SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omdat?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Al hoop ik wel dat Cuenca nog terugkomt
Is nog steeds de waarheid toch?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:29 schreef Tarado het volgende:
Weinig fantasie, deze had je had je toch al gemaakt?
Omdat domme boertjes wel vaker zeggen; "ajax onterecht kampioen, we lieten het lopen".quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:30 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik zeg dat ze het één wedstrijd laten lopen en jij maakt daarvan dat ik vind dat PSV drie jaar ten onrechte geen kampioen is geworden?
Ik geloof dat ik toch heel genuanceerd was. Dat ben ik meestal zolang de discussie normaal verloopt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat domme boertjes wel vaker zeggen; "ajax onterecht kampioen, we lieten het lopen".
En als het je niet aanstaat begin je over moeders en pijpen toch?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:36 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik toch heel genuanceerd was. Dat ben ik meestal zolang de discussie normaal verloopt.
Precies. Als de discussie alleen nog maar uit zuigen bestaat, dan doe ik een suggestie om dat zuigen elders te doen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
En als het je niet aanstaat begin je over moeders en pijpen toch?
Wat mij betreft is hij welkom!quote:Cuenca wil terug: 'Deze zomer of in januari'
NIEUWE SOLLICITATIE - Isaac Cuenca laat er geen gras over groeien. De aanvaller herstelt momenteel van een vervelende knieblessure, die hem ook tijdens zijn eerste Ajax-periode veelal aan de kant hield. De Spanjaard hoopt echter nog steeds op een tweede periode, het liefst zo snel mogelijk.
'Het gaat goed met me, het herstel verloopt voorspoedig', vertelt de 22-jarige Cuenca aan Catalunya Radio. 'Ik wil graag terug naar Ajax. Deze zomer al als mijn herstel nog sneller gaat dan nu en anders weer in januari.'
Het is bekend dat Ajax ook welwillend staat tegenover een terugkeer van Cuenca. Frank de Boer wil dan echter wel de beschikking hebben over een fitte speler. Zo zei hij al dat Cuenca waarschijnlijk niet deze zomer komt, omdat de coach vanaf het begin van de competitie wil spelen met een fitte selectie. Cuenca is nog enkele maanden zoet met zijn herstel en zou zodoende sowieso de eerste paar competitiewedstrijden missen.
Dan hebben we Bojan voor niks gehaald + je betaalt misschien voor iemand die wederom maar 4 á 5 wedstrijden meedoet.quote:
Bojan = (schaduw)spits, Cuenca is rechtsbuiten.quote:
Ah, ik dacht dat Bojan als buitenspeler gehaald was.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bojan = (schaduw)spits, Cuenca is rechtsbuiten.
Frankie heeft hem gezegd dat hij zich moet focussen op de positie van rechtsbuiten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat Bojan als buitenspeler gehaald was.
Maar dan hebben we hem sowieso al voor niks gehaald.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bojan = (schaduw)spits, Cuenca is rechtsbuiten.
quote:Frank de Boer toonde zich afgelopen weekend al erg blij met de komst van Bojan, die zich in eerste instantie moet richten op de positie van rechtsbuiten.
Dat sowieso. Maar de verschillen over een heel seizoen zijn natuurlijk niet zo groot dat het onoverbrugbaar is. Al denk ik dat komend seizoen voor PSV en Vitesse vooral een jaar van bouwen gaat worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:42 schreef BankAardappel het volgende:
Ach. Je kan zeggen dat Ajax de beste is omdat we beter presteren dan alle anderen, of omdat alle anderen minder presteren dan Ajax. Maar eigenlijk betekent het precies hetzelfde, dat Ajax de beste is.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Frankie heeft hem gezegd dat hij zich moet focussen op de positie van rechtsbuiten.
Ah, gelukkig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |