SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Nou joh, het lijkt bij jou wel een Pavlov-reactie: bij woorden als baby, kind(eren), borstvoeding moet jij even kotsenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, de kast is groot genoeg voor 2 zie ik
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:57 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind het altijd wel gezellig staan maar goed doet er verder ook niet toe
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:57 schreef Lonaa het volgende:
Wacht, Sarabi, ging dat over borstvoeding of een TT?
Over een TTquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:57 schreef Lonaa het volgende:
Wacht, Sarabi, ging dat over borstvoeding of een TT?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben overigens al jaren uit de kast. Houden we nog maar even zo.
OMFG EEN BLOTE JETSER! *rondrensmiley*quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
En het is maar een tiet. Haal de baby er af en iedereen heeft er ineens stukken minder moeite mee
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
En het is maar een tiet. Haal de baby er af en iedereen heeft er ineens stukken minder moeite mee
Voor de gemiddelde FOK!kende man is dat natuurlijk een once-in-a-lifetime opportunityquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het ook altijd hoogst ongemakkelijk als dat onverhoopt nodig is, maar soms weet je gewoon echt niet waar je t minder publiek kunt maken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb weinig moeite met borstvoeding in het openbaar. Wat van mij dan weer niet zo hoeft is luiers verschonen waar nietsvermoedende omstanders bij zijn
dat geloof ik graag, met mijn cup C is het een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh en discreet voeden met een cup H is best een uitdaging.
Vind 't vooral wat weinig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:00 schreef Lonaa het volgende:
Even een update lijstje:
Late O: 2 volkoren met gerookte zalm. Koffie.
T: Stuk meloen met rauwe ham. Glas water
T: Appel.
T: mini romainesla, stukje gerookte makreel, stuk komkommer, beetje yoghurt. Glas water.
D: Stukje sparerib, zelfgemaakt aardappelsalade (met weinig mayo), halve courgette, halve gele paprika, 6 champignons, halve ui.
NOMONMNOM.
Ik zit op dit moment goed vol. Komt door die bak sla. De BBQ gaat zo aan. Mocht ik vanavond nog honger/trek hebben eet ik dan nog iets.quote:
Wat is het in jouw lijst dan dat zoveel kcal heeft?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:28 schreef Lonaa het volgende:
1600. Dat is exclusief de marinade van de spareribs. Mja, daar kan nog wel wat bij.
De makreel in de salade en de zalm bij t ontbijt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat is het in jouw lijst dan dat zoveel kcal heeft?
Kan alleen de aardappelsalade en de sparerib bedenken....
Het was zo een moot warmgerookte zalm. Totaal was ie 180 gram. De helft had ik vandaag. Dus ja, das vrij veel, maar wel verdomd lekker.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:33 schreef Sarabi het volgende:
Aha
Dan neem je inderdaad een flink stuk zalm op je brood als ik het vergelijk met mij.
Dat heb ik nu ook weer, terwijl ik zelf ook best lang gevoed heb. Op een of andere manier kun je dat gevoel van het normaal en zelfs vanzelfsprekend vinden dus ook weer kwijtraken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik ben ook groot voorstander van borstvoeding. En ik vind ook dat alle moeders gewoon in het openbaar moeten kunnen voeden! Ik krijg er alleen zo'n raar denkbeeld bij wat ik zelf niet eens kan plaatsen
Het geven van kunstvoeding is ook geen sinecure. Baby's zijn gedoe. Kinderen zijn gedoe. Het scheelt een hoop als je je daarbij neergelegd hebt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ken ook borstvoedende moeders die het me nu al afraden
Dit. Ook al rook ik nog steeds als een ketter, ik vind het opeens belangrijk om gezond te eten. Om ook op slechte dagen genoeg groente en fruit binnen te krijgen, en ervoor te zorgen dat andere mensen zich dat ook beseffen. Goed voor jezelf zorgen is opeens belangrijk!quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het geven van kunstvoeding is ook geen sinecure. Baby's zijn gedoe. Kinderen zijn gedoe. Het scheelt een hoop als je je daarbij neergelegd hebt.
Mijn vader wou vroeger nooit afvallen omdat het hem allemaal te veel gedoe was, bijhouden wat je eet, hoeveel je eet, verpakkingen lezen. Ik begreep dat wel, want ik vond dat zelf ook ooit. (Al vond ik het in dit verband wat melodramatisch om te zeggen dat hij liever kort en gelukkig leefde dan lang en ongelukkig.) Ik wist toen alleen nog niet dat het niet alleen makkelijker wordt op een bepaald moment, maar dat je het ook echt belangrijk kunt gaan vinden, of misschien wel leuk zelfs. Soms gaat de knop ineens om, soms groei je erin, vaak is het een combinatie van die twee dingen.
Je schijnt zelfs beter af te kunnen vallen op elke dag hetzelfde etenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik las pas ook een interessante opmerking van sigme, dat het belang van gevarieerd eten overschat wordt. Is dat zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |