hoezo spannend?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
Jeeeeeeej mijn neefje komt eraan!! Spaaannneeeendd
op visite?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
Jeeeeeeej mijn neefje komt eraan!! Spaaannneeeendd
Oh ja, dan klinkt het wel logisch ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk dat ons veer op het punt staat tante te worden
Juistquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk dat ons veer op het punt staat tante te worden
Doe dan niet zo stoerquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja maar ik wist dat haar broer een baby verwachtte daarom
Ben er net, wordt wel nachtwerk vrees ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja maar ik wist dat haar broer een baby verwachtte daarom
Hahaha ja man, ben ik tante Vera straksquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw, dan moet je je wel heel oud voelen he?
Meh... We'll seequote:Op woensdag 10 juli 2013 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je krijgt rammelende eierstokken, wedden
nou jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw, dan moet je je wel heel oud voelen he?
Watquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben er net, wordt wel nachtwerk vrees ikMaar kan echt niet wachten. Word de eerste baby in m'n leven die ik vast ga houden
gewoon allemaal de kamer in en filmen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Watde hele familie op de gang wanneer ze ligt te bevallen
![]()
Dat gaat bij mij echt niet gebeurenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon allemaal de kamer in en filmen.
HD camera op je mossel gerichtquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat doe ik wel wanneer ik bezwangerd word.quote:
vergeet je boy fyah van superfly producties nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik wel wanneer ik bezwangerd word.
Ze ligt boven, ik zit beneden met mijn vader en haar broer en mijn moeder is als enige boven bij ze (samen met verloskundige dan)quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
![]()
vreselijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze ligt boven, ik zit beneden met mijn vader en haar broer en mijn moeder is als enige boven bij ze (samen met verloskundige dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |