Hoop dat ie wordt doodgereden inderdaad.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet wel iemand die straks lekker op z'n jankbekkie mag vallen...ik noem geen namen.
Je kan rechtdoor gaan, maar dat wordt ook niet gewaardeerd denk ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we die 2 bochten er niet uit halen?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan rechtdoor gaan, maar dat wordt ook niet gewaardeerd denk ik
Dat kan alleen als Kittel de Veelers als eerste de bocht door komt en Kiteel zich 'slim' laat afzakkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:57 schreef INViCTuS het volgende:
Laat dan Veelers winnen die Cavendish aftroeft in de sprint
Die laatste kilometer ziet er veel langer uit dan de voorlaatste kilometers.quote:
Zouden ze die sneeuw ook weg hebben gehaald?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:07 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet dan ongeveer de finish liggen.
Klopt, volgens google maps staat de boog van de laatste km op 1500m van de streep. Eerste bocht is op 800m van de streep, tweede bocht op 500m van de streep.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die laatste kilometer ziet er veel langer uit dan de voorlaatste kilometers.Dus misschien valt het nog mee.
Met urine patronen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:31 schreef debeterebob het volgende:
Laatste update uit het peloton:
'Schot gelost na vlucht ziekenhuis'
NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |