i know! Begin dit jaar naar zo'n presentatie geweest maar vond het maar een sektequote:
Ik zat een poos terug aan tafel met iemand die wel door ACN gehersenspoeld leek, hij had ook echt dollartekens in zijn ogen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
i know! Begin dit jaar naar zo'n presentatie geweest maar vond het maar een sekteDie kerel die het presenteerde begon ook niet echt sterk met zijn 'ja ik lijk jonger dan dat ik ben'
Toen knapte ik al af
Mensen vergeten soms dat fb geen datingsite is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:14 schreef Queens het volgende:
Trieste, wildvreemde ouwe lullen die zomaar contact zoeken![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Hoe narcistisch kun je zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:12 schreef Queens het volgende:
Er stonden nog ongeveer 20 hashtags met nog meer bullshit bij 'meer lezen':
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die dingen over ACN in je lijst posten zou ik direct verwijderen of een mooie discussie over starten.
Dafuqquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:30 schreef Queens het volgende:
Dit bericht werd door meerdere mensen gedeeld![]()
Kom op man, dit kan je toch wel anders oplossen denk ik dan.
[ link | afbeelding ]
En dan nog ook echt een foto van je dochter erbij posten om medelijden op te wekken
Zet eronder m'n* of mijn*quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
7 maanden is ook wel heel speciaal.
Een uur daarvoor heeft ze wel de tijd om een mop van de dag te delen...:(quote:Ken je dat..dat je je gruwelijk verslaapt terwijl je belangrijke afspraken hebt..en dan de rest van de dag achter de feiten aan loopt
Dat zijn bijna wel de irritantste berichten....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
7 maanden is ook wel heel speciaal.
Zulke types begrijpen dan de hint niet en worden boos. "Hoezo m'n schatje? Hij is van mij hoor!quote:
Op die foto lijkt het net alsof ze dikke tieten heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:02 schreef Queens het volgende:
Inchecken op de sportschool![]()
[ link | afbeelding ]
Ze is ook echt obese, vandaar die likes denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |