Tja ik wil ook gewoon de klassiekers in Spanje kunnen kijken en Engels voetbal. Wordt mij allemaal wat te duur zo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:45 schreef Emvem het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet? Wil je Nederlands, Engels of Italiaans voetbal zien kies je voor FOX. Wil je Spaans of Duits voetbal zien kies je dus voor Sport1.
Copa Libertadores, Copa Sudamericana, clásicos uit Uruguay, Chili en Brazilië?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je doelt natuurlijk op het Argentijnse voetbal, maar er zijn de afgelopen meerdere wedstrijden uit de Braziliaanse competitie op Sport1 te zien geweest.
Nee die allemaal niet, enkel de Braziliaanse competitie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:10 schreef reem het volgende:
[..]
Copa Libertadores, Copa Sudamericana, clásicos uit Uruguay, Chili en Brazilië?
Dat bedoel ik dus. Kijk,de Italiaanse liga spelen amper tot geen Nederlanders in en de rek is daar er wel een beetje uit als in aantrekkelijk voetbal met aansprekende teams. De enige liga die momenteel echt met kop en schouder boven alles uitsteekt als in aantrekkelijk en boeiend voetbal als vermaak is de Duitse Liga. Franse is waardeloos, om maar te zwijgen over de Portugese. Spaanse lijkt mij na het vertrek van Mourinho en het verval van Barcelona ook niet echt interessant meer op de derby's na en de Premier League lijkt ook aan een mindere periode te beginnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef reem het volgende:
Geen Zuid-Amerikaans voetbal. Gemiste kans.
Ik weet nou niet zo zeker of daar wel veel vraag naar is hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Laat dan de Turkse liga zien waar steeds meer landgenoten spelen en wat meer Zuid-Amerikaans voetbal zoals die van Argentinië en Brazilië, m.i. toch wel de meest interessante liga's van Zuid-Amerika.
Leuk, dan kan je over een paar jaar Nederlands voetbal helemaal niet meer live zien zoals de gemiddelde Belgisch club (of een abo nemen bij 3 verschillende providers)quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:14 schreef louter_genieten het volgende:
streams. weg met het grootkapitaal
Ik kijk voetbal buiten Feyenoord om puur ter ontspanning. Dan wil ik gewoon lekker languit op de bank liggen al kijkend naar de TV. Dus geen gekloot met brakke livestreams.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:14 schreef louter_genieten het volgende:
streams. weg met het grootkapitaal
Ook dat nog eens, haperende onscherpe kutbeelden...quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal buiten Feyenoord om puur ter ontspanning. Dan wil ik gewoon lekker languit op de bank liggen al kijkend naar de TV. Dus geen gekloot met brakke livestreams.
Je kond via internet wel een abbo afsluiten en het op je computer kijken (eventueel aansluiten op je tv). Weet niet of ze dat dit seizoen weer doen.quote:
Dit seizoen doet men dat weer, 150 euro voor een heel seizoen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:54 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
Je kond via internet wel een abbo afsluiten en het op je computer kijken (eventueel aansluiten op je tv). Weet niet of ze dat dit seizoen weer doen.
Klopt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:21 schreef HeatWave het volgende:
Voetbal is een luxeproduct, geen recht.
Levert minder op. Want je hebt dan zeker 1,5 miljoen abbo's nodig om hetzelfde omzet te genereren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:12 schreef Shreyas het volgende:
Fox sport zou zichzelf geliefder maken en meer klanten binden als ze de Eredivisie goedkoper zouden aanbieden dan EredivisieLive dat deed. Gewoon 10 euro per maand vragen, niet meer.
Verzin een eigen 'statement' en kopiëer niet van andere artikelen mits je er een bron bij zet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef henk3412 het volgende:
Voetbal hoort bij commerciële zenders. Van gemeenschapsgeld dient er sobere informatievoorziening gefinancierd te worden, dus een minimale samenvatting op het open net is voldoende.
De over the top programma's van de NOS slaan nergens op. Neem een Champions League wedstrijd: Tom Egberts in de studio, Bert van Marwijk voor de analyse, Toine van Peperstraten om de updates van andere wedstrijdjes te geven en als extra staat Jack van Gelder aan de lijn in het stadion. Dan heb je nog een commentator die zijn eigen "sausje" over de wedstrijd wil gieten. Neymar heet opeens Neemaar, Hulk heet Hoelk en Eto'o wordt Etocho. Hoeveel geld kost dit de belastingbetaler wel niet?
wel janken over commercie, geen abo willen nemen en ook zeuren over tv-gelden... Sja...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:09 schreef reem het volgende:
[..]
Klopt.
Maargoed, dat willen de 'against modern football' idioten niet horen.
Fox Sports wil de strijd aan gaan tegen de oneerlijke verdeling van de media gelden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
welke Jan Doedel heeft bedacht dat een pakket Eredivisie duurder is dan een pakket met Premier Liek en Serie A
Fox Sports blijft voorlopig bij voetbal.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:24 schreef Iwanius het volgende:
Nou, ik heb inmiddels de promo's gezien van Fox Sports EDL en helemaal in de stijl zoals ik Fox Sports ken van de Amerikaanse televisie. Lekker schreeuwerig, veel speciale effecten zoals bij ESPN, dus qua intro word je i.i.g. goed opgewarmd.![]()
Oh ja en dat per 1 augsutus ESPN USA verdwijnt. Nou ja, het zij zo.
( en nu maar hopen dat Fox Sports dat gat goed opvult qua Amerikaanse sporten)
3 ipv 4quote:
Dus de prijs gaat omhoog (?) en er zijn minder kanalen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
3 ipv 4
Daar baal ik wel van, betekent weer minder livewedstrijden van kleinere clubs.
Prijs voor alleen Ere blijft gelijk toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:19 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Dus de prijs gaat omhoog (?) en er zijn minder kanalen?
Ah ik dacht gelezen te hebben dat de prijs omhoog ging, vandaar mijn vraagteken. Maar goed, Ajax zullen ze altijd wel uitzenden. Zijn er vaak vier wedstrijden tegelijk eigenlijk? Ik denk dat dat wel mee zal vallen eigenlijk. Met al die verschillende tijden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Prijs voor alleen Ere blijft gelijk toch?
Maar je verliest wel 1 kanaal ja.
In de beslissende fase van de competitie vaak wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:36 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ah ik dacht gelezen te hebben dat de prijs omhoog ging, vandaar mijn vraagteken. Maar goed, Ajax zullen ze altijd wel uitzenden. Zijn er vaak vier wedstrijden tegelijk eigenlijk? Ik denk dat dat wel mee zal vallen eigenlijk. Met al die verschillende tijden.
Laatste twee speelrondes zijn dat toch? En dan heb je altijd een schakelprogramma. Dus ik denk dat jij met FC Utrecht er uiteindelijk ook weinig last van hebt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de beslissende fase van de competitie vaak wel.
Dit is FOK!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:42 schreef fathank het volgende:
pot maken met een paar vrienden waar ´t abo+bier+bitterballen van betaald worden
voetbal kijk je toch meestal samen
En er is ook nog altijd GOquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:39 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Laatste twee speelrondes zijn dat toch? En dan heb je altijd een schakelprogramma. Dus ik denk dat jij met FC Utrecht er uiteindelijk ook weinig last van hebt.
FOK!kers niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:42 schreef fathank het volgende:
pot maken met een paar vrienden waar ´t abo+bier+bitterballen van betaald worden
voetbal kijk je toch meestal samen
waar dan. zover ik zie alleen de wedstrijden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:04 schreef Muto het volgende:
Internet-abonnement wordt duurder, maar je kunt nu wel 24/7 de stream bekijken ipv alleen tijdens de wedstrijden.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waar dan. zover ik zie alleen de wedstrijden.
Mailtje van hen.quote:Beste Voetballiefhebber,
Voetbalzender Eredivisie Live heet vanaf 1 augustus aanstaande FOX Sports Eredivisie. Onder de nieuwe naam FOX Sports Eredivisie zal het voetbalkanaal zich blijven profileren als de thuisbasis van het beste van het Nederlandse voetbal met live uitzendingen van de Eredivisie, Jupiler League en KNVB Beker. De naamswijziging houdt direct verband met de geplande introductie van een extra digitaal live voetbalkanaal met internationaal topvoetbal: FOX Sports International.
Nieuw vanaf komend seizoen: FOX SPORTS EREDIVISIE GO
Dit betekend dat uw abonnement op Eredivisie Live GO automatisch zal worden omgezet naar FOX Sports Eredivisie GO. Daarbij zal met ingang van komend seizoen er een uniforme prijsstelling gelden, waarbij niet langer onderscheid wordt gemaakt naar welk scherm men kijkt. Of dat nou een TV, PC, laptop, tablet of smartphone is. Daarom is FOX Sports GO ook inhoudelijk verder uitgebreid. Waar het GO abonnement voorheen alleen voorzag in de live wedstrijden is FOX Sports vanaf 1 augustus ook online 24 uur per dag beschikbaar met de volledige programmering zoals Club TV van alle Eredivisie clubs, samenvattingen en voetbaldocumentaires. Het aanbod staat hiermee gelijk aan de TV variant.
Zou kunnen idd. NL elftal op hun open kanaal en de rest op FOX internationaal. Tevens we krijgen een 'Week van voetbal', de kwalificatieduels worden uitgesmeerd over meerdere dagen in zo'n week dus niet alleen vr/za-di maar de bal gaat ook rollen van donderdag t/m dinsdag. Geen 20 wedstrijden op één dag maar 7-8quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:51 schreef hole1988 het volgende:
het zou me trouwens ook niks verbazen als FOX de kwalificatierechten van het Nederlands Elftal binnen haalt. ARD/ZDF hebben in Duitsland achter het net gevist en is RTL ermee vandoor gegaan. http://www.uefa.com/Multi(...)1940293_DOWNLOAD.pdf
SPOILER: De WetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EvenementenlijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UCL: http://www.uefa.com/Multi(...)1967690_DOWNLOAD.pdf
UEL http://www.uefa.com/Multi(...)1967692_DOWNLOAD.pdfBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
kan men dan nog wel de duels bekijken die niet op TV zijn?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:04 schreef Muto het volgende:
Internet-abonnement wordt duurder, maar je kunt nu wel 24/7 de stream bekijken ipv alleen tijdens de wedstrijden.
Rechten voorrronden EL zitten niet in het pakket. Alle thuisduels zullen wel bij EL worden uitgezonden want dat is geregeld door de Nederlandse clubs. Bij uitduels is het afwachten of het wel in beeld gebracht wordt en of de rechten niet te duur zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:20 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een leugenachtige partij. EL van alle NL clubs. FC Utrecht moet donderdag spelen en het wordt niet uitgezonden.
Ik blijf wel lekker bij de gratis streams straks. Zonde van het geld deze oplichterij.
Dan moet je niet liegen in je advertenties....quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Rechten voorrronden EL zitten niet in het pakket. Alle thuisduels zullen wel bij EL worden uitgezonden want dat is geregeld door de Nederlandse clubs. Bij uitduels is het afwachten of het wel in beeld gebracht wordt en of de rechten niet te duur zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |