Dat is een functie speciaal ingebouwd voor mannen. Wij vergeten dat soort data altijd en dan gaan de vrouwtjes lopen janken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:01 schreef Chai het volgende:
Facebook laat weten dat het vandaag mijn jubileum is met mijn geliefde.![]()
Al een paar dagen eerder ook al af en toe trouwens, maar toen stond het op een minder opvallende plek.
Het staat er net als zo'n verjaardagsherinnering en als ik erop klik kan ik iets op zijn tijdlijn schrijven om hem te feliciteren ermee.![]()
Staat bij mij gewoon in mn digitale agendaquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is een functie speciaal ingebouwd voor mannen. Wij vergeten dat soort data altijd en dan gaan de vrouwtjes lopen janken.
Vorige maand begon 1 persoon er mee, nu heb ik er al vier in mijn timeline staan. En die kennen elkaar alle vier niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:05 schreef exile79 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat hip en trendy? Ik ben de enige in mijn vriendenkring die dat doet geloof ik. (het geocachen, niet de stoeptegelfoto's)
KLein holletjequote:Op woensdag 17 juli 2013 11:18 schreef maxburger het volgende:
[ afbeelding ]
Uitleg lijkt me niet nodig
Maar waarom zou je willen dat iedereen op jouw status-updates uitkomt? Ik snap die hashtags echt niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik word een beetje moe van die tags op Fb. Iemand op facebook post net deze:
#chilling on the #boat #mariastar #sunglasses #mk #michaelkors #bodrum #vacation #summer #hot #turkey
Wat wil-ie nou? Dat iedere gek die zoekt op #hot zijn foto vindt?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Darkestrah het volgende:
Goh, laat ik eens een foto van mijn schoen en koffer maken. Oh en hee zien jullie die zeer onopvallend geplaatste Starbucksbeker?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:52 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn vader is een lul
Op dinsdag 16 juli 2013 23:55 schreef Enchanter het volgende:
ik zou een antwoord geven met allemaal ## erbij ..... of alleen maar één #quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik word een beetje moe van die tags op Fb. Iemand op facebook post net deze:
#chilling on the #boat #mariastar #sunglasses #mk #michaelkors #bodrum #vacation #summer #hot #turkey
Wat wil-ie nou? Dat iedere gek die zoekt op #hot zijn foto vindt?
Dat als je maar genoeg drak erin gooit je d'r mee naar huis mag nemenquote:
#starbucks #schoen #koffer #vervelingquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Darkestrah het volgende:
Goh, laat ik eens een foto van mijn schoen en koffer maken. Oh en hee zien jullie die zeer onopvallend geplaatste Starbucksbeker?
[ afbeelding ]
Dat je met een GPS apparaat door het landschap loopt op zoek naar een schat (de cache).quote:
Want kaartjes maken kost zoveel moeite?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:23 schreef z3bra het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel lief dat ze zo uitgebreid moeite doet.
Echt...waarom?! (Wat n lelijke schoen btw, zelden zo'n saaie schoen gezien. Is dit een weerspiegeling van de persoon in kwestie?)quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe FB hoax volgens mij, eigen profiel afschermen lijkt me voldoende.quote:Hallo Facebook vrienden,
Ik wil jullie graag om een gunst vragen .... Facebook heeft haar privacy configuratie gewijzigd opnieuw. Dankzij de nieuwe "Graphic app", kan elke persoon in Facebook overal in de wereld onze foto's, likes en reacties zien. Gedurende de komende twee weken zal ik dit bericht plaatsen en vraag jullie het volgende te doen en te becommentariëren "DONE". Wie dit niet wil doen zal ik verwijderen uit mijn vriendenlijst, omdat ik wil dat de informatie die ik met jullie deel onder ons blijft en niet de hele wereld over gaat. Ik wil in staat zijn om foto's van mijn vrienden en familie te publiceren zonder vreemden in staat te zien en dat is wat er nu gebeurt als je kiest "like" of "reactie".
Helaas kunnen we niet deze configuratie zelf veranderen, vandaar dat ik jullie om actie vraag.
Acties vereist:
Als je met je cursor op mijn foto gaat staan die bij dit bericht staat (zonder te klikken) wordt een venster wordt geopend. Beweeg nu de cursor naar het woord 'Vrienden', opnieuw zonder te klikken en vervolgens op 'Instellingen'. Vink "Levensgebeurtenissen" en "Commentaar en Like" en “Foto’s” uit. Op deze manier wordt mijn activiteit over mijn familie en vrienden niet meer openbaar worden gemaakt. Nu, kopieer en plak deze tekst op je eigen muur (niet "delen" !). Zodra ik dit bericht terug zie op jouw pagina, zal ik deze zelfde handeling doen, dank jullie! — bij Hallo Facebook vrienden, .
Wat een onzin ook dat je het bericht moet postenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:23 schreef DroogDok het volgende:
Nu dit soort kettingberichten weer op mijn FB.
[..]
Nieuwe FB hoax volgens mij, eigen profiel afschermen lijkt me voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |