quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zullen ze ook een optie hebben dat hij 4 miljoen moet betalen als hij zich nog steeds als een mongool weet te gedragen?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laten we heel eerlijk zijn. Stroot is net als Babel voor veel te veel verkocht.
Als we gaan vergelijken als stroot 20mil is dan is Chris 8976 miljoen waard.
Jostiband vs the rolling stones.
quote:Hamburg (2015) - Het begin van een nieuw begin. Zo maakte Kevin Strootman zijn vertrek bij HSV donderdag op Twitter bekend.
De 25-jarige middenvelder heeft zijn contract bij de Duitse club, dat tot medio 2017 doorliep, zelf afgekocht.
Hij is vrij om te gaan en te staan waar hij wil, zo liet zijn zaakwaarnemer donderdag tegenover de Telegraaf weten. ''Als clubloze speler zelfs na 1 september'', gaf hij te kennen.
Babel debuteerde in het seizoen 2011-2012 op jeugdige leeftijd bij PSV. In 2013 stapte hij over naar AS Roma.
De 27-voudige international speelde sinds begin 2014 bij HSV. De Duitse club vroeg een afkoopsom van drie miljoen voor Strootman. Opgeteld bij zijn salaris bleek dat voor geïnteresseerde clubs iets te gortig.
Volgens zijn zaakwaarnemer is het de bedoeling dat Strootman zich komend seizoen bij PSV weer in de kijker speelt van een grote club.
wtf is dit?quote:
Komt uit FM denk ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:15 schreef GGMM het volgende:
Dat gelul over Strootman is een beetje zielig, die heeft er weinig mee te maken. 7 mil. vind ik gewoon te weinig voor een speler die bijtekent als hij niet verkocht wordt.
[..]
wtf is dit?
16miljoen voor Stroot zielig vinden. Dan ben je ook niet helemaal 100.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:15 schreef GGMM het volgende:
Dat gelul over Strootman is een beetje zielig, die heeft er weinig mee te maken. 7 mil. vind ik gewoon te weinig voor een speler die bijtekent als hij niet verkocht wordt.
Kopie van het bericht over Babel?quote:
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
16miljoen voor Stroot zielig vinden. Dan ben je ook niet helemaal 100.
Is gewoon een prachtig bedrag, PSV heeft groot gelijk dat ze hem daarvoor laten gaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
16miljoen voor Stroot zielig vinden. Dan ben je ook niet helemaal 100.
Zeker prachtig. Ik zou in mijn broek pissen van het lachen. Hem zelf rijden en er een vakantie aan vast plakken als ik brands was. Dan heb je je bonus wel binnen weten te halen voor het seizoen is begonnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon een prachtig bedrag, PSV heeft groot gelijk dat ze hem daarvoor laten gaan
Alderweireld moet gewoon weg. Vd Hoorn is niet voor niks gekochtquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:22 schreef Krunep het volgende:
Ik zit keihard te kopen dat Alderweireld, Eriksen en De Jong alle drie blijven en verlengen. En dan Bojan op rechts en helemaal niets meer veranderen! Hallo, Champions League!
Als hij niet verlengt welquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:24 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Alderweireld moet gewoon weg. Vd Hoorn is niet voor niks gekocht
Ik zie vd Hoorn liever op de plek van Moisander als Alderweireld blijft. Maar dat zal wel weer geen optie zijn. Maar als ik iemand moet kiezen om te vertrekken is het inderdaad Alderweireld, want vd Hoorn is natuurlijk niet voor niks gekocht ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:24 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Alderweireld moet gewoon weg. Vd Hoorn is niet voor niks gekocht
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:25 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ik zie vd Hoorn liever op de plek van Moisander als Alderweireld blijft. Maar dat zal wel weer geen optie zijn. Maar als ik iemand moet kiezen om te vertrekken is het inderdaad Alderweireld, want vd Hoorn is natuurlijk niet voor niks gekocht ja.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:27 schreef ejfaar het volgende:
[..]
VerlengdtJe wist niet of het een d of t moest zijn dus zet je ze allebei neer
Preciesquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:42 schreef BankAardappel het volgende:
Ach. Je kan zeggen dat Ajax de beste is omdat we beter presteren dan alle anderen, of omdat alle anderen minder presteren dan Ajax. Maar eigenlijk betekent het precies hetzelfde, dat Ajax de beste is.
Ik vind Alderweireld beter, persoonlijk en zie Alderweireld ook liever dan Moisander.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]Moisander is hard nodig daar, belangrijker dan Alderweireld, maar die mag van mij ook blijven als hij bijtekent, als v/d Hoorn denkt dat hij beter is moet hij dat maar laten zien
Norwichquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:32 schreef ejfaar het volgende:
Alderweireld heeft zelf deze situatie gekozen door te zeggen dat hij niet bijtekent. Anders had Ajax vd Hoorn nog niet gehaald gok ik. Nu moet hij wel naar dat Engelse kutclubje
Denswil is beter dan van der Hoornquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:25 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ik zie vd Hoorn liever op de plek van Moisander als Alderweireld blijft. Maar dat zal wel weer geen optie zijn. Maar als ik iemand moet kiezen om te vertrekken is het inderdaad Alderweireld, want vd Hoorn is natuurlijk niet voor niks gekocht ja.
Speelde sprkslede rechtsback tegen Dresden? Wn doei Bocxaea?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Blind met nummer 6 op zijn eerste training.
links/rechtsbenig..quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:36 schreef Krunep het volgende:
[..]
centraal is centraal denk ik altijd, maarja zal wel
Preciesquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Speelde sprkslede rechtsback tegen Dresden? Wn doei Bocxaea?
siggie zal wel weer 70% van de tijd in de lappenmand liggen dus dikke primaquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:52 schreef Krunep het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, hij is officieel spits, maar die hebben wij niet nodig met Siggie en Hoesen.
Ah, hebben we de fysiotherapeut weer..quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
siggie zal wel weer 70% van de tijd in de lappenmand liggen dus dikke prima
Boilesen en Klaassen ook tochquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, hebben we de fysiotherapeut weer..
Want hij heeft in het verleden bewezen dat hij een heel seizoen topfit kan zijn? De kans dat hij weer geblesseerd raakt is gewoon enorm groot. Verbeek noemde Siggy niet fit genoeg om een heel seizoen op top niveau te kunnen spelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:12 schreef Sandersson het volgende:
Is het mogelijk zaterdag in waalwijk kaarten bij t stadion te kopen? Of moet dit met clubcard. Van de site v Ajax word ik niet veel wijzer.
gemiddeld 15? wedstrijden per seizoen de afgelopen vier jaar.. En dan gaat hij nu een seizoen fit zijn? Ik zou er niet op gokkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je dat niet goed gedacht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:17 schreef ejfaar het volgende:
Ik dacht altijd dat je geen oefenwedstrijden mocht spelen tegen teams uit de eigen competitie?
Wijze levensles van Garry: Je kan de situatie het beter accepteren dan je ertegen verzetten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet die GarryKasparov serieus nemen, die probeert overal tegendraads te zijn, mislukte troll
Stort je maar op het schaken, daar komen je krachten beter tot uiting.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:05 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Wijze levensles van Garry: Je kan de situatie het beter accepteren dan je ertegen verzetten.
(Hoewel ik je frustratie wel begrijp)
Eh Eriksen wordt als ster gezien, niet Bojan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:54 schreef GarryKasparov het volgende:
Heerlijk om te lezen dit topic.Hoe een draver uit Barcelona B als nieuwe ster van Ajax wordt gezien. Zegt genoeg over de spelers van de huidige selectie.
Als hij naar Feyenoord was gegaan had je in zijn post 'Ajax' voor 'Feyenoord' kunnen vervangen, Ajacied422 erboven kunnen zetten en niemand had gedacht van "huh, wat een rare post van Ajacied422".quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet die GarryKasparov serieus nemen, die probeert overal tegendraads te zijn, mislukte troll
Vervang feyenoord door psv en je hebt gelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:25 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als hij naar Feyenoord was gegaan had je in zijn post 'Ajax' voor 'Feyenoord' kunnen vervangen, Ajacied422 erboven kunnen zetten en niemand had gedacht van "huh, wat een rare post van Ajacied422".
Heb ook genoten over jouw idee voetbalgeschiedenis verplicht op scholen te geven. Sindsdien weet ik dat ik je niet serieus hoef te nemenquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:54 schreef GarryKasparov het volgende:
Heerlijk om te lezen dit topic.Hoe een draver uit Barcelona B als nieuwe ster van Ajax wordt gezien. Zegt genoeg over de spelers van de huidige selectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |