Eerst ff de poep van de muren schrapen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, als het kindje er is denk ik wel dat we gauw de kamer in mogen komen
Gewoon ff gegoogled op man puts head in vagina jwztochquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je m bij de hand ja? stuur m ook naar mij
Nou je bent bij deze uitgenodigd voor als ik ooit ga bevallen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke maar niet poepen dan he, dat is niet coolquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou je bent bij deze uitgenodigd voor als ik ooit ga bevallen.Als ik dan ook jouw vagina mag komen kijken bestuderen jouw bevalling.
Even kijkenquote:
gatverdamme man, nu slaap ik niet meer vannacht.quote:
Haha zal proberen nog even een darmspoelinkje te laten doen en alles leeg te maken voordat je er bent.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke maar niet poepen dan he, dat is niet cool.
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Eigen risico toch.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gatverdamme man, nu slaap ik niet meer vannacht.![]()
Eigenlijk zouden ze zo'n mogelijkheid moeten hebben, maar denk niet dat ze zin hebben in een slang in hun reet als ze weeën hebbenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha zal proberen nog even een darmspoelinkje te laten doen en alles leeg te maken voordat je er bent.
pics/vids?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik wel wanneer ik bezwangerd word.
Als hij goed ingebracht wordt en je spant je anus niet aan, dan hoef je er niet al te veel van te merken. Alleen misschien gebeurt dat aanspannen door de weeën wel idd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze zo'n mogelijkheid moeten hebben, maar denk niet dat ze zin hebben in een slang in hun reet als ze weeën hebben
Dit zouden we moeten vragen aan Willem Wever.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij goed ingebracht wordt en je spant je anus niet aan, dan hoef je er niet al te veel van te merken. Alleen misschien gebeurt dat aanspannen door de weeën wel idd.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit zouden we moeten vragen aan Willem Wever.
Finkers.quote:Volgens mijn moeder was het een pittige bevalling en zoals zo vaak gebeurt,
perste ze er eerst een flinke keutel uit
"Daar hoeft u zich helemaal niet voor te schamen, hoor", zei de vroedvrouw,
"Dat hoort allemaal bij een bevalling". En ze legde de keutel op de buik
van mijn moeder
Nee want die weeën zijn juist een gedwongen persbeweging voor die hele regio he, dus alles wordt eruit geperst. En het zou ook te maken hebben met fysieke druk op de darmen als dat kind eenmaal aan het zakken is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij goed ingebracht wordt en je spant je anus niet aan, dan hoef je er niet al te veel van te merken. Alleen misschien gebeurt dat aanspannen door de weeën wel idd.
Dus dat moet je net voor weten te zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee want die weeën zijn juist een gedwongen persbeweging voor die hele regio he, dus alles wordt eruit geperst. En het zou ook te maken hebben met fysieke druk op de darmen als dat kind eenmaal aan het zakken is.
Ik denk niet dat je dat zo exact kan plannen. Anders zouden alle vrouwen dat wel doen he.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus dat moet je net voor weten te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |