Dus de prijs gaat omhoog (?) en er zijn minder kanalen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
3 ipv 4
Daar baal ik wel van, betekent weer minder livewedstrijden van kleinere clubs.
Prijs voor alleen Ere blijft gelijk toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:19 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Dus de prijs gaat omhoog (?) en er zijn minder kanalen?
Ah ik dacht gelezen te hebben dat de prijs omhoog ging, vandaar mijn vraagteken. Maar goed, Ajax zullen ze altijd wel uitzenden. Zijn er vaak vier wedstrijden tegelijk eigenlijk? Ik denk dat dat wel mee zal vallen eigenlijk. Met al die verschillende tijden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Prijs voor alleen Ere blijft gelijk toch?
Maar je verliest wel 1 kanaal ja.
In de beslissende fase van de competitie vaak wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:36 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ah ik dacht gelezen te hebben dat de prijs omhoog ging, vandaar mijn vraagteken. Maar goed, Ajax zullen ze altijd wel uitzenden. Zijn er vaak vier wedstrijden tegelijk eigenlijk? Ik denk dat dat wel mee zal vallen eigenlijk. Met al die verschillende tijden.
Laatste twee speelrondes zijn dat toch? En dan heb je altijd een schakelprogramma. Dus ik denk dat jij met FC Utrecht er uiteindelijk ook weinig last van hebt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de beslissende fase van de competitie vaak wel.
Dit is FOK!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:42 schreef fathank het volgende:
pot maken met een paar vrienden waar ´t abo+bier+bitterballen van betaald worden
voetbal kijk je toch meestal samen
En er is ook nog altijd GOquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:39 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Laatste twee speelrondes zijn dat toch? En dan heb je altijd een schakelprogramma. Dus ik denk dat jij met FC Utrecht er uiteindelijk ook weinig last van hebt.
FOK!kers niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:42 schreef fathank het volgende:
pot maken met een paar vrienden waar ´t abo+bier+bitterballen van betaald worden
voetbal kijk je toch meestal samen
waar dan. zover ik zie alleen de wedstrijden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:04 schreef Muto het volgende:
Internet-abonnement wordt duurder, maar je kunt nu wel 24/7 de stream bekijken ipv alleen tijdens de wedstrijden.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waar dan. zover ik zie alleen de wedstrijden.
Mailtje van hen.quote:Beste Voetballiefhebber,
Voetbalzender Eredivisie Live heet vanaf 1 augustus aanstaande FOX Sports Eredivisie. Onder de nieuwe naam FOX Sports Eredivisie zal het voetbalkanaal zich blijven profileren als de thuisbasis van het beste van het Nederlandse voetbal met live uitzendingen van de Eredivisie, Jupiler League en KNVB Beker. De naamswijziging houdt direct verband met de geplande introductie van een extra digitaal live voetbalkanaal met internationaal topvoetbal: FOX Sports International.
Nieuw vanaf komend seizoen: FOX SPORTS EREDIVISIE GO
Dit betekend dat uw abonnement op Eredivisie Live GO automatisch zal worden omgezet naar FOX Sports Eredivisie GO. Daarbij zal met ingang van komend seizoen er een uniforme prijsstelling gelden, waarbij niet langer onderscheid wordt gemaakt naar welk scherm men kijkt. Of dat nou een TV, PC, laptop, tablet of smartphone is. Daarom is FOX Sports GO ook inhoudelijk verder uitgebreid. Waar het GO abonnement voorheen alleen voorzag in de live wedstrijden is FOX Sports vanaf 1 augustus ook online 24 uur per dag beschikbaar met de volledige programmering zoals Club TV van alle Eredivisie clubs, samenvattingen en voetbaldocumentaires. Het aanbod staat hiermee gelijk aan de TV variant.
Zou kunnen idd. NL elftal op hun open kanaal en de rest op FOX internationaal. Tevens we krijgen een 'Week van voetbal', de kwalificatieduels worden uitgesmeerd over meerdere dagen in zo'n week dus niet alleen vr/za-di maar de bal gaat ook rollen van donderdag t/m dinsdag. Geen 20 wedstrijden op één dag maar 7-8quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:51 schreef hole1988 het volgende:
het zou me trouwens ook niks verbazen als FOX de kwalificatierechten van het Nederlands Elftal binnen haalt. ARD/ZDF hebben in Duitsland achter het net gevist en is RTL ermee vandoor gegaan. http://www.uefa.com/Multi(...)1940293_DOWNLOAD.pdf
SPOILER: De WetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EvenementenlijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UCL: http://www.uefa.com/Multi(...)1967690_DOWNLOAD.pdf
UEL http://www.uefa.com/Multi(...)1967692_DOWNLOAD.pdfBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
kan men dan nog wel de duels bekijken die niet op TV zijn?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:04 schreef Muto het volgende:
Internet-abonnement wordt duurder, maar je kunt nu wel 24/7 de stream bekijken ipv alleen tijdens de wedstrijden.
Rechten voorrronden EL zitten niet in het pakket. Alle thuisduels zullen wel bij EL worden uitgezonden want dat is geregeld door de Nederlandse clubs. Bij uitduels is het afwachten of het wel in beeld gebracht wordt en of de rechten niet te duur zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:20 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een leugenachtige partij. EL van alle NL clubs. FC Utrecht moet donderdag spelen en het wordt niet uitgezonden.
Ik blijf wel lekker bij de gratis streams straks. Zonde van het geld deze oplichterij.
Dan moet je niet liegen in je advertenties....quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Rechten voorrronden EL zitten niet in het pakket. Alle thuisduels zullen wel bij EL worden uitgezonden want dat is geregeld door de Nederlandse clubs. Bij uitduels is het afwachten of het wel in beeld gebracht wordt en of de rechten niet te duur zijn.
Zit je bij TeleNet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:28 schreef mrPanerai het volgende:
Toch raar dat ik hier in Belgie maar 16,95¤ betaal voor:
Alle wedstrijden van de Jupiler Pro League live! Premier League & FA Cup (Engeland), Bundesliga & DFB Pokal (Duitsland), Eredivisie & KNVB Beker (Nederland), Serie A & Coppa Italia (Italië), Spaanse Supercup & bekerfinale, …
Internationale competitie
Europa League, kwalificatiewedstrijden
Dus bovenop de winst nog eens 8¤ extra voor Fox.![]()
Omdat alleen de kabelproviders de rechten heeft en Belgacom niet reken ze de winst uit klandizie ook mee waardoor het goedkoper wordt plus dat ze zichzelf geen admin- en distrubutie kosten hoeven te betalen.quote:Waarvoor ben je klant bij ons? - Sporting Telenet
Digitale tv - ¤ 26,95
Digitale tv + internet OF vaste telefonie - ¤ 21,55
Digitale tv + internet + vaste telefonie - ¤ 16,15
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:52 schreef henk3412 het volgende:
waarom abonneren als het ook gratis kan
En dan lopen zeiken dat ze haperen.quote:
Nee?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
En dan lopen zeiken dat ze haperen.
Toch gewoon op 422 en 424quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:51 schreef CaptainObvious39 het volgende:
5 dagen tot PL en nog steeds geen Fox Sports International voor Ziggo...
hoe kan dat nou weerquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef xminator het volgende:
Via de schotel ontvang ik de nederlandse eredivisie gewoon geheel gratis en legaal.
had al eredisielivequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:28 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
http://bestellen.foxsports.nl/international/regulier
Som eens even op wat je elke maand kwijt bent in zijn totaliteit en wat je er allemaal voor krijgt i.v.g. met hen die via de kabel/UPC/ZIGGO voetbal kijken?quote:
Niks.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Som eens even op wat je elke maand kwijt bent in zijn totaliteit en wat je er allemaal voor krijgt i.v.g. met hen die via de kabel/UPC/ZIGGO voetbal kijken?
En als ik op de zaterdagmiddag Duits voetbal wil kijken en 's avonds mijn favourite nederlandse club wil zien?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:45 schreef Emvem het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet? Wil je Nederlands, Engels of Italiaans voetbal zien kies je voor FOX. Wil je Spaans of Duits voetbal zien kies je dus voor Sport1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |