twitter:RichardPlugge twitterde op donderdag 11-07-2013 om 19:54:04Big congrats to @1t4i with their third win. Glad it's not a Fyra, but a Dutch train pulling @marcelkittel to his majestic sprints. reageer retweet
Hoe hij daar staat op het podium. Eigenlijk vind ik hem heel timide.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad
En wat vind ik die Froome toch een verschrikkelijk figuur eigenlijk
Nog altijd beter dan Rayquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:54 schreef Pino112 het volgende:
twitter:RichardPlugge twitterde op donderdag 11-07-2013 om 19:54:04Big congrats to @1t4i with their third win. Glad it's not a Fyra, but a Dutch train pulling @marcelkittel to his majestic sprints. reageer retweet
![]()
Ik zei toch: Martin Verkerkquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:55 schreef miep63 het volgende:
[..]
Hoe hij daar staat op het podium. Eigenlijk vind ik hem heel timide.
Jup, Danny stond dus al eerder weer recht. Vanmarcke erbij van Belkin.quote:
Of Hendrinkmjquote:
En Thijsje Zonneveld dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of Hendrinkmj
De volgorde is voor mij nu zo:
Jose Been > Maduc > Richardplugge > Michael Boogerd > Hendrinkmj > Eleijzen >>> Ray
Ik denk dat het niet enkel om die bochten te doen is.. Omdat die bochten er zijn, gaan de ploegen flink dringen om de beste plek wat dus voor valpartijen kan zorgen. Als de finish op een brede rechte weg is zou dit niet gebeurd zijn denk ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Jup, Danny stond dus al eerder weer recht. Vanmarcke erbij van Belkin.
Verder was dat geklaag over die 'levensgevaarlijke finale' vandaag dus schromelijk overdreven. Die bochten waren prima te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |