Ik ga een exotic nemen.quote:
Tuurlijk.quote:
Ik vind ze wel schattig met hun downieface en ze zijn redelijk sociaal ingesteld, voor zover dat kan bij een kat, dus misschien ooit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahahahahahah.
Ben je for real Fas?
Jij, een kat?
Net alsof mijn katten fucking asociaal zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind ze wel schattig met hun downieface en ze zijn redelijk sociaal ingesteld, voor zover dat kan bij een kat, dus misschien ooit.
Ja, daar heb jij drie miljoen verhalen over verteld.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Net alsof mijn katten fucking asociaal zijn.
Hey ik ben wd niet doe ff normaal zegquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar heb jij drie miljoen verhalen over verteld.
Zei je niet dat ze je 's ochtends gingen wakker krijsen, omdat ze eten wilden?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey ik ben wd niet doe ff normaal zeg
Weet ik veel dat hoor ik toch nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zei je niet dat ze je 's ochtends gingen wakker krijsen, omdat ze eten wilden?
Schattig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik veel dat hoor ik toch nietNee als Pumpkin merkt dat ik wakker ben dan maakt ze er ook gebruik van, dan gaat ze naast m'n kussen zitten en met d'r pootje op m'n neus tikken enz
![]()
Maar dat is schattig
Godverdomme wat een lelijke katquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fas!
Lenny zegt hai![]()
[ afbeelding ]
Is 'ie nou aan 't kwijlen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fas!
Lenny zegt hai![]()
[ afbeelding ]
The fuck is dat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fas!
Lenny zegt hai![]()
[ afbeelding ]
er is iets mis..quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fas!
Lenny zegt hai![]()
[ afbeelding ]
waar is zn mondjequote:
Kattenquote:
meer pics?quote:
Bende gij blind?quote:
Beetje een mix vanquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fas!
Lenny zegt hai![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje een mix van
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Beetje een mix van
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aardig accuraat ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje een mix van
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb alleen oog voor jouquote:
[..]
Beetje een mix van
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Beetje een mix van
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Beetje een mix van
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie bijna iemands schaamstreek op die middelste fotoquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo!
Chai doet een wiseje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie bijna iemands schaamstreek op die middelste foto
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie bijna iemands schaamstreek op die middelste foto
Ja, dat las ik. Valt me nog mee dat hij erkent dat hij te dik is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wist je al dat Braddie eigenlijk heel sociaal ingesteld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |