abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128799336
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  Moderator woensdag 10 juli 2013 @ 15:54:20 #2
5428 crew  miss_sly
pi_128799422
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, de kast is groot genoeg voor 2 zie ik _O-
Nou joh, het lijkt bij jou wel een Pavlov-reactie: bij woorden als baby, kind(eren), borstvoeding moet jij even kotsen :')

Weet je wat zo jammer is? Jij vindt dat je recht hebt op deze mening en daar heb je gelijk in. Ik vind alleen de manier waarop je daar altijd uiting aan moet geven, een beetje triest. Als iemand zo zou praten over dikkerds is de wereld te klein, maar over baby's en kinderen moet het maar gewoon kunnen. Ik vind het een beetje triest en onnodig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_128799441
Couscoussalade met broccoli en feta (Spicy Casablanca Couscous van Ainsley als basis) is trouwens prima in grote batch te maken op een zondag en dan mee te nemen als lunch naar werk/studie/waar dan ook. Zit geen vlees in en ook niet echt heel bederfelijke shizzle, iig niet iets wat na een 3 uur buiten de koelkast verandert in een moordmachine, dus dat is wellicht wel 'n leuke tip voor mensen die nog wat gezonds zoeken om mee te nemen :)
Ja doei.
pi_128799449
TT's mogen niet o|O
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:56:04 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_128799510
Naja, mogen niet... Beetje onnodig,vooral deze :@
disclaimer
pi_128799554
Om even ontopic te blijven, ik zie liever een kind borstvoeding krijgen dan een enorme dikzak een supersized macmenu naar binnen werken. Meestal een stuk minder onsmakelijk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_128799560
Ik vind het altijd wel gezellig staan maar goed doet er verder ook niet toe
pi_128799569
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:57 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind het altijd wel gezellig staan maar goed doet er verder ook niet toe
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128799588
Wacht, Sarabi, ging dat over borstvoeding of een TT?
:')
pi_128799594
Ik ben overigens al jaren uit de kast. Houden we nog maar even zo.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_128799612
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:57 schreef Lonaa het volgende:
:') _O-
Ja doei.
pi_128799628
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:57 schreef Lonaa het volgende:
Over een TT :D
pi_128799635
Dan laat ik mijn reactie staan. ^O^
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:58:42 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_128799637
Ik heb weinig moeite met borstvoeding in het openbaar. Wat van mij dan weer niet zo hoeft is luiers verschonen waar nietsvermoedende omstanders bij zijn :')
disclaimer
pi_128799640
Weer even uit de lurkstand om Joycee88 deze te geven: :*

/terug in hok gaat...
  Moderator woensdag 10 juli 2013 @ 15:58:49 #16
5428 crew  miss_sly
pi_128799646
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben overigens al jaren uit de kast. Houden we nog maar even zo.
:D
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:58:56 #17
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128799652
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:54 schreef Sarabi het volgende:
TT's mogen niet o|O
Moblo mag alles.

Hoi Mo O+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:59:05 #18
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_128799658
In het openbaar voeden deed ik wel toen ze een babytje waren, maar vanaf een half jaar niet meer. En daarbij, waar zou ik anders moeten gaan voeden. Jij eet je eten toch ook niet op het toilet?
En ja, ik voedde discreet, je zag bij mij minder dan bij een willekeurig Breezahsletje
pi_128799704
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Over een TT :D
:7
Ja doei.
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:00:22 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_128799724
En het is maar een tiet. Haal de baby er af en iedereen heeft er ineens stukken minder moeite mee :P
disclaimer
pi_128799743
Even een update lijstje:
Late O: 2 volkoren met gerookte zalm. Koffie.
T: Stuk meloen met rauwe ham. Glas water
T: Appel.
T: mini romainesla, stukje gerookte makreel, stuk komkommer, beetje yoghurt. Glas water.
D: Stukje sparerib, zelfgemaakt aardappelsalade (met weinig mayo), halve courgette, halve gele paprika, 6 champignons, halve ui. :9

NOMONMNOM.
pi_128799760
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
En het is maar een tiet. Haal de baby er af en iedereen heeft er ineens stukken minder moeite mee :P
OMFG EEN BLOTE JETSER! *rondrensmiley*
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:01:46 #23
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_128799794
quote:
_O_ _O_ _O_

En nu klaar ermee, ik ben geen bvmafioso, maar dit soort dingen doet me wel stijgeren
pi_128799800
quote:
Voor de gemiddelde FOK!kende man is dat natuurlijk een once-in-a-lifetime opportunity :') :P
Ja doei.
pi_128799822
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb weinig moeite met borstvoeding in het openbaar. Wat van mij dan weer niet zo hoeft is luiers verschonen waar nietsvermoedende omstanders bij zijn :')
Ik vind het ook altijd hoogst ongemakkelijk als dat onverhoopt nodig is, maar soms weet je gewoon echt niet waar je t minder publiek kunt maken.
Wat ik echt ranzig vind, zijn mensen die dat gewoon op andermans meubilair doen zonder er iets onder te leggen :r

Oh en discreet voeden met een cup H is best een uitdaging.
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:04:02 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_128799898
Tieten O+
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:04:20 #27
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_128799914
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Oh en discreet voeden met een cup H is best een uitdaging.
dat geloof ik graag, met mijn cup C is het een stuk makkelijker
pi_128799939
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:00 schreef Lonaa het volgende:
Even een update lijstje:
Late O: 2 volkoren met gerookte zalm. Koffie.
T: Stuk meloen met rauwe ham. Glas water
T: Appel.
T: mini romainesla, stukje gerookte makreel, stuk komkommer, beetje yoghurt. Glas water.
D: Stukje sparerib, zelfgemaakt aardappelsalade (met weinig mayo), halve courgette, halve gele paprika, 6 champignons, halve ui. :9

NOMONMNOM.
Vind 't vooral wat weinig.
Ja doei.
pi_128800650
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Vind 't vooral wat weinig.
Ik zit op dit moment goed vol. Komt door die bak sla. De BBQ gaat zo aan. Mocht ik vanavond nog honger/trek hebben eet ik dan nog iets.

Ik zal t lijstje eens door een teller heenhalen.
pi_128800915
1600. Dat is exclusief de marinade van de spareribs. Mja, daar kan nog wel wat bij.
pi_128800968
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:28 schreef Lonaa het volgende:
1600. Dat is exclusief de marinade van de spareribs. Mja, daar kan nog wel wat bij.
Wat is het in jouw lijst dan dat zoveel kcal heeft?
Kan alleen de aardappelsalade en de sparerib bedenken....
pi_128801079
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat is het in jouw lijst dan dat zoveel kcal heeft?
Kan alleen de aardappelsalade en de sparerib bedenken....
De makreel in de salade en de zalm bij t ontbijt. :)

Zalm, gerookt 185 kcal
Gerookte makreel 246 kcal
Spareribs zonder bot 312 kcal

De aardappelsalade doet ongeveer 250.

Alle vis lag al een tijdje en moest op. Had best wat zalm en makreel vandaag. Nu is het iig op. ;)
pi_128801113
Aha :)
Dan neem je inderdaad een flink stuk zalm op je brood als ik het vergelijk met mij.
pi_128801190
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:33 schreef Sarabi het volgende:
Aha :)
Dan neem je inderdaad een flink stuk zalm op je brood als ik het vergelijk met mij.
Het was zo een moot warmgerookte zalm. Totaal was ie 180 gram. De helft had ik vandaag. Dus ja, das vrij veel, maar wel verdomd lekker. :9
pi_128801229
Oh Isabeau, je zou jezelf nog eens versteld kunnen staan! Ik beschouwde mezelf voor ik aan kinderen begon als een groot voorstander van relaxed ouderschap: maak het jezelf niet onnodig moeilijk of zwaar, neem een ruggenprik en geef gerust een flesje. Maar toen het eerste kind er eenmaal was, namen de hormonen het over. Het is dan ook een groot misverstand dat het de "borstvoedingsmaffia" is die aan moeders oplegt dat ze borstvoeding moeten geven; het zijn in verreweg de meeste gevallen de moeders zelf die zo graag willen, om allerlei emotionele redenen. De natuur zit vernuftig in elkaar.

Ik zie wel een parallel met afvallen: als je eenmaal dun bent of dunner wordt, kun je gezond eten en bewegen belangrijker gaan vinden, terwijl je die zaken toen je dik was misschien nog als een noodzakelijk kwaad zag. In die zin past een mens zich voortdurend aan aan nieuwe omstandigheden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_128801359
Maar ik ben ook groot voorstander van borstvoeding. En ik vind ook dat alle moeders gewoon in het openbaar moeten kunnen voeden! Ik krijg er alleen zo'n raar denkbeeld bij wat ik zelf niet eens kan plaatsen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128801417
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik ben ook groot voorstander van borstvoeding. En ik vind ook dat alle moeders gewoon in het openbaar moeten kunnen voeden! Ik krijg er alleen zo'n raar denkbeeld bij wat ik zelf niet eens kan plaatsen :D
Dat heb ik nu ook weer, terwijl ik zelf ook best lang gevoed heb. Op een of andere manier kun je dat gevoel van het normaal en zelfs vanzelfsprekend vinden dus ook weer kwijtraken.
pi_128801503
Dat vind ik wel grappig, Claudia :D Misschien moeten wij zelf een borstvoedende moeder zijn om het echt de normaalste zaak van de wereld te vinden ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:52:13 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_128801835
Ik ken ook borstvoedende moeders die het me nu al afraden :')
disclaimer
pi_128802392
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ken ook borstvoedende moeders die het me nu al afraden :')
Het geven van kunstvoeding is ook geen sinecure. Baby's zijn gedoe. Kinderen zijn gedoe. Het scheelt een hoop als je je daarbij neergelegd hebt. :+

Mijn vader wou vroeger nooit afvallen omdat het hem allemaal te veel gedoe was, bijhouden wat je eet, hoeveel je eet, verpakkingen lezen. Ik begreep dat wel, want ik vond dat zelf ook ooit. (Al vond ik het in dit verband wat melodramatisch om te zeggen dat hij liever kort en gelukkig leefde dan lang en ongelukkig.) Ik wist toen alleen nog niet dat het niet alleen makkelijker wordt op een bepaald moment, maar dat je het ook echt belangrijk kunt gaan vinden, of misschien wel leuk zelfs. Soms gaat de knop ineens om, soms groei je erin, vaak is het een combinatie van die twee dingen.
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:07:17 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_128802443
Het ging ze er vooral om dat niemand het een keer van je kan overnemen denk ik ;)
disclaimer
pi_128802867
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het geven van kunstvoeding is ook geen sinecure. Baby's zijn gedoe. Kinderen zijn gedoe. Het scheelt een hoop als je je daarbij neergelegd hebt. :+

Mijn vader wou vroeger nooit afvallen omdat het hem allemaal te veel gedoe was, bijhouden wat je eet, hoeveel je eet, verpakkingen lezen. Ik begreep dat wel, want ik vond dat zelf ook ooit. (Al vond ik het in dit verband wat melodramatisch om te zeggen dat hij liever kort en gelukkig leefde dan lang en ongelukkig.) Ik wist toen alleen nog niet dat het niet alleen makkelijker wordt op een bepaald moment, maar dat je het ook echt belangrijk kunt gaan vinden, of misschien wel leuk zelfs. Soms gaat de knop ineens om, soms groei je erin, vaak is het een combinatie van die twee dingen.
Dit. Ook al rook ik nog steeds als een ketter, ik vind het opeens belangrijk om gezond te eten. Om ook op slechte dagen genoeg groente en fruit binnen te krijgen, en ervoor te zorgen dat andere mensen zich dat ook beseffen. Goed voor jezelf zorgen is opeens belangrijk!

Al dit borstvoeding geneuzel doet me denken aan laatst op mijn werk. Er kwam een papa/mama en peuter in een buggy het restaurant binnen. Ik had ze geholpen, nog even lief gekeken naar peuter en gevraagd hoe hij heette (ik <3 kinderen ;)) en was vervolgens op pauze gegaan. Ik kom terug van m'n pauze, en de moeder is opeens een baby aan het borstvoeden. Dus ik vraag aan m'n collega 'waar komt die baby opeens vandaan?' en zij zegt 'Ik heb ook geen flauw idee, die was er opeens!'. Uiteindelijk toch maar gaan vragen want het waren aardige mensen, bleek het een speciale dubbele kinderwagen te zijn waar de baby onder de peuter lag in een mandje. We waren allemaal erg onder de indruk :D
pi_128802934
Nu wil ik het geven van borstvoeding ook weer niet romantiseren, want er zitten heus onpraktische kanten aan. Maar ik vond het vele malen makkelijker om 's nachts in bed te blijven liggen, m'n baby de borst te geven en dankzij een door de hormonen opgewekte roes zonder problemen verder te kunnen slapen. (Ik heb één kind drie maanden zelf gevoed, het andere kind ruim een jaar.) En als je je in borstvoedingskringen begeeft, dan word je ook nog eens met allemaal onderzoekjes om de oren geslagen waaruit blijkt dat het geven van borstvoeding een gunstige invloed heeft op de kwaliteit van de slaap. Ik weet zelf niet zo goed hoe ik die moet beoordelen, want de boodschappers zijn niet bepaald belangeloos. Maar des te zinvoller om op je eigen ervaring af te gaan. Er zijn altijd wel mensen die je iets afraden.

Weet ik alweer een topicrelevante parallel te bedenken: ik word ook een beetje moe van die tegenstrijdige adviezen over eetfrequentie. Is het nou goed om te vasten, of moet je elke 2 uur iets eten om je "verbranding gaande te houden"? Hmf.
pi_128803069
Meh, als je 't mij vraagt is regelmaat gewoon regelmaat, waar je ook voor kiest, binnen de grenzen van gezond verstand.
Ik leef zelf op O - T - L - T - D schema, met vaak nog een S, maar als ik écht trek heb dan eet ik ook gewoon iets, en houd niet halsstarrig vast aan dit schema; als m'n lichaam om voer vraagt dan kan het het ook krijgen. Heb dan inmiddels zelf ook wel het verschil tussen 'lekkere trek' en echte trek weten te onderschijden, al heb ik eigenlijk zelden 'lekkere trek'.
Ja doei.
pi_128803198
Wat ik aan mezelf merk, is dat ik het makkelijker vind om niks te eten naarmate ik langere tijd niks gegeten heb. Dat druist in tegen alle reguliere adviezen (slecht voor je verbranding, zorgt ervoor dat je snaaitrek krijgt), maar het strookt wel met de intermittent fasting-theorieën die tegenwoordig in zwang lijken. Overigens eet ik liever wel regelmatig, want ik heb een op geen enkele feit berustend gevoel dat dat beter voor me is.

Ik las pas ook een interessante opmerking van sigme, dat het belang van gevarieerd eten overschat wordt. Is dat zo?
pi_128803274
Eetfrequentie schijnt niets uit te maken :7 Je moet vooral eten wanneer je het zelf prettig vindt en wat handig is in je dagschema. En wat je vol kan houden. Er zullen genoeg mensen zijn die vinden dat je x maaltijden op een dag moet eten, want dat werkt (voor hun) het beste. Tsja, wij van wc-eend... Voor elke duizenden mensen die zeggen het meest succes te hebben gehad met elke 2 uur eten staan duizenden mensen die zeggen succes te hebben met max 3 hoofdmaaltijden (of zelfs maar 1) per dag.

Als jij met alleen 3 hoofdmaaltijden waanzinnige snaaizin krijgt tussen die maaltijden dan zou het handig kunnen zijn om iets tussendoor te eten om dat te stoppen (en dan geen snickers, maar iets lekker gezonds). Er zijn voor en nadelen verbonden aan elke 2 uur eten en idem voor intermittend fasten. Maar het belangrijkste is dat je je plan kan volhouden en dat het dus bij je past.

En het allerbelangrijkste is nog steeds wàt je in je mond stopt, niet op welke tijdstippen, Dat zijn details.
pi_128803280
Zolang je je voedingsstoffen binnenkrijgt kun je elke dag precies hetzelfde eten, da's geen enkel probleem. Maar dat is dan alleen als je dagelijkse menu zorgt voor alles wat je nodig hebt aan vetten, eiwitten en zulks.
Ja doei.
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:24:29 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_128803333
Claudia, ik geloof persoonlijk niet zo in dingen als "je verbranding op gang houden" en dat soort zaken. Het enige dat ik zelf overduidelijk ervaar is hoe langer ik "vast" hoe erger de vreetbui erna KAN zijn.
Maar zoveel adviezen er over zijn, zoveel verschillende ervaringen en bewijzen zijn er ook voor het een, danwel het ander.
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:25:36 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_128803389
wat Isa en moblo zeggen dus eigenlijk.
disclaimer
pi_128803457
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik las pas ook een interessante opmerking van sigme, dat het belang van gevarieerd eten overschat wordt. Is dat zo?
Je schijnt zelfs beter af te kunnen vallen op elke dag hetzelfde eten :7 Dus elke dag zelfde ontbijt, elke dag zelfde lunch en eventueel alleen in avondeten variëren. Maar goed, het is maar wat je zelf prettig vindt/wilt. Als je maaltijden elke dag hetzelfde zijn moeten ze natuurlijk wel propvol zitten met goede voedingsstoffen. Zelf denk ik dat variëren je een grotere kans geeft om alle gezonde micronutriënten binnen te krijgen.
pi_128803561
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik geloof persoonlijk niet zo in dingen als "je verbranding op gang houden" en dat soort zaken
Geloof ik ook niet in. Alsof je lichaam stopt met 'verbranden' op bepaalde momenten. Dat lijkt me reuze onhandig.
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:32:38 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_128803726
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je schijnt zelfs beter af te kunnen vallen op elke dag hetzelfde eten :7 Dus elke dag zelfde ontbijt, elke dag zelfde lunch en eventueel alleen in avondeten variëren. Maar goed, het is maar wat je zelf prettig vindt/wilt. Als je maaltijden elke dag hetzelfde zijn moeten ze natuurlijk wel propvol zitten met goede voedingsstoffen. Zelf denk ik dat variëren je een grotere kans geeft om alle gezonde micronutriënten binnen te krijgen.
I second this.
disclaimer
pi_128803815
Ik eet eigenlijk nooit een tussendoortje 's ochtends, ook omdat er meestal geen echt goed moment voor is. Enige keren dat ik dat doe is als ik van 8-6 werk, maar dan eet ik meer 2 lunches dan een tussendoortje, omdat ik anders de dag niet doorkom. 's Middags wel vaak een tussendoortje, maar ook regelmatig niet. Ik eet echter wel altijd nog iets na het eten. Meestal is het fruit rond een uur of 10, omdat ik me dan realiseer dat ik er pas 1 heb gehad. Maar ook wel vaak iets 'stouts' omdat ik er zo zin in heb, want ik ben echt een avond-eter. Ik kan de keren dat ik overdag écht de fout in ging in het afgelopen jaar volgens mij op 1 hand tellen.
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:35:03 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_128803821
ik heb ook altijd heel veel moeite om mensen te geloven die zeggen dat ze "hun verbranding om zeep hebben geholpen". Er is hier ooit iemand geweest die dat beweerde en daarom een maagbandje nodig had. Maar die wilde niet zeggen wat ze at, liet overigens wel eens vallen dat ze als gezonde avondsnack lekker gevulde eitjes maakte :') enzo dus dat het niet aan het eten kon liggen dat ze aankwam, nee dat lag aan de verbranding die stuk was.
Sorry, not buying it :@
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:35:40 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_128803852
overigens vraag ik me ten zeerste af hoe je dan wel af kan vallen met een maagbandje als je verbranding stuk is, maar dat terzijde 8-)
disclaimer
pi_128803871
1 uur en 7 minuten gefietst net, heerlijk.
Even wat frustratie van mijzelf afgefietst (niet geslaagd voor m`n theorie examen..)
Wel prettig, 12 kilometer afgelegd, heb gedeeltes van Hilversum gezien waarvan ik nieteens wist dat ze bestonden :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:38:40 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_128803956
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef Zeester het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit een tussendoortje 's ochtends, ook omdat er meestal geen echt goed moment voor is. Enige keren dat ik dat doe is als ik van 8-6 werk, maar dan eet ik meer 2 lunches dan een tussendoortje, omdat ik anders de dag niet doorkom. 's Middags wel vaak een tussendoortje, maar ook regelmatig niet. Ik eet echter wel altijd nog iets na het eten. Meestal is het fruit rond een uur of 10, omdat ik me dan realiseer dat ik er pas 1 heb gehad. Maar ook wel vaak iets 'stouts' omdat ik er zo zin in heb, want ik ben echt een avond-eter. Ik kan de keren dat ik overdag écht de fout in ging in het afgelopen jaar volgens mij op 1 hand tellen.
Dat herken ik ook wel hoor. 's Avonds is het veel zwaarder...
Ik heb meestal zo'n dip vlak voor het avondeten. Rond vijven, vreselijk is dat :')
disclaimer
pi_128804001
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook altijd heel veel moeite om mensen te geloven die zeggen dat ze "hun verbranding om zeep hebben geholpen". Er is hier ooit iemand geweest die dat beweerde en daarom een maagbandje nodig had. Maar die wilde niet zeggen wat ze at, liet overigens wel eens vallen dat ze als gezonde avondsnack lekker gevulde eitjes maakte :') enzo dus dat het niet aan het eten kon liggen dat ze aankwam, nee dat lag aan de verbranding die stuk was.
Sorry, not buying it :@
Ja, namen en rugnummers :{w
Ja doei.
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:41:12 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_128804034
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, namen en rugnummers :{w
Nee, dat vind ik dan weer een beetje stokerig ;)
disclaimer
pi_128804049
Je stookte al door het te noemen als voorbeeld :{w :P :6
Ja doei.
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:42:16 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_128804069
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
Je stookte al door het te noemen als voorbeeld :{w :P :6
Ja, maar nu weet niemand over wie het gaat en anders wel en da's nog veel lulliger. Vind ik.
disclaimer
pi_128804126
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
overigens vraag ik me ten zeerste af hoe je dan wel af kan vallen met een maagbandje als je verbranding stuk is, maar dat terzijde 8-)
:D daar zeg je wat! Ik ken dus iemand die zei amper te eten, maar niet af te kunnen vallen. Ze zei onder de 800-1000 kcal per dag te zitten. Vervolgens kreeg ze een gastric bypass en viel als een idioot af. Right. Want die operatie laat je magisch afvallen? Nee hoor, je valt alleen maar af omdat je minder kcal binnen krijgt. En dat was 'blijkbaar' nog minder dan 800 kcal per dag 8-) (heel wat minder, want anders val je niet zo heel erg snel af)
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:44:55 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_128804166
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D daar zeg je wat! Ik ken dus iemand die zei amper te eten, maar niet af te kunnen vallen. Ze zei onder de 800-1000 kcal per dag te zitten. Vervolgens kreeg ze een gastric bypass en viel als een idioot af. Right. Want die operatie laat je magisch afvallen? Nee hoor, je valt alleen maar af omdat je minder kcal binnen krijgt. En dat was 'blijkbaar' nog minder dan 800 kcal per dag 8-) (heel wat minder, want anders val je niet zo heel erg snel af)
Die persoon loog dus dat het een lieve lust was.
disclaimer
pi_128804201
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:44 schreef Stormqueen het volgende:

Die persoon loog dus dat het een lieve lust was.
Ik denk dat ze vooral heel erg tegen zichzelf loog -O-
pi_128804219
Zichzelf - haarzelf? Nou ja, erg jammer in ieder geval.
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:47:29 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_128804264
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat ze vooral heel erg tegen zichzelf loog -O-
Ja, precies. Da's het trieste er aan ook ;(
disclaimer
pi_128804458
Godzijdank weet ik heel erg goed waarom ik dik ben :Y) Dat scheelt weer tegen het struisvogeleffect en ik kan niemand anders de schuld geven.

op dat laatste valt nog wel iets af te dingen, maar sinds ik het ouderlijk huis uit ben is het vele malen erger geworden
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:55:22 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_128804522
Jup, ik vreet gewoon nogal graag te veel ongezonde calorierijke dingen.
disclaimer
pi_128804574
Als ik zie wat ik soms op een dag zonder problemen at vind ik het nog knap dat ik nooit 150+ kilo ben geworden 8-) Maar dat komt deels denk ik ook doordat ik altijd wel veel heb gesport/bewogen.
pi_128805071
Nou, dat word straks wéér 10-15 km fietsen :')
Komt m`n ma net thuis met Patat + chocolade vla met slagroom :')_______! Nja, een keer kan geen kwaad denk ik..
pi_128805270
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:12 schreef Braddie het volgende:
Nou, dat word straks wéér 10-15 km fietsen :')
Komt m`n ma net thuis met Patat + chocolade vla met slagroom :')_______! Nja, een keer kan geen kwaad denk ik..
Dan kook je zelf. Of ga jezelf verder lopen trollen.
pi_128805300
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:18 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Dan kook je zelf. Of ga jezelf verder lopen trollen.
Waarom denken julie dat ik loop te trollen ? :')__!
Want het is onmogelijk dat ik een 22 jarige ben met 37 kilo overgewicht die graag die 37 kilo kwijt zou willen? :')

Ben helemaal van de fastfood af trouwens, al een hele poos. Maar m`n ma vond het een idee om 2 patat te halen + frikandel speciaal + chocolade vla.

Mja, ik vind het dan lullig om te zeggen "Nee sorry, ik kook zelf wel wat" Want ze heeft het gehaald, en echt breed hebben we het niet.

Dan sport ik zometeen maar wat meer.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2013 18:21:41 ]
pi_128805383
Het is niet onmogelijk, maar je bent gewoon verre van verstandig bezig, dus doe het dan niet. Dat geeft alleen maar teleurstellingen. Pak het goed aan, neem wat tips en adviezen aan, of bespaar jezelf de moeite.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_128805417
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is niet onmogelijk, maar je bent gewoon verre van verstandig bezig, dus doe het dan niet. Dat geeft alleen maar teleurstellingen. Pak het goed aan, neem wat tips en adviezen aan, of bespaar jezelf de moeite.
Ik ben verre van verstandig bezig, ja... dat klopt ergens wel.
Ga mij vrijdag inschrijven bij een sportschool (Train More) en ga dan met een vriend van me sporten daar :) 3x per week.
pi_128805429
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:22 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik ben verre van verstandig bezig, ja... dat klopt ergens wel.
Ga mij vrijdag inschrijven bij een sportschool (Train More) en ga dan met een vriend van me sporten daar :) 3x per week.
Sporten helpt. Verstandig eten helpt vele malen beter.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_128805477
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Sporten helpt. Verstandig eten helpt vele malen beter.
2 sneetjes brood `sochtends (met 1 plak beleg)
2 sneetjes brood `smiddags (met 1 plak beleg)
`savonds warm eten (gemiddelde portie)
2 koppen thee (Met 1 schep suiker)

Is dat niet verstandig?

Heel af en toe neem ik tussendoor 2-4 crackertjes of 1 sneetje brood..

Ik AT altijd verdeeld over de ochtend/middag/avond wel 12 sneetjes brood, en `snachts vaak ook nog 6-8 :') Dat doe ik al even niet meer!

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2013 18:24:57 ]
pi_128805524
Lees je überhaupt wel eens posts van anderen hier?
pi_128805542
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lees je überhaupt wel eens posts van anderen hier?
Ik ben hier pas net een beetje *in*
Maar, ik probeer wat mee te lezen met andere hun posts soms, ja.
pi_128805553
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:26 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik ben hier pas net een beetje *in*
Maar, ik probeer wat mee te lezen met andere hun posts soms, ja.
Ik zou het wat meer doen :Y
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:33:03 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_128805695
het is soberso friet.

Weet je moeder dat je af wil vallen en geen friet voor je moet halen? :P
disclaimer
pi_128805812
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Waarom denken julie dat ik loop te trollen ? :')__!
Want het is onmogelijk dat ik een 22 jarige ben met 37 kilo overgewicht die graag die 37 kilo kwijt zou willen? :')

Ben helemaal van de fastfood af trouwens, al een hele poos. Maar m`n ma vond het een idee om 2 patat te halen + frikandel speciaal + chocolade vla.

Mja, ik vind het dan lullig om te zeggen "Nee sorry, ik kook zelf wel wat" Want ze heeft het gehaald, en echt breed hebben we het niet.

Dan sport ik zometeen maar wat meer.
En als je moeder chocoladevla en friet meeneemt is het na de friet natuurlijk een verplichting om de chocoladevla OOK op te eten...
pi_128805836
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:24 schreef Braddie het volgende:

[..]

2 sneetjes brood `sochtends (met 1 plak beleg)
2 sneetjes brood `smiddags (met 1 plak beleg)
`savonds warm eten (gemiddelde portie)
2 koppen thee (Met 1 schep suiker)

Is dat niet verstandig?

Heel af en toe neem ik tussendoor 2-4 crackertjes of 1 sneetje brood..

Ik AT altijd verdeeld over de ochtend/middag/avond wel 12 sneetjes brood, en `snachts vaak ook nog 6-8 :') Dat doe ik al even niet meer!
Nee. Niet verstandig.

Ik vind het sowieso verbazingwekkend dat iemand van jouw leeftijd nog aan neemt wat moeders voorzet. Maar goed, ik was dan ook op mijn 17e zelfstandig :+

Ik zou inderdaad meer kijken naar de lijstjes van mensen hier, want daar zit veel meer variatie in :Y
pi_128805864
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
het is soberso friet.

Dat lijkt me sowieso een handige vereiste. En doe eens wat met die andere miljoen tips, Braddie..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_128806030
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:37 schreef Zeester het volgende:

[..]

En als je moeder chocoladevla en friet meeneemt is het na de friet natuurlijk een verplichting om de chocoladevla OOK op te eten...
Nee, maar ze haalt het, een aangezien we het niet breed hebben vind ik het lullig om het haar voor jan lul te laten halen.
pi_128806051
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:38 schreef An24 het volgende:

[..]

Nee. Niet verstandig.

Ik vind het sowieso verbazingwekkend dat iemand van jouw leeftijd nog aan neemt wat moeders voorzet. Maar goed, ik was dan ook op mijn 17e zelfstandig :+

Ik zou inderdaad meer kijken naar de lijstjes van mensen hier, want daar zit veel meer variatie in :Y
Ben niet zo extreem zelfstandig door bepaalde dingen die gebeurd zijn, maar dat is wta anders :)
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:46:35 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_128806083
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:45 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee, maar ze haalt het, een aangezien we het niet breed hebben vind ik het lullig om het haar voor jan lul te laten halen.
nogmaals. Weet je moeder dat je af probeert te vallen?

Overigens is friet goedkoper dan een gezonde maaltijd, dus die vlag gaat helaas niet op ;)
disclaimer
pi_128806117
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nogmaals. Weet je moeder dat je af probeert te vallen?

Overigens is friet goedkoper dan een gezonde maaltijd, dus die vlag gaat helaas niet op ;)
M`n ma weet dat ik probeer af te vallen, we eten 99% van de tijd ook gewoon sla en aardappels en af en toe een stukje vlees.
pi_128806161
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:47 schreef Braddie het volgende:

M`n ma weet dat ik probeer af te vallen, we eten 99% van de tijd ook gewoon sla en aardappels en af en toe een stukje vlees.
Ik vind het erg onhandig om patat mee te nemen als je weet dat je zoon net is begonnen met afvallen. Maar dat kan aan mij liggen.
pi_128806180
Ah, nog steeds niet aangemeld bij de sportschool. Vorige week zei je nog dat je het halverwege deze week ging doen en nu is het alweer einde van de week. Als je het niet écht wilt, houd jezelf dan niet zo voor de gek.
Ja doei.
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:48:56 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_128806186
Dan moet ze je geen friet voeren. Ik zou het echt even melden. Anders doet ze het elke week ;)
disclaimer
pi_128806211
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, nog steeds niet aangemeld bij de sportschool. Vorige week zei je nog dat je het halverwege deze week ging doen en nu is het alweer einde van de week. Als je het niet écht wilt, houd jezelf dan niet zo voor de gek.
Volgende week wordt er weer een paniekerig topic geopend waar om tips wordt gevraagd en beginnen we weer van voren af aan.
Ik zie 'm wel weer verschijnen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_128806247
Tevens lijkt 99% van de tijd sla eten me echt heel saai ;( En dan zit er ook nog eens niets nuttigs in sla...
Ja doei.
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:51:19 #93
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128806260
:( Ik heb een hapje B&J genomen :') en iets te veel vla geloof ik. Maar goed, als het daar bij blijft? Toch? O+
pi_128806284
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:45 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ben niet zo extreem zelfstandig door bepaalde dingen die gebeurd zijn, maar dat is wta anders :)
Dat wordt dan knap lastig, wat gezond eten en mogelijk ook afvallen begint bij zelfstandig denken...
pi_128806285
Een hapje kan, Q., een hapje kan! :Y
Ja doei.
pi_128806309
Zo, dat was Jillian P01S01! :% Was even vergeten hoe zwaar het is! En dan moet ik zo ook nog hardlopen. :9
Ja doei.
pi_128806324
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, dat was Jillian P01S01! :%
Viel mee? *O*
pi_128806330
Zie edit :') _O-
Ja doei.
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:53:18 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128806332
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik eet mijn O en L bijna altijd hetzelfde :Y
pi_128806346
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens lijkt 99% van de tijd sla eten me echt heel saai ;( En dan zit er ook nog eens niets nuttigs in sla...
Ik eet doorgaans sla/salade als extra bij het eten. Niet alleen sla, daar heb je niet zo veel aan.
pi_128806348
I`m out. merk het wel weer..
pi_128806362
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
Zie edit :') _O-
ow.

Maar de volgorde eerst Jillian en dan hardlopen is wel de beste 8-)
pi_128806379
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:53 schreef Braddie het volgende:
I`m out. merk het wel weer..
Ja, de hele wereld is tegen je. Iedereen. En daarom kun jij niet afvallen. Omdat het állemaal de schuld van anderen is. Geef jezelf een trap onder je donder en bewijs ons maar vooral jezelf het tegendeel.
Ja doei.
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:54:47 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_128806384
Braddie, ik wil je best helpen, maar met frieten kom je er simpelweg niet. Soms is de waarheid een beetje ruw ;)
disclaimer
pi_128806385
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ow.

Kracht --> Cardio :P
Ja doei.
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:55:21 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128806394
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:36 schreef Braddie het volgende:
1 uur en 7 minuten gefietst net, heerlijk.
Even wat frustratie van mijzelf afgefietst (niet geslaagd voor m`n theorie examen..)
Wel prettig, 12 kilometer afgelegd, heb gedeeltes van Hilversum gezien waarvan ik nieteens wist dat ze bestonden :')
12 k/m over 1u en 7 min??? Hoe traag fiets je? :D Dat doe ik als ik zin heb onder de 30 min. En als ik er geen zin in heb maar het moet (zoals vanmiddag) onder de 40 :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:56:11 #107
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128806421
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
Jup, ik vreet gewoon nogal graag te veel ongezonde calorierijke dingen.
Same. Plus dat ik een emotie eter ben :X
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:56:58 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_128806450
Oh nee, ik ben gewoon een eter. :')
disclaimer
pi_128806458
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

12 k/m over 1u en 7 min??? Hoe traag fiets je? :D Dat doe ik als ik zin heb onder de 30 min. En als ik er geen zin in heb maar het moet (zoals vanmiddag) onder de 40 :')
12km ren ik zowat in 1 uur en 7 minuten, maargoed, beweging = beweging.
Ja doei.
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:57:22 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128806460
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
het is soberso friet.

Patat!

En ik ben braddie moe. Al jaren :') :O
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:59:15 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_128806514
Jup, niet flauw gaan doen over iemands tempo mensen.
ik ken overigens het fenomeen braddie als enige niet geloof ik ?
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:59:17 #112
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128806515
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
Een hapje kan, Q., een hapje kan! :Y
Ja. Ik hou het motto van gisteren maar even aan. Misstap, prima. Maar niet de rest v/d banden lek prikken.

Ik had als T vanmiddag kersen, tering wat zit daar een kcal in :o Maar ze waren wel lekker :Y
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:00:08 #113
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_128806555
Patat/friet, het maakt niet uit wat het is maar het is gewoon ranzig. Probleem opgelost *O* En wauw, discussie losgekregen :')

O: 2 spelt, 1 chocopasta 1 appelstroop.
T: schaaltje aardbei/meloen
L: 2 volkoren sandwichspread, cherrytomaatjes, stuk komkommer.
T: rijstwafel, kiwi
D: wokgroenten met een hand sojaboontjes erdoor, beetje cassavekroepoek en 4 dumplings.
T: stukje chocolade.
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:03:01 #114
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128806646
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
Jup, niet flauw gaan doen over iemands tempo mensen.
ik ken overigens het fenomeen braddie als enige niet geloof ik ?
Dat allebei.

Het lijkt mij ook nogal trollerig overkomen maar goed. Het zou zomaar kunnen dat hij niet beter weet, dat hij veel thuis niet leert. Wat me niet zou verbazen. Braddie, probeer eens meer groente en fruit te eten.
Spoilers!
pi_128806655
Het is patat.
1 uur en 7 minuten doen over 12 km is langzaam, maar beweging is beweging.
Als je moeder weet dat je probeert af te vallen, dan koop je geen patat. Doet ze dat wel, zeg je, sorry, maar ik hoef niet, of eet je een beetje.

Oh, en mijn BBQ was lekker.
pi_128806677
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat allebei.

Het lijkt mij ook nogal trollerig overkomen maar goed. Het zou zomaar kunnen dat hij niet beter weet, dat hij veel thuis niet leert. Wat me niet zou verbazen. Braddie, probeer eens meer groente en fruit te eten.
pi_128806730
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ow.

Oh, en 'bicycle crunches' kan ik gewoon niet. Daar ben ik te spastisch voor :')
Ja doei.
pi_128806783
Ik heb een beetje moeite met de stelligheid waarmee elke theorie over afvallen en/of gezond eten wordt gebracht. Een paar jaar geleden werd met eenzelfde stelligheid beweerd dat je écht elke 2 uur moest eten. Daar blijkt wel weer uit hoe weinig men over deze zaken weet. Doen we over een paar jaar lacherig over intermittent fasting?

Ik vind het trouwens ook helemaal niet makkelijk om te bepalen of ik genoeg van alle belangrijke voedingsstoffen binnenkrijg. Een tijdje geleden heb ik de handdoek in de ring gegooid en ben ik een multivitamine erbij gaan slikken. En verdomd, ik ben in tijden niet zo weinig ziek geweest, al kan dat natuurlijk ook weer toeval zijn.
pi_128806871
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, en 'bicycle crunches' kan ik gewoon niet. Daar ben ik te spastisch voor :')
Is dat dat je zo moet fietsen in de lucht? Want dat kan ik ook niet. :')
pi_128806906
Claudia, ik heb ook nog multivitamine staan, misschien toch maar eens een dagje doen.

Verder probeer ik te eten als mijn lijf daar om vraagt, zonder dat te overdrijven.
pi_128806968
Weet je, ik houd me er helemaal niet zo mee bezig, als in: ik tel helemaal niets, geen macro's, geen Kcal, niets. Ik wil genoeg fruit, genoeg groenten, wat vlees en wat carbs binnenkrijgen op een dag. Ik zorg dat ik lekker en divers kook, met regelmatig een vega-dag en soms ook gewoon nachos con todo of een grote berg sushi. Ik loop veel hard, probeer veel te bewegen verder (ook veel hiken en dergelijken) en zorg dat m'n leven leuk is. Dat heeft bij mij grotendeels de kg's er nu ook afgehouden en het gaat langzaam weer naar beneden. Ik begon met veel te weinig eten en me elke dag wegen. Ik heb me nu al in geen maaaaaaaaanden of wellicht zelfs jaar 'serieus' gewogen, en kijk liever in de spiegel. Dat helpt mij in elk geval te genieten van het leven en vol te houden :) het is geen dieet, maar gewoon hoe ik nu leef. En da's fijn.
Ja doei.
pi_128806984
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef Lonaa het volgende:
Claudia, ik heb ook nog multivitamine staan, misschien toch maar eens een dagje doen.

Verder probeer ik te eten als mijn lijf daar om vraagt, zonder dat te overdrijven.
multivitamine doe je niet een dagje :D
pi_128807015
Ik vind het prettig om elke 2 uur in ieder geval iets te eten, maar weet nog niet waar mijn lichaam nu het beste op reageert.
Vandaag in ieder geval genoeg beweging, half uur hoepelen en net Jillian gedaan *O*
Verder te weinig gegeten maar dat mag wel na een week vakantie + BBQ.
pi_128807043
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

multivitamine doe je niet een dagje :D
Dat bedoelde ik ook niet. :')

Ik weet niet wat er mis is in mijn hoofd, ik denk het 1, zeg/typ het ander en dan komt er iets heel raars uit. :')

Ik wilde zeggen "een tijdje", wat er verder nog gebeurde zodat er dit gebeurde, weet ik niet. :')
pi_128807068
Oh, i kweet het al. Het was "een tijdje" en "iedere dag" en toen werd het gek. :')
pi_128807262
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook niet. :')

Ik weet niet wat er mis is in mijn hoofd, ik denk het 1, zeg/typ het ander en dan komt er iets heel raars uit. :')

Ik wilde zeggen "een tijdje", wat er verder nog gebeurde zodat er dit gebeurde, weet ik niet. :')
Ik vond het al zo gek :D

Kan gebeuren. :*

Vanmorgen gesport. Vanmiddag mijn huis schoon gemaakt. Dus lekker actief geweest
En nu nestel ik mezelf op de bank met mijn boek
pi_128807338
Ik eet de hele dag. Dat werkt top voor mij. Eindelijk een niet de hele dag afgeleid door zin in eten.
pi_128807340
Had het net ook al een paar keer toen ik tegen O+ wat zei.

Ik ga nog even wat boekcadeautjes op bol bestellen voor schoonouders (die deze week beide jarig zijn) voor O+ , omdat ie lief is en voor mezelf omdat, tja, waarom niet. :7
pi_128812947
Weten jullie nog, dat ik vorige week 4 ons was aangekomen, zonder verklaarbare reden (binnen de lijntjes gekleurd, niet ongesteld, niet nodig naar de wc moeten)? Deze week was er 1,3 kilo af, en deze week heb ik echt minder goed mijn best gedaan. Wat een fijn bewijs dat je niet elke meting serieus moet nemen, maar echt naar het geheel moet kijken. Nu staat de teller op -24,7, hopelijk volgende week de 25, want heb beloofd dat ik mijn huisgenootje meeneem naar een pizzeria als bedankje voor al haar steun bij mijn afvallen als ik 25 kwijt ben!
  woensdag 10 juli 2013 @ 21:44:05 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_128813451
Ik zei het toch zeester :D mooie stats!!
disclaimer
pi_128814194
Dank je wel allemaal voor de virtuele steun en knuffels! Erg fijn. Morgen ga ik langs het UWV om te kijken of ik recht heb op bijstand. Eventueel nadat mijn ww afgelopen is(11 aug.). En eens kijken bij de uitzendbureaus.

Mijn vriend is heel erg van het komt wel goed, en ik ben in de stress.. Misschien moet ik maar gewoon naar hem luisteren :)

Mijn lijstje vandaag is wel knudde. Want onverwacht uit eten met vrienden voor verjaardag.
Heb wel lekker gefietst en gewandeld.

O: geen, kreeg geen hap door mijn keel
L: Pastasalade van gisteren
T: Klein stukje appeltaart zonder slagroom
D: 1 pannenkoek met brie honing en walnoten
T: Yoghurtijsje
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 10 juli 2013 @ 22:31:10 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128816085
GODVER!

En dan dus gewoon WEER de fout in gaan he. Het begon met 1 hapje B&J, toen een bastogne koek, toen een hapje van Mo zijn kaneelbroodje.. allemaal nog te overzien maar dan nog. Trap ik net 1.5e plak krentenbrood in mijn mik.

En ik heb geen idee waar het nou ineens vandaan komt :{ Morgen maar even achterlijk hard sporten, maar dit is wel weer dat ik denk "godver! Je was na Vrijdag / Zaterdag weer zo goed bezig. Van 80,9 naar 80,4. " En dan nu weer dit :(
  woensdag 10 juli 2013 @ 22:39:43 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_128816590
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:31 schreef Qwea het volgende:
GODVER!

En dan dus gewoon WEER de fout in gaan he. Het begon met 1 hapje B&J, toen een bastogne koek, toen een hapje van Mo zijn kaneelbroodje.. allemaal nog te overzien maar dan nog. Trap ik net 1.5e plak krentenbrood in mijn mik.

En ik heb geen idee waar het nou ineens vandaan komt :{ Morgen maar even achterlijk hard sporten, maar dit is wel weer dat ik denk "godver! Je was na Vrijdag / Zaterdag weer zo goed bezig. Van 80,9 naar 80,4. " En dan nu weer dit :(
dat heb ik dus ook als ik ergens 1 hap van neem. Moet constant zo alert en streng zijn daardoor -O- als mensen tegen mij zeggen "1 stukkie kan toch best?" Krijg ik altijd de neiging om in hun gezicht te krabben :@
1 stukje kan helemaal niet.
disclaimer
pi_128817079
Net nog even gauw een sollicitatie verstuurd, voor een functie als kassamedewerker voor 30-38 uur! *duimduim!*
pi_128818278
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat heb ik dus ook als ik ergens 1 hap van neem. Moet constant zo alert en streng zijn daardoor -O- als mensen tegen mij zeggen "1 stukkie kan toch best?" Krijg ik altijd de neiging om in hun gezicht te krabben :@
1 stukkie kan toch best?

Joycie, fijn. Hoop is belangrijk, maar afwijzingen doen ook wel heel erg zeer. Een dingetje, als je geen recht hebt op WW heb je waarschijnlijk wel recht op bijstand. Dat gaat via de gemeente. Gemeentes hebben het druk en zijn traag, dus het duurt allemaal laaaaaaaaaang. Het helpt als je er zelf achteraan belt. :)

Zeester: Wat goed! -25 (bijna dan) is een heule prestatie! Goed joh! Nu ik nog ;(

Q, niet handig, maar nog steeds, waarom zou je meer gaten prikken? Gebeurd, klaar, slapen, morgne weer een dag.
  donderdag 11 juli 2013 @ 00:01:54 #136
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128820853
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb wel eens in Hilversum gefietst en ik kan melden dat er best een flinke stoplicht dichtheid is. Beetje flauw om iemand die dik is en nog nauwelijks sport te gaan zitten afvangen op laag tempo. Toch?

En dat lijstje van hem vind ik ook best meevallen, niet iedereen hoeft aan de omeletten, low carb, spelt en quinoa...
Kwak
  donderdag 11 juli 2013 @ 00:04:18 #137
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128820939
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een beetje moeite met de stelligheid waarmee elke theorie over afvallen en/of gezond eten wordt gebracht. Een paar jaar geleden werd met eenzelfde stelligheid beweerd dat je écht elke 2 uur moest eten. Daar blijkt wel weer uit hoe weinig men over deze zaken weet. Doen we over een paar jaar lacherig over intermittent fasting?

Ik vind het trouwens ook helemaal niet makkelijk om te bepalen of ik genoeg van alle belangrijke voedingsstoffen binnenkrijg. Een tijdje geleden heb ik de handdoek in de ring gegooid en ben ik een multivitamine erbij gaan slikken. En verdomd, ik ben in tijden niet zo weinig ziek geweest, al kan dat natuurlijk ook weer toeval zijn.
O+ eens!

Op dieetinzicht.nl kun je trouwens ook voor al je Vitamines rapport aanvragen. Ik had afkan geen zin meer in bijhouden na een jaar eetstoornistherapie :@
Kwak
pi_128824771
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 21:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Dank je wel allemaal voor de virtuele steun en knuffels! Erg fijn. Morgen ga ik langs het UWV om te kijken of ik recht heb op bijstand. Eventueel nadat mijn ww afgelopen is(11 aug.). En eens kijken bij de uitzendbureaus.
Als je samenwoont en je partner heeft meer dan zo'n 1200 per maand (hoop ik voor hem) dan heb je geen recht op bijstand. In ieder geval veel succes met het vinden van werk :*

quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:

Hear hear! _O_
pi_128824795
Goeiemorgen :W

Daar waar ik gisteren ruim 11 uur aan 1 stuk sliep, heb ik vannacht nog geen 4 uur geslapen en dan nog onrustig ook, dankzij O+ die onrustig sliep en me verschillende keren een ros gegeven heeft. Jippie.

Denk dat k zo ga sporten.
pi_128824815
BOEJAH!
Meterstanden doorgegeven, alles doorgerekend en bijna 500 euro terugkrijgen. :7
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:32:51 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128825273
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 07:29 schreef Lonaa het volgende:
BOEJAH!
Meterstanden doorgegeven, alles doorgerekend en bijna 500 euro terugkrijgen. :7
Hier 300 bij betalen. :(
pi_128825880
Hallo! Beetje weinig gepost hier. Meestal is dat een teken dat get niet goed gaat,maar nu heb ik gewoon veel gewerkt en de afvalslag weer helemaal te pakken :D
My salvation lies in your love..
pi_128826036
1 vakantiekilo is weg *O*
pi_128826160
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:18 schreef Sarabi het volgende:
Nice! Waar was je heen geweest en hoe lang ben je al terug? :P Ik ga over 4 weken eindelijk!
My salvation lies in your love..
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:34:30 #145
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128826352
Mogguh!

Loodgieter kwam hier gisteren (is 2 jaar geleden ook geweest voor het aanleggen van de badkamer)... "Jezus Christus meissie! Wat ben jij afgevallen! :o Ik zie een heel ander wijfie! Stukken slanker en mooier! Staat je goed!"

Ego boost ftw O+ Dank je wel loodgieter B-)

Ik had gisteren avond bedacht "Ah! Last van reuma valt de laatste 2 dagen wel mee, ik duik morgen ff de sportschool in voor 1.5u" word ik wakker daarstraks, lopen mijn handen te kutten en mijn rug :') Maar goed, toch maar ff sporten, ik wil, zal en moet :9
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:34:42 #146
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128826355
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:18 schreef Sarabi het volgende:
*O*
pi_128826985
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 07:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je samenwoont en je partner heeft meer dan zo'n 1200 per maand (hoop ik voor hem) dan heb je geen recht op bijstand. In ieder geval veel succes met het vinden van werk :*

[..]

Hear hear! _O_
Dat dacht ik ook, maar een vriendin van me zei dat het misschien wel kon omdat mijn vriend en ik geen fiscaal partners zijn.

Maar goed volgens mij heb ik er ook geen recht op.

Dus we zullen echt moeten gaan snijden in wat uitgaven..
pi_128826988
Hier ten opzichte van zaterdag + 1. ;(

Heb wel maandag uitgebreid gegeten natuurlijk en dinsdag en woensdag een BBQ gehad (maar wel netjes gedaan.) Naja.

Net al lekker naar de sportschool geweest en het ging LEKKER! Jeej! Heb mijn angst overwonnen en dingen op een matje op de grond gedaan. In het zicht van iedereen en alles. Met zo'n bal m'n schuine buikspieren getraind. Kreeg ik kramp in mijn rechterborstspier. :') Kut.
Heb ook geplanked (god wat is dat zwaar) en op een ander apparaat mijn buikspieren gedaan (zie opmerking over planken). Lekker wat krachttraining gedaan en de crosstrainer ging soepel!
pi_128827053
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:03 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar een vriendin van me zei dat het misschien wel kon omdat mijn vriend en ik geen fiscaal partners zijn.

Maar goed volgens mij heb ik er ook geen recht op.

Dus we zullen echt moeten gaan snijden in wat uitgaven..
Boeit niet of je fiscaal partner bent. Ze hebben de regels veranderd en als je in 1 huis woont wordt je voor de bijstand gezien als gehuwd en ben je dus, voor de bijstand, automatisch fiscaal partner. Jippie en alles.

Ga in ieder geval even langs, de gemeente kent ook nog wat andere potjes behalve de bijstand waar ze je bij kunnen helpen. :)

En snijden in uitgave, ja.

Joyce, ik weet hoe het is, echt waar. :* Heb het hier een maanden gedaan van nog geen 1000 euro per maand met 2 volwassenen, 2 katten en 1 hond. Af en toe kwam er wat extra's maar dat zette geen zoden aan de dijk. En het is kut, maar het komt goed. :*
  donderdag 11 juli 2013 @ 10:12:34 #150
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_128827190
Zo. Scriptie klaar, nu geen excuses meer. Er gaat weer 10 kilo af _O_ Dag smerige bierbuik en varkenspoten. Zometeen maar eens flink wat vietsen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 11 juli 2013 @ 10:29:37 #151
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128827505
Is het ook nog steeds zo dat je je huis moet verkopen als je aanspraak wilt maken op bijstand, ook al blijf je dan achter met een restschuld?
Spoilers!
pi_128827630
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het ook nog steeds zo dat je je huis moet verkopen als je aanspraak wilt maken op bijstand, ook al blijf je dan achter met een restschuld?
Dat weet ik niet, hier geen koophuis dus was hier niet aan de orde.
pi_128827661
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen idee, volgens mij valt een eigen huis wel onder eigen vermogen. Dan kan ik het sowieso wel schudden :P

Naja ik hoop gewoon heel erg dat ik wat hoor op die sollicitatie die ik gisteren nog heb verstuurd! Lijkt me echt wel leuk, en het is redelijk dichtbij, half uurtje 40 min fietsen. Maar goed ik moet maar niet de erg hopen misschien!
  donderdag 11 juli 2013 @ 10:48:39 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_128827994
Ik duim heel erg voor je, joycie! Werkloos zijn suckt!
Probeer wel je kansen te spreiden!
disclaimer
pi_128828122
Ik hoop ook dat je er wat aan hebt.

Ik snap trouwens niet dat jullie allemaal zo warm lopen voor BBQ. Ik vind het eens in de zoveel tijd prima, maar zou het zelf écht niet zo snel uitkiezen. Misschien omdat ik een single lady ben, en geen man heb die roept dat we moeten barbecueen?
pi_128828174
BBQ is meestal mijn keus. :P

Buiten koken vind ik eerlijk. O+
  donderdag 11 juli 2013 @ 10:57:40 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_128828193
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:54 schreef Zeester het volgende:
Ik hoop ook dat je er wat aan hebt.

Ik snap trouwens niet dat jullie allemaal zo warm lopen voor BBQ. Ik vind het eens in de zoveel tijd prima, maar zou het zelf écht niet zo snel uitkiezen. Misschien omdat ik een single lady ben, en geen man heb die roept dat we moeten barbecueen?
Omdat bier O+
En je kan natuurlijk heel gevarieerd BBQ-en, het hoeft niet met kilo's vlees.
Maar wat ik vooral leuk vind aan BBQ is dat het gezellig is. Je zit met mensen bij elkaar, het tafelen duurt lang, ik hoef er niet eerst eenzaam twee uur voor in de keuken te staan om vervolgens stilzwijgend voor de tv het eten naar binnen te schuiven. Dat, denk ik :')
disclaimer
pi_128828205
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Omdat bier O+
En je kan natuurlijk heel gevarieerd BBQ-en, het hoeft niet met kilo's vlees.
Maar wat ik vooral leuk vind aan BBQ is dat het gezellig is. Je zit met mensen bij elkaar, het tafelen duurt lang, ik hoef er niet eerst eenzaam twee uur voor in de keuken te staan om vervolgens stilzwijgend voor de tv het eten naar binnen te schuiven. Dat, denk ik :')
Dit, maar ik wilde geen lange reactie typen.
En omdat wijn.
pi_128828292
Misschien ben ik gewoon raar dan ;)! Ik vind een lekkere maaltijdsalade veel beter in de zomer. Ook al voor ik op dieet was hoor, dat is niet nieuw. Ik vind gourmetten wel leuk en lekker, maar niet met kerst en ook niet vaker dan 2x per jaar.

Ik had deze week zoveel fastfood zin en toen heb ik dinsdag van 2 tartaartjes 2 hamburgers gebouwd, op kaisersbroodjes, met mosterd, ketchup, gebakken uien, rucola en op 1 vd 2 een spiegelei (zo serveren we hamburgers op mijn werk en dat ziet er zo heerlijk uit)! Het was écht super en ik ben helemaal van m'n fastfood cravings af.
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:03:47 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_128828349
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:01 schreef Zeester het volgende:
Misschien ben ik gewoon raar dan ;)! Ik vind een lekkere maaltijdsalade veel beter in de zomer. Ook al voor ik op dieet was hoor, dat is niet nieuw. Ik vind gourmetten wel leuk en lekker, maar niet met kerst en ook niet vaker dan 2x per jaar.

Ik had deze week zoveel fastfood zin en toen heb ik dinsdag van 2 tartaartjes 2 hamburgers gebouwd, op kaisersbroodjes, met mosterd, ketchup, gebakken uien, rucola en op 1 vd 2 een spiegelei (zo serveren we hamburgers op mijn werk en dat ziet er zo heerlijk uit)! Het was écht super en ik ben helemaal van m'n fastfood cravings af.
Ik flikker gerust gewoon groentespiezen op de BBQ, of fruit O+
Salade is ook top, maar ook weer niet elke dag. Variatie O+

Oh en ik gourmet het liefst in de zomer. Aan mijn tuintafel, buiten :D
disclaimer
pi_128828373
Maaltijdsalades heb ik pas recent ontdekt. Sowieso ben ik veel meer sla gaan eten.

Lijstje voor vandaag:
O: 2 meergranen met smeerleverworst. Koffie
T: Nectarine
S: Fietsen, veel krachttraining, crosstrainer. 0,5 liter water
T: Smoothie van 125 gram ananas, 200 gram aardbeien, 100 gram yoghurt, lepel lijnzaad en 200 ml water.
L: Broodje/boterham met sla en rauwe ham.
T: Handje noten
D: Maaltijdsalade met aardappeltjes, sla, worst, boontjes, komkommer en andere dingen die ik nog vindt. Of misschien switch ik naar pasta en vis. weet ik nog niet. :')
pi_128828390
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik flikker gerust gewoon groentespiezen op de BBQ, of fruit O+
Salade is ook top, maar ook weer niet elke dag. Variatie O+

Oh en ik gourmet het liefst in de zomer. Aan mijn tuintafel, buiten :D
Gisteren had ik groentespiezen. :9 Courgette, paprika, ui, champignons en plakje ontbijtspek voor de jum :9
pi_128828392
Hier ook wel BBQ-liefde..

Maar niet met kilo's vlees. En wel met een lekkere salade, weinig stokbrood en een zelfgemaakte light knoflooksaus. En groentespiesjes O+
pi_128828493
Ik heb gisteren trouwens écht heerlijk gegeten bij een vriendin. http://www.ah.nl/allerhan(...)-makreel/?rq=makreel
Het was dit recept. Het is niet superlaag in calorieen vanwege de makreel, maar makreel is wel heel gezond voor je!
pi_128828600
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:09 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gisteren trouwens écht heerlijk gegeten bij een vriendin. http://www.ah.nl/allerhan(...)-makreel/?rq=makreel
Het was dit recept. Het is niet superlaag in calorieen vanwege de makreel, maar makreel is wel heel gezond voor je!
Die ga ik onthouden!
pi_128828623
Hier staat vanavond lekker roerbakmie op het programma, grote pan maken, hoef ik morgen niet te koken :P
pi_128828839
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:25 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Nice! Waar was je heen geweest en hoe lang ben je al terug? :P Ik ga over 4 weken eindelijk!
Een weekje in eigen land :) sinds maandag weer thuis maar dinsdag nog een BBQ gehad dus dat hielp niet.
pi_128828867
Ik ga bij barbecueën geheid te veel eten. Ik ben ook dol op lang en gezellig tafelen, maar ik raak dan wel veel moeilijker verzadigd.

En argh, ik wil wel weer eens afvallen! 2,5 week geleden begonnen met sporten en inmiddels 1 kg zwaarder dan dat gewicht terwijl ik heel netjes eet. Ik had juist verwacht dat in ieder geval die twee vakantiekilo's er vrij makkelijk af zouden gaan. Ik durf nu wel op basis van mijn weegschaal te concluderen dat m'n vetpercentage lager is, want die lagere meting laat 'ie heel consistent zien.
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:24:53 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_128828902
Wat frustrerend, claudia. Hou vol!

Ik kom er net achter dat watermeloen meer kcals bevat dan aardbeien. WHAT ARE THIS?
disclaimer
pi_128828918
Eet je misschien te weinig Claudia?
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:26:58 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_128828955
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:25 schreef Sarabi het volgende:
Eet je misschien te weinig Claudia?
Nu mag je me uitleggen hoe je daar van aan gaat komen :D
disclaimer
pi_128829188
Claudia, besef wel dat je op dit moment ook spieren aan het aanmaken bent. Ik weet niet hoeveel overgewicht je hebt, maar bij mij in de sportschool waarschuwen ze ervoor dat je in het begin echt aankomt als je begint met sporten.
  Moderator donderdag 11 juli 2013 @ 11:36:37 #173
5428 crew  miss_sly
pi_128829241
Ik zou het lagere vetpercentage dan meer aanhouden als indicatie dat je goed bezig bent!
pi_128829274
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Claudia, besef wel dat je op dit moment ook spieren aan het aanmaken bent. Ik weet niet hoeveel overgewicht je hebt, maar bij mij in de sportschool waarschuwen ze ervoor dat je in het begin echt aankomt als je begint met sporten.
Dat schijnt oprecht een fabeltje te zijn. Je kunt als vrouw in een jaar ongeveer 5 kilo spierweefsel aanmaken, en dat doe je niet in een weekje.

Wel zal je vochthuishouding gewoon een beetje uit balans zijn Claudia. Probeer dit zelfde patroon te volgen, maar ga pas over een weekje op 2 weer op de weegschaal. Dan zul je zeker verschil zien, en laat je je er misschien wat minder door ontmoedigen!
pi_128829357
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nu mag je me uitleggen hoe je daar van aan gaat komen :D
Spaarstand
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:41:45 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_128829424
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Spaarstand
geloof ik niet in :@
disclaimer
pi_128829445
Ik ook niet echt.. mensen krijgen/hebben ook anorexia en dan is het heeeel weinig eten. En geen lichaam die op de spaarstand gaat.
pi_128829481
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

geloof ik niet in :@
Dat mag :)
Maar als je niet afvalt moet je toch iets gaan veranderen (als je tenminste een lange tijd stil staat).
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:58:14 #179
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_128831694
"Even uit de lurkstand". Ben vanaf 12 september 2012 bezig en 25 kilo afgevallen.
Waarom ik reageer is: meer eten om af te vallen; misschien is het wel spierweefsel. En sinds een week fatsecret en myfitnesspal aan het lezen. Ontdekt omdat het hier genoemd werd en mijn behoefte om weer eetlijsten bij te houden, want die laatste kilo van de 25 duurde wel erg lang. En nu op voor de volgende 25 kilo. Nou ja, heel verhaal.

Maar al die fabeltjes ik vind ze wel grappig. Een nieuwe ontdekt op myfitnesspal: de calorieën die je met sporten verbruikt weer erbij eten. Die laatste vind ik zo dom, dat kun je met je gezond verstand toch bedenken dat dat weinig zoden aan de dijk zet. Alsof afvallen sec een rekensommetje is.

BV. mijn dietiste: ik was ziek geweest, weinig gegeten en hoopte eindelijk die 25 te bereiken, was ik 1 kilo aangekomen. Ja, als je ziek bent, toch gewoon eten. Terwijl toen ik verdriet had vanwege overlijden van mijn moeder, ik ook weinig gegeten heb en 2 kilo was afgevallen.

Vroeger was een dieet om aftevallen 1000 cal. en geen sporten. Werkte ook.

Volgens mij doet je lichaam af en toe wat het zelf wil.
pi_128831797
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:58 schreef tanteklara het volgende:
"Even uit de lurkstand". Ben vanaf 12 september 2012 bezig en 25 kilo afgevallen.
Waarom ik reageer is: meer eten om af te vallen; misschien is het wel spierweefsel. En sinds een week fatsecret en myfitnesspal aan het lezen. Ontdekt omdat het hier genoemd werd en mijn behoefte om weer eetlijsten bij te houden, want die laatste kilo van de 25 duurde wel erg lang. En nu op voor de volgende 25 kilo. Nou ja, heel verhaal.
Maar al die fabeltjes ik vind ze wel grappig. Een nieuwe ontdekt op myfitnesspal: de calorieën die je met sporten verbruikt weer erbij eten. Die laatste vind ik zo dom, dat kun je met je gezond verstand toch bedenken dat dat weinig zoden aan de dijk zet. Alsof afvallen sec een rekensommetje is.
BV. mijn dietiste: ik was ziek geweest, weinig gegeten en hoopte eindelijk die 25 te bereiken, was ik 1 kilo aangekomen. Ja, als je ziek bent, toch gewoon eten. Terwijl toen ik verdriet had vanwege overlijden van mijn moeder, ik ook weinig gegeten heb en 2 kilo was afgevallen.
Volgens mij doet je lichaam af en toe wat het zelf wil.
Welkom, en *boks* want ik ben 24,7 kilo afgevallen sinds eind augustus, dus we gaan gelijk op ;)! Ik heb afgelopen week dus écht sterk ervaren dat resultaat niet altijd meteen zichtbaar is, na een goede week (ik doe WeightWatchers dus 1x per week op de weegschaal) was ik 4 ons aangekomen, deze week na een matige week was ik opeens 1,3 afgevallen. Dus soms doet het afvallen niet meteen wat je hoopt dat het doet, dat kan een weekje langer duren. Als je ziek bent verwerkt je lijf ook op een andere manier datgene wat je binnenkrijgt enzo, bovendien beweeg je dan compleet niet dus moet je ook minder eten omdat je minder verbrandt.
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:06:37 #181
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_128831933
Thanks, en ook feli voor de 24,7 kilo.

Klopt wat je zegt van ziek en minder bewegen, niet bij nagedacht. Bij het verdriet heb ik veel gelopen.

Ik doe via dietiste. Ook elke 2 weken wegen. Zij doet niet aan onsjes. Wel een toffe jonge meid, die alles een positieve draai kan geven.
pi_128832653
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:58 schreef tanteklara het volgende:
Wat ik daar bijzonder vreemd aan vind is dat je bijv 1400 kcal op een dag wilt eten om af te vallen. Prima. Maar dan sport je een uur en mag je daar 300 kcal bij op tellen en kom je op 1700 kcal.

Maar eigenlijk verbruik je normaal toch ook al zo'n 100 kcal per uur zonder te sporten (computerwerk, even wat drinken pakken, achter de kat aanjagen), dus dan is 300 kcal voor dat uur sporten veel te veel.
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:31:46 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_128832772
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat ik daar bijzonder vreemd aan vind is dat je bijv 1400 kcal op een dag wilt eten om af te vallen. Prima. Maar dan sport je een uur en mag je daar 300 kcal bij op tellen en kom je op 1700 kcal.

Maar eigenlijk verbruik je normaal toch ook al zo'n 100 kcal per uur zonder te sporten (computerwerk, even wat drinken pakken, achter de kat aanjagen), dus dan is 300 kcal voor dat uur sporten veel te veel.
Nee, want met een uur sporten verbruik je 600 kcal. Dus netto verbrand je er dan nog steeds 200 meer dan dat je niet zou gaan sporten.
Naja, je moet ook energie hebben om te kùnnen sporten, en dan zul je dus iets meer moeten eten.
disclaimer
pi_128832877
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, want met een uur sporten verbruik je 600 kcal. Dus netto verbrand je er dan nog steeds 200 meer dan dat je niet zou gaan sporten.
Naja, je moet ook energie hebben om te kùnnen sporten, en dan zul je dus iets meer moeten eten.
Het was een rekenkundig voorbeeld en je hebt de essentie niet begrepen, muts o|O
(getallen voor sporten zijn gewoon de getallen die je ook krijgt op andere websites)
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:36:16 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_128832925
als je precies bij eet wat je hypothetisch verbrandt heb je gelijk idd :P
disclaimer
pi_128833011
:+

Oh ja, ik ben straks ook werkloos. Leve de recessie *O* (ik zou een vervolgcontract krijgen, maar dat doen ze toch maar niet *insert diverse redenen waar ik geen bal aan heb* )
pi_128833031
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef Isabeau het volgende:

Oh ja, ik ben straks ook werkloos. Leve de recessie *O* (ik zou een vervolgcontract krijgen, maar dat doen ze toch maar niet *insert diverse redenen waar ik geen bal aan heb* )
Zo kut! :*
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:39:25 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_128833066
Isa :o -O- en nu?
disclaimer
pi_128833137
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef Isabeau het volgende:

He bah, wat klote. Wat voor werk doe je eigenlijk?
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:44:36 #190
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128833279
Oh noes Isa -O-
Spoilers!
pi_128833963
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:41 schreef Zeester het volgende:

He bah, wat klote. Wat voor werk doe je eigenlijk?
Zwaar onder mijn niveau (wat dat dan ook is) en misschien is dit het duwtje in de ruk dat ik nodig had om verder te komen.
pi_128834078
Hallo allemaal,

Vind het een beetje eng mij 'in te schrijven' in deze topicreeks. Hoop dat het enigszins leerzaam is.
Merk dat ik steeds meer aan begin te komen. Ik weeg 78 bij een lengte van 1.62 en dat is gewoon teveel. Ik wil er vanaf. Vorig jaar ben ik super goed bezig geweest en iets van 8 kilo afgevallen (toen woog ik trouwens geen 78 maar 75) maar dat zit er weer aan (en meer dus). Ben o.a. gestopt met roken en ik snack gewoon teveel.
Elke keer als ik 'snack' denk ik bij mezelf dat ik het NIET moet doen maar op de 1 of andere manier houdt het mij niet tegen. Vorig jaar ben ik trouwens die kilo's kwijt geraakt in de sportschool, met o.a. bodypump wat ik super leuk vind om te doen!

29 juli krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis en ik heb gekeken naar een sportschool daar in de buurt en heb een leuke gevonden waar ze ook lessen aanbieden en ook Bodypump. Na mijn vakantie (ik kom de 18e van augustus terug) ga ik mij inschrijven en weer aan de slag. Dan zal ik natuurlijk ook mijn eetpatroon aan moeten passen. Vorig jaar at ik tijdens mijn 'lijnperiode' het volgende:

- cornflakes met magere melk
- tussendoor: fruit
-lunch: twee bruine boterhammen: 1 met humus en 1 met extra belegen Milner kaas
- tussendoor: rijstwijfel o.i.d.
- avond: een warme maaltijd (aardappels, vlees en groenten)
- als ik 's avonds nog honger had nam ik een cracker met magere filet americain o.i.d.

Nou, voorlopig lees ik gezellig met jullie mee en na mijn vakantie zullen jullie meer van mij horen :)
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:10:14 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_128834168
Welkom !
disclaimer
pi_128834436
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom !
Thnx, volgens mij kennen wij elkaar al uit het Stoppen met roken topic en natuurlijk de Nagellakreeks :D
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:21:38 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_128834513
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Thnx, volgens mij kennen wij elkaar al uit het Stoppen met roken topic en natuurlijk de Nagellakreeks :D
klopt, we komen maar niet van elkaar af :D
disclaimer
pi_128834602
SQ! ik herken je niet meer
pi_128834610
Zo ik ga de auto wegbrengen en ik trek mijn sportschoenen aan en ik ga een poging tot hardlopen doen op de terugweg!

Vanavond lekker met een filmpje op de bank!
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:25:20 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_128834654
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:23 schreef Sarabi het volgende:
SQ! ik herken je niet meer
Huhwat?
disclaimer
pi_128834687
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Huhwat?
Je UI!
Gewoon normaal doen ja.
pi_128834689
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Huhwat?
Je UI.. ik herkende je ook al niet meer. :P
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:27:12 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_128834733
Oh lulz, da's een vriendinnetje die dr dansgifje kwijt was... Ik zal zo terugswitchen _O-
disclaimer
pi_128834817
Helemaal van de leg omdat SQ ineens een andere UI heeft. ;(

Ik ga zo een salade maken voor vanavond (en stiekem al een beetje voor dalijk)
pi_128834854
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:29 schreef Lonaa het volgende:
Helemaal van de leg omdat SQ ineens een andere UI heeft. ;(

Ik ga zo een salade maken voor vanavond (en stiekem al een beetje voor dalijk)
Wat voor salade maak je dan?
Gewoon normaal doen ja.
pi_128834865
Wat gaat er in de salade? :9
Vanavond paella, heb al honger hahaha.
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:30:30 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_128834869
zo, alles weer rustig
disclaimer
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:32:09 #206
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128834930
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Wat frustrerend, claudia. Hou vol!

Ik kom er net achter dat watermeloen meer kcals bevat dan aardbeien. WHAT ARE THIS?
Ja, 300gr 114 kcal. 200gr aardbeien 65. Heb net die laatste genomen :9
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:33:01 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_128834969
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, 300gr 114 kcal. 200gr aardbeien 65. Heb net die laatste genomen :9
ja maar dat verwacht je toch niet _O-
Ik dacht altijd dat watermeloenen een soort ronde komkommers waren _O-
disclaimer
pi_128834987
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat dacht ik eigenlijk ook altijd :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_128835011
Het wordt een maaltijdsalade met daarin:

Wat aardappeltjes uit de oven (koud), stukje overheerlijke salami met knoflook in kleine stukjes, sla mix, sperzieboontjes, ui, prei. En een dressing van mosterd met wat olie en azijn. Denk dat dit m is.

Vriendlief eet vanavond een restje bami met kipsate uit een pakje.
pi_128835019
quote:

[..]

Maar dan roze.
pi_128835023
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:34 schreef Lonaa het volgende:

Wat aardappeltjes uit de oven (koud), stukje overheerlijke salami met knoflook in kleine stukjes, sla mix, sperzieboontjes, ui, prei. En een dressing van mosterd met wat olie en azijn. Denk dat dit m is.

Wow, klinkt erg goed.
Gewoon normaal doen ja.
pi_128835033
Ik zit erover te denken een nieuw FOK! account te maken. Dat grapje van laatst laat me toch niet helemaal los. ;(
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:35:11 #213
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128835044
quote:

[..]

Ja ik ook :P maar blijkt dat er in meloen (ook water) best wat suiker zit.
pi_128835046
Ik heb zin in iets lekkers voor vanavond.. Maar wat niet heel slecht is. Maar kan me zo niets bedenken. Jullie nog tips?
pi_128835058
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wow, klinkt erg goed.
Ik heb er ook zin in. :9

Heb ook nog snackworteltjes gekocht en asperges. Ik heb ook nog ham. nomnomnom.

Zaterdag eet ik weer een maaltijdsalade, maar dan met pasta en tonijn. *O*
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:35:44 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_128835067
quote:

I'll take what you're having. Bami met kipsate uit een pakje ;(
disclaimer
pi_128835073
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers voor vanavond.. Maar wat niet heel slecht is. Maar kan me zo niets bedenken. Jullie nog tips?
Aardappels uit de oven. :9 met biefstuk. en peultjes. nomnom.
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:36:07 #218
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128835079
quote:

Klinkt goed! :9 Hier sla, volkoren macaroni, 50gr gerookte zalm en wat groentesaus. Omnomnom
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:36:19 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_128835089
quote:
Ik zit erover te denken een nieuw FOK! account te maken. Dat grapje van laatst laat me toch niet helemaal los. ;(
Ja snap ik, ben je er achter welk randfiguur dat is?
disclaimer
pi_128835098
quote:
Als je in dezelfde topics blijft posten komen ze er meestal snel genoeg weer achter wie je bent.
pi_128835112
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

I'll take what you're having. Bami met kipsate uit een pakje ;(
Ik weet.

O+ wilde heel graag bami laatst, dus ik bami maken. Meh. Restje in de vriezer gedaan. Gisteren zeg ik: wil je morgen bami? Hij helemaal blij. Of ik dan wel kipsate wilde halen. Voor 35 cent. ;(

Ja hoor...
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:37:22 #222
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128835128
quote:
what did I miss?
pi_128835130
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja snap ik, ben je er achter welk randfiguur dat is?
Ja, geen idee joh. Heb ook geen DM/PM gehad en ben m geloof ik ook nog niet ergens anders tegengekomen, maar het zit wel in mijn hoofd. ;(
pi_128835132
Ik eet vanavond groene curry met kipfilet. Lekker pittig :D
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:37:32 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_128835133
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als je in dezelfde topics blijft posten komen ze er meestal snel genoeg weer achter wie je bent.
hehe, jup. Al ben jij een van de weinige geweest die ik doorhad. Ik ben heel achterdochtig, maar op kloonvlak ZO makkelijk te foppen :')
disclaimer
pi_128835134
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Tja smaak is persoonlijk.
Ik hou van zelfgemaakte wraps bijvoorbeeld, kan je ook redelijk gezond houden.
pi_128835140
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, geen idee joh. Heb ook geen DM/PM gehad en ben m geloof ik ook nog niet ergens anders tegengekomen, maar het zit wel in mijn hoofd. ;(
Wat dan?
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:38:05 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_128835158
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik weet.

O+ wilde heel graag bami laatst, dus ik bami maken. Meh. Restje in de vriezer gedaan. Gisteren zeg ik: wil je morgen bami? Hij helemaal blij. Of ik dan wel kipsate wilde halen. Voor 35 cent. ;(

Ja hoor...
Hollandsche mannen en smaak :'(
disclaimer
pi_128835182
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hehe, jup. Al ben jij een van de weinige geweest die ik doorhad. Ik ben heel achterdochtig, maar op kloonvlak ZO makkelijk te foppen :')
In mijn vaste topics heb ik mezelf ook weer voorgesteld.
En verder ben ik wel makkelijk te herkennen aan mijn manier van schrijven, rellen en hobby's :D
pi_128835231
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik post vooral hier me regelmaat. En er is zoveel nieuwe aanwas ineens dat ik gewoon op kan gaan in de menigte. O+
pi_128835260
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hollandsche mannen en smaak :'(
Ja. ;(
En dan heb ik uitgebreid gekookt met verse dingen en alles, en dan zegt ie: OHH LEKKER! Mag je vaker maken.

Maar dan denk ik, ja, dat zeg je ook als ik kipsate voor 35 cent koop of kant en klare lasagne. ;(
pi_128835276
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik post vooral hier me regelmaat. En er is zoveel nieuwe aanwas ineens dat ik gewoon op kan gaan in de menigte. O+
Als je niet meer over werk/thuissituaties post misschien wel, maar anders is het echt heel makkelijk voor mensen om het te achterhalen.
pi_128835277
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Aardappels uit de oven. :9 met biefstuk. en peultjes. nomnom.
Als tussendoortje had ik er misschien bij moeten zeggen :P Als D heb ik lekkere roerbakmie!
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:41:16 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_128835281
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

In mijn vaste topics heb ik mezelf ook weer voorgesteld.
En verder ben ik wel makkelijk te herkennen aan mijn manier van schrijven, rellen en hobby's :D
Ik ben al te ver heen voor een kloon. Met mijn top 20 notering en alles. Dus ga ik ook maar gewoon all-in hier.
disclaimer
pi_128835286
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

what did I miss?
Iemand die zich speciaal geregistreerd had om hier in dit topic mij te vertellen dat het slim was dat ik geen kinderen zou krijgen, toen het daar over ging hier. :{
pi_128835309
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als je niet meer over werk/thuissituaties post misschien wel, maar anders is het echt heel makkelijk voor mensen om het te achterhalen.
Ik doe gewoon een radiostilte. :7
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:42:06 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_128835317
kipsate voor 35 cent, wat voor kankerkip zit je dan eigenlijk te eten? :X
disclaimer
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:42:16 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_128835323
IS het dan wel kip? _O-
disclaimer
pi_128835325
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:41 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Als tussendoortje had ik er misschien bij moeten zeggen :P Als D heb ik lekkere roerbakmie!
Asperges met ham. (Want dat heb ik net gekocht. :9 en is yum )
pi_128835332
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar als iemand jou bijvoorbeeld in de gaten houd kan die er zo achter komen door middel van jouw lijstjes enzo.. Door wat je eet. En wat je doet overdag qua werk en sporten. Dus als je zo iemand 'te slim af' wil zijn gaat je denk ik niet lukken..

Zo herkende ik laatst iemand z'n kloon aan verkleinwoorden (en ik hield diegene helemaal niet in de gaten. :P) die normaal niemand gebruikt.
pi_128835333
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ben al te ver heen voor een kloon. Met mijn top 20 notering en alles. Dus ga ik ook maar gewoon all-in hier.
ik heb er ook niet bewust voor gekozen, het was in die tijd met problemen met de wachtwoorden en ik was te lui om dat te laten oplossen.
Een nieuw account was sneller aangemaakt.
pi_128835342
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
IS het dan wel kip? _O-
Van het bot afgeschraapte kip en pezen en shit. En dan geperst. :')
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:43:23 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_128835372
quote:

[..]

Voor bij de film?
Ik pak altijd iets van popcorn, daar kan je in hoeveelheden best veel van vreten voordat het echt slecht wordt :')
Maar een beter advies is natuurlijk snackwortelen. :@
disclaimer
pi_128835396
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:42 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Maar als iemand jou bijvoorbeeld in de gaten houd kan die er zo achter komen door middel van jouw lijstjes enzo.. Door wat je eet enzo. En wat je doet overdag qua werk en sporten. Dus als je zo iemand 'te slim af' wil zijn gaat je denk ik niet lukken..

Zo herkende ik laatst iemand z'n kloon aan verkleinwoorden (en ik hield diegene helemaal niet in de gaten. :P) die normaal niemand gebruikt.
Zo opvallend vind ik mezelf niet. :') Heb niet het idee dat ik heule opvallende dingen eet, doe of zeg die direct aan mijn kloon te linken zouden zijn zeg maar.
pi_128835398
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Voor bij de film?
Ik pak altijd iets van popcorn, daar kan je in hoeveelheden best veel van vreten voordat het echt slecht wordt :')
Yes ;)

Worteltjes lust ik niet rauw :(
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:44:01 #246
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128835399
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Iemand die zich speciaal geregistreerd had om hier in dit topic mij te vertellen dat het slim was dat ik geen kinderen zou krijgen, toen het daar over ging hier. :{
:') kansloos.

Lekker laten gaan. Niks van aantrekken. Is ws een kloon van een user, die te laf is daadwerkelijk onder zijn / haar eigen account te posten.
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:44:16 #247
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128835409
quote:

[..]

Aardbeien!
pi_128835418
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Voor bij de film?
Ik vind het echt ruk dat ik :r popcorn :r zum kotzen vind.
pi_128835427
lonaa :* niks van aantrekken
pi_128835431
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

:') kansloos.

Lekker laten gaan. Niks van aantrekken. Is ws een kloon van een user, die te laf is daadwerkelijk onder zijn / haar eigen account te posten.
Ja, dat snap ik dus echt niet. :') heb dan ballen. ofzo.
pi_128835435
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
kipsate voor 35 cent, wat voor kankerkip zit je dan eigenlijk te eten? :X
Ik moest lachen :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_128835442
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zo opvallend vind ik mezelf niet. :') Heb niet het idee dat ik heule opvallende dingen eet, doe of zeg die direct aan mijn kloon te linken zouden zijn zeg maar.
Nee maar als iemand er op gaat letten.. dan valt het wel op hoor.

Ik zou dan ook niemand kunnen herkennen aan zijn/haar lijstjes maar zo'n iemand wel denk ik..

Maar ik zou je er niet teveel van aantrekken. Net wat er hier net boven word gezegd wss is het gewoon iemand die het niet met zijn/haar eigen account durft te zeggen en daarom een kloon gebruikt.
pi_128835444
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
lonaa :* niks van aantrekken
*;
pi_128835447
quote:

[..]

Jij niet maar voor die ander in ieder geval wel.
Volgens mij heb je nu wel gemerkt dat je hierin niet te naïef moet zijn.
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:45:40 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_128835463
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Aardbeien!
Stukjes watermeloen :D :D :D
disclaimer
pi_128835465
quote:

[..]

Je moet doen waar je je prettig bij voelt. Ik denk dat ik je wel zou herkennen als je een nieuwe username aan maakt. Ik heb er ook wel eens aan zitten denken om het te doen hoor. Weet alleen geen leuke username :P

Vind deze soms iets te herkenbaar. Maar aan de andere kant heb ik er schijt aan.. Er staan ook een foto in mijn fotoboek.
pi_128835486
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jij niet maar voor die ander in ieder geval wel.
Volgens mij heb je nu wel gemerkt dat je hierin niet te naïef moet zijn.
True. Maar dan nog lijkt me een nieuw account niet een heul slecht idee. Ik BEN nu ook redelijk herkenbaar. T spookt al langer door mijn hoofd en kwam weer redelijk op de voorgrond door dit. Misschien moet ik wat onherkenbaarder. :)
pi_128835490
Ah joh, niets van aantrekken. De enige reden dat ik een kloon heb nu is omdat m'n oude account een permban had, wat anderen verder van mij of mijn postverleden vinden kan me weinig boeien, en ik zeg ook gewoon alles hier op FOK! wat ik in het echt ook zou zeggen. /care :)
Ja doei.
pi_128835521
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ah joh, niets van aantrekken. De enige reden dat ik een kloon heb nu is omdat m'n oude account een permban had, wat anderen verder van mij of mijn postverleden vinden kan me weinig boeien, en ik zeg ook gewoon alles hier op FOK! wat ik in het echt ook zou zeggen. /care :)
Jij woont aan de andere kant van de zee, dan zou ik me ook veilig voelen. :6
pi_128835548
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:45 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Je moet doen waar je je prettig bij voelt. Ik denk dat ik je wel zou herkennen als je een nieuwe username aan maakt. Ik heb er ook wel eens aan zitten denken om het te doen hoor. Weet alleen geen leuke username :P

Vind deze soms iets te herkenbaar. Maar aan de andere kant heb ik er schijt aan.. Er staan ook een foto in mijn fotoboek.
Nou dat laatste is het. Ik vind mezelf te herkenbaar, en aan de ene kant boeit t me niet ,aan de andere kant, tja.

Nouja, jullie merken het wel. :7
pi_128835554
Of niet.
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:48:01 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_128835559
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

och, zo was ons schaapke ook al voor ze verhuisde :D
disclaimer
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:48:34 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_128835581
het enige wat ik niet mot is mijn naam op Fok. Pertinent. Dat is TE googlebaar.
disclaimer
pi_128835607
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar als je een beetje moeite zou doen, kan je dat van mij dus vinden. ;(
pi_128835624
Ik zit verstopt. ;( Al 3 dagen ;(
pi_128835636
Lonaa, als je het echt zo erg vindt en dit je enige vaste clubje is dan zou ik gewoon een nieuwe naam nemen en alle vaste posters hier een PM sturen met je nieuwe naam.

Ik heb net een aanbieding voor een baan, 3 dagen per week :')
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:50:00 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_128835637
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, maar als je een beetje moeite zou doen, kan je dat van mij dus vinden. ;(
Dan ben je niet venijnig genoeg geweest :D
Als iemand mijn naam post ga ik meteen modjes roepen :')
disclaimer
pi_128835643
quote:
Mijn voornaam is dus vrij makkelijk te raden :P
pi_128835652
quote:
Dat heb ik ook :Y
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:50:29 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_128835664
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa, als je het echt zo erg vindt en dit je enige vaste clubje is dan zou ik gewoon een nieuwe naam nemen en alle vaste posters hier een PM sturen met je nieuwe naam.

Hey, en dat in deze tijden, binnen een dag! Het is een veelbelovend begin!
disclaimer
pi_128835668
Deze account is eigenlijk een soort UC, het is niet mijn gebruikelijke nick, en ik post bewust geen foto's met hoofd, waar ik normaal geen moeite mee heb, omdat ik hier openlijk over m'n gewicht praat. Sterker nog, ik klik deze site weg als m'n huisgenootje binnenloopt ;).
pi_128835674
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het deed me ook al vrij weinig voor ik emigreerde.

En balen Isa ;( -O-
Ja doei.
pi_128835677
quote:

Dat heb je al vrij snel voor elkaar! Iets leuks of niet?
pi_128835680
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Mijne ook. :')

quote:

Dat is het idee. :)

En JEEJ!
pi_128835687
quote:
Maar het is een naam uit de Fikkie-categorie en geen Desderellamona (hopelijk 0 van in Nederland) oid.
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:51:08 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_128835696
quote:

[..]

Voornaam boeit me minder, maar de combinatie dan vooral :P
Die van mijn man mag helemaal niet, die zijn er echt te weinig in zijn leeftijdscategorie :')
disclaimer
pi_128835700
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat is toch inderdaad een goed teken Isa *O*
pi_128835720
quote:

Beter dan niets! :o
Ja doei.
pi_128835723
Mijn voornaam is in theorie enorm googlebaar, want niet veelgekozen naam, maar in praktijk weer helemaal niet want er zijn wel weer een HEEELEBOEL andere dingen met mijn naam :P
pi_128835727
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mijne ook. :')

[..]

Dat is het idee. :)

En JEEJ!
Ik kan hem raden ja :p
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:52:24 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_128835738
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar het is een naam uit de Fikkie-categorie en geen Desderellamona (hopelijk 0 van in Nederland) oid.
ik zou er geen geld op in durven zetten hoor :')
disclaimer
pi_128835747
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:52 schreef Zeester het volgende:
Mijn voornaam is in theorie enorm googlebaar, want niet veelgekozen naam, maar in praktijk weer helemaal niet want er zijn wel weer een HEEELEBOEL andere dingen met mijn naam :P
Gaan we een raadspelletje doen :P
pi_128835754
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128835759
Van je parttimebaan een deugd maken en meteen maar aan kinderen beginnen, Isa? :Y)

Nah, echt rot dat je je baan kwijt bent. Ik hoop dat dit inderdaad het duwtje in de rug is dat je nodig hebt!
pi_128835771
quote:
Laatst kwam ik er achter dat je via een omslachtige manier zo op mijn facebook kon komen. Dus heb dat maar even verwijderd. Dat komt dan weer te dichtbij..

Maar mijn naam mag verder iedereen wel weten. :P Alleen icm mijn echte woonplaats niet. Dus daarom zeg ik altijd dat ik in hgv woon. Dan raad niemand het.
pi_128835775
Ik heet gewoon Gaby. Meh.
Ja doei.
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:53:36 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_128835801
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:52 schreef Zeester het volgende:
Merel, Bloem, Sterre, Luna, Vlinder, Mik, Puk, Mast, Emmer, Chocoladeroomsoes?
disclaimer
pi_128835806
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:

ik zou er geen geld op in durven zetten hoor :')
quote:
Uw zoekbewerking - desderellamona - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.

Suggesties:

•Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
•Probeer andere zoektermen.
•Maak de zoektermen algemener.
Phew!
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:54:10 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_128835826
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
_O_
disclaimer
pi_128835839
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:52 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Gaan we een raadspelletje doen :P
Je kunt het wel raden. Het is heel duidelijk een naam, iedereen heeft die naam wel eens als naam horen gebruiken (ik kom ook weleens andere tegen met mijn naam), maar afgelopen jaar waren er 0 die zo genoemd werden (heb het gecheckt in dat register).
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:54:44 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_128835855
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heet gewoon Gaby. Meh.
LOL :') :') _O-

Niet de achternaam van je man aangenomen? :+
disclaimer
pi_128835875
jawel :Y
Ja doei.
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:55:31 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_128835892
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
jawel :Y
gelukkig O+

Lijkt me ook een hel in Engeland. Die van mij snappen ze al niet :')
disclaimer
pi_128835936
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gelukkig O+

Lijkt me ook een hel in Engeland. Die van mij snappen ze al niet :')
Hence ons trouwkaartje:

Ja doei.
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:57:25 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_128835952
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hence ons trouwkaartje:

[ afbeelding ]
_O_
disclaimer
pi_128835973
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Merel, Bloem, Sterre, Luna, Vlinder, Mik, Puk, Mast, Emmer, Chocoladeroomsoes?
Je vergeet Zilver.
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:59:00 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_128836007
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Je vergeet Zilver.
Ik vergeet er wel meer, maar dit waren de meest gangbare.
disclaimer
pi_128836059
Jullie horen het wel bij de meet in oktober ;)!
pi_128836219
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:00 schreef Zeester het volgende:
Jullie horen het wel bij de meet in oktober ;)!
Spannend :P
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:06:12 #300
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128836265
Ik heb een moeilijk voornaam en een moeilijke achternaam. Ik zou dat mijn kind dus echt nooit aandoen he :(
En laten we ajb niet weer over kinderen beginnen voor een dagje ;) Dat kan ik op het moment erg slecht hebben.

En Lonaa, ik snap je punt wel heel erg maar als je het stelt zoals jij het zegt lijkt het net alsof die persoon jou even kwam vertellen dat je maar niet aan kinderen moet beginnen. Terwijl die persoon het juist eens was met jouw verstandige en welberedeneerde keuze. Het was wel een heel vreemde situatie, absoluut. Maar ik weet niet in hoeverre het echt zo stalkerig was als het leek.
Spoilers!
pi_128836299
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een moeilijk voornaam en een moeilijke achternaam. Ik zou dat mijn kind dus echt nooit aandoen he :(
En laten we ajb niet weer over kinderen beginnen voor een dagje ;) Dat kan ik op het moment erg slecht hebben.

En Lonaa, ik snap je punt wel heel erg maar als je het stelt zoals jij het zegt lijkt het net alsof die persoon jou even kwam vertellen dat je maar niet aan kinderen moet beginnen. Terwijl die persoon het juist eens was met jouw verstandige en welberedeneerde keuze. Het was wel een heel vreemde situatie, absoluut. Maar ik weet niet in hoeverre het echt zo stalkerig was als het leek.
Ik ook niet, maar ik heb wel eens vaker gedacht een anoniemere gebruikersnaam te moeten. Dit hielp wel. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')