O. Leuk nieuwtje.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:03 schreef Queens het volgende:
Update:
[ link | afbeelding ]
Wanneer je samen een kind krijgt dan zeg je dus je eigen account op en neem je er 1 met zijn drietjes![]()
![]()
Ik heb daar zo'n pesthekel aan, van die gezamenlijke accounts!quote:Op maandag 15 juli 2013 13:03 schreef Queens het volgende:
Update:
[ link | afbeelding ]
Wanneer je samen een kind krijgt dan zeg je dus je eigen account op en neem je er 1 met zijn drietjes![]()
![]()
Wacht maar tot er een hond bij komt, dan komt er weer een uitgebreidere fb versie.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:03 schreef Queens het volgende:
Update:
[ link | afbeelding ]
![]()
die post van die man is natuurlijk volkomen onzin maar ergens ben ik het wel eens dat de kanker-industrie goed is voor een hoop geld en werkgelegenheid..quote:Op maandag 15 juli 2013 12:04 schreef lucky_m3 het volgende:
vertel 'm dat zwarte zalf nog veel betrouwbaarder is en goedkoper.
Dit is alleen niet al te bekend omdat de industrie/het rijk/ de wereldregering dit probeert tegen te houden.
Zie ookhttp://www.wanttoknow.nl/(...)t-op-de-zwarte-zalf/
meer info kan je vast vinden in BNW of TRU
http://www.neoplasia.com/abstract.php?msid=1062quote:Op maandag 15 juli 2013 11:52 schreef Queens het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Hij werd ook aardig belachelijk gemaakt in de reacties.
Enaisa Chalina Rechailey.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:03 schreef Queens het volgende:
Update:
[ link | afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:42 schreef MrKikker het volgende:
[..]
die post van die man is natuurlijk volkomen onzin maar ergens ben ik het wel eens dat de kanker-industrie goed is voor een hoop geld en werkgelegenheid..
Ik heb het artikel (abstract) wat hij postte natuurlijk ook gelezen dus ik snap wat hij probeert te zeggen.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:43 schreef Manke het volgende:
[..]
http://www.neoplasia.com/abstract.php?msid=1062
kloptquote:Op maandag 15 juli 2013 13:52 schreef Queens het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het artikel (abstract) wat hij postte natuurlijk ook gelezen dus ik snap wat hij probeert te zeggen.
Maar door simpelweg te zeggen dat 'de oplossing tegen kanker zo simpel en goedkoop' is, is natuurlijk te gaar voor woorden.
#wat #leuk #al #die #hashtags #erbij #!quote:
klopt klopt.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:52 schreef Queens het volgende:
Ik heb het artikel (abstract) wat hij postte natuurlijk ook gelezen dus ik snap wat hij probeert te zeggen.
Maar door simpelweg te zeggen dat 'de oplossing tegen kanker zo simpel en goedkoop' is, is natuurlijk te gaar voor woorden.
Ik kreeg al kotsneigingen bij kaartje #1, en nee ik ben niet single dus het heeft niets met jaloezie te maken.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:17 schreef MrKikker het volgende:
Heb een bi-meid op FB die een vriendin heeft en onlangs jarig was. Kreeg een cadeautje van d'r meid in de vorm van verrassings-kaartjes. Vooral nr.3 is erg...toepasselijk voor op FB
[ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk wel lief dat ze zo uitgebreid moeite doet.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:17 schreef MrKikker het volgende:
Heb een bi-meid op FB die een vriendin heeft en onlangs jarig was. Kreeg een cadeautje van d'r meid in de vorm van verrassings-kaartjes. Vooral nr.3 is erg...toepasselijk voor op FB
[ afbeelding ]
Dit. Lief romantisch gebaar (en dus wat zoetsappig, hoort erbij) maar om het nou op FB te gooien?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:25 schreef MrKikker het volgende:
De hele actie is leuk alleen die info van Nr.3 is niet iets dat ik op FB zou zetten, zij is ook een type die d'r hele familie (ooms tantes omas opas neefjes nichtjes) op FB heeft.
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit. Lief romantisch gebaar (en dus wat zoetsappig, hoort erbij) maar om het nou op FB te gooien?
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:45 schreef leeell het volgende:
leuke actie, maar idioot om dat op FB te plempen
2 ook. Ben benieuwd wat ze te eten krijgtquote:Op maandag 15 juli 2013 14:17 schreef MrKikker het volgende:
[ afbeelding ]
je KUNT het maar vast geregeld hebben ook echt. die zin doet pijn aan m'n ogen.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik word ook altijd zo gelukkig van nadenken over mijn crematie ...
Zomaar even je eigen regels maken en denken dat Facebook zich daaraan houdtquote:Today, July 15, 2013, in response to the new guidelines of Facebook and under articles L.111, 112 and 113 of the code of intellectual property, I declare that my rights are attached to all my personal data, drawings, paintings, photos, texts etc... published on my profile. For commercial use of the foregoing, my written consent is required at all times. People reading this text can copy it and paste it on their Facebook wall. This will allow them to place them under the protection of copyright.
By this release, I'm telling Facebook that it is strictly forbidden to disclose, copy, distribute, broadcast, or to take any other action against me on the basis of this profile and/or its contents. The actions mentioned above apply equally to employees, students, agents and/or other staff under the direction of Facebook. The contents of my profile includes private information. The violation of my privacy is punished by the law (UCC 1 1-308 - 308 1 - 103 and the Rome Statute).
Facebook is now an open capital entity. All members are invited to post a notice of this kind, or if you prefer, you can copy and paste this version. If you have not published this statement at least once you will tacitly allow the use of elements such as your photos as well as the information contained in your profile updates.
AND FUCK THE SYSTEM
Ik snap dat ook nooit. Het lijkt soms wel dat mensen zo vergroeid zijn geraakt met FB dat ze de sociale codes van persoonlijke communicatie niet meer snappen. Het ergste vind ik nog de mensen die hun twitter koppelen aan FB waardoor ze echt elke hersenscheet delen. Ze zijn uit het oog verloren dat het mensen over het algemeen geen reet interesseert en ook dat je sommige dingen gewoon voor jezelf moet houden.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit. Lief romantisch gebaar (en dus wat zoetsappig, hoort erbij) maar om het nou op FB te gooien?
Dat klinkt inderdaad geloofwaardigerquote:Op maandag 15 juli 2013 15:30 schreef leeell het volgende:
ken wel een paar polen die huisdieren jatten en ze thuis gewoon opeten.
Ik had er ooit een op LinkedIn die dat aan zijn twitter had gekoppeld, en dat weer aan LastFM. Die postte iedere week automatisch op Linkedin welke muziek hij die week had geluisterdquote:Op maandag 15 juli 2013 15:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit. Het lijkt soms wel dat mensen zo vergroeid zijn geraakt met FB dat ze de sociale codes van persoonlijke communicatie niet meer snappen. Het ergste vind ik nog de mensen die hun twitter koppelen aan FB waardoor ze echt elke hersenscheet delen. Ze zijn uit het oog verloren dat het mensen over het algemeen geen reet interesseert en ook dat je sommige dingen gewoon voor jezelf moet houden.
Oh, daarvan heb ik er meerdere op Facebook. Heb daar niet zo'n moeite mee. Erger vind ik mn zusje die de privacy van haar dochter(s) te grabbel gooit. Die zette het doodleuk op FB toen haar oudste voor het eerst ongesteld was geworden.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik had er ooit een op LinkedIn die dat aan zijn twitter had gekoppeld, en dat weer aan LastFM. Die postte iedere week automatisch op Linkedin welke muziek hij die week had geluisterd.
Was het lekker onder die steen?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:05 schreef DW457 het volgende:
Pff, iets wat hier ook al meerdere malen voorbij zie komen en nu helaas ook steeds vaker signaleer: mensen die foto's posten van hun eten/drinken....echt...waarom?!
Zulke persoonlijke dingen op Facebook zetten.quote:Beste,
Na bijna 8 jaar geen contact en een lange, enge en stressvolle voorbereiding, heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt, de telefoon opgepakt en de beste man gebeld.. Er word opgenomen en zodra ik mijn naam zeg word de hoorn er op gegooid..
Mijn wereld stort heel even in.. ik snap niet wat er gebeurd is.. chaos is mijn hoofd, alle gedachtes lopen door elkaar heen.. maar vrij snel ontstond er een rust en een helder beeld van deze gebeurtenis.
Ik wil je bedanken voor het bevestigen dat ik de man ben die jij nooit zult zijn.
Ik kan mijzelf recht in de ogen aankijken..
Nu jij nog..
Gr. -NAAM-
Je zoon.
Heb je mijn vriendin ook in je lijst.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:05 schreef DW457 het volgende:
Pff, iets wat hier ook al meerdere malen voorbij zie komen en nu helaas ook steeds vaker signaleer: mensen die foto's posten van hun eten/drinken....echt...waarom?!
Zodat iedereen kan zien hoe heerlijk ze weer aan het #genieten zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:05 schreef DW457 het volgende:
het is je vriendin, africhten die handelquote:Op maandag 15 juli 2013 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je mijn vriendin ook in je lijst.![]()
Ik word daar zo moe van, gaan we uit eten moet OVERAL een foto genomen worden.
Simpelweg genant.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef Miousana het volgende:
[..]
Zulke persoonlijke dingen op Facebook zetten.
Dat arme kindquote:Op maandag 15 juli 2013 15:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh, daarvan heb ik er meerdere op Facebook. Heb daar niet zo'n moeite mee. Erger vind ik mn zusje die de privacy van haar dochter(s) te grabbel gooit. Die zette het doodleuk op FB toen haar oudste voor het eerst ongesteld was geworden.
Waarschijnlijk heeft ie dat niet eens door. Hij denkt gewoon van, ah handig ik kan hier inloggen met Facebook. Hoef ik me niet te registereren. En dan krijg je dat soort ellende.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik had er ooit een op LinkedIn die dat aan zijn twitter had gekoppeld, en dat weer aan LastFM. Die postte iedere week automatisch op Linkedin welke muziek hij die week had geluisterd.
Ik weet wie dat isquote:Op maandag 15 juli 2013 16:52 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie dat niet eens door. Hij denkt gewoon van, ah handig ik kan hier inloggen met Facebook. Hoef ik me niet te registereren. En dan krijg je dat soort ellende.
Ik bedoel vooral dit soort onzin. Wtf moet ik hier nou mee
[ afbeelding ]
hehequote:Op maandag 15 juli 2013 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet wie dat is. Ik heb hem op Twitter.
Echt?! Grappig toeval dan.quote:
mwa... . Benieuwd of ie meeleestquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
mwa... . Benieuwd of ie meeleestMaar hij weet geloof ik wel wat ik van z'n twittergedrag vind
Hahaha... Ja ken ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:11 schreef kalinhos het volgende:
Een algemene facebook ergernis: Why the fuck gebruiken ze Bing vertaalmachine om stukken tekst te vertalen? Als google translate bv veel en veel accurater is. Maatje van me is Belgisch (van de Waalse kant) en post dus alles in het Frans. Bing vertaalt het dan als volgt:
Hoewel op dit moment ik doen niets te spannend... Alleen het feit te staan er, de avond aan het einde van de wereld vķķr mijn caravan, genieten van de stilte een glas Cointreau bij de hand. Ik voel me als iemand die niets heeft te benijden iedereen. Ondergedompeld in de ogen van de melkachtig nacht, brengt het meer voldoening dan een comfortabele stoel en een slechte TV-programma als een dagelijks. CA ik glimlach als ik denk over hoe het zijn zou als ik had het niet... (Vertaald door Bing)
Kom op hey! Nu snap ik de strekking nog wel enzo, maar je krijgt het idee dat er dyslecten aan het werk zijn.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze geen negerbaby verwachtte?
Oja, zo iemand heb ik ook op FB: elk weekend uit eten, en dan wordt er gereageerd met: waar doen jullie dat van? antwoord: daar werken wij keihard voor.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:30 schreef LethalNinja het volgende:
ZO'n man van 34 post ELKE week:
op maandag: shit, weekend ging te snel voorbij geen zin in, op bed blijven liggen?
op vrijdag: haha jaja, weer weekend haha
met een sigaar en een houding alsof dat heel stoer is (dat was 't toen je 14-15 was)
elke bar/ restaurantje moet op FB komen, pff ja we weten nu wel dat je vaak buitenshuis eet(!)
Jaloerse reacties krijg ik ook wel ja, das wel irritant. Ik ga ongeveer 3-4 keer per jaar wel op vakantie. En als ik daar dan ben dan meld ik dat wel, vaak icm een foto. Mensen denken "hoe kan dat?" Maar ik heb goedkope woonruimte en geen auto. Dan kan je sparenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:37 schreef maily het volgende:
[..]
Oja, zo iemand heb ik ook op FB: elk weekend uit eten, en dan wordt er gereageerd met: waar doen jullie dat van? antwoord: daar werken wij keihard voor.
Moeten ze allemaal zelf weten natuurlijk, maar sommige mensen kunnen daar niet tegen lijkt het wel .... jalouzie ....
En wat maakt google translate ervan dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:11 schreef kalinhos het volgende:
Een algemene facebook ergernis: Why the fuck gebruiken ze Bing vertaalmachine om stukken tekst te vertalen? Als google translate bv veel en veel accurater is. Maatje van me is Belgisch (van de Waalse kant) en post dus alles in het Frans. Bing vertaalt het dan als volgt:
Hoewel op dit moment ik doen niets te spannend... Alleen het feit te staan er, de avond aan het einde van de wereld vķķr mijn caravan, genieten van de stilte een glas Cointreau bij de hand. Ik voel me als iemand die niets heeft te benijden iedereen. Ondergedompeld in de ogen van de melkachtig nacht, brengt het meer voldoening dan een comfortabele stoel en een slechte TV-programma als een dagelijks. CA ik glimlach als ik denk over hoe het zijn zou als ik had het niet... (Vertaald door Bing)
Kom op hey! Nu snap ik de strekking nog wel enzo, maar je krijgt het idee dat er dyslecten aan het werk zijn.
stuur haar dezequote:Op maandag 15 juli 2013 14:17 schreef MrKikker het volgende:
[ afbeelding ]
Hoewel nu ben ik helemaal niets te spannend te doen .. Gewoon er voor mij in de avond aan het einde van de wereld te houden voor mijn caravan, genieten van de rustige glaasje Cointreau de hand. Ik voel me als iemand die niets om niemand benijden heeft. Ogen ondergedompeld in de Melkweg in de nacht, het brengt meer voldoening dan een comfortabele stoel en een slechte tv-programma als een dagelijkse. Het m'fais glimlach wanneer j'penses aan hoe het zou zijn als ik niet ...quote:Op maandag 15 juli 2013 23:50 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
En wat maakt google translate ervan dan?
Ja, die heb ik ook in mijn lijst, en dan ook 200 mensen die dit leuk vinden.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef Miousana het volgende:
[..]
Zulke persoonlijke dingen op Facebook zetten.
Nee was ik al bang voor.. zo denderend is het ook weer niet dat Google Translate. Vind het vooral jammer dat ze voor de kaarten niet met Google samenwerken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:22 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hoewel nu ben ik helemaal niets te spannend te doen .. Gewoon er voor mij in de avond aan het einde van de wereld te houden voor mijn caravan, genieten van de rustige glaasje Cointreau de hand. Ik voel me als iemand die niets om niemand benijden heeft. Ogen ondergedompeld in de Melkweg in de nacht, het brengt meer voldoening dan een comfortabele stoel en een slechte tv-programma als een dagelijkse. Het m'fais glimlach wanneer j'penses aan hoe het zou zijn als ik niet ...
niet veel beter trouwenstis een zaadtaal ook uiteindelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moira. is tof. :7
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef AthCom het volgende:
[ afbeelding ]
"De Eiland"? Welke randdebiel heeft die titel bedacht?Mooie business wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan er zo slecht tegen als iets perfect rijmt en mensen een niet-rijmend woord kiezenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:30 schreef kami124 het volgende:
Zulke dingen moet je altijd op Facebook zetten ja.
[ afbeelding ]
Ik vind een spellingfoutje niet super erg, maar als je beide al met al met lange ij gaat schrijven en vervolgens nog 10 spellingfouten maakt dan ga je toch te ver.
[ afbeelding ]
Nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:39 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
De dagelijkse foto's van bomen, stoeptegels, lantaarnpalen en putdeksels die voorbij komen wegens het helemaal hippe en trendy fenomeen "geocaching"
die eerste is wel mooi.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:55 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Die reacties ook weer van half bejaard Nederland :
"mooi omdat het zo waar is "
"en zo is het maar net"
Kunnen ze die Peter van Opdorp niet opknopen met z'n kutplaatjes
[ afbeelding ]
Dat gephotoshopte 'Ik'quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:55 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Die reacties ook weer van half bejaard Nederland :
"mooi omdat het zo waar is "
"en zo is het maar net"
Kunnen ze die Peter van Opdorp niet opknopen met z'n kutplaatjes
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is dat hip en trendy? Ik ben de enige in mijn vriendenkring die dat doet geloof ik. (het geocachen, niet de stoeptegelfoto's)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:39 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
De dagelijkse foto's van bomen, stoeptegels, lantaarnpalen en putdeksels die voorbij komen wegens het helemaal hippe en trendy fenomeen "geocaching"
Basic Fit klinkt dus als een kledingmaat waar zij niet in pastquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:02 schreef Queens het volgende:
Inchecken op de sportschool![]()
[ link | afbeelding ]
Ze is ook echt obese, vandaar die likes denk ik.
quote:
Die comment van"You lost the game?"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:39 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Verkapt-ik-wil-er-niet-over-praten-gehalte
Dat is de grap...quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:27 schreef JackLucifer het volgende:
[..]
Welke halve zool neemt er in godsnaam een stofzuiger mee naar het strand???
Dat is een functie speciaal ingebouwd voor mannen. Wij vergeten dat soort data altijd en dan gaan de vrouwtjes lopen janken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:01 schreef Chai het volgende:
Facebook laat weten dat het vandaag mijn jubileum is met mijn geliefde.![]()
Al een paar dagen eerder ook al af en toe trouwens, maar toen stond het op een minder opvallende plek.
Het staat er net als zo'n verjaardagsherinnering en als ik erop klik kan ik iets op zijn tijdlijn schrijven om hem te feliciteren ermee.![]()
Staat bij mij gewoon in mn digitale agendaquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is een functie speciaal ingebouwd voor mannen. Wij vergeten dat soort data altijd en dan gaan de vrouwtjes lopen janken.
Vorige maand begon 1 persoon er mee, nu heb ik er al vier in mijn timeline staan. En die kennen elkaar alle vier niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:05 schreef exile79 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat hip en trendy? Ik ben de enige in mijn vriendenkring die dat doet geloof ik. (het geocachen, niet de stoeptegelfoto's)
KLein holletjequote:Op woensdag 17 juli 2013 11:18 schreef maxburger het volgende:
[ afbeelding ]
Uitleg lijkt me niet nodig
Maar waarom zou je willen dat iedereen op jouw status-updates uitkomt? Ik snap die hashtags echt niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik word een beetje moe van die tags op Fb. Iemand op facebook post net deze:
#chilling on the #boat #mariastar #sunglasses #mk #michaelkors #bodrum #vacation #summer #hot #turkey
Wat wil-ie nou? Dat iedere gek die zoekt op #hot zijn foto vindt?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Darkestrah het volgende:
Goh, laat ik eens een foto van mijn schoen en koffer maken. Oh en hee zien jullie die zeer onopvallend geplaatste Starbucksbeker?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:52 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn vader is een lul
ik zou een antwoord geven met allemaal ## erbij ..... of alleen maar één #quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik word een beetje moe van die tags op Fb. Iemand op facebook post net deze:
#chilling on the #boat #mariastar #sunglasses #mk #michaelkors #bodrum #vacation #summer #hot #turkey
Wat wil-ie nou? Dat iedere gek die zoekt op #hot zijn foto vindt?
Dat als je maar genoeg drak erin gooit je d'r mee naar huis mag nemenquote:
#starbucks #schoen #koffer #vervelingquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Darkestrah het volgende:
Goh, laat ik eens een foto van mijn schoen en koffer maken. Oh en hee zien jullie die zeer onopvallend geplaatste Starbucksbeker?
[ afbeelding ]
Dat je met een GPS apparaat door het landschap loopt op zoek naar een schat (de cache).quote:
Want kaartjes maken kost zoveel moeite?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:23 schreef z3bra het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel lief dat ze zo uitgebreid moeite doet.
Echt...waarom?! (Wat n lelijke schoen btw, zelden zo'n saaie schoen gezien. Is dit een weerspiegeling van de persoon in kwestie?)quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe FB hoax volgens mij, eigen profiel afschermen lijkt me voldoende.quote:Hallo Facebook vrienden,
Ik wil jullie graag om een gunst vragen .... Facebook heeft haar privacy configuratie gewijzigd opnieuw. Dankzij de nieuwe "Graphic app", kan elke persoon in Facebook overal in de wereld onze foto's, likes en reacties zien. Gedurende de komende twee weken zal ik dit bericht plaatsen en vraag jullie het volgende te doen en te becommentariëren "DONE". Wie dit niet wil doen zal ik verwijderen uit mijn vriendenlijst, omdat ik wil dat de informatie die ik met jullie deel onder ons blijft en niet de hele wereld over gaat. Ik wil in staat zijn om foto's van mijn vrienden en familie te publiceren zonder vreemden in staat te zien en dat is wat er nu gebeurt als je kiest "like" of "reactie".
Helaas kunnen we niet deze configuratie zelf veranderen, vandaar dat ik jullie om actie vraag.
Acties vereist:
Als je met je cursor op mijn foto gaat staan die bij dit bericht staat (zonder te klikken) wordt een venster wordt geopend. Beweeg nu de cursor naar het woord 'Vrienden', opnieuw zonder te klikken en vervolgens op 'Instellingen'. Vink "Levensgebeurtenissen" en "Commentaar en Like" en “Foto’s” uit. Op deze manier wordt mijn activiteit over mijn familie en vrienden niet meer openbaar worden gemaakt. Nu, kopieer en plak deze tekst op je eigen muur (niet "delen" !). Zodra ik dit bericht terug zie op jouw pagina, zal ik deze zelfde handeling doen, dank jullie! — bij Hallo Facebook vrienden, .
Wat een onzin ook dat je het bericht moet postenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:23 schreef DroogDok het volgende:
Nu dit soort kettingberichten weer op mijn FB.
[..]
Nieuwe FB hoax volgens mij, eigen profiel afschermen lijkt me voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |