Dus je wilt geen basis tv abonnement (RTL en SBS) maar wel EL?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:17 schreef henk3412 het volgende:
ik heb even een andere vraag:
als ik een smartcard koop van marktplaats van kpn of ziggo, en dan alleen el activeer erop.
kan dat?
Je doelt natuurlijk op het Argentijnse voetbal, maar er zijn de afgelopen meerdere wedstrijden uit de Braziliaanse competitie op Sport1 te zien geweest.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef reem het volgende:
Geen Zuid-Amerikaans voetbal. Gemiste kans.
alleen elquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dus je wilt geen basis tv abonnement (RTL en SBS) maar wel EL?
De vraag is natuurlijk zijn de rechten wel ergens te krijgen en het beeld van het Argentijnse is ook niet altijd breedbeeld.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je doelt natuurlijk op het Argentijnse voetbal, maar er zijn de afgelopen meerdere wedstrijden uit de Braziliaanse competitie op Sport1 te zien geweest.
Ik geloof dat Sport1 voor het volgend seizoen wel wat rechten heeft bemachtigd voor de Griekse en Turkse competitie, maar of daar nou een markt voor is...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk zijn de rechten wel ergens te krijgen en het beeld van het Argentijnse is ook niet altijd breedbeeld.
Bij de kabel niet want als je daarop wordt aangesloten kun je meteen alle analoge tv zenders ontvangen en die kunnen ze niet blokkeren. Ik zou je adviseren om gewoon een internet abonnement te nemen. Is nog goedkoper ook en ze hebben 720p streams.quote:
Als sport1 slim is kunnen ze beter deelabonnementen gaan verkopen zoals FOX nu ook gaat doen. Als je voor 9,95 p/m bij hun voetbal kan zien dan is het nog bij te nemen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat Sport1 voor het volgend seizoen wel wat rechten heeft bemachtigd voor de Griekse en Turkse competitie, maar of daar nou een markt voor is...
Zou wel verstandig zijn. Ze willen zich profileren als brede sportzender met Golf, Atletiek, Tennis, F1, Voetbal, maar ik denk dat ze daarmee juist de mist in gaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als sport1 slim is kunnen ze beter deelabonnementen gaan verkopen zoals FOX nu ook gaat doen. Als je voor 9,95 p/m bij hun voetbal kan zien dan is het nog bij te nemen.
nu betaal je bij ziggo 17,95 + 15,50 = 33,45 p/m
dat zou in het nieuwe seizoen bijv. 24,95 + 9,95 = 34,90 p/m kunnen zijn.
voetbal liefhebbers zitten naar mijn mening niet te wachten op knikkeren met een stokje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou wel verstandig zijn. Ze willen zich profileren als brede sportzender met Golf, Atletiek, Tennis, F1, Voetbal, maar ik denk dat ze daarmee juist de mist in gaan.
De STER reclames levert best wel wat geld op hoor ook al dicht het gat zeker niet. Het WK2010 leverde zelfs winst op voor de NPO, waardoor er heel wat Teleac cursussen kon worden geproduceerd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef henk3412 het volgende:
Voetbal hoort bij commerciële zenders. Van gemeenschapsgeld dient er sobere informatievoorziening gefinancierd te worden, dus een minimale samenvatting op het open net is voldoende.
De over the top programma's van de NOS slaan nergens op. Neem een Champions League wedstrijd: Tom Egberts in de studio, Bert van Marwijk voor de analyse, Toine van Peperstraten om de updates van andere wedstrijdjes te geven en als extra staat Jack van Gelder aan de lijn in het stadion. Dan heb je nog een commentator die zijn eigen "sausje" over de wedstrijd wil gieten. Neymar heet opeens Neemaar, Hulk heet Hoelk en Eto'o wordt Etocho. Hoeveel geld kost dit de belastingbetaler wel niet?
je krijgt minder alleen. Niet dat ik meer kijk dan Ajaxquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:42 schreef ejfaar het volgende:
Prijs bij Ziggo is helijk gebleven. Prima zaak dat anderen ongeveer hetzelfde gaan betalen
Het percentage van de voetbal is maar een klein deel hiervan. Een grote groep nederlanders wil deze sport erg graag zien kijk maar naar de kijkcijfers. Die betalen dus graag een tiental euro's per jaar om hier te kunnen kijken. Ik zie een heleboel andere programma's op de Publieke omroep die ik totaal niet belangrijk vind om daar uitgezonden te zien worden. Zo is er dus voor iedereen op de publieke omroep wat wils. Ik wil gewoon normale samenvattingen kunnen zien. Oftewel zoals ze nu zijn. En CL wedstrijden uitgezonden zoals als nu. Uiteraard zou hier wel een medewerker van afgehaald kunnen worden om de prijzen iets te drukken. Echter hoop ik voetbal niet op de commerciële te gaan zien over een aantal jaar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De STER reclames levert best wel wat geld op hoor ook al dicht het gat zeker niet. Het WK2010 leverde zelfs winst op voor de NPO, waardoor er heel wat Teleac cursussen kon worden geproduceerd.
Wanneer krijg je minder? En t.o.v. wat?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je krijgt minder alleen. Niet dat ik meer kijk dan Ajax
Nu kreeg je ook de Beker tornooien Coppa Italia, DFB-Pokal en FA Cup erbij, maar daar dien je nu een ander abbo voor te nemen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wanneer krijg je minder? En t.o.v. wat?
Heb nog nooit zo'n potje gekeken. Kijk alleen live eredivisie/NL beker. Dus verandert voor mij niksquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nu kreeg je ook de Beker tornooien Coppa Italia, DFB-Pokal en FA Cup erbij, maar daar dien je nu een ander abbo voor te nemen.
Dit is wel jammer ja. Fa cup blijft geweldig..quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nu kreeg je ook de Beker tornooien Coppa Italia, DFB-Pokal en FA Cup erbij, maar daar dien je nu een ander abbo voor te nemen.
Wat een gezeik met die kut zenders. Sport1 heeft dus geen pl meer? Eerst kon ik gewoon alles zien met Sport1 en EL.quote:
Zo moeilijk is het toch niet? Wil je Nederlands, Engels of Italiaans voetbal zien kies je voor FOX. Wil je Spaans of Duits voetbal zien kies je dus voor Sport1.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat een gezeik met die kut zenders. Sport1 heeft dus geen pl meer? Eerst kon ik gewoon alles zien met Sport1 en EL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |