Waarom is dat nou weer vreselijk?quote:
ik vind dat vreselijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer vreselijk?Ze wou het zelf, ik heb er niet om gevraagd ofzo. Ieder z'n ding, hoor.
Waarom bellen ze niet gewoon als het bijna zover is ofzo dan, hele nacht wachten gaat ook wel vervelenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze ligt boven, ik zit beneden met mijn vader en haar broer en mijn moeder is als enige boven bij ze (samen met verloskundige dan)
Weet ik niet, ze wouden dit graag en tja, wanneer het 'bijna' zo ver is, straks mis je net dat momentquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom bellen ze niet gewoon als het bijna zover is ofzo dan, hele nacht wachten gaat ook wel vervelen
Maar jij staat ook in de kamer tijdens de bevalling of?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze wouden dit graag en tja, wanneer het 'bijna' zo ver is, straks mis je net dat moment![]()
Ik vind het niet erg hoor, of ik nou thuis achter m'n laptop zit of hierSlaap thuis ook niet voor half 2.
welk moment? jullie rennen allemaal naar het bed wanneer het eruit glibberd?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze wouden dit graag en tja, wanneer het 'bijna' zo ver is, straks mis je net dat moment![]()
Ik vind het niet erg hoor, of ik nou thuis achter m'n laptop zit of hierSlaap thuis ook niet voor half 2.
Nee, als het kindje er is denk ik wel dat we gauw de kamer in mogen komenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar jij staat ook in de kamer tijdens de bevalling of?
Loop niet zo te zeiken, iedereen doet dit op een andere manier, wij/zij doen dit op een andere manier dan jij zou willen, dat is nu wel duidelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
welk moment? jullie rennen allemaal naar het bed wanneer het eruit glibberd.
ik zeik niet ik vraag je iets. Ik editte er een vraagteken bij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Loop niet zo te zeiken, iedereen doet dit op een andere manier, wij/zij doen dit op een andere manier dan jij zou willen, dat is nu wel duidelijk.
O jammer, lijkt me srs vet om een vagina tijdens de bevalling te bestuderen (srs). Vind dat fascinerend hoe groot dat gat worden kanquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, als het kindje er is denk ik wel dat we gauw de kamer in mogen komen
jij wilt je hoofd wel even erin steken zekerquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O jammer, lijkt me srs vet om een vagina tijdens de bevalling te bestuderen (srs). Vind dat fascinerend hoe groot dat gat worden kan
mk pls, don't go dirtyquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij wilt je hoofd wel even erin steken zeker
Als ze gevraagd had om in de kamer te zijn had ik het ook gedaan hoor. Zou dat proces ook wel een keer mee willen maken iddquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O jammer, lijkt me srs vet om een vagina tijdens de bevalling te bestuderen (srs). Vind dat fascinerend hoe groot dat gat worden kan
Daar heb ik ooit een filmpje van gezien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij wilt je hoofd wel even erin steken zeker
Ja ik ook, maar die vrouw had ook echt gigaaaantische schaamlippenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een filmpje van gezien.
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar die vrouw had ook echt gigaaaantische schaamlippenKon toch niet echt zijn?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maarja er kunnen ook amsterdamse paaltjes in iemands kont gestopt worden
ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen eigenlijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar die vrouw had ook echt gigaaaantische schaamlippenKon toch niet echt zijn?
Linkje?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dmquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |