Er zal vast wel een kansloze ontsnapping met een paar Franse renners, een Euskatel renner en een Nederlander/Belg van Vacansoleil komen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pff, ik ga morgen maar wat anders doen denk ik.
Hopelijk ook eens iemand van Cofidis, die zijn echt totaal onzichtbaar dit jaar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zal vast wel een kansloze ontsnapping met een paar Franse renners, een Euskatel renner en een Nederlander/Belg van Vacansoleil komen.
Niemand, dat durven ze niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:14 schreef Sloggi het volgende:
Wie zal Cavendish morgen in de laatste meters hinderen?
Doen die mee dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hopelijk ook eens iemand van Cofidis, die zijn echt totaal onzichtbaar dit jaar.
Schijnt van wel, Taaramaë valt tegen, maar misschien heeft hij nu een keer een goede laatste week i.p.v. een goede eerste week. Navarro staat nog 25e, maar die is ook nog niet veel in beeld geweest.quote:
Oja, Navarro was dinsdag nog in beeld met een fietswissel ja. Na diep nadenken wist ik het weer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schijnt van wel, Taaramaë valt tegen, maar misschien heeft hij nu een keer een goede laatste week i.p.v. een goede eerste week. Navarro staat nog 25e, maar die is ook nog niet veel in beeld geweest.
Alleen Maté heb ik 2x zien aanvallen, dat is het wel.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:38 schreef TLC het volgende:
Morgen rijdt Nikki Terpstra mee in een kopgroepje, dat natuurlijk weer kansloos vooruit zwemt
Lijkt me sterk dat Terpstra dat mag van OPQS in een biljartvlakke etappe.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:38 schreef TLC het volgende:
Morgen rijdt Nikki Terpstra mee in een kopgroepje, dat natuurlijk weer kansloos vooruit zwemt
Alsof hij dat mag van zijn ploeg. Zeker Mate of Reza in een kansloze kopgroep.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:38 schreef TLC het volgende:
Ben benieuwd wie ie dan tegen de grond knikkert.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:19 schreef DeeBee het volgende:
Dat wordt inderdaad een prima werkdagje, want wat highlights van de koers zijn het enige wat je hoeft te zien 's avonds. Al kan het wel een leuk sprintje worden, net Cav toch wel als favoriet denk ik. Of ze moeten hem weer weten op te naaien zoals van de week...
froome en valverde vallen en valverde moet opgeven, Froome verliest 10 minuten door de pijn van de valquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:54 schreef TLC het volgende:
Zou toch tof zijn als er eens een waaier etappe komt en Froome de slag mist en dat dan de Belkin ploeg vooraan zit![]()
Als U later heeft ingeschakeld kunnen we alvast preventief afstrepenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n saaie etappe vraagt om een bingo.
[ afbeelding ]
T ging meer de afgelopen 2 jaar opvallend goed..quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:09 schreef Redefine het volgende:
Ik zag net die opmerkingen over Cofidis op de vorige pagina, dat doet me wel beseffen hoe slecht de Franse ploegen dit jaar presterenAlleen Rolland heeft een prijs te pakken (die Kadri ook nog een dag droeg als Fransman), Peraud is onzichtbaar de top tien binnengeslopen en ze zitten in onbelangrijke ontsnappingen, maar echt goed is het allemaal niet.
Met name de Franse ploegen komen er heel karig vanaf. Maar misschien kan Bardet het verder nog leuk doen of pakt Rolland toch nog een ritje. Anders wordt het een heel zuur verhaal voor de Fransen. Wat zou betekenen dat er volgend jaar heel veel heuvelachtige overgangsetappes in het parcours zullen worden opgenomen, om de Fransen zoveel mogelijk kans te geven,
Omega denkt er het zijne vanquote:Steels: "Headwind in final stretch decisive"
Tom Steels, team manager Martin at Omega Pharma-Quick Step, was surprised by the performance of Froome. "Hats off to him that he could stay near Martin"
"Froome lost time in the third part. I think the wind at the end made the difference. This afternoon there was a bit more wind as to when Toni was riding."
De lange van Summeren, de geblokte Noorquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als U later heeft ingeschakeld kunnen we alvast preventief afstrepenZouden Hepi en Hepi de humor van de bingo inzien, zoals ze dat bij VI wel zagen. Of wordt je spontaan door de lange Ducrot en/of de geblokte Dijkstra, geblokkeerd op twitter als je erover begint
Ik denk dat Julien Simon vlak voor die bocht wegspringt, waarna de trein van Kittel crasht in de bochtquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:34 schreef Delicacy het volgende:
[..]
The fuck, was die kerel dronken die dit bedacht heeft...
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet wel iemand die straks lekker op z'n jankbekkie mag vallen...ik noem geen namen.
Hoop dat ie wordt doodgereden inderdaad.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet wel iemand die straks lekker op z'n jankbekkie mag vallen...ik noem geen namen.
Je kan rechtdoor gaan, maar dat wordt ook niet gewaardeerd denk ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we die 2 bochten er niet uit halen?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan rechtdoor gaan, maar dat wordt ook niet gewaardeerd denk ik
Dat kan alleen als Kittel de Veelers als eerste de bocht door komt en Kiteel zich 'slim' laat afzakkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:57 schreef INViCTuS het volgende:
Laat dan Veelers winnen die Cavendish aftroeft in de sprint
Die laatste kilometer ziet er veel langer uit dan de voorlaatste kilometers.quote:
Zouden ze die sneeuw ook weg hebben gehaald?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:07 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet dan ongeveer de finish liggen.
Klopt, volgens google maps staat de boog van de laatste km op 1500m van de streep. Eerste bocht is op 800m van de streep, tweede bocht op 500m van de streep.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die laatste kilometer ziet er veel langer uit dan de voorlaatste kilometers.Dus misschien valt het nog mee.
Met urine patronen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:31 schreef debeterebob het volgende:
Laatste update uit het peloton:
'Schot gelost na vlucht ziekenhuis'
NOS
Hij gaat wel goed voor de puntentrui ja, die Jan-Anton.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:50 schreef Chiappucci het volgende:
Flecha gaat gewoon weer 20 punten pakken bij de tussensprint
Die laten ze niet meer gaan als hij echt te dichtbij komtquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:55 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Hij gaat wel goed voor de puntentrui ja, die Jan-Anton.
Millar is niet meer de Millar van 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:31 schreef debeterebob het volgende:
Laatste update uit het peloton:
'Schot gelost na vlucht ziekenhuis'
NOS
Je bent het verhaal over de vader van Voeckler vergeten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n saaie etappe vraagt om een bingo.
[ afbeelding ]
Wat. de. fak.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:02 schreef noodgang het volgende:
Gelukkig is de aankomst morgen beter![]()
[ afbeelding ]
Fukler is onzichtbaar deze tour. Maar niet getreurd, ik ga ook nog een 'berg'editie maken, daar komt ie in.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je bent het verhaal over de vader van Voeckler vergeten.
ze moeten sowieso langs de rotonde..quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat. de. fak.
Waarom niet gewoon rechtdoor ipv zo'n mongolenbocht?
Toch leuk. Het ene treintje gaat linksom, het andere treintje rechtsom. Heb je ook geen kans dat ze elkaar voor de voeten rijden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:08 schreef franklop het volgende:
[..]
ze moeten sowieso langs de rotonde..
Zeker, maar dat scheelt een haakse bocht naar links en een nog scherpere naar rechts.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:08 schreef franklop het volgende:
[..]
ze moeten sowieso langs de rotonde..
En anders doe je de finish nog een paar honderd meter verderop, dit slaat gewoon nergens op die routequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:09 schreef kilon het volgende:
[..]
Toch leuk. Het ene treintje gaat linksom, het andere treintje rechtsom. Heb je ook geen kans dat ze elkaar voor de voeten rijden.
Misschien heeft die ene weg eenrichtingsverkeer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat. de. fak.
Waarom niet gewoon rechtdoor ipv zo'n mongolenbocht?
Dat zal het zijn ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heeft die ene weg eenrichtingsverkeer.
Zitten ze dan al op 90km van de streep ivm de 1 minuut per 10 kilometer regel?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voorsprong toch al 9 minuten, waarschijnlijk denkt Herbert dat ze kans maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |