Er zal vast wel een kansloze ontsnapping met een paar Franse renners, een Euskatel renner en een Nederlander/Belg van Vacansoleil komen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pff, ik ga morgen maar wat anders doen denk ik.
Hopelijk ook eens iemand van Cofidis, die zijn echt totaal onzichtbaar dit jaar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zal vast wel een kansloze ontsnapping met een paar Franse renners, een Euskatel renner en een Nederlander/Belg van Vacansoleil komen.
Niemand, dat durven ze niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:14 schreef Sloggi het volgende:
Wie zal Cavendish morgen in de laatste meters hinderen?
Doen die mee dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hopelijk ook eens iemand van Cofidis, die zijn echt totaal onzichtbaar dit jaar.
Schijnt van wel, Taaramaë valt tegen, maar misschien heeft hij nu een keer een goede laatste week i.p.v. een goede eerste week. Navarro staat nog 25e, maar die is ook nog niet veel in beeld geweest.quote:
Oja, Navarro was dinsdag nog in beeld met een fietswissel ja. Na diep nadenken wist ik het weer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schijnt van wel, Taaramaë valt tegen, maar misschien heeft hij nu een keer een goede laatste week i.p.v. een goede eerste week. Navarro staat nog 25e, maar die is ook nog niet veel in beeld geweest.
Alleen Maté heb ik 2x zien aanvallen, dat is het wel.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:38 schreef TLC het volgende:
Morgen rijdt Nikki Terpstra mee in een kopgroepje, dat natuurlijk weer kansloos vooruit zwemt
Lijkt me sterk dat Terpstra dat mag van OPQS in een biljartvlakke etappe.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:38 schreef TLC het volgende:
Morgen rijdt Nikki Terpstra mee in een kopgroepje, dat natuurlijk weer kansloos vooruit zwemt
Alsof hij dat mag van zijn ploeg. Zeker Mate of Reza in een kansloze kopgroep.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:38 schreef TLC het volgende:
Ben benieuwd wie ie dan tegen de grond knikkert.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:19 schreef DeeBee het volgende:
Dat wordt inderdaad een prima werkdagje, want wat highlights van de koers zijn het enige wat je hoeft te zien 's avonds. Al kan het wel een leuk sprintje worden, net Cav toch wel als favoriet denk ik. Of ze moeten hem weer weten op te naaien zoals van de week...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |