SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Nou joh, het lijkt bij jou wel een Pavlov-reactie: bij woorden als baby, kind(eren), borstvoeding moet jij even kotsenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, de kast is groot genoeg voor 2 zie ik
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:57 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind het altijd wel gezellig staan maar goed doet er verder ook niet toe
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:57 schreef Lonaa het volgende:
Wacht, Sarabi, ging dat over borstvoeding of een TT?
Over een TTquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:57 schreef Lonaa het volgende:
Wacht, Sarabi, ging dat over borstvoeding of een TT?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben overigens al jaren uit de kast. Houden we nog maar even zo.
OMFG EEN BLOTE JETSER! *rondrensmiley*quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
En het is maar een tiet. Haal de baby er af en iedereen heeft er ineens stukken minder moeite mee
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
En het is maar een tiet. Haal de baby er af en iedereen heeft er ineens stukken minder moeite mee
Voor de gemiddelde FOK!kende man is dat natuurlijk een once-in-a-lifetime opportunityquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het ook altijd hoogst ongemakkelijk als dat onverhoopt nodig is, maar soms weet je gewoon echt niet waar je t minder publiek kunt maken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb weinig moeite met borstvoeding in het openbaar. Wat van mij dan weer niet zo hoeft is luiers verschonen waar nietsvermoedende omstanders bij zijn
dat geloof ik graag, met mijn cup C is het een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh en discreet voeden met een cup H is best een uitdaging.
Vind 't vooral wat weinig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:00 schreef Lonaa het volgende:
Even een update lijstje:
Late O: 2 volkoren met gerookte zalm. Koffie.
T: Stuk meloen met rauwe ham. Glas water
T: Appel.
T: mini romainesla, stukje gerookte makreel, stuk komkommer, beetje yoghurt. Glas water.
D: Stukje sparerib, zelfgemaakt aardappelsalade (met weinig mayo), halve courgette, halve gele paprika, 6 champignons, halve ui.
NOMONMNOM.
Ik zit op dit moment goed vol. Komt door die bak sla. De BBQ gaat zo aan. Mocht ik vanavond nog honger/trek hebben eet ik dan nog iets.quote:
Wat is het in jouw lijst dan dat zoveel kcal heeft?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:28 schreef Lonaa het volgende:
1600. Dat is exclusief de marinade van de spareribs. Mja, daar kan nog wel wat bij.
De makreel in de salade en de zalm bij t ontbijt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat is het in jouw lijst dan dat zoveel kcal heeft?
Kan alleen de aardappelsalade en de sparerib bedenken....
Het was zo een moot warmgerookte zalm. Totaal was ie 180 gram. De helft had ik vandaag. Dus ja, das vrij veel, maar wel verdomd lekker.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:33 schreef Sarabi het volgende:
Aha
Dan neem je inderdaad een flink stuk zalm op je brood als ik het vergelijk met mij.
Dat heb ik nu ook weer, terwijl ik zelf ook best lang gevoed heb. Op een of andere manier kun je dat gevoel van het normaal en zelfs vanzelfsprekend vinden dus ook weer kwijtraken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik ben ook groot voorstander van borstvoeding. En ik vind ook dat alle moeders gewoon in het openbaar moeten kunnen voeden! Ik krijg er alleen zo'n raar denkbeeld bij wat ik zelf niet eens kan plaatsen
Het geven van kunstvoeding is ook geen sinecure. Baby's zijn gedoe. Kinderen zijn gedoe. Het scheelt een hoop als je je daarbij neergelegd hebt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ken ook borstvoedende moeders die het me nu al afraden
Dit. Ook al rook ik nog steeds als een ketter, ik vind het opeens belangrijk om gezond te eten. Om ook op slechte dagen genoeg groente en fruit binnen te krijgen, en ervoor te zorgen dat andere mensen zich dat ook beseffen. Goed voor jezelf zorgen is opeens belangrijk!quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het geven van kunstvoeding is ook geen sinecure. Baby's zijn gedoe. Kinderen zijn gedoe. Het scheelt een hoop als je je daarbij neergelegd hebt.
Mijn vader wou vroeger nooit afvallen omdat het hem allemaal te veel gedoe was, bijhouden wat je eet, hoeveel je eet, verpakkingen lezen. Ik begreep dat wel, want ik vond dat zelf ook ooit. (Al vond ik het in dit verband wat melodramatisch om te zeggen dat hij liever kort en gelukkig leefde dan lang en ongelukkig.) Ik wist toen alleen nog niet dat het niet alleen makkelijker wordt op een bepaald moment, maar dat je het ook echt belangrijk kunt gaan vinden, of misschien wel leuk zelfs. Soms gaat de knop ineens om, soms groei je erin, vaak is het een combinatie van die twee dingen.
Je schijnt zelfs beter af te kunnen vallen op elke dag hetzelfde etenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik las pas ook een interessante opmerking van sigme, dat het belang van gevarieerd eten overschat wordt. Is dat zo?
Geloof ik ook niet in. Alsof je lichaam stopt met 'verbranden' op bepaalde momenten. Dat lijkt me reuze onhandig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik geloof persoonlijk niet zo in dingen als "je verbranding op gang houden" en dat soort zaken
I second this.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je schijnt zelfs beter af te kunnen vallen op elke dag hetzelfde etenDus elke dag zelfde ontbijt, elke dag zelfde lunch en eventueel alleen in avondeten variëren. Maar goed, het is maar wat je zelf prettig vindt/wilt. Als je maaltijden elke dag hetzelfde zijn moeten ze natuurlijk wel propvol zitten met goede voedingsstoffen. Zelf denk ik dat variëren je een grotere kans geeft om alle gezonde micronutriënten binnen te krijgen.
Dat herken ik ook wel hoor. 's Avonds is het veel zwaarder...quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef Zeester het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit een tussendoortje 's ochtends, ook omdat er meestal geen echt goed moment voor is. Enige keren dat ik dat doe is als ik van 8-6 werk, maar dan eet ik meer 2 lunches dan een tussendoortje, omdat ik anders de dag niet doorkom. 's Middags wel vaak een tussendoortje, maar ook regelmatig niet. Ik eet echter wel altijd nog iets na het eten. Meestal is het fruit rond een uur of 10, omdat ik me dan realiseer dat ik er pas 1 heb gehad. Maar ook wel vaak iets 'stouts' omdat ik er zo zin in heb, want ik ben echt een avond-eter. Ik kan de keren dat ik overdag écht de fout in ging in het afgelopen jaar volgens mij op 1 hand tellen.
Ja, namen en rugnummersquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook altijd heel veel moeite om mensen te geloven die zeggen dat ze "hun verbranding om zeep hebben geholpen". Er is hier ooit iemand geweest die dat beweerde en daarom een maagbandje nodig had. Maar die wilde niet zeggen wat ze at, liet overigens wel eens vallen dat ze als gezonde avondsnack lekker gevulde eitjes maakteenzo dus dat het niet aan het eten kon liggen dat ze aankwam, nee dat lag aan de verbranding die stuk was.
Sorry, not buying it
Ja, maar nu weet niemand over wie het gaat en anders wel en da's nog veel lulliger. Vind ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
Je stookte al door het te noemen als voorbeeld![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
overigens vraag ik me ten zeerste af hoe je dan wel af kan vallen met een maagbandje als je verbranding stuk is, maar dat terzijde
Die persoon loog dus dat het een lieve lust was.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]daar zeg je wat! Ik ken dus iemand die zei amper te eten, maar niet af te kunnen vallen. Ze zei onder de 800-1000 kcal per dag te zitten. Vervolgens kreeg ze een gastric bypass en viel als een idioot af. Right. Want die operatie laat je magisch afvallen? Nee hoor, je valt alleen maar af omdat je minder kcal binnen krijgt. En dat was 'blijkbaar' nog minder dan 800 kcal per dag
(heel wat minder, want anders val je niet zo heel erg snel af)
Ik denk dat ze vooral heel erg tegen zichzelf loogquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
Die persoon loog dus dat het een lieve lust was.
Ja, precies. Da's het trieste er aan ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral heel erg tegen zichzelf loog
Dan kook je zelf. Of ga jezelf verder lopen trollen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:12 schreef Braddie het volgende:
Nou, dat word straks wéér 10-15 km fietsen
Komt m`n ma net thuis met Patat + chocolade vla met slagroom_______! Nja, een keer kan geen kwaad denk ik..
Waarom denken julie dat ik loop te trollen ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan kook je zelf. Of ga jezelf verder lopen trollen.
Ik ben verre van verstandig bezig, ja... dat klopt ergens wel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is niet onmogelijk, maar je bent gewoon verre van verstandig bezig, dus doe het dan niet. Dat geeft alleen maar teleurstellingen. Pak het goed aan, neem wat tips en adviezen aan, of bespaar jezelf de moeite.
Sporten helpt. Verstandig eten helpt vele malen beter.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben verre van verstandig bezig, ja... dat klopt ergens wel.
Ga mij vrijdag inschrijven bij een sportschool (Train More) en ga dan met een vriend van me sporten daar3x per week.
2 sneetjes brood `sochtends (met 1 plak beleg)quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sporten helpt. Verstandig eten helpt vele malen beter.
Ik ben hier pas net een beetje *in*quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lees je überhaupt wel eens posts van anderen hier?
Ik zou het wat meer doenquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben hier pas net een beetje *in*
Maar, ik probeer wat mee te lezen met andere hun posts soms, ja.
En als je moeder chocoladevla en friet meeneemt is het na de friet natuurlijk een verplichting om de chocoladevla OOK op te eten...quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom denken julie dat ik loop te trollen ?__!
Want het is onmogelijk dat ik een 22 jarige ben met 37 kilo overgewicht die graag die 37 kilo kwijt zou willen?
Ben helemaal van de fastfood af trouwens, al een hele poos. Maar m`n ma vond het een idee om 2 patat te halen + frikandel speciaal + chocolade vla.
Mja, ik vind het dan lullig om te zeggen "Nee sorry, ik kook zelf wel wat" Want ze heeft het gehaald, en echt breed hebben we het niet.
Dan sport ik zometeen maar wat meer.
Nee. Niet verstandig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
2 sneetjes brood `sochtends (met 1 plak beleg)
2 sneetjes brood `smiddags (met 1 plak beleg)
`savonds warm eten (gemiddelde portie)
2 koppen thee (Met 1 schep suiker)
Is dat niet verstandig?
Heel af en toe neem ik tussendoor 2-4 crackertjes of 1 sneetje brood..
Ik AT altijd verdeeld over de ochtend/middag/avond wel 12 sneetjes brood, en `snachts vaak ook nog 6-8Dat doe ik al even niet meer!
Dat lijkt me sowieso een handige vereiste. En doe eens wat met die andere miljoen tips, Braddie..quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
het is soberso friet.
Weet je moeder dat je af wil vallen en geen friet voor je moet halen?
Nee, maar ze haalt het, een aangezien we het niet breed hebben vind ik het lullig om het haar voor jan lul te laten halen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:37 schreef Zeester het volgende:
[..]
En als je moeder chocoladevla en friet meeneemt is het na de friet natuurlijk een verplichting om de chocoladevla OOK op te eten...
Ben niet zo extreem zelfstandig door bepaalde dingen die gebeurd zijn, maar dat is wta andersquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee. Niet verstandig.
Ik vind het sowieso verbazingwekkend dat iemand van jouw leeftijd nog aan neemt wat moeders voorzet. Maar goed, ik was dan ook op mijn 17e zelfstandig![]()
Ik zou inderdaad meer kijken naar de lijstjes van mensen hier, want daar zit veel meer variatie in
nogmaals. Weet je moeder dat je af probeert te vallen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar ze haalt het, een aangezien we het niet breed hebben vind ik het lullig om het haar voor jan lul te laten halen.
M`n ma weet dat ik probeer af te vallen, we eten 99% van de tijd ook gewoon sla en aardappels en af en toe een stukje vlees.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nogmaals. Weet je moeder dat je af probeert te vallen?
Overigens is friet goedkoper dan een gezonde maaltijd, dus die vlag gaat helaas niet op
Ik vind het erg onhandig om patat mee te nemen als je weet dat je zoon net is begonnen met afvallen. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:47 schreef Braddie het volgende:
M`n ma weet dat ik probeer af te vallen, we eten 99% van de tijd ook gewoon sla en aardappels en af en toe een stukje vlees.
Volgende week wordt er weer een paniekerig topic geopend waar om tips wordt gevraagd en beginnen we weer van voren af aan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, nog steeds niet aangemeld bij de sportschool. Vorige week zei je nog dat je het halverwege deze week ging doen en nu is het alweer einde van de week. Als je het niet écht wilt, houd jezelf dan niet zo voor de gek.
Dat wordt dan knap lastig, wat gezond eten en mogelijk ook afvallen begint bij zelfstandig denken...quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben niet zo extreem zelfstandig door bepaalde dingen die gebeurd zijn, maar dat is wta anders
Viel mee?quote:
Ik eet mijn O en L bijna altijd hetzelfdequote:Op woensdag 10 juli 2013 17:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je schijnt zelfs beter af te kunnen vallen op elke dag hetzelfde etenDus elke dag zelfde ontbijt, elke dag zelfde lunch en eventueel alleen in avondeten variëren. Maar goed, het is maar wat je zelf prettig vindt/wilt. Als je maaltijden elke dag hetzelfde zijn moeten ze natuurlijk wel propvol zitten met goede voedingsstoffen. Zelf denk ik dat variëren je een grotere kans geeft om alle gezonde micronutriënten binnen te krijgen.
Ik eet doorgaans sla/salade als extra bij het eten. Niet alleen sla, daar heb je niet zo veel aan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens lijkt 99% van de tijd sla eten me echt heel saaiEn dan zit er ook nog eens niets nuttigs in sla...
ow.quote:
Ja, de hele wereld is tegen je. Iedereen. En daarom kun jij niet afvallen. Omdat het állemaal de schuld van anderen is. Geef jezelf een trap onder je donder en bewijs ons maar vooral jezelf het tegendeel.quote:
Kracht --> Cardioquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ow.
Maar de volgorde eerst Jillian en dan hardlopen is wel de beste
12 k/m over 1u en 7 min??? Hoe traag fiets je?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:36 schreef Braddie het volgende:
1 uur en 7 minuten gefietst net, heerlijk.
Even wat frustratie van mijzelf afgefietst (niet geslaagd voor m`n theorie examen..)
Wel prettig, 12 kilometer afgelegd, heb gedeeltes van Hilversum gezien waarvan ik nieteens wist dat ze bestonden
Same. Plus dat ik een emotie eter benquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
Jup, ik vreet gewoon nogal graag te veel ongezonde calorierijke dingen.
12km ren ik zowat in 1 uur en 7 minuten, maargoed, beweging = beweging.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
12 k/m over 1u en 7 min??? Hoe traag fiets je?Dat doe ik als ik zin heb onder de 30 min. En als ik er geen zin in heb maar het moet (zoals vanmiddag) onder de 40
Patat!quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
het is soberso friet.
Weet je moeder dat je af wil vallen en geen friet voor je moet halen?
Ja. Ik hou het motto van gisteren maar even aan. Misstap, prima. Maar niet de rest v/d banden lek prikken.quote:
Dat allebei.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
Jup, niet flauw gaan doen over iemands tempo mensen.
ik ken overigens het fenomeen braddie als enige niet geloof ik ?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat allebei.
Het lijkt mij ook nogal trollerig overkomen maar goed. Het zou zomaar kunnen dat hij niet beter weet, dat hij veel thuis niet leert. Wat me niet zou verbazen. Braddie, probeer eens meer groente en fruit te eten.
Oh, en 'bicycle crunches' kan ik gewoon niet. Daar ben ik te spastisch voorquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ow.
Maar de volgorde eerst Jillian en dan hardlopen is wel de beste
Is dat dat je zo moet fietsen in de lucht? Want dat kan ik ook niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, en 'bicycle crunches' kan ik gewoon niet. Daar ben ik te spastisch voor
multivitamine doe je niet een dagjequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef Lonaa het volgende:
Claudia, ik heb ook nog multivitamine staan, misschien toch maar eens een dagje doen.
Verder probeer ik te eten als mijn lijf daar om vraagt, zonder dat te overdrijven.
Dat bedoelde ik ook niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
multivitamine doe je niet een dagje
Ik vond het al zo gekquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet.
Ik weet niet wat er mis is in mijn hoofd, ik denk het 1, zeg/typ het ander en dan komt er iets heel raars uit.
Ik wilde zeggen "een tijdje", wat er verder nog gebeurde zodat er dit gebeurde, weet ik niet.
dat heb ik dus ook als ik ergens 1 hap van neem. Moet constant zo alert en streng zijn daardoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:31 schreef Qwea het volgende:
GODVER!
En dan dus gewoon WEER de fout in gaan he. Het begon met 1 hapje B&J, toen een bastogne koek, toen een hapje van Mo zijn kaneelbroodje.. allemaal nog te overzien maar dan nog. Trap ik net 1.5e plak krentenbrood in mijn mik.
En ik heb geen idee waar het nou ineens vandaan komtMorgen maar even achterlijk hard sporten, maar dit is wel weer dat ik denk "godver! Je was na Vrijdag / Zaterdag weer zo goed bezig. Van 80,9 naar 80,4. " En dan nu weer dit
1 stukkie kan toch best?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook als ik ergens 1 hap van neem. Moet constant zo alert en streng zijn daardoorals mensen tegen mij zeggen "1 stukkie kan toch best?" Krijg ik altijd de neiging om in hun gezicht te krabben
1 stukje kan helemaal niet.
Ik heb wel eens in Hilversum gefietst en ik kan melden dat er best een flinke stoplicht dichtheid is. Beetje flauw om iemand die dik is en nog nauwelijks sport te gaan zitten afvangen op laag tempo. Toch?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
12 k/m over 1u en 7 min??? Hoe traag fiets je?Dat doe ik als ik zin heb onder de 30 min. En als ik er geen zin in heb maar het moet (zoals vanmiddag) onder de 40
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een beetje moeite met de stelligheid waarmee elke theorie over afvallen en/of gezond eten wordt gebracht. Een paar jaar geleden werd met eenzelfde stelligheid beweerd dat je écht elke 2 uur moest eten. Daar blijkt wel weer uit hoe weinig men over deze zaken weet. Doen we over een paar jaar lacherig over intermittent fasting?
Ik vind het trouwens ook helemaal niet makkelijk om te bepalen of ik genoeg van alle belangrijke voedingsstoffen binnenkrijg. Een tijdje geleden heb ik de handdoek in de ring gegooid en ben ik een multivitamine erbij gaan slikken. En verdomd, ik ben in tijden niet zo weinig ziek geweest, al kan dat natuurlijk ook weer toeval zijn.
Als je samenwoont en je partner heeft meer dan zo'n 1200 per maand (hoop ik voor hem) dan heb je geen recht op bijstand. In ieder geval veel succes met het vinden van werkquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Dank je wel allemaal voor de virtuele steun en knuffels! Erg fijn. Morgen ga ik langs het UWV om te kijken of ik recht heb op bijstand. Eventueel nadat mijn ww afgelopen is(11 aug.). En eens kijken bij de uitzendbureaus.
Hear hear!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
dat heb ik dus ook als ik ergens 1 hap van neem. Moet constant zo alert en streng zijn daardoorals mensen tegen mij zeggen "1 stukkie kan toch best?" Krijg ik altijd de neiging om in hun gezicht te krabben
1 stukje kan helemaal niet.
Hier 300 bij betalen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:29 schreef Lonaa het volgende:
BOEJAH!
Meterstanden doorgegeven, alles doorgerekend en bijna 500 euro terugkrijgen.
Nice! Waar was je heen geweest en hoe lang ben je al terug?quote:
Dat dacht ik ook, maar een vriendin van me zei dat het misschien wel kon omdat mijn vriend en ik geen fiscaal partners zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je samenwoont en je partner heeft meer dan zo'n 1200 per maand (hoop ik voor hem) dan heb je geen recht op bijstand. In ieder geval veel succes met het vinden van werk
[..]
Hear hear!
Boeit niet of je fiscaal partner bent. Ze hebben de regels veranderd en als je in 1 huis woont wordt je voor de bijstand gezien als gehuwd en ben je dus, voor de bijstand, automatisch fiscaal partner. Jippie en alles.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar een vriendin van me zei dat het misschien wel kon omdat mijn vriend en ik geen fiscaal partners zijn.
Maar goed volgens mij heb ik er ook geen recht op.
Dus we zullen echt moeten gaan snijden in wat uitgaven..
Dat weet ik niet, hier geen koophuis dus was hier niet aan de orde.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het ook nog steeds zo dat je je huis moet verkopen als je aanspraak wilt maken op bijstand, ook al blijf je dan achter met een restschuld?
Geen idee, volgens mij valt een eigen huis wel onder eigen vermogen. Dan kan ik het sowieso wel schuddenquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het ook nog steeds zo dat je je huis moet verkopen als je aanspraak wilt maken op bijstand, ook al blijf je dan achter met een restschuld?
Omdat bierquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:54 schreef Zeester het volgende:
Ik hoop ook dat je er wat aan hebt.
Ik snap trouwens niet dat jullie allemaal zo warm lopen voor BBQ. Ik vind het eens in de zoveel tijd prima, maar zou het zelf écht niet zo snel uitkiezen. Misschien omdat ik een single lady ben, en geen man heb die roept dat we moeten barbecueen?
Dit, maar ik wilde geen lange reactie typen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat bier
En je kan natuurlijk heel gevarieerd BBQ-en, het hoeft niet met kilo's vlees.
Maar wat ik vooral leuk vind aan BBQ is dat het gezellig is. Je zit met mensen bij elkaar, het tafelen duurt lang, ik hoef er niet eerst eenzaam twee uur voor in de keuken te staan om vervolgens stilzwijgend voor de tv het eten naar binnen te schuiven. Dat, denk ik
Ik flikker gerust gewoon groentespiezen op de BBQ, of fruitquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:01 schreef Zeester het volgende:
Misschien ben ik gewoon raar dan! Ik vind een lekkere maaltijdsalade veel beter in de zomer. Ook al voor ik op dieet was hoor, dat is niet nieuw. Ik vind gourmetten wel leuk en lekker, maar niet met kerst en ook niet vaker dan 2x per jaar.
Ik had deze week zoveel fastfood zin en toen heb ik dinsdag van 2 tartaartjes 2 hamburgers gebouwd, op kaisersbroodjes, met mosterd, ketchup, gebakken uien, rucola en op 1 vd 2 een spiegelei (zo serveren we hamburgers op mijn werk en dat ziet er zo heerlijk uit)! Het was écht super en ik ben helemaal van m'n fastfood cravings af.
Gisteren had ik groentespiezen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik flikker gerust gewoon groentespiezen op de BBQ, of fruit
Salade is ook top, maar ook weer niet elke dag. Variatie
Oh en ik gourmet het liefst in de zomer. Aan mijn tuintafel, buiten
Die ga ik onthouden!quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:09 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gisteren trouwens écht heerlijk gegeten bij een vriendin. http://www.ah.nl/allerhan(...)-makreel/?rq=makreel
Het was dit recept. Het is niet superlaag in calorieen vanwege de makreel, maar makreel is wel heel gezond voor je!
Een weekje in eigen landquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:25 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nice! Waar was je heen geweest en hoe lang ben je al terug?Ik ga over 4 weken eindelijk!
Dat schijnt oprecht een fabeltje te zijn. Je kunt als vrouw in een jaar ongeveer 5 kilo spierweefsel aanmaken, en dat doe je niet in een weekje.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Claudia, besef wel dat je op dit moment ook spieren aan het aanmaken bent. Ik weet niet hoeveel overgewicht je hebt, maar bij mij in de sportschool waarschuwen ze ervoor dat je in het begin echt aankomt als je begint met sporten.
Spaarstandquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu mag je me uitleggen hoe je daar van aan gaat komen
Dat magquote:
Welkom, en *boks* want ik ben 24,7 kilo afgevallen sinds eind augustus, dus we gaan gelijk opquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:58 schreef tanteklara het volgende:
"Even uit de lurkstand". Ben vanaf 12 september 2012 bezig en 25 kilo afgevallen.
Waarom ik reageer is: meer eten om af te vallen; misschien is het wel spierweefsel. En sinds een week fatsecret en myfitnesspal aan het lezen. Ontdekt omdat het hier genoemd werd en mijn behoefte om weer eetlijsten bij te houden, want die laatste kilo van de 25 duurde wel erg lang. En nu op voor de volgende 25 kilo. Nou ja, heel verhaal.
Maar al die fabeltjes ik vind ze wel grappig. Een nieuwe ontdekt op myfitnesspal: de calorieën die je met sporten verbruikt weer erbij eten. Die laatste vind ik zo dom, dat kun je met je gezond verstand toch bedenken dat dat weinig zoden aan de dijk zet. Alsof afvallen sec een rekensommetje is.
BV. mijn dietiste: ik was ziek geweest, weinig gegeten en hoopte eindelijk die 25 te bereiken, was ik 1 kilo aangekomen. Ja, als je ziek bent, toch gewoon eten. Terwijl toen ik verdriet had vanwege overlijden van mijn moeder, ik ook weinig gegeten heb en 2 kilo was afgevallen.
Volgens mij doet je lichaam af en toe wat het zelf wil.
Wat ik daar bijzonder vreemd aan vind is dat je bijv 1400 kcal op een dag wilt eten om af te vallen. Prima. Maar dan sport je een uur en mag je daar 300 kcal bij op tellen en kom je op 1700 kcal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:58 schreef tanteklara het volgende:
Maar al die fabeltjes ik vind ze wel grappig. Een nieuwe ontdekt op myfitnesspal: de calorieën die je met sporten verbruikt weer erbij eten. Die laatste vind ik zo dom, dat kun je met je gezond verstand toch bedenken dat dat weinig zoden aan de dijk zet. Alsof afvallen sec een rekensommetje is.
Nee, want met een uur sporten verbruik je 600 kcal. Dus netto verbrand je er dan nog steeds 200 meer dan dat je niet zou gaan sporten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik daar bijzonder vreemd aan vind is dat je bijv 1400 kcal op een dag wilt eten om af te vallen. Prima. Maar dan sport je een uur en mag je daar 300 kcal bij op tellen en kom je op 1700 kcal.
Maar eigenlijk verbruik je normaal toch ook al zo'n 100 kcal per uur zonder te sporten (computerwerk, even wat drinken pakken, achter de kat aanjagen), dus dan is 300 kcal voor dat uur sporten veel te veel.
Het was een rekenkundig voorbeeld en je hebt de essentie niet begrepen, mutsquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, want met een uur sporten verbruik je 600 kcal. Dus netto verbrand je er dan nog steeds 200 meer dan dat je niet zou gaan sporten.
Naja, je moet ook energie hebben om te kùnnen sporten, en dan zul je dus iets meer moeten eten.
Zo kut!quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, ik ben straks ook werkloos. Leve de recessie(ik zou een vervolgcontract krijgen, maar dat doen ze toch maar niet *insert diverse redenen waar ik geen bal aan heb* )
He bah, wat klote. Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, ik ben straks ook werkloos. Leve de recessie(ik zou een vervolgcontract krijgen, maar dat doen ze toch maar niet *insert diverse redenen waar ik geen bal aan heb* )
Zwaar onder mijn niveau (wat dat dan ook is) en misschien is dit het duwtje in de ruk dat ik nodig had om verder te komen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:41 schreef Zeester het volgende:
He bah, wat klote. Wat voor werk doe je eigenlijk?
Thnx, volgens mij kennen wij elkaar al uit het Stoppen met roken topic en natuurlijk de Nagellakreeksquote:
klopt, we komen maar niet van elkaar afquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Thnx, volgens mij kennen wij elkaar al uit het Stoppen met roken topic en natuurlijk de Nagellakreeks
Wat voor salade maak je dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:29 schreef Lonaa het volgende:
Helemaal van de leg omdat SQ ineens een andere UI heeft.
Ik ga zo een salade maken voor vanavond (en stiekem al een beetje voor dalijk)
Ja, 300gr 114 kcal. 200gr aardbeien 65. Heb net die laatste genomenquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Wat frustrerend, claudia. Hou vol!
Ik kom er net achter dat watermeloen meer kcals bevat dan aardbeien. WHAT ARE THIS?
ja maar dat verwacht je toch nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, 300gr 114 kcal. 200gr aardbeien 65. Heb net die laatste genomen
Dat dacht ik eigenlijk ook altijdquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat verwacht je toch niet
Ik dacht altijd dat watermeloenen een soort ronde komkommers waren
Maar dan roze.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wow, klinkt erg goed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Het wordt een maaltijdsalade met daarin:
Wat aardappeltjes uit de oven (koud), stukje overheerlijke salami met knoflook in kleine stukjes, sla mix, sperzieboontjes, ui, prei. En een dressing van mosterd met wat olie en azijn. Denk dat dit m is.
Vriendlief eet vanavond een restje bami met kipsate uit een pakje.
Ja ik ookquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in.quote:
I'll take what you're having. Bami met kipsate uit een pakjequote:Op donderdag 11 juli 2013 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Wat aardappeltjes uit de oven (koud), stukje overheerlijke salami met knoflook in kleine stukjes, sla mix, sperzieboontjes, ui, prei. En een dressing van mosterd met wat olie en azijn. Denk dat dit m is.
Aardappels uit de oven.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers voor vanavond.. Maar wat niet heel slecht is. Maar kan me zo niets bedenken. Jullie nog tips?
Klinkt goed!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Ja snap ik, ben je er achter welk randfiguur dat is?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit erover te denken een nieuw FOK! account te maken. Dat grapje van laatst laat me toch niet helemaal los.
Als je in dezelfde topics blijft posten komen ze er meestal snel genoeg weer achter wie je bent.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit erover te denken een nieuw FOK! account te maken. Dat grapje van laatst laat me toch niet helemaal los.
Ik weet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I'll take what you're having. Bami met kipsate uit een pakje
what did I miss?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Ja, geen idee joh. Heb ook geen DM/PM gehad en ben m geloof ik ook nog niet ergens anders tegengekomen, maar het zit wel in mijn hoofd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja snap ik, ben je er achter welk randfiguur dat is?
hehe, jup. Al ben jij een van de weinige geweest die ik doorhad. Ik ben heel achterdochtig, maar op kloonvlak ZO makkelijk te foppenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je in dezelfde topics blijft posten komen ze er meestal snel genoeg weer achter wie je bent.
Tja smaak is persoonlijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers voor vanavond.. Maar wat niet heel slecht is. Maar kan me zo niets bedenken. Jullie nog tips?
Wat dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, geen idee joh. Heb ook geen DM/PM gehad en ben m geloof ik ook nog niet ergens anders tegengekomen, maar het zit wel in mijn hoofd.
Hollandsche mannen en smaakquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet.wilde heel graag bami laatst, dus ik bami maken. Meh. Restje in de vriezer gedaan. Gisteren zeg ik: wil je morgen bami? Hij helemaal blij. Of ik dan wel kipsate wilde halen. Voor 35 cent.
![]()
Ja hoor...
In mijn vaste topics heb ik mezelf ook weer voorgesteld.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehe, jup. Al ben jij een van de weinige geweest die ik doorhad. Ik ben heel achterdochtig, maar op kloonvlak ZO makkelijk te foppen
Ik post vooral hier me regelmaat. En er is zoveel nieuwe aanwas ineens dat ik gewoon op kan gaan in de menigte.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je in dezelfde topics blijft posten komen ze er meestal snel genoeg weer achter wie je bent.
Ja.quote:
Als je niet meer over werk/thuissituaties post misschien wel, maar anders is het echt heel makkelijk voor mensen om het te achterhalen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik post vooral hier me regelmaat. En er is zoveel nieuwe aanwas ineens dat ik gewoon op kan gaan in de menigte.
Als tussendoortje had ik er misschien bij moeten zeggenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Aardappels uit de oven.met biefstuk. en peultjes. nomnom.
Ik ben al te ver heen voor een kloon. Met mijn top 20 notering en alles. Dus ga ik ook maar gewoon all-in hier.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In mijn vaste topics heb ik mezelf ook weer voorgesteld.
En verder ben ik wel makkelijk te herkennen aan mijn manier van schrijven, rellen en hobby's
Iemand die zich speciaal geregistreerd had om hier in dit topic mij te vertellen dat het slim was dat ik geen kinderen zou krijgen, toen het daar over ging hier.quote:
Ik doe gewoon een radiostilte.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je niet meer over werk/thuissituaties post misschien wel, maar anders is het echt heel makkelijk voor mensen om het te achterhalen.
Asperges met ham. (Want dat heb ik net gekocht.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Als tussendoortje had ik er misschien bij moeten zeggenAls D heb ik lekkere roerbakmie!
Maar als iemand jou bijvoorbeeld in de gaten houd kan die er zo achter komen door middel van jouw lijstjes enzo.. Door wat je eet. En wat je doet overdag qua werk en sporten. Dus als je zo iemand 'te slim af' wil zijn gaat je denk ik niet lukken..quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik post vooral hier me regelmaat. En er is zoveel nieuwe aanwas ineens dat ik gewoon op kan gaan in de menigte.
ik heb er ook niet bewust voor gekozen, het was in die tijd met problemen met de wachtwoorden en ik was te lui om dat te laten oplossen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben al te ver heen voor een kloon. Met mijn top 20 notering en alles. Dus ga ik ook maar gewoon all-in hier.
Voor bij de film?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Als tussendoortje had ik er misschien bij moeten zeggenAls D heb ik lekkere roerbakmie!
Zo opvallend vind ik mezelf niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:42 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Maar als iemand jou bijvoorbeeld in de gaten houd kan die er zo achter komen door middel van jouw lijstjes enzo.. Door wat je eet enzo. En wat je doet overdag qua werk en sporten. Dus als je zo iemand 'te slim af' wil zijn gaat je denk ik niet lukken..
Zo herkende ik laatst iemand z'n kloon aan verkleinwoorden (en ik hield diegene helemaal niet in de gaten.) die normaal niemand gebruikt.
Yesquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor bij de film?
Ik pak altijd iets van popcorn, daar kan je in hoeveelheden best veel van vreten voordat het echt slecht wordt
Maar een beter advies is natuurlijk snackwortelen.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Iemand die zich speciaal geregistreerd had om hier in dit topic mij te vertellen dat het slim was dat ik geen kinderen zou krijgen, toen het daar over ging hier.
Aardbeien!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik vind het echt ruk dat ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor bij de film?
Ik pak altijd iets van popcorn, daar kan je in hoeveelheden best veel van vreten voordat het echt slecht wordt
Maar een beter advies is natuurlijk snackwortelen.
Ja, dat snap ik dus echt niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]kansloos.
Lekker laten gaan. Niks van aantrekken. Is ws een kloon van een user, die te laf is daadwerkelijk onder zijn / haar eigen account te posten.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
kipsate voor 35 cent, wat voor kankerkip zit je dan eigenlijk te eten?
Nee maar als iemand er op gaat letten.. dan valt het wel op hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo opvallend vind ik mezelf niet.Heb niet het idee dat ik heule opvallende dingen eet, doe of zeg die direct aan mijn kloon te linken zouden zijn zeg maar.
Jij niet maar voor die ander in ieder geval wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo opvallend vind ik mezelf niet.Heb niet het idee dat ik heule opvallende dingen eet, doe of zeg die direct aan mijn kloon te linken zouden zijn zeg maar.
Je moet doen waar je je prettig bij voelt. Ik denk dat ik je wel zou herkennen als je een nieuwe username aan maakt. Ik heb er ook wel eens aan zitten denken om het te doen hoor. Weet alleen geen leuke usernamequote:Op donderdag 11 juli 2013 14:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
True. Maar dan nog lijkt me een nieuw account niet een heul slecht idee. Ik BEN nu ook redelijk herkenbaar. T spookt al langer door mijn hoofd en kwam weer redelijk op de voorgrond door dit. Misschien moet ik wat onherkenbaarder.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij niet maar voor die ander in ieder geval wel.
Volgens mij heb je nu wel gemerkt dat je hierin niet te naïef moet zijn.
Jij woont aan de andere kant van de zee, dan zou ik me ook veilig voelen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ah joh, niets van aantrekken. De enige reden dat ik een kloon heb nu is omdat m'n oude account een permban had, wat anderen verder van mij of mijn postverleden vinden kan me weinig boeien, en ik zeg ook gewoon alles hier op FOK! wat ik in het echt ook zou zeggen. /care
Nou dat laatste is het. Ik vind mezelf te herkenbaar, en aan de ene kant boeit t me niet ,aan de andere kant, tja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:45 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Je moet doen waar je je prettig bij voelt. Ik denk dat ik je wel zou herkennen als je een nieuwe username aan maakt. Ik heb er ook wel eens aan zitten denken om het te doen hoor. Weet alleen geen leuke username![]()
Vind deze soms iets te herkenbaar. Maar aan de andere kant heb ik er schijt aan.. Er staan ook een foto in mijn fotoboek.
och, zo was ons schaapke ook al voor ze verhuisdequote:Op donderdag 11 juli 2013 14:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij woont aan de andere kant van de zee, dan zou ik me ook veilig voelen.
Ja, maar als je een beetje moeite zou doen, kan je dat van mij dus vinden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
het enige wat ik niet mot is mijn naam op Fok. Pertinent. Dat is TE googlebaar.
Dan ben je niet venijnig genoeg geweestquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar als je een beetje moeite zou doen, kan je dat van mij dus vinden.
Mijn voornaam is dus vrij makkelijk te radenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
Hey, en dat in deze tijden, binnen een dag! Het is een veelbelovend begin!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa, als je het echt zo erg vindt en dit je enige vaste clubje is dan zou ik gewoon een nieuwe naam nemen en alle vaste posters hier een PM sturen met je nieuwe naam.
Ik heb net een aanbieding voor een baan, 3 dagen per week
Het deed me ook al vrij weinig voor ik emigreerde.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij woont aan de andere kant van de zee, dan zou ik me ook veilig voelen.
Dat heb je al vrij snel voor elkaar! Iets leuks of niet?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa, als je het echt zo erg vindt en dit je enige vaste clubje is dan zou ik gewoon een nieuwe naam nemen en alle vaste posters hier een PM sturen met je nieuwe naam.
Mijne ook.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn voornaam is dus vrij makkelijk te raden
Dat is het idee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Maar het is een naam uit de Fikkie-categorie en geen Desderellamona (hopelijk 0 van in Nederland) oid.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Voornaam boeit me minder, maar de combinatie dan vooralquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is toch inderdaad een goed teken Isaquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hey, en dat in deze tijden, binnen een dag! Het is een veelbelovend begin!
Beter dan niets!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan hem raden ja :pquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijne ook.
[..]
Dat is het idee.
En JEEJ!
ik zou er geen geld op in durven zetten hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar het is een naam uit de Fikkie-categorie en geen Desderellamona (hopelijk 0 van in Nederland) oid.
Gaan we een raadspelletje doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:52 schreef Zeester het volgende:
Mijn voornaam is in theorie enorm googlebaar, want niet veelgekozen naam, maar in praktijk weer helemaal niet want er zijn wel weer een HEEELEBOEL andere dingen met mijn naam
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
Hey, en dat in deze tijden, binnen een dag! Het is een veelbelovend begin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Laatst kwam ik er achter dat je via een omslachtige manier zo op mijn facebook kon komen. Dus heb dat maar even verwijderd. Dat komt dan weer te dichtbij..quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
Merel, Bloem, Sterre, Luna, Vlinder, Mik, Puk, Mast, Emmer, Chocoladeroomsoes?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:52 schreef Zeester het volgende:
Mijn voornaam is in theorie enorm googlebaar, want niet veelgekozen naam, maar in praktijk weer helemaal niet want er zijn wel weer een HEEELEBOEL andere dingen met mijn naam
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou er geen geld op in durven zetten hoor
Phew!quote:Uw zoekbewerking - desderellamona - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
•Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
•Probeer andere zoektermen.
•Maak de zoektermen algemener.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Je kunt het wel raden. Het is heel duidelijk een naam, iedereen heeft die naam wel eens als naam horen gebruiken (ik kom ook weleens andere tegen met mijn naam), maar afgelopen jaar waren er 0 die zo genoemd werden (heb het gecheckt in dat register).quote:
Hence ons trouwkaartje:quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig
Lijkt me ook een hel in Engeland. Die van mij snappen ze al niet
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hence ons trouwkaartje:
[ afbeelding ]
Je vergeet Zilver.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Merel, Bloem, Sterre, Luna, Vlinder, Mik, Puk, Mast, Emmer, Chocoladeroomsoes?
Spannendquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:00 schreef Zeester het volgende:
Jullie horen het wel bij de meet in oktober!
Ik ook niet, maar ik heb wel eens vaker gedacht een anoniemere gebruikersnaam te moeten. Dit hielp wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een moeilijk voornaam en een moeilijke achternaam. Ik zou dat mijn kind dus echt nooit aandoen he![]()
En laten we ajb niet weer over kinderen beginnen voor een dagjeDat kan ik op het moment erg slecht hebben.
En Lonaa, ik snap je punt wel heel erg maar als je het stelt zoals jij het zegt lijkt het net alsof die persoon jou even kwam vertellen dat je maar niet aan kinderen moet beginnen. Terwijl die persoon het juist eens was met jouw verstandige en welberedeneerde keuze. Het was wel een heel vreemde situatie, absoluut. Maar ik weet niet in hoeverre het echt zo stalkerig was als het leek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |