Hier heb ik geen directe reactie op.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, want dan was het de hele dag in allerlei media geweest?
Ik snap best dat het kan gebeuren dat je ze even in je zak stopt, maar juist dan moet je er op letten dat je ze wel afrekent.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:42 schreef 99.999 het volgende:
Hij gooit het op vergeetachtigheid.
[..]
De moeite nemen om voor 18 euro te jatten terwijl je verder voor 75 gewoon koopt is wel wat vreemd wellicht. Maar alsnog moet een wethouder altijd alles dubbel nagaan, het blijft een publieke functie.
Dat sowieso!quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ongelukje of niet, wel heel erg dom.
Ik zie het zo voor me dat hij het voor zichzelf rationaliseert met:9 euro voor een boortje? Belachelijke prijs! Ik koop al voor 75 euro bij ze dus ze hebben al genoeg aan me verdiend!quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:42 schreef 99.999 het volgende:
Hij gooit het op vergeetachtigheid.
De moeite nemen om voor 18 euro te jatten terwijl je verder voor 75 gewoon koopt is wel wat vreemd wellicht. Maar alsnog moet een wethouder altijd alles dubbel nagaan, het blijft een publieke functie.
Als een publieke bestuurder ook maar een grammetje ratio in zich heeft zullen ze dit toch niet doen mag ik hopenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:26 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me dat hij het voor zichzelf rationaliseert met:[i] "9 euro voor een boortje? Belachelijke prijs! Ik koop al voor 75 euro bij ze dus ze hebben al genoeg aan me verdiend!"[/i]
Waarmee hij dus de rechtvaardiging voor zichzelf krijgt dat hij de boortjes onbetaald kan meenemen.
10000??? JFC. Wat een ellende.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach weet je, Nederland heeft alles bij elkaar iets van 10.000 politici. Daar zit natuurlijk wel eens een rotte appel tussen.
Trouwens heb ik het wel wat laag ingeschat zijn er nog veel meerquote:
Knappe wethouder die dit met de raadsverkiezingen voor de deur in die pot weet te houden. Komen die boortjes wellicht toch nog van pasquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:22 schreef waht het volgende:
Precies wat ik had verwacht, linea recta de doofpot in.
Al die lieden houden elkaar wel op het pluche van de gemeenteraad.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Knappe wethouder die dit met de raadsverkiezingen voor de deur in die pot weet te houden. Komen die boortjes wellicht toch nog van pas
Hoppa! Dikke centen verdienen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:30 schreef waht het volgende:
[..]
Al die lieden houden elkaar wel op het pluche van de gemeenteraad.
Woensdag 9 oktober had me idd een betere datum geleken om met die verklaring te komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:11 schreef gtotep het volgende:
vlak voor weekend en vooravond vakanties komt zo,n verklaring
DOOFPOT
Misschien stond z'n wagentje aan de andere kant van de winkel toen hij bij de schappen van de boortjes stond en dacht hij: "Ik steek ze even in mijn zak zodat ik gelijk mijn handen vrij heb voor een grote plank (of zo) die ik dan naar mijn wagentje kan sjouwen. Dan leg ik de boortjes dan straks ook wel even in het wagentje." En dan is hij dat laatste vergeten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:45 schreef 99.999 het volgende:
Maar handen vol is geen geweldig excuus, je hebt ook wagentjes en mandjes in een bouwmarkt
Of man van de bootjes, met dat megalomane project waar ze nu mee bezig zijn om alle gedempte kanalen weer open te graven ten bate van een paar mensen die zich een jacht kunnen veroorloven, en met zijn eigen rode jacht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel leuk dat je straks tientallen jaren politicus bent geweest en altijd herinnert zal worden als de man van de boortjes.
Mooi he, dat échte Asser nieuws aan de linkerkant....Politie te paard achter fietsendief aan, Fietser negeert rood licht, Assenaren opgepakt na verkeerscontrole....ja, ja....in onze wereldstad is het altijd onrustig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:39 schreef Nemephis het volgende:
[ afbeelding ]
die foto van het Asser Journaal!![]()
..maarre, zoals verwacht: we zijn nog niet van 'm af dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |