Eerst ff de poep van de muren schrapen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, als het kindje er is denk ik wel dat we gauw de kamer in mogen komen
Gewoon ff gegoogled op man puts head in vagina jwztochquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je m bij de hand ja? stuur m ook naar mij
Nou je bent bij deze uitgenodigd voor als ik ooit ga bevallen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O jammer, lijkt me srs vet om een vagina tijdens de bevalling te bestuderen (srs). Vind dat fascinerend hoe groot dat gat worden kan
Oke maar niet poepen dan he, dat is niet coolquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou je bent bij deze uitgenodigd voor als ik ooit ga bevallen.Als ik dan ook jouw vagina mag komen kijken bestuderen jouw bevalling.
Even kijkenquote:
gatverdamme man, nu slaap ik niet meer vannacht.quote:
Haha zal proberen nog even een darmspoelinkje te laten doen en alles leeg te maken voordat je er bent.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke maar niet poepen dan he, dat is niet cool.
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Eigen risico toch.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gatverdamme man, nu slaap ik niet meer vannacht.![]()
Eigenlijk zouden ze zo'n mogelijkheid moeten hebben, maar denk niet dat ze zin hebben in een slang in hun reet als ze weeën hebbenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha zal proberen nog even een darmspoelinkje te laten doen en alles leeg te maken voordat je er bent.
pics/vids?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik wel wanneer ik bezwangerd word.
Als hij goed ingebracht wordt en je spant je anus niet aan, dan hoef je er niet al te veel van te merken. Alleen misschien gebeurt dat aanspannen door de weeën wel idd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze zo'n mogelijkheid moeten hebben, maar denk niet dat ze zin hebben in een slang in hun reet als ze weeën hebben
Dit zouden we moeten vragen aan Willem Wever.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij goed ingebracht wordt en je spant je anus niet aan, dan hoef je er niet al te veel van te merken. Alleen misschien gebeurt dat aanspannen door de weeën wel idd.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit zouden we moeten vragen aan Willem Wever.
Finkers.quote:Volgens mijn moeder was het een pittige bevalling en zoals zo vaak gebeurt,
perste ze er eerst een flinke keutel uit
"Daar hoeft u zich helemaal niet voor te schamen, hoor", zei de vroedvrouw,
"Dat hoort allemaal bij een bevalling". En ze legde de keutel op de buik
van mijn moeder
Nee want die weeën zijn juist een gedwongen persbeweging voor die hele regio he, dus alles wordt eruit geperst. En het zou ook te maken hebben met fysieke druk op de darmen als dat kind eenmaal aan het zakken is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij goed ingebracht wordt en je spant je anus niet aan, dan hoef je er niet al te veel van te merken. Alleen misschien gebeurt dat aanspannen door de weeën wel idd.
Dus dat moet je net voor weten te zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee want die weeën zijn juist een gedwongen persbeweging voor die hele regio he, dus alles wordt eruit geperst. En het zou ook te maken hebben met fysieke druk op de darmen als dat kind eenmaal aan het zakken is.
Ik denk niet dat je dat zo exact kan plannen. Anders zouden alle vrouwen dat wel doen he.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus dat moet je net voor weten te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |